Ik wil eerst een speelfilm.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik sloop gewoon de hele kerstboom.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Doet Fok! automatischquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo.
Ja dag, dat zijn extra handelingenquote:
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebrokenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, hopen dat ze niet in het ziekenhuis ligtVeel botbreuken in gladde Haagse regio
Van wie is die scooter?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebroken
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo.
Daar mag je geen grapjes over maken.quote:
Zit je weer razende Arie te kijken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken.
Helaas, PSV is er nu voor, Roze Arie is gelukkig ook nog te bekijken op NPOgemist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer razende Arie te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |