BUG / Ik kan niks meer in de mobiele layoutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was mobiel.
De mobiele lay out was zwaar aan het trippen.
En ik kon nergens op klikken.
Gewoon raar.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was mobiel.
De mobiele lay out was zwaar aan het trippen.
En ik kon nergens op klikken.
Gewoon raar.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De zoekfunctie werkt ook voor geen meter meer.
Aahh, ik was niet de enige dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
BUG / Ik kan niks meer in de mobiele layout
Je suis anonymoussiequote:
Is al ruim 10 jaar niet meer voorgekomen!quote:
Nee ik zei gisteren ook al tegen je dat ik het ook had.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Aahh, ik was niet de enige dus.
Mark Knoflook en ook nog met een ballenknijper en gladde beentjes op de fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil gauw mooi weer weer zodat ik weer lekker op de grote weg automobilisten kan treiteren op mijn racefiets.
Kaasravioli met kaassaus, had alleen spinazieravioli willen hebben maar dit is ook lekker.quote:
Paar spaken in zijn oog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Mark Knoflook en ook nog met een ballenknijper en gladde beentjes op de fietshopelijk val je een enorme schaafwond.
Geen ballenknijper, deze jongen fietst gewoon met korte broek. Wel met een kussentje erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Mark Knoflook en ook nog met een ballenknijper en gladde beentjes op de fietshopelijk val je een enorme schaafwond.
Totdat je tussen de grill ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Lekker met 25 per uur voor een hele kudde automobilisten uit rijden, en maar toeterende eerste die mij probeert te passeren mist een zijspiegel.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kaasravioli met kaassaus, had alleen spinazieravioli willen hebben maar dit is ook lekker.
En andere fietsers en voetgangers aan de kant drukken zeker?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Lekker met 25 per uur voor een hele kudde automobilisten uit rijden, en maar toeterende eerste die mij probeert te passeren mist een zijspiegel.
Dat durft niemand, anders kleed ik ze in de rechtszaal uit tot de laatste cent.quote:
Alleen als ze niet op tijd reageren, vooral oudjes dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En andere fietsers en voetgangers aan de kant drukken zeker?
Zou je ook een zwangere vrouw in de sloot duwen als ze niet voor je aan de kant ging, zoals die kerel laatst in Leiden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als ze niet op tijd reageren, vooral oudjes dus.
Nou ja ik duw ze niet in de greppel hè, ik geef ze een vriendschappelijk schouderklopje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou je ook een zwangere vrouw in de sloot duwen als ze niet voor je aan de kant ging, zoals die kerel laatst in Leiden?
Specsavers en jij zeker. De langverwachte Valentijns-meeting.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Wanneer gaan we meeten?
14 februari gaat niet meer door zeker?
Ik hoor violenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers en jij zeker. De langverwachte Valentijns-meeting.
Wij hebben al gemeet een tijdje terug. Nu is iedereen uitgenodigd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers en jij zeker. De langverwachte Valentijns-meeting.
Oh leuk, wie waren er allemaal? En hoe was het?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hebben al gemeet een tijdje terug. Nu is iedereen uitgenodigd.
Normale mensen noemen dit een bruiloft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hebben al gemeet een tijdje terug. Nu is iedereen uitgenodigd.
Ik ben al getrouwd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Normale mensen noemen dit een bruiloft.
Precies, daar was gewoon niemand bij.quote:
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, daar was gewoon niemand bij.
Is je dat ontgaan?quote:
Ja HALLOOOOO zo klein ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Met wie dan? Z'n gifjes-collectie?
Ik hou hem wel vast, dan mag jij hem schuppen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja HALLOOOOO zo klein ben ik nou ook weer niet.
Ah, met jou dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja HALLOOOOO zo klein ben ik nou ook weer niet.
Kopstoot tegen zijn enkelsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou hem wel vast, dan mag jij hem schuppen.
Ben je zeker al 2 maanden mee bezig?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had al een compleet tv-format bedacht: NWS-mod zoekt Vrouw.
Maar dat is nu dus niet meer nodig.
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had al een compleet tv-format bedacht: NWS-mod zoekt Vrouw.
Maar dat is nu dus niet meer nodig.
Ik sloop gewoon de hele kerstboom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |