Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid
Nou ja...ze wil het zijn...maar ze is het niet...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid
Hebben nog ff staan kletsen bij mijn auto, we hebben het zelfs nog ff gehad over een eventuele volgende date. Daar zouden we het na carnaval nog wel ff over hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met online daten en apps?
Waarom hap ik ookZe laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje.
trek je niet veel te snel conclusies?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef eefje801 het volgende:
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.
Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trek je niet veel te snel conclusies?
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
Klopt hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
NEE!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo
Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met online daten en apps?
Waarom hap ik ookZe laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Yes ik doe mee aan cliché. Morgen schaatsen wat ik niet kan. Gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
NEE!!
Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés
Dat kan geregeld worden. Jouw stad of mijn stad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Nammie het volgende:
Oooh ik wil ook een date op Valentijn.
Valentijn zelf is domquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand
Haha je doet goed je bestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
NnnhhhhhhhhohBeentje geschoren
Merkin strak in model
Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar
Nieuwe feestbh zit als gegoten
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |