Zie je, dat ik die dikke ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer Marianne.
Ik had het in de avond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik zei gisteren ook al tegen je dat ik het ook had.
Dat zijn mijn heupen nietquote:
Tem tips beste tips.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je als man gewoon je waffel houden.
Zo ver komt het niet bij mij hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je hier afreageren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg, mani.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je hier afreageren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo ver komt het niet bij mij hoor.
Gelukkig maar, maakte me al bijna zorgenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebroken
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij razend onder de plak.
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders gaan jullie ook allemaal vocaroo's inspreken! Hartstikke leuk!
Omdat je weer veel te veel de batman zit uit te hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Wie ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders gaan jullie ook allemaal vocaroo's inspreken! Hartstikke leuk!
Jullie waren echt van het eerste uur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |