Je bent zelf apart met je Groningse hoofd.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ja ik ken ook iemand die het had over een ui, als in de groente. Ik vond dat nogal apart.
Ik ben heel trots op mijn Groningse roots.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf apart met je Groningse hoofd.
Dat is wel terecht inderdaad. Stel je voor dat je zo'n kanalenveger bent uit Almere, zo'n lelijke badmuts.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mijn Groningse roots.
+1 voor dit woordgrapje.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een culinaire jongen, ik heb een bepaalde manier van spreken dus ik zeg gewoon ui en daarmee pasta.
Dacht dat je zo'n vieze duindorper was?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben heel trots op mijn Groningse roots.
Kan ik je lekker aanfruitenquote:
Dat was allemaal satire, ik ben een jongen van de gestampte pot.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat je zo'n vieze duindorper was?
Wat is aanfruiten? Het klinkt best naar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik je lekker aanfruiten![]()
(mijn welgemeende excuses aan eenieder voor deze zeer slechte uien grap)
Whehequote:Op maandag 2 februari 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben een culinaire jongen, ik heb een bepaalde manier van spreken dus ik zeg gewoon ui en daarmee pasta.
Oh...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was allemaal satire, ik ben een jongen van de gestampte pot.
Oeh daar ben ik eens geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani is één van de Drie Gezusters van Groningen.
Oh ja, jij bent niet echt een culinair wonder natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is aanfruiten? Het klinkt best naar.
Groningers haten ook buitenlanders hoor, ik ben nog steeds de oude Mani.quote:
Cool, volgende meet daar dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik ook, dus erg geschikt voor FOK! meets.
Wat een raar woord...quote:Op maandag 2 februari 2015 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent niet echt een culinair wonder natuurlijk
http://passie.horeca.nl/content/15157/Groenten_aanfruiten.html
De NWS meet? Dan kan ik niet volgens mij.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Groningers haten ook buitenlanders hoor, ik ben nog steeds de oude Mani.
Je bent zelf een raar woordquote:
Jawel joh, dan ga ik Specularium speciaalbier leren drinken.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De NWS meet? Dan kan ik niet volgens mij.
Ik vind Specularium niet echt een drinker, hopelijk houdt hij het allemaal binnen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel joh, dan ga ik Specularium speciaalbier leren drinken.
Echt wel jammer dat -ie dat nooit drinkt. Hij mist echt wat.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt dweilen!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Specularium niet echt een drinker, hopelijk houdt hij het allemaal binnen.
O ja.... in other news: Necid maakt alsnog het seizoen af bij PEC Zwollequote:Op maandag 2 februari 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders houden wij gewoon onze eigen meetquote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK weet jij of wij ook zijn uitgenodigd voor die meet?
Toevallig weet ik dat jij heel goed bent in Curling dus dat komt vast goed.quote:
Uhh..quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders houden wij gewoon onze eigen meet
Jazeker. Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je burkini mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Er werd nog naar je gevraagd in het DWDD topic, Stijn had dit goed voorspeld.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... in other news: Necid maakt alsnog het seizoen af bij PEC Zwolle
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is vast aan het feesten omdat Necid tot het einde van het seizoen bij PEC komt.
Oh joepiequote:Op maandag 2 februari 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je burkini mee.
Natuurlijk, zelfs Tem is welkom. En hij mag zijn kinderen ook meenemen.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh komt hij ook?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zelfs Tem is welkom. En hij mag zijn kinderen ook meenemen.
Zou ook wel een goede FC Groningen speler zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... in other news: Necid maakt alsnog het seizoen af bij PEC Zwolle
Meer verklap ik niet hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh joepieBen nu wel erg nieuwsgierig!
Ik denk dat hij een beetje op Jan Roos lijkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee lijkt mij super leuk om te kijken of hij in het echt ook zo is!
Alweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |