Hahááá, ik was nieuwsgierig naar het verhaal op zich maar wat een item. Hoe dom - of 'naïef', kuch - moet je zijn om de telefoon en huurauto van je date op jouw naam te zetten (ET CETERA), haha. Doet me denken aan loverboyslachtoffers die zeggen dat 'het iedereen kan overkomen'. Uhuhquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder.Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.
De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me.
 . En dan het 'je'-trucje. Je weet wel, wanneer mensen ineens 'je' in plaats van 'ik' gaan gebruiken om zo te doen alsof het iedereen kan overkomen. "Je denkt er niet bij na, je wordt verliefd. Ze weten je zo mooi in te palmen dat je er gewoon intrapt." Wel mooi dat het 'slachtoffer' in de reconstructie met bontkraagje werd afgebeeld.
. En dan het 'je'-trucje. Je weet wel, wanneer mensen ineens 'je' in plaats van 'ik' gaan gebruiken om zo te doen alsof het iedereen kan overkomen. "Je denkt er niet bij na, je wordt verliefd. Ze weten je zo mooi in te palmen dat je er gewoon intrapt." Wel mooi dat het 'slachtoffer' in de reconstructie met bontkraagje werd afgebeeld. 

Dat was ik hequote:Op maandag 9 februari 2015 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ster tegengekomen (en gematcht) op tinder. Durf alleen niets te zeggen

Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:44 schreef Grunge. het volgende:
Zou het binnenkort - nu mensen massaal met Facebook stoppen - dan zover komen dat Tinder zonder Facebook te gebruiken is? Het lijkt me zo'n handig appje maar ik wil geen Facebook. Hoe zit dat eigenlijk, met Tinder? Zie je dan mensen in je directe omgeving? Want dan zouden ze me sowieso herkennen van foto's, toch? Spreek je elkaar daar dan met opzet niet op aan omdat degene die je zit ook op Tinder zit? Lekker stilzwijgend laten gaan en zo? Ik heb zowat al mijn bruggen uit het verleden verbrand een aantal jaar geleden maar woon inmiddels wel weer in dezelfde stad. Maar in die bekenden (en jongens die vroeger iets met me wilden en die me plotseling uit het oog zijn verloren destijds) heb ik geen zin. Hoe werkt dat? (Ik woon in een stad die je net zo goed een groot dorp kunt noemen.)
Ja, ik ben een autistje, ik weet het.
 Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.
 Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt. 

Zegt ze: met vriendin stad in en 's avonds eten... meteen gekapt met appen. Vier weken en niet afspreken dan moet er wat mankeren met je. Ze bestaat wel, want ze woont zeer dichtbij en heb d'r weleens gezien volgens mij. Ook vrouwen kunnen je dus aan het lijntje houden.
 Zegt ze: met vriendin stad in en 's avonds eten... meteen gekapt met appen. Vier weken en niet afspreken dan moet er wat mankeren met je. Ze bestaat wel, want ze woont zeer dichtbij en heb d'r weleens gezien volgens mij. Ook vrouwen kunnen je dus aan het lijntje houden.

De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...quote:Op maandag 9 februari 2015 19:37 schreef Cue_ het volgende:
De week bestaat idd enkel uit donderdag, hoe durft ze dan plannen te maken

Had je eerder moeten inplannen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...

Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
 zaterdag
 zaterdag  weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.
 weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.

Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...
Anyway, ook date#2 was een succes.zaterdag
weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.

Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..

Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?

Zeg dat nou niet want hij doet het echt vrees ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:02 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou toch nog een stake-out opzetten. Busje huren. 3 liter koffie en kijken wat ze doet.

Leg dan de bal bij haar om af te spreken.... en ga vooral rustig verder door met de 'zoektocht'. Blijf niet wachten op iets wat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ook

Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date heeft nog niets van zich laten horen (ik ook niet). Geen idee waar ik zelf zin in heb en dus ook niet hoe hij erin staat.

Zit zelf in twijfel waar ik zin/behoefte aan heb. Dus vandaar dat het allemaal wat blijft liggen. Was ook meer om het even OT te doen dan echt tips nodig te hebben hoe op te lossen, want dat lijkt me makkelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:11 schreef BeamofLight het volgende:
Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |