Ik wil eerst een speelfilm.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon op de plank, voor na de epische vechtscheiding.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik sloop gewoon de hele kerstboom.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noemen we dat zo tegenwoordig?
Doet Fok! automatischquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo.
Ja dag, dat zijn extra handelingenquote:
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebrokenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, hopen dat ze niet in het ziekenhuis ligtVeel botbreuken in gladde Haagse regio
Van wie is die scooter?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebroken
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntje moet dichterbij, kijk zo.
Daar mag je geen grapjes over maken.quote:
Zit je weer razende Arie te kijken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken.
Helaas, PSV is er nu voor, Roze Arie is gelukkig ook nog te bekijken op NPOgemist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je weer razende Arie te kijken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de roze wildernis te kijken, net zelfs een traantje moeten wegpinken.
Welk stukje vond je het meest ontroerend?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de roze wildernis te kijken, net zelfs een traantje moeten wegpinken.
Daar waar Arie niet doodgaat...tranen met tuiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk stukje vond je het meest ontroerend?
Dat van die getattooeerde Rotterdammer en zijn zoon.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk stukje vond je het meest ontroerend?
Whehequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar waar Arie niet doodgaat...tranen met tuiten.
Toen kreeg ik ook vochtige ogen ja, dat was echt emotioneel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat van die getattooeerde Rotterdammer en zijn zoon.
serieus?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen kreeg ik ook vochtige ogen ja, dat was echt emotioneel.
Moet ik het plaatje weer posten?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar waar Arie niet doodgaat...tranen met tuiten.
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik het plaatje weer posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2015 21:44:02 ]
Spoiler, Tem, spoilerquote:
Je bent ook een hele gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik het had gezien wel hoor!
Zo is dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent ook een hele gevoelige jongen.
Nee, ik vind goor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:50 schreef Tem het volgende:
Ja? onder het genot van een kopje groene thee toevallig?
Maak hem maar weer zoek, alsjeblieft.quote:
Uccie Kroos, dames en heren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maak hem maar weer zoek, alsjeblieft.
Niet eens de Breijquote:
Zie je, dat ik die dikke ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer Marianne.
Ik had het in de avond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik zei gisteren ook al tegen je dat ik het ook had.
Dat zijn mijn heupen nietquote:
Tem tips beste tips.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je als man gewoon je waffel houden.
Zo ver komt het niet bij mij hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je hier afreageren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga nou maar weer weg, mani.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je je hier afreageren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo ver komt het niet bij mij hoor.
Gelukkig maar, maakte me al bijna zorgenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja was weer super vet. Eerste paar minuten niks aan de hand totdat ik opeens iemand onderuit zag gaan en allemaal mensen aan de kant met fietsen en pliesie. Toen baalde ik echt dat ik op de scooter was maar heb het overleefd, geen haartje is gebroken
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij razend onder de plak.
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders gaan jullie ook allemaal vocaroo's inspreken! Hartstikke leuk!
Omdat je weer veel te veel de batman zit uit te hangen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Wie ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders gaan jullie ook allemaal vocaroo's inspreken! Hartstikke leuk!
Jullie waren echt van het eerste uur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.
Ik ook, maar die van vorig jaar doen het allemaal niet meer. Ik had toen nog Jack van Gelder erotische fanfiction voorgelezen #neverforgetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar al man. En Marianne ook.
Mani en ik natuurlijkquote:
Als ik ooit nog eens die Kevin Strootman fanfiction vind ga ik die ook voorlezen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, maar die van vorig jaar doen het allemaal niet meer. Ik had toen nog Jack van Gelder erotische fanfiction voorgelezen #neverforget
Vandaag heb ik de Ambrosius bingo gedaan, ook mooi.
http://vocaroo.com/i/s1ARjIToKYGy
Hopelijk doet Tem dat dan ook en dan kies ik de leukste.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens die Kevin Strootman fanfiction vind ga ik die ook voorlezen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je weer veel te veel de batman zit uit te hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft die laatste ingesproken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik natuurlijk
http://vocaroo.com/i/s0nqnhRnCW4J
En GGMM
http://vocaroo.com/i/s0qfSe6baXeT
Hmmmmquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij René heet :S
Ik zal het wel verklappen, het is Pascalus.quote:
Hartelijk bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het wel verklappen, het is Pascalus.
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik natuurlijk
http://vocaroo.com/i/s0nqnhRnCW4J
En GGMM
http://vocaroo.com/i/s0qfSe6baXeT
Het is wel een aantrekkelijke man vind je niet? Hij had ook lekker hier op zijn reet kunnen zitten snuiven, zuipen en hoeren neuken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die vent bij Jinek een misselijke paardenlul zegGaat even op sabbatical om het geld wat hij voor zijn verjaardag heeft gekregen aan kindjes te geven.
Ik vind het altijd bijzonder hoe wereldvreemd mensen met een gouden vinger in hun reet overkomen
Nu gaat hij kinderlokken met speelgoedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een aantrekkelijke man vind je niet? Hij had ook lekker hier op zijn reet kunnen zitten snuiven, zuipen en hoeren neuken.
Vind je onze stemmen niet mooi?quote:
Hier ben ik iets uitgebreider te horen, vind je dat ik talent heb?quote:
Die zit er dus, om met zijn ingestudeerde kutverhaal, nieuwe klanten te lokken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die vent bij Jinek een misselijke paardenlul zegGaat even op sabbatical om het geld wat hij voor zijn verjaardag heeft gekregen aan kindjes te geven.
Ik vind het altijd bijzonder hoe wereldvreemd mensen met een gouden vinger in hun reet overkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |