Snap ook niet waarom mensen die update doen. Zonder update kun je nog gewoon swipen als een dolle.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
NnnhhhhhhhhohBeentje geschoren
Merkin strak in model
Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar
Nieuwe feestbh zit als gegoten
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
hier maakt niet uit wat aan te trekken en soa-vrij de carnaval inquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
Het was een groot succes!quote:
En de man?quote:Op zondag 15 februari 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het was een groot succes!cocktails
Er was geen manquote:
Ik ging gewoon cocktails slempen met m'n posse, maar had een ikgaerfabuitzienbuiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een goede houding om aan een date te beginnen ja. Als jij jezelf niet als relatiemateriaal ziet gaat zei dat ook niet zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een dateMag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland
Maar maak er iig een leuke date van,
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging.
Ja ga je dan weer daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag weer![]()
Aannames, aannames. Stap er nu gewoon voor één friggin' keertje eens blanco in. Zou je goed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een dateMag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland
Maar maak er iig een leuke date van,
Dat is wel vrij lullig jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lullig jazeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
Haha, heb je smeuïge voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef eefje801 het volgende:
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
Vaak weet je direct bij begin of einde van de date wel of het wat was. Als je dan een lulverhaal ophangt van oh leuk, dit moeten we vaker doen terwijl je daar geen intentie toe hebt ben je als man of vrouw gewoon verkeerd bezig in mijn ogen. Liever een keiharde eerlijke afwijzing dan naar huis gaan met een goed gevoel en daar achter komen dat je geblokkeerd bent..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
Betaald. Neehoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook weer back in the game![]()
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |