Je bent zelf apart met je Groningse hoofd.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ja ik ken ook iemand die het had over een ui, als in de groente. Ik vond dat nogal apart.
Ik ben heel trots op mijn Groningse roots.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf apart met je Groningse hoofd.
Dat is wel terecht inderdaad. Stel je voor dat je zo'n kanalenveger bent uit Almere, zo'n lelijke badmuts.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mijn Groningse roots.
+1 voor dit woordgrapje.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een culinaire jongen, ik heb een bepaalde manier van spreken dus ik zeg gewoon ui en daarmee pasta.
Dacht dat je zo'n vieze duindorper was?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mijn Groningse roots.
Kan ik je lekker aanfruitenquote:
Dat was allemaal satire, ik ben een jongen van de gestampte pot.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat je zo'n vieze duindorper was?
Wat is aanfruiten? Het klinkt best naar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik je lekker aanfruiten![]()
(mijn welgemeende excuses aan eenieder voor deze zeer slechte uien grap)
Whehequote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een culinaire jongen, ik heb een bepaalde manier van spreken dus ik zeg gewoon ui en daarmee pasta.
Oh...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was allemaal satire, ik ben een jongen van de gestampte pot.
Oeh daar ben ik eens geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani is één van de Drie Gezusters van Groningen.
Oh ja, jij bent niet echt een culinair wonder natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is aanfruiten? Het klinkt best naar.
Groningers haten ook buitenlanders hoor, ik ben nog steeds de oude Mani.quote:
Cool, volgende meet daar dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik ook, dus erg geschikt voor FOK! meets.
Wat een raar woord...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent niet echt een culinair wonder natuurlijk
http://passie.horeca.nl/content/15157/Groenten_aanfruiten.html
De NWS meet? Dan kan ik niet volgens mij.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Groningers haten ook buitenlanders hoor, ik ben nog steeds de oude Mani.
Je bent zelf een raar woordquote:
Jawel joh, dan ga ik Specularium speciaalbier leren drinken.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De NWS meet? Dan kan ik niet volgens mij.
Ik vind Specularium niet echt een drinker, hopelijk houdt hij het allemaal binnen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel joh, dan ga ik Specularium speciaalbier leren drinken.
Echt wel jammer dat -ie dat nooit drinkt. Hij mist echt wat.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt dweilen!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Specularium niet echt een drinker, hopelijk houdt hij het allemaal binnen.
O ja.... in other news: Necid maakt alsnog het seizoen af bij PEC Zwollequote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders houden wij gewoon onze eigen meetquote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK weet jij of wij ook zijn uitgenodigd voor die meet?
Toevallig weet ik dat jij heel goed bent in Curling dus dat komt vast goed.quote:
Uhh..quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders houden wij gewoon onze eigen meet
Jazeker. Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je burkini mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Er werd nog naar je gevraagd in het DWDD topic, Stijn had dit goed voorspeld.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... in other news: Necid maakt alsnog het seizoen af bij PEC Zwolle
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is vast aan het feesten omdat Necid tot het einde van het seizoen bij PEC komt.
Oh joepiequote:Op maandag 2 februari 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je burkini mee.
Natuurlijk, zelfs Tem is welkom. En hij mag zijn kinderen ook meenemen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh komt hij ook?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelfs Tem is welkom. En hij mag zijn kinderen ook meenemen.
Zou ook wel een goede FC Groningen speler zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... in other news: Necid maakt alsnog het seizoen af bij PEC Zwolle
Meer verklap ik niet hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh joepieBen nu wel erg nieuwsgierig!
Ik denk dat hij een beetje op Jan Roos lijkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij super leuk om te kijken of hij in het echt ook zo is!
Alweerquote:
Ik zet mijn Greatest Hits of Mark Knopfler collectie wel aan en dan rijdt hij met gillende banden weer naar huis.quote:
Gahaha dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje op Jan Roos lijkt.
Ik denk op Henk Jan Smits.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik leef van liefde.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Roos heeft ook 2 kinderen, toeval?quote:
Nee sorry.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je niet een groter plaatje kunnen vinden?
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nodig, ik leef van liefde.
Die wikkel is niet van het niveau Karmeliet zeg maar. Is het uberhaupt wel te klappen?quote:
Het glas staat niet op het juiste viltje dus als ik het zo geserveerd zou krijgen zou ik weigeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die wikkel is niet van het niveau Karmeliet zeg maar. Is het uberhaupt wel te klappen?
Onderste plaatje in de OP doet het niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah veeg me op
Nu wel hoop ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onderste plaatje in de OP doet het niet.
De jaren '80 waren het hoogtepunt van onze beschaving.quote:
Twee druppels water, vraag maar aan Marianne.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet ook waar jij op lijkt, maar dat ga ik hier niet zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Roos maakt ook een kekke paella. Toeval?
Benito van de Pas?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet ook waar jij op lijkt, maar dat ga ik hier niet zeggen.
Ze eindigden met jouw geboorte...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De jaren '80 waren het hoogtepunt van onze beschaving.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die deze willen inkoppen. Maar ik mag met de jaren '90 ook niet klagen hoor, toen was de muziek op zijn hoogtepunt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze eindigden met jouw geboorte...
Wat zegt dat?
Nou ik wel hoor, een jonge George Clooney.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik deze ongeveer 57x per week.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig vinkt de 5e rij, vakje 5 af.
Rare zin.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, een jonge George Clooney.
Hm, lastig te zeggen, Jan Roos heb ik niet naakt gezien.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Twee druppels water, vraag maar aan Marianne.
Zou die ruzie er wat mee te maken hebben gehad?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
NRC berichtte vandaag dat VI de samenwerking met het TV-programma eigenlijk al na de zomer had willen opzeggen: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)met-voetbaltalkshow/
Tuurlijk, nu ineens wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
NRC berichtte vandaag dat VI de samenwerking met het TV-programma eigenlijk al na de zomer had willen opzeggen: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)met-voetbaltalkshow/
Ongetwijfeld. Maar ook de opstelling van Derksen. Die man heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn kritiek op Van Gaal. Hij is daarin veel te ver doorgeslagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou die ruzie er wat mee te maken hebben gehad?
Hij zat zichzelf elke dag te nuanceren, dat was wel mooi.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ook de opstelling van Derksen. Die man heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn kritiek op Van Gaal. Hij is daarin veel te ver doorgeslagen.
Ja, testbeeld is interessanter.quote:
Omdat je broek ervan afzakt en dan is ie al halverwege.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je broek uittrekken voor Pechtold?
Dat is een sprankelende man.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je broek uittrekken voor Pechtold?
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een sprankelende man.
* Elfletterig ... rij 1, vakje 1quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig maakt nu een sprongetje op zijn stoel.
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig maakt nu een sprongetje op zijn stoel.
Elf is de enige die het bijhoudt, geef je prijs maar gelijk aan hemquote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Misschien geef ik wel een prijs aan de winnaar.
Bah.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
Webaap heeft nu een fles slaolie gepakt.
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over de bingo van Elflettering.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
Dit boeit mij serieus echt niet...beetje schandalig, maar ik kan er niets aan doen.
Die is ook een beetje spoorloosquote:Op maandag 2 februari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over de bingo van Elflettering.
Ik heb de woordenbingo van Kingstown gewonnen. Een bepaalde mod (ik noem geen naam, maar het begint met een T en het eindigt op em) ging helemaal los. Dus kon ik alles wegkruisen van mijn bingokaart.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over de bingo van Elflettering.
Welk forum wil je?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de woordenbingo van Kingstown gewonnen. Een bepaalde mod (ik noem geen naam, maar het begint met een T en het eindigt op em) ging helemaal los. Dus kon ik alles wegkruisen van mijn bingokaart.
Ik mag nu 3 dagen mod worden; een record.
Heb je pech, ik hoorde vanmorgen op de radio dat een Elfstedentocht er dit jaar zeer waarschijnlijk weer niet in zit.quote:
Terwijl wij daar allemaal ontzettend op zitten te hopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je pech, ik hoorde vanmorgen op de radio dat een Elfstedentocht er dit jaar zeer waarschijnlijk weer niet in zit.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je pech, ik hoorde vanmorgen op de radio dat een Elfstedentocht er dit jaar zeer waarschijnlijk weer niet in zit.
Jij kan wel met Fylax op het nieuwe forum MOS.quote:
MOS? Over de wonderen van het groene tapijt in de natuur?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan wel met Fylax op het nieuwe forum MOS.
Waar Mani elke dag 20 Powned/Telegraaf topics opent.
Hahahaha ja, maar nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MOS? Over de wonderen van het groene tapijt in de natuur?
Mijn topics zijn een garantie voor succes. Ik voel er altijd een Lagerhuis sfeer, waar Henk Bres in debat gaat met Marcel van Dam.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier kun je uren om lachen, ik lig al een week krom, deze maandelijkse portie vermaak, hier hoefde ik geen seconde over na te denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef Specularium het volgende:
Het wordt met de minuut grappiger hier.
Je mist Fatima he?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kun je uren om lachen, ik lig al een week krom, deze maandelijkse portie vermaak, hier hoefde ik geen seconde over na te denken.
Tot zo ver de kansloze opmerkingen met daarin tijd verweven
Gekneusde snor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, hopen dat ze niet in het ziekenhuis ligtVeel botbreuken in gladde Haagse regio
Het werd verdorie een keer tijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:33 schreef anonymoussie het volgende:
Deed Fok gister niet raar bij jullie?
Ik was mobiel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren.
Ja, sommige users, maar niet de website als zodanig
De zoekfunctie werkt ook voor geen meter meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was mobiel.
De mobiele lay out was zwaar aan het trippen.
En ik kon nergens op klikken.
Gewoon raar.
BUG / Ik kan niks meer in de mobiele layoutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was mobiel.
Gewoon raar.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was mobiel.
Gewoon raar.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De zoekfunctie werkt ook voor geen meter meer.
Aahh, ik was niet de enige dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
BUG / Ik kan niks meer in de mobiele layout
Je suis anonymoussiequote:
Is al ruim 10 jaar niet meer voorgekomen!quote:
Nee ik zei gisteren ook al tegen je dat ik het ook had.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aahh, ik was niet de enige dus.
Mark Knoflook en ook nog met een ballenknijper en gladde beentjes op de fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil gauw mooi weer weer zodat ik weer lekker op de grote weg automobilisten kan treiteren op mijn racefiets.
Kaasravioli met kaassaus, had alleen spinazieravioli willen hebben maar dit is ook lekker.quote:
Paar spaken in zijn oog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Mark Knoflook en ook nog met een ballenknijper en gladde beentjes op de fietshopelijk val je een enorme schaafwond.
Geen ballenknijper, deze jongen fietst gewoon met korte broek. Wel met een kussentje erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Mark Knoflook en ook nog met een ballenknijper en gladde beentjes op de fietshopelijk val je een enorme schaafwond.
Totdat je tussen de grill ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Lekker met 25 per uur voor een hele kudde automobilisten uit rijden, en maar toeterende eerste die mij probeert te passeren mist een zijspiegel.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaasravioli met kaassaus, had alleen spinazieravioli willen hebben maar dit is ook lekker.
En andere fietsers en voetgangers aan de kant drukken zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Lekker met 25 per uur voor een hele kudde automobilisten uit rijden, en maar toeterende eerste die mij probeert te passeren mist een zijspiegel.
Dat durft niemand, anders kleed ik ze in de rechtszaal uit tot de laatste cent.quote:
Alleen als ze niet op tijd reageren, vooral oudjes dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En andere fietsers en voetgangers aan de kant drukken zeker?
Zou je ook een zwangere vrouw in de sloot duwen als ze niet voor je aan de kant ging, zoals die kerel laatst in Leiden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als ze niet op tijd reageren, vooral oudjes dus.
Nou ja ik duw ze niet in de greppel hè, ik geef ze een vriendschappelijk schouderklopje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou je ook een zwangere vrouw in de sloot duwen als ze niet voor je aan de kant ging, zoals die kerel laatst in Leiden?
Specsavers en jij zeker. De langverwachte Valentijns-meeting.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wanneer gaan we meeten?
14 februari gaat niet meer door zeker?
Ik hoor violenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers en jij zeker. De langverwachte Valentijns-meeting.
Wij hebben al gemeet een tijdje terug. Nu is iedereen uitgenodigd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers en jij zeker. De langverwachte Valentijns-meeting.
Oh leuk, wie waren er allemaal? En hoe was het?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hebben al gemeet een tijdje terug. Nu is iedereen uitgenodigd.
Normale mensen noemen dit een bruiloft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hebben al gemeet een tijdje terug. Nu is iedereen uitgenodigd.
Ik ben al getrouwd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normale mensen noemen dit een bruiloft.
Precies, daar was gewoon niemand bij.quote:
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, daar was gewoon niemand bij.
Is je dat ontgaan?quote:
Ja HALLOOOOO zo klein ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Met wie dan? Z'n gifjes-collectie?
Ik hou hem wel vast, dan mag jij hem schuppen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja HALLOOOOO zo klein ben ik nou ook weer niet.
Ah, met jou dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja HALLOOOOO zo klein ben ik nou ook weer niet.
Kopstoot tegen zijn enkelsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou hem wel vast, dan mag jij hem schuppen.
Ben je zeker al 2 maanden mee bezig?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had al een compleet tv-format bedacht: NWS-mod zoekt Vrouw.
Maar dat is nu dus niet meer nodig.
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had al een compleet tv-format bedacht: NWS-mod zoekt Vrouw.
Maar dat is nu dus niet meer nodig.
Ik sloop gewoon de hele kerstboom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.
Ik wil eerst een speelfilm.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik sloop gewoon de hele kerstboom.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Doet Fok! automatischquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo.
Ja dag, dat zijn extra handelingenquote:
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebrokenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, hopen dat ze niet in het ziekenhuis ligtVeel botbreuken in gladde Haagse regio
Van wie is die scooter?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebroken
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo.
Daar mag je geen grapjes over maken.quote:
Zit je weer razende Arie te kijken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken.
Helaas, PSV is er nu voor, Roze Arie is gelukkig ook nog te bekijken op NPOgemist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer razende Arie te kijken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de roze wildernis te kijken, net zelfs een traantje moeten wegpinken.
Welk stukje vond je het meest ontroerend?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de roze wildernis te kijken, net zelfs een traantje moeten wegpinken.
Daar waar Arie niet doodgaat...tranen met tuiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk stukje vond je het meest ontroerend?
Dat van die getattooeerde Rotterdammer en zijn zoon.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk stukje vond je het meest ontroerend?
Whehequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar waar Arie niet doodgaat...tranen met tuiten.
Toen kreeg ik ook vochtige ogen ja, dat was echt emotioneel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat van die getattooeerde Rotterdammer en zijn zoon.
serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen kreeg ik ook vochtige ogen ja, dat was echt emotioneel.
Moet ik het plaatje weer posten?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar waar Arie niet doodgaat...tranen met tuiten.
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik het plaatje weer posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 21:44:02 ]
Spoiler, Tem, spoilerquote:
Je bent ook een hele gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik het had gezien wel hoor!
Zo is dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent ook een hele gevoelige jongen.
Nee, ik vind goor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:50 schreef Tem het volgende:
Ja? onder het genot van een kopje groene thee toevallig?
Maak hem maar weer zoek, alsjeblieft.quote:
Uccie Kroos, dames en heren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak hem maar weer zoek, alsjeblieft.
Niet eens de Breijquote:
Zie je, dat ik die dikke ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer Marianne.
Ik had het in de avond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik zei gisteren ook al tegen je dat ik het ook had.
Dat zijn mijn heupen nietquote:
Tem tips beste tips.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je als man gewoon je waffel houden.
Zo ver komt het niet bij mij hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je hier afreageren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg, mani.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je hier afreageren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo ver komt het niet bij mij hoor.
Gelukkig maar, maakte me al bijna zorgenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebroken
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij razend onder de plak.
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders gaan jullie ook allemaal vocaroo's inspreken! Hartstikke leuk!
Omdat je weer veel te veel de batman zit uit te hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Wie ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders gaan jullie ook allemaal vocaroo's inspreken! Hartstikke leuk!
Jullie waren echt van het eerste uur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.
Ik ook, maar die van vorig jaar doen het allemaal niet meer. Ik had toen nog Jack van Gelder erotische fanfiction voorgelezen #neverforgetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.
Mani en ik natuurlijkquote:
Als ik ooit nog eens die Kevin Strootman fanfiction vind ga ik die ook voorlezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar die van vorig jaar doen het allemaal niet meer. Ik had toen nog Jack van Gelder erotische fanfiction voorgelezen #neverforget
Vandaag heb ik de Ambrosius bingo gedaan, ook mooi.
http://vocaroo.com/i/s1ARjIToKYGy
Hopelijk doet Tem dat dan ook en dan kies ik de leukste.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens die Kevin Strootman fanfiction vind ga ik die ook voorlezen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je weer veel te veel de batman zit uit te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft die laatste ingesproken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik natuurlijk
http://vocaroo.com/i/s0nqnhRnCW4J
En GGMM
http://vocaroo.com/i/s0qfSe6baXeT
Hmmmmquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij René heet :S
Ik zal het wel verklappen, het is Pascalus.quote:
Hartelijk bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het wel verklappen, het is Pascalus.
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik natuurlijk
http://vocaroo.com/i/s0nqnhRnCW4J
En GGMM
http://vocaroo.com/i/s0qfSe6baXeT
Het is wel een aantrekkelijke man vind je niet? Hij had ook lekker hier op zijn reet kunnen zitten snuiven, zuipen en hoeren neuken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die vent bij Jinek een misselijke paardenlul zegGaat even op sabbatical om het geld wat hij voor zijn verjaardag heeft gekregen aan kindjes te geven.
Ik vind het altijd bijzonder hoe wereldvreemd mensen met een gouden vinger in hun reet overkomen
Nu gaat hij kinderlokken met speelgoedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een aantrekkelijke man vind je niet? Hij had ook lekker hier op zijn reet kunnen zitten snuiven, zuipen en hoeren neuken.
Vind je onze stemmen niet mooi?quote:
Hier ben ik iets uitgebreider te horen, vind je dat ik talent heb?quote:
Die zit er dus, om met zijn ingestudeerde kutverhaal, nieuwe klanten te lokken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die vent bij Jinek een misselijke paardenlul zegGaat even op sabbatical om het geld wat hij voor zijn verjaardag heeft gekregen aan kindjes te geven.
Ik vind het altijd bijzonder hoe wereldvreemd mensen met een gouden vinger in hun reet overkomen
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een aantrekkelijke man vind je niet? Hij had ook lekker hier op zijn reet kunnen zitten snuiven, zuipen en hoeren neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |