Ik zet mijn Greatest Hits of Mark Knopfler collectie wel aan en dan rijdt hij met gillende banden weer naar huis.quote:
Gahaha dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje op Jan Roos lijkt.
Ik denk op Henk Jan Smits.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik leef van liefde.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel joh, dan ga ik Specularium speciaalbier leren drinken.
Jan Roos heeft ook 2 kinderen, toeval?quote:
Nee sorry.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je niet een groter plaatje kunnen vinden?
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nodig, ik leef van liefde.
Die wikkel is niet van het niveau Karmeliet zeg maar. Is het uberhaupt wel te klappen?quote:
Het glas staat niet op het juiste viltje dus als ik het zo geserveerd zou krijgen zou ik weigeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die wikkel is niet van het niveau Karmeliet zeg maar. Is het uberhaupt wel te klappen?
Onderste plaatje in de OP doet het niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah veeg me op
Nu wel hoop ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onderste plaatje in de OP doet het niet.
De jaren '80 waren het hoogtepunt van onze beschaving.quote:
Twee druppels water, vraag maar aan Marianne.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet ook waar jij op lijkt, maar dat ga ik hier niet zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Roos maakt ook een kekke paella. Toeval?
Benito van de Pas?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet ook waar jij op lijkt, maar dat ga ik hier niet zeggen.
Ze eindigden met jouw geboorte...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De jaren '80 waren het hoogtepunt van onze beschaving.
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die deze willen inkoppen. Maar ik mag met de jaren '90 ook niet klagen hoor, toen was de muziek op zijn hoogtepunt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze eindigden met jouw geboorte...
Wat zegt dat?
Nou ik wel hoor, een jonge George Clooney.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik ik deze ongeveer 57x per week.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig vinkt de 5e rij, vakje 5 af.
Rare zin.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor, een jonge George Clooney.
Hm, lastig te zeggen, Jan Roos heb ik niet naakt gezien.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Twee druppels water, vraag maar aan Marianne.
Zou die ruzie er wat mee te maken hebben gehad?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
NRC berichtte vandaag dat VI de samenwerking met het TV-programma eigenlijk al na de zomer had willen opzeggen: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)met-voetbaltalkshow/
Tuurlijk, nu ineens wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
NRC berichtte vandaag dat VI de samenwerking met het TV-programma eigenlijk al na de zomer had willen opzeggen: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)met-voetbaltalkshow/
Ongetwijfeld. Maar ook de opstelling van Derksen. Die man heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn kritiek op Van Gaal. Hij is daarin veel te ver doorgeslagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou die ruzie er wat mee te maken hebben gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |