abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149478067
Nou ik heb nog een paar dagen om na te denken over hoe ik het ga aanpakken dus komt wel goed. Ik heb altijd het gevoel dat ik iets snel kan verpesten maar ik moet inderdaad m`n eigen ding doen. Maar bedankt voor de tips.
Tok.
pi_149478601
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zien we dan wel weer yatsje.
Neem je hem mee naar date 2? Ga je de "ik ben ziek"- kaart spelen? :D Wat is je tactiek?!
  maandag 9 februari 2015 @ 02:44:35 #128
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149498094
Zou het binnenkort - nu mensen massaal met Facebook stoppen - dan zover komen dat Tinder zonder Facebook te gebruiken is? Het lijkt me zo'n handig appje maar ik wil geen Facebook. Hoe zit dat eigenlijk, met Tinder? Zie je dan mensen in je directe omgeving? Want dan zouden ze me sowieso herkennen van foto's, toch? Spreek je elkaar daar dan met opzet niet op aan omdat degene die je zit ook op Tinder zit? Lekker stilzwijgend laten gaan en zo? Ik heb zowat al mijn bruggen uit het verleden verbrand een aantal jaar geleden maar woon inmiddels wel weer in dezelfde stad. Maar in die bekenden (en jongens die vroeger iets met me wilden en die me plotseling uit het oog zijn verloren destijds) heb ik geen zin. Hoe werkt dat? (Ik woon in een stad die je net zo goed een groot dorp kunt noemen.)

Ja, ik ben een autistje, ik weet het.
  maandag 9 februari 2015 @ 03:20:44 #129
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149498212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder. :') Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.

De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me. :')
Hahááá, ik was nieuwsgierig naar het verhaal op zich maar wat een item. Hoe dom - of 'naïef', kuch - moet je zijn om de telefoon en huurauto van je date op jouw naam te zetten (ET CETERA), haha. Doet me denken aan loverboyslachtoffers die zeggen dat 'het iedereen kan overkomen'. Uhuh :'). En dan het 'je'-trucje. Je weet wel, wanneer mensen ineens 'je' in plaats van 'ik' gaan gebruiken om zo te doen alsof het iedereen kan overkomen. "Je denkt er niet bij na, je wordt verliefd. Ze weten je zo mooi in te palmen dat je er gewoon intrapt." Wel mooi dat het 'slachtoffer' in de reconstructie met bontkraagje werd afgebeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 09-02-2015 03:26:18 ]
pi_149499897
Ik ben pas 2x een bekende tegen gekomen op tinder en dat waren allebei mensen die ik al maanden niet gesproken had. 1 had ik ooit gedate dus dat was een wederzijdse like. Even gekletst maar ze woont nu nogal ver weg helaas.
als je in iemand geen zin hebt like je die toch gewoon niet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149500226
Ik ben een keer een FOK!ster tegengekomen (en gematcht) op tinder :D. Durf alleen niets te zeggen :@
  maandag 9 februari 2015 @ 09:31:47 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149500252
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ster tegengekomen (en gematcht) op tinder :D. Durf alleen niets te zeggen :@
Dat was ik he O+

Of heb je mij nooit geliked! :o
  maandag 9 februari 2015 @ 11:50:47 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149503522
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:44 schreef Grunge. het volgende:
Zou het binnenkort - nu mensen massaal met Facebook stoppen - dan zover komen dat Tinder zonder Facebook te gebruiken is? Het lijkt me zo'n handig appje maar ik wil geen Facebook. Hoe zit dat eigenlijk, met Tinder? Zie je dan mensen in je directe omgeving? Want dan zouden ze me sowieso herkennen van foto's, toch? Spreek je elkaar daar dan met opzet niet op aan omdat degene die je zit ook op Tinder zit? Lekker stilzwijgend laten gaan en zo? Ik heb zowat al mijn bruggen uit het verleden verbrand een aantal jaar geleden maar woon inmiddels wel weer in dezelfde stad. Maar in die bekenden (en jongens die vroeger iets met me wilden en die me plotseling uit het oog zijn verloren destijds) heb ik geen zin. Hoe werkt dat? (Ik woon in een stad die je net zo goed een groot dorp kunt noemen.)

Ja, ik ben een autistje, ik weet het.
Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.

En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd. :') Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.

Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_149517462
Verdomme zeg. Ze denkt 't echt dat ik gek ben. Deze week had ze dus tijd voor een date. Nu blijkt ze op donderdag na hele week werken... zeg ik: oh, wat doe je donderdag dan? ;) Zegt ze: met vriendin stad in en 's avonds eten... meteen gekapt met appen. Vier weken en niet afspreken dan moet er wat mankeren met je. Ze bestaat wel, want ze woont zeer dichtbij en heb d'r weleens gezien volgens mij. Ook vrouwen kunnen je dus aan het lijntje houden.
  maandag 9 februari 2015 @ 19:37:46 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149517622
De week bestaat idd enkel uit donderdag, hoe durft ze dan plannen te maken :(
pi_149518211
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:37 schreef Cue_ het volgende:
De week bestaat idd enkel uit donderdag, hoe durft ze dan plannen te maken :(
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...
  maandag 9 februari 2015 @ 19:54:40 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149518285
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...
Had je eerder moeten inplannen.
Maargoed, mocht je eindelijk een date hebben gehad dan praten we gier wel verder.
pi_149519984
quote:

[..]

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_149532433
quote:

[..]

Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...

Anyway, ook date#2 was een succes. O+ zaterdag O+ weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 09:59:10 #140
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149532477
Ze bestaat wel _O-

Da's idd wel een van de vereisten, tenzij real-doll
pi_149532481
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...

Anyway, ook date#2 was een succes. O+ zaterdag O+ weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.
Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:01:53 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149532528
Maakt niet uit wat de reden precies is, niet afspreken = niet afspreken :+

Aftewel, leg de bal bij haar, of kap er gewoon mee als het je zo stoort :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:02:44 #143
242666 BeamofLight
pi_149532545
Ik zou toch nog een stake-out opzetten. Busje huren. 3 liter koffie en kijken wat ze doet.
pi_149532754
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..
Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?
pi_149532986
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?
Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ook
pi_149533025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:02 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou toch nog een stake-out opzetten. Busje huren. 3 liter koffie en kijken wat ze doet.
Zeg dat nou niet want hij doet het echt vrees ik

Ik heb ook een date 2 gehad en het was veel leuker dan date 1! Misschien geef ik mensen gewoon niet genoeg kansen. Er komt zeker een date 3
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149533509
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ook
Leg dan de bal bij haar om af te spreken.... en ga vooral rustig verder door met de 'zoektocht'. Blijf niet wachten op iets wat niet gaat gebeuren.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:00:10 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149533578
Mijn date heeft nog niets van zich laten horen (ik ook niet). Geen idee waar ik zelf zin in heb en dus ook niet hoe hij erin staat. :+
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:11:09 #149
242666 BeamofLight
pi_149533811
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date heeft nog niets van zich laten horen (ik ook niet). Geen idee waar ik zelf zin in heb en dus ook niet hoe hij erin staat. :+
Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:15:02 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149533891
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:11 schreef BeamofLight het volgende:

Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?
Zit zelf in twijfel waar ik zin/behoefte aan heb. Dus vandaar dat het allemaal wat blijft liggen. Was ook meer om het even OT te doen dan echt tips nodig te hebben hoe op te lossen, want dat lijkt me makkelijk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')