Smooth operators!quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben![]()
Ooh neuh, ik ben niet echt preuts. Ik zou vooral lachen van verbazing. In mijn wereld zijn zulke voorstellen vrij abnormaal, tenzij je een seksdate hebt ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten.
Ik zou het niet smooth noemenquote:
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk benTerwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Wauw, die is wel heel slecht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen.
Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM.
Ik probeerde ook maar wat...quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen.
Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM.
Gelukkig is dat bij de mannen net zo. Meerendeel van mn matches kwamen uit Amsterdam, een enkeling uit Alkmaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet.
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk benTerwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
nu raak ik in de war. Dm even een fotoquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen
Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Waarom kom ik nooit zulke types tegen.
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
Ik heb regelmatig een manlied doorverwezen naar een andere website jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
Mensen zien wat ze willen zien...en ik denk dat er een behoorlijke groep bij zit die alleen online gaan als ze geil zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te sprekenLulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?quote:
Tuurlijk niet, maar als je al lang single bent en de rest van je omgeving inmiddels een relatie heeft knaagt er toch wat bij jequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef Nammie het volgende:
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn?
Dat is wel zo, maar ik ken heel het verhaal niet omtrent die meid dus ik weet niet hoelang je al bezig bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |