Hij zat zichzelf elke dag te nuanceren, dat was wel mooi.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ook de opstelling van Derksen. Die man heeft zichzelf belachelijk gemaakt met zijn kritiek op Van Gaal. Hij is daarin veel te ver doorgeslagen.
Ja, testbeeld is interessanter.quote:
Omdat je broek ervan afzakt en dan is ie al halverwege.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je broek uittrekken voor Pechtold?
Dat is een sprankelende man.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je broek uittrekken voor Pechtold?
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een sprankelende man.
* Elfletterig ... rij 1, vakje 1quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig maakt nu een sprongetje op zijn stoel.
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig maakt nu een sprongetje op zijn stoel.
Elf is de enige die het bijhoudt, geef je prijs maar gelijk aan hemquote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Misschien geef ik wel een prijs aan de winnaar.
Bah.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
Webaap heeft nu een fles slaolie gepakt.
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over de bingo van Elflettering.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
Dit boeit mij serieus echt niet...beetje schandalig, maar ik kan er niets aan doen.
Die is ook een beetje spoorloosquote:Op maandag 2 februari 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over de bingo van Elflettering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |