abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 30 januari 2015 @ 20:25:11 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149219225
quote:
Een man is donderdagavond de studio van NOS binnengedrongen om zendtijd te eisen. Het pand op het Media Park wordt ontruimd. De politie is in grote getale aanwezig.
De man is door een beveiliger overmeesterd, melden bronnen aan NU.nl.

De reguliere uitzending van het Achtuurjournaal is onderbroken. Deze begon wel om 20.00 uur, maar kort daarna werd de uitzending afgebroken.

"In verband met omstandigheden is er op dit moment geen journaal mogelijk", aldus de NPO1.

Het is niet duidelijk wat de man met de zendtijd wilde doen. Het zou gaan om een keurig geklede man.

Het personeel wordt uit het gebouw aan het Journaalplein gehaald. Het lijkt er volgens Pieter Broertjes, burgemeester van Hilversum, op dat dat veilig verloopt. De burgemeester is onderweg naar het Journaalplein.
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.html

Live updates: Gewapende man in studio NOS

Video NOS: http://nos.nl/artikel/201(...)s-binnendringer.html



Brief die aan medewerkers is gegeven door man met pistool





[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 30-01-2015 22:16:57 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149219431
En de rest vluchte als een haas naar buiten, de watjes.
pi_149220383
Hoor van sommigen dat die ouders niet dood zijn. Weet iemand hier meer over?
pi_149220442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:56 schreef topdeck het volgende:
Hoor van sommigen dat die ouders niet dood zijn. Weet iemand hier meer over?
Ze zijn niet dood. Wel gescheiden en de vader is onlangs blijkbaar ernstig ziek geweest.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 21:51:45 #5
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149222306
Voor El_Matador en zijn volgelingen

BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015 #3

Daar verder.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 30-01-2015 22:21:13 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149222840
quote:
Tarik Z. al genoemd in politiesysteem

Tarik Z., de negentienjarige man die gisteren met een neppistool het gebouw van de NOS binnendrong, kwam al éénmalig voor in de systemen van de politie.

Dat bevestigde het ministerie van Veiligheid en Justitie desgevraagd na een bericht van de NOS. Het departement kan niet zeggen waarom het ging.

AD.nl
pi_149223202
Dit ging even niet helemaal goed.

BNW is de andere kant op.
pi_149223248
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Dit ging even niet helemaal goed.

BNW is de andere kant op.
_O_
pi_149223267
pi_149223341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Dit ging even niet helemaal goed.

BNW is de andere kant op.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:18:34 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149223373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Dit ging even niet helemaal goed.

BNW is de andere kant op.
Baas
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149223502
Goed verhaal
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:24:02 #13
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_149223565
Ben ik de enige die het eigenlijk best zielig vindt voor zo'n jongen? Hij heeft duidelijk geen kwaad in de zin en is duidelijk verwart. Het is ook geen normale debiel want hij studeert wel aan de TU.

Ik hoop dat die hulp krijgt.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:24:32 #14
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_149223575
Hoe zat dat nou met zijn ouders? Was dat gerucht waar of niet waar?
pi_149223576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Lekker vaag allemaal. Maakt ook niet uit.
Wat mij nu bekend is na al die topics=
Moeder is Nederlands
Ouders zijn gescheiden.
Hij is hier geboren.
En wilde iets zeggen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_149223738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Hmm... Ben vooral benieuwd wanneer dat is gebeurd.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:36:15 #17
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_149223994
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:05 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nou nou, wat een nieuwsbericht weer. Er zijn maar heel weinig mensen die niet 'in de systemen van de politie' staan.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_149224184
De "aluhoedjes" mogen wel oppassen. Het geluid dat nu klinkt wijst in de richting van eenzame complotdenkers die tikkende tijdbommen zouden zijn.
pi_149224246
Ik maakte gisteren ook dit onderwerp http://forum.fok.nl/topic/2192948 maar zaken worden snel gesloten soms hier op Fok.nl. Ik reageerde ook 2X ofzo in het centrale onderwerp. Dit laatste niet helemaal naar wens om eerlijk te zijn. En doet er verder niet toe.

Die psychiater in nieuwsuur: een hele batterij vooroordelen. En echt een kop van jut verhaal: een filmpje van de verdachte zijn middelbare school waarin hij Jackson nadoet. Jackson deed een beetje eng aan, dat is zo. Maar dit zet logisch redenen en wat echt werkt en dergelijken echt voor schut.

Ik vind het interessant om met anderen over te hebben. Maar wat volgens mij het meest voor de hand liggend is, is dat die dader gewoon jong en onervaren is, onder druk stond en een stomme fout gemaakt heeft. Waarom de hele psyche erbij slepen? Wat hebben we daaraan? Volgens mij alleen maar meer narigheid.
pi_149224405
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:42 schreef 01110010 het volgende:
Ik maakte gisteren ook dit onderwerp http://forum.fok.nl/topic/2192948 maar zaken worden snel gesloten soms hier op Fok.nl. Ik reageerde ook 2X ofzo in het centrale onderwerp. Dit laatste niet helemaal naar wens om eerlijk te zijn. En doet er verder niet toe.

Die psychiater in nieuwsuur: een hele batterij vooroordelen. En echt een kop van jut verhaal: een filmpje van de verdachte zijn middelbare school waarin hij Jackson nadoet. Jackson deed een beetje eng aan, dat is zo. Maar dit zet logisch redenen en wat echt werkt en dergelijken echt voor schut.

Ik vind het interessant om met anderen over te hebben. Maar wat volgens mij het meest voor de hand liggend is, is dat die dader gewoon jong en onervaren is, onder druk stond en een stomme fout gemaakt heeft. Waarom de hele psyche erbij slepen? Wat hebben we daaraan? Volgens mij alleen maar meer narigheid.
Sowieso triest van die Bram Bakker net bij Nieuwsuur, met zijn psychoanalyse op afstand. Hij zou toch beter moeten weten :r

En waarom Nieuwsuur net een oud klasgenoot van Tarik thuis opzocht begreep ik al helemaal niet. Wat een journalistiek... 8)7

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2015 22:48:48 ]
pi_149224607
Ja, blij dat het goed afgelopen is. Waarom de zaak in het bijzonder extra onder druk zetten. Ik bedoel: een bepaalde groep mensen is kennelijk ergens niet blij mee. Waarom daar niet meer over? En in hoeverre hebben die mensen gelijk of zit er iets in. En wat kan daar aan gedaan worden.

God, het geestelijke is een bestaand iets. Ik ben bereid dat hier aan te tonen. Maar daar hoor je heel zelden iets over. Ik kan dat zó doen hier, maar in meer professionele hoek is er nooit iets over te zien bijna.

Ik begin ook een beetje te denken dat deze uitspraak alles behalve in dank afgenomen kan worden. (...)
pi_149224687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sowieso triest van die Bram Bakker net bij Nieuwsuur, met zijn psychoanalyse op afstand. Hij zou toch beter moeten weten :r

En waarom Nieuwsuur net een oud klasgenoot van Tarik thuis opzocht begreep ik al helemaal niet. Wat een journalistiek... 8)7
Mijn conclusie is eigenlijk dat ze het vooral erg vinden en aandacht geven omdat de media zelf slachtoffer is.
pi_149224872
Maar HA HA HA HA een filmpje van die vent ze middelbare school. Het afscheidstoneelstukje. Of vóór de vakantie.

(zo zo, wil jij op tv mannetje ...)
pi_149224950
Hoe zit het met de eisen van de journalisten, wilden die geen vergadering met iemand over de veiligheid? Kan het bericht niet terugvinden...
pi_149225046
Dat een verwarde jonge knaap dit allemaal heeft veroorzaakt vind ik eigenlijk nu niet zo interessant meer. Wat overigens nu wel steeds meer mijn interesse wekt is hoe de nationale rampen zender ruim een uur op zwart heeft gestaan. Ben eigenlijk best wel verbaasd dat er geen waterdichte protocols zijn om bijvoorbeeld de plakkaat rampenzender over te nemen mocht onze publieke zender uit vallen.

Ik denk dat RTL of SBS zijn capaciteiten moet beschikbaar stellen op het moment dat de NPO niet in staat is uit te zenden. Dus dat deze zenders de taken van de NPO overneemt.

wat is jullie mening hierover?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:17:22 #26
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149225222
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:10 schreef MakkieR het volgende:
Dat een verwarde jonge knaap dit allemaal heeft veroorzaakt vind ik eigenlijk nu niet zo interessant meer. Wat overigens nu wel steeds meer mijn interesse wekt is hoe de nationale rampen zender ruim een uur op zwart heeft gestaan. Ben eigenlijk best wel verbaasd dat er geen waterdichte protocols zijn om bijvoorbeeld de plakkaat rampenzender over te nemen mocht onze publieke zender uit vallen.

Ik denk dat RTL of SBS zijn capaciteiten moet beschikbaar stellen op het moment dat de NPO niet in staat is uit te zenden. Dus dat deze zenders de taken van de NPO overneemt.

wat is jullie mening hierover?
Rampenzender lijkt me toch iets voor de overheid. Bepaalde TV-infrastructuur redundant uitvoeren lijkt me de beste oplossing.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149225228
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:10 schreef MakkieR het volgende:
Dat een verwarde jonge knaap dit allemaal heeft veroorzaakt vind ik eigenlijk nu niet zo interessant meer. Wat overigens nu wel steeds meer mijn interesse wekt is hoe de nationale rampen zender ruim een uur op zwart heeft gestaan. Ben eigenlijk best wel verbaasd dat er geen waterdichte protocols zijn om bijvoorbeeld de plakkaat rampenzender over te nemen mocht onze publieke zender uit vallen.

Ik denk dat RTL of SBS zijn capaciteiten moet beschikbaar stellen op het moment dat de NPO niet in staat is uit te zenden. Dus dat deze zenders de taken van de NPO overneemt.

wat is jullie mening hierover?
RTL en SBS zijn geen "free-to-air" zenders. Je bereikt niet iedereen.
pi_149225252
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:10 schreef MakkieR het volgende:
Ben eigenlijk best wel verbaasd dat er geen waterdichte protocols zijn
Waterdichte protocols bestaan niet en zullen ook nooit bestaan.
Het idee dat alles maakbaar is klinkt leuk, maar zo werkt het in de praktijk niet.
pi_149225262
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
De "aluhoedjes" mogen wel oppassen. Het geluid dat nu klinkt wijst in de richting van eenzame complotdenkers die tikkende tijdbommen zouden zijn.
Ik ben benieuwd wanneer figuren als Martin Vrijland worden opgepakt of monddood worden gemaakt.
De "stigmatisering" is de laatste paar maanden in volle gang.
pi_149225378
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Waterdichte protocols bestaan niet en zullen ook nooit bestaan.
Het idee dat alles maakbaar is klinkt leuk, maar zo werkt het in de praktijk niet.
Het zou wel de ambitie moeten zijn om een waterdichte protocol te creëren. Ook al lukt het je niet voor de volle 100%
pi_149225633
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Martin Vrijland
Ik zocht hem even op. Op het eerste gezicht ziet het ernaar uit dat hij niet helemaal juist gericht is. Uiteindelijk heeft dit van doen met een onderwerp dat niets met psyche van doen heeft en meer met een algemene fout die heel breed ligt en waar we misschien maar liever vanaf zouden willen.

De realiteit van het bestaan van het geestelijke en wat dat waard is speelt daar een belangrijke rol in. Dit is dus heel zwaar. Naar het gebruik ook om zo even in een postje te zetten hier op dit forum.

Dat ik bij Martin Vrijland zie heeft hij geen overzicht, of werkt hij niet voldoende vanuit overzicht op de hele zaak. Waardoor snel ''onzin'' ontstaat.

Iets ligt gewoon vrij zwaar. Voor een individu behoort een fout tot de mogelijkheden.
pi_149225650
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:19 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer figuren als Martin Vrijland worden opgepakt of monddood worden gemaakt.
De "stigmatisering" is de laatste paar maanden in volle gang.
Die worden vooral heel hard uitgelachen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149225691
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:35 schreef 01110010 het volgende:
het geestelijke....een fout tot de mogelijkheden
In deze post van mij vind ik bijvoorbeeld dat er erg veel nadruk op het geestelijke is.
pi_149225741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Het zou wel de ambitie moeten zijn om een waterdichte protocol te creëren. Ook al lukt het je niet voor de volle 100%
In ieder geval is het een kwestie van alle feiten op orde hebben. En daar ligt een probleem. Zie wat ik hiervoor postte. Er is in ieder geval geen ruimte voor belangrijke fouten.
  Forum Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 23:43:05 #35
232445 crew  Specularium
pi_149225833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:37 schreef 01110010 het volgende:

[..]

In deze post van mij vind ik bijvoorbeeld dat er erg veel nadruk op het geestelijke is.
Het lijkt me leuker voor iedereen als je niet ook nog eens je eigen posts gaat lopen quoten.
pi_149225853
Welke aliens? :P
pi_149225879
Deel 26, zijn jullie helemaal gek geworden?
pi_149225912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke aliens? :P
Dit dus.
pi_149225918
quote:
18s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:44 schreef glasshole het volgende:
Deel 26, zijn jullie helemaal gek geworden?
Ja, hoewel het bewijsmateriaal grotendeels is weggemodereerd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149226615
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke aliens? :P
Ja dat was ik even vergeten. Is weg.
pi_149228831
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Volgens mij ging het niet over jou maar over een onderzoek.
Het gaat over alle mensen met een ouder of ouders uit het buitenland, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken als er zoiets (in mijn ogen) vervelends wordt gepost. Maar goed, ik geef dus aan dat het een bijzonder onderzoek is. Er is immers geen sprake van integratie als je gewoonweg in Nederland bent geboren.
pi_149229237
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 02:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het gaat over alle mensen met een ouder of ouders uit het buitenland, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken als er zoiets (in mijn ogen) vervelends wordt gepost. Maar goed, ik geef dus aan dat het een bijzonder onderzoek is. Er is immers geen sprake van integratie als je gewoonweg in Nederland bent geboren.
quote:
Integratie (sociologie)

Integratie is het in elkaar opgaan van verschillende groepen. In de sociologie en in de politiek is integratie een veelgebruikte term om de samensmelting van meerdere bevolkingsgroepen in de maatschappij aan te duiden.

Een kenmerk is dat beide groepen aanpassingen maken. Wanneer er sprake is van eenzijdige aanpassing heet dit assimilatie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Integratie_%28sociologie%29
Je suis Charlie Sheen
pi_149229375
Toen ik om 21.15 naar nieuws zocht zag ik niks op RTL, liep RTL Nieuws te slapen? zelfs op SBS6 was er een speciale uitzending met nieuws.
pi_149229635
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, hoewel het bewijsmateriaal grotendeels is weggemodereerd.
Niet zo vreemd als het vol loopt met allerlei #freetarik kankerdebielen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 05:46:34 #45
104871 remlof
Europees federalist
pi_149229643
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 03:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Toen ik om 21.15 naar nieuws zocht zag ik niks op RTL, liep RTL Nieuws te slapen? zelfs op SBS6 was er een speciale uitzending met nieuws.
Campingzenderkijker gespot.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 08:02:29 #46
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_149229888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk best zielig vindt voor zo'n jongen? Hij heeft duidelijk geen kwaad in de zin en is duidelijk verwart. Het is ook geen normale debiel want hij studeert wel aan de TU.

Ik hoop dat die hulp krijgt.
Nee hoor, vind ik ook.
!!! Go 49-ers !!!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 08:28:24 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149230035
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:10 schreef MakkieR het volgende:
Dat een verwarde jonge knaap dit allemaal heeft veroorzaakt vind ik eigenlijk nu niet zo interessant meer. Wat overigens nu wel steeds meer mijn interesse wekt is hoe de nationale rampen zender ruim een uur op zwart heeft gestaan. Ben eigenlijk best wel verbaasd dat er geen waterdichte protocols zijn om bijvoorbeeld de plakkaat rampenzender over te nemen mocht onze publieke zender uit vallen.

Ik denk dat RTL of SBS zijn capaciteiten moet beschikbaar stellen op het moment dat de NPO niet in staat is uit te zenden. Dus dat deze zenders de taken van de NPO overneemt.

wat is jullie mening hierover?
Waarom denk je dat het z'n functie als rampenzender niet kon hanteren als er op dat moment een ramp was gebeurd?

Dat ze gekozen hebben niet uit te zenden wil niet zeggen dat ze niet konden uitzenden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149230578
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 08:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik ook.
Ik hoop dat hij hulp krijgt en niet als voorbeeld land in de cel moet zitten. Hij had overduidelijk geenterroristische motieven, dus zoals ik het begreep een max. Straf van 4 jaar. Ik denk dat hij verward is,dus verminderd toerekeningsvatbaar. Celstraf lijkt me dan ongepast. Eerder een verplichte psychiatrische behandeling, waarbij hij zijn studie scheikunde aan de tu kan voortzetten. Anders is het ook eeuwig zonde van het verspilde talent.
pi_149230623
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:41 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij hulp krijgt en niet als voorbeeld land in de cel moet zitten. Hij had overduidelijk geenterroristische motieven, dus zoals ik het begreep een max. Straf van 4 jaar. Ik denk dat hij verward is,dus verminderd toerekeningsvatbaar. Celstraf lijkt me dan ongepast. Eerder een verplichte psychiatrische behandeling, waarbij hij zijn studie scheikunde aan de tu kan voortzetten. Anders is het ook eeuwig zonde van het verspilde talent.
ALs hij geen zware straf krijgt (en voor mijn part extra aangevuld op dezelfde manier als de waxinelichthoudergooier) dan is dat een uitnodiging om meer van dit soort 'grappen' uit te halen
Wie dit leest is gek
pi_149231072
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

ALs hij geen zware straf krijgt (en voor mijn part extra aangevuld op dezelfde manier als de waxinelichthoudergooier) dan is dat een uitnodiging om meer van dit soort 'grappen' uit te halen
Nee hoor. Die mensen gaan echt niet op basis van de straf die hij krijgt beslissen om wel of niet wat te doen.

Ik ben benieuwd wat justitie en de rechter gaan doen. Het lijkt mij dat er technisch gezien sprake is van bedreiging en gijzeling maar het feit dat hij geen wapen gebruikte zou moeten leiden tot een lagere straf. Ik hoop dat de rechter en de openbare aanklagers zich niet laten beïnvloeden door de mediahype die er nu is ontstaan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:19:23 #51
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149231081
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

ALs hij geen zware straf krijgt (en voor mijn part extra aangevuld op dezelfde manier als de waxinelichthoudergooier) dan is dat een uitnodiging om meer van dit soort 'grappen' uit te halen
Wat voor zware straf :')?

Welk normaal denkend persoon wil op zo'n manier voor schut gezet worden op de nationale televisie? Ieder weldenkend persoon gaat nooit over op zo'n actie en dan maakt het niets uit of je eventueel wel of geen zware straf zou krijgen. Beter krijgt Tarik psychische hulp mogelijk aangevuld met medicijnen en kan ie verder met zijn studie Scheikunde en toffe Inception-achtige filmpjes maken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:22:10 #52
436637 Classy_as_Pug
Who're you gonna call..
pi_149231112
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor. Die mensen gaan echt niet op basis van de straf die hij krijgt beslissen om wel of niet wat te doen.

Ik ben benieuwd wat justitie en de rechter gaan doen. Het lijkt mij dat er technisch gezien sprake is van bedreiging en gijzeling maar het feit dat hij geen wapen gebruikte zou moeten leiden tot een lagere straf. Ik hoop dat de rechter en de openbare aanklagers zich niet laten beïnvloeden door de mediahype die er nu is ontstaan.
Geen wapen? Nepwapen is toch heel wat anders dan geen wapen..
pi_149231115
Die jongen heeft heel wat acteertalent, en deed alleen maar een beetje zielig.
🐱
pi_149231117
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 08:02 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik ook.
Idem voor mij. Ik vind het vooral sneu. Je zal als staat (rechter, justitie) iets moeten doen maar dat moet zeker geen zeer zware straf worden. Ik hoop dat het nog eens duidelijk wordt waarom hij dit precies deed, wat hij graag wou vertellen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149231136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:22 schreef GekkePoes het volgende:
Die jongen heeft heel wat acteertalent, en deed alleen maar een beetje zielig.
:')

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:22 schreef Classy_as_Pug het volgende:

[..]

Geen wapen? Nepwapen is toch heel wat anders dan geen wapen..
Succes met de rechter te overtuigen dat een stuk plastic een wapen is. Waarvoor hij deed alsof het een wapen is (bedreiging, gijzeling) is strafbaar, ook als er geen wapen werd gebruikt. Hij kan niet worden gestraft voor het gebruik van een wapen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149231139
Mensen die op zo een ageresieve manier een verhaal op tv proberen te krijgen verdenen het niet om een verhaal kwijt te kunnen. Anders gaan andere mensen het ook zo doen. Nu ziet men dat je gewoon word gearresteerd en afgevoerd. Dus geen zin heeft om het zo te doen.
🐱
pi_149231146
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat voor zware straf :')?

Welk normaal denkend persoon wil op zo'n manier voor schut gezet worden op de nationale televisie? Ieder weldenkend persoon gaat nooit over op zo'n actie en dan maakt het niets uit of je eventueel wel of geen zware straf zou krijgen. Beter krijgt Tarik psychische hulp mogelijk aangevuld met medicijnen en kan ie verder met zijn studie Scheikunde en toffe Inception-achtige filmpjes maken.
Inderdaad, het is beter voor hem en voor de maatschappij als hij zijn opleiding afrondt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149231153
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:25 schreef GekkePoes het volgende:
Mensen die op zo een ageresieve manier een verhaal op tv proberen te krijgen verdenen het niet om een verhaal kwijt te kunnen.
Hij deed nergens zielig zoals jij beweerde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149231158
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij deed nergens zielig zoals jij beweerde.
Ik reageerde op de reacties dat hij zielig was.
🐱
pi_149231168
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat voor zware straf :')?

Welk normaal denkend persoon wil op zo'n manier voor schut gezet worden op de nationale televisie? Ieder weldenkend persoon gaat nooit over op zo'n actie en dan maakt het niets uit of je eventueel wel of geen zware straf zou krijgen. Beter krijgt Tarik psychische hulp mogelijk aangevuld met medicijnen en kan ie verder met zijn studie Scheikunde en toffe Inception-achtige filmpjes maken.
Dit.

Na dit hele incident heb ik ook niet zo'n hoge pet meer op van de publieke zender. Die ene journalist die elke 5 minuten hetzelfde riedeltje aan het oplezen was, Tarik die minstens 5 keer te zien was. Dan kan je zeggen dat het nieuws is, maar op een gegeven moment had het vrij weinig meer te maken met nieuws, maar vooral met sensatie.
pi_149231206
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

ALs hij geen zware straf krijgt (en voor mijn part extra aangevuld op dezelfde manier als de waxinelichthoudergooier) dan is dat een uitnodiging om meer van dit soort 'grappen' uit te halen
En dit vind ik een dooddoener. In Amerika hebben ze zware gevangenisstraffen en met wat pech de doodstraf erop volgend. Werkt ook voor geen reet, want daar gebeuren de meest zieke dingen.
pi_149231214
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor. Die mensen gaan echt niet op basis van de straf die hij krijgt beslissen om wel of niet wat te doen.

Ik ben benieuwd wat justitie en de rechter gaan doen. Het lijkt mij dat er technisch gezien sprake is van bedreiging en gijzeling maar het feit dat hij geen wapen gebruikte zou moeten leiden tot een lagere straf. Ik hoop dat de rechter en de openbare aanklagers zich niet laten beïnvloeden door de mediahype die er nu is ontstaan.
Rechters moeten rekening houden met de impact op de samenleving. En die is groot, niet omdat het op tv was, maar omdat het vlak na de islamitische moordacties op de vrije media komt.
En dat wist die slimmerik met dat neppistool heel goed.
Nota bene nog dreigen met radioactieve explosieven... hij wilde absoluut de indruk wekken dat IS er achter zat. Heel bewust.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:34:56 #63
436637 Classy_as_Pug
Who're you gonna call..
pi_149231226
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:')

[..]

Succes met de rechter te overtuigen dat een stuk plastic een wapen is. Waarvoor hij deed alsof het een wapen is (bedreiging, gijzeling) is strafbaar, ook als er geen wapen werd gebruikt. Hij kan niet worden gestraft voor het gebruik van een wapen.
Het enige verschil met een echt wapen is dus dat hij niet gestraft kan worden voor wapenbezit?
pi_149231233
Waar het om gaat is de bedreiging. Plus onrechtelijk binnendringen, gijzeling en waarschijnlijk kunnen ze nog wel wat dingetjes vinden.
pi_149231242
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat voor zware straf :')?

Welk normaal denkend persoon wil op zo'n manier voor schut gezet worden op de nationale televisie? Ieder weldenkend persoon gaat nooit over op zo'n actie en dan maakt het niets uit of je eventueel wel of geen zware straf zou krijgen. Beter krijgt Tarik psychische hulp mogelijk aangevuld met medicijnen en kan ie verder met zijn studie Scheikunde en toffe Inception-achtige filmpjes maken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En dit vind ik een dooddoener. In Amerika hebben ze zware gevangenisstraffen en met wat pech de doodstraf erop volgend. Werkt ook voor geen reet, want daar gebeuren de meest zieke dingen.
Maakt me niet uit. Wraak is ook zoet.
Wie dit leest is gek
pi_149231258
Volgens Bram Bakker heb je aanleg voor psychoses als je van films als Inception houdt.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:39:19 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149231286
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]


[..]

Maakt me niet uit. Wraak is ook zoet.
Je bent wel een zeer kleinzielig persoon als je wraak wilt nemen op een verwarde belhamel als Tarik :{
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149231287
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

ALs hij geen zware straf krijgt (en voor mijn part extra aangevuld op dezelfde manier als de waxinelichthoudergooier) dan is dat een uitnodiging om meer van dit soort 'grappen' uit te halen
Met een waxinelichthouder naar mensen gooien (was het geen poging tot doodslag of zoiets?) is iets anders dan met een neppistool zwaaien. :Y
pi_149231294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef b4kl4p het volgende:
Volgens Bram Bakker heb je aanleg voor psychoses als je van films als Inception houdt.
En als je Bakker heet dan heb je aanleg voor obesitas?
I´m back.
pi_149231312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik hoop dat het nog eens duidelijk wordt waarom hij dit precies deed, wat hij graag wou vertellen.
Dat platform krijgt hij juist niet, anders wordt zijn eis indirect toch ingewilligd.
Ben je werkelijk geënteresseerd in hersenspinsels van welk om het even tijdelijke idioot?
pi_149231365
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:37 schreef b4kl4p het volgende:
Volgens Bram Bakker heb je aanleg voor psychoses als je van films als Inception houdt.
_O-

Sowieso al die psychiaters die op tv de beelden gaan analyseren en daar dan uitspraken over doen :')

Hoe hard verloochen je dan je beroepsgroep, gister ook weer een hoogleraar psychiatrie, je leent je toch niet voor dit soort sensatie? Maarja de porem op TV maakt zelfs dat soort mensen blind van geilheid.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_149231607
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef Falco het volgende:

[..]

Je bent wel een zeer kleinzielig persoon als je wraak wilt nemen op een verwarde belhamel als Tarik :{
Nee lul. Mijn argumenten staan hier al. Ik ga geen verder inhoudelijke discussie voeren met lullen die hun standaard Fok! terminolgie er steeds bij slepen.

quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:34 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Rechters moeten rekening houden met de impact op de samenleving. En die is groot, niet omdat het op tv was, maar omdat het vlak na de islamitische moordacties op de vrije media komt.
En dat wist die slimmerik met dat neppistool heel goed.
Nota bene nog dreigen met radioactieve explosieven... hij wilde absoluut de indruk wekken dat IS er achter zat. Heel bewust.
Wie dit leest is gek
pi_149231624
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:44 schreef danos het volgende:

[..]

_O-

Sowieso al die psychiaters die op tv de beelden gaan analyseren en daar dan uitspraken over doen :')

Hoe hard verloochen je dan je beroepsgroep, gister ook weer een hoogleraar psychiatrie, je leent je toch niet voor dit soort sensatie? Maarja de porem op TV maakt zelfs dat soort mensen blind van geilheid.
Er zijn mensen die willen begrijpen wat zo iemand beweegt om tot zo´n actie te komen, dus het is niet zo raar als er deskundigen bijgehaald worden om er iets over te zeggen.
pi_149231651
Ik rij elke week weer langs dat huis / kwekerij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:')

[..]

Succes met de rechter te overtuigen dat een stuk plastic een wapen is. Waarvoor hij deed alsof het een wapen is (bedreiging, gijzeling) is strafbaar, ook als er geen wapen werd gebruikt. Hij kan niet worden gestraft voor het gebruik van een wapen.
Nepwapens zoals deze zijn verboden en worden evengoed gezien als strafbaar feit.
pi_149231680
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:34 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Rechters moeten rekening houden met de impact op de samenleving. En die is groot, niet omdat het op tv was, maar omdat het vlak na de islamitische moordacties op de vrije media komt.
En dat wist die slimmerik met dat neppistool heel goed.
Nota bene nog dreigen met radioactieve explosieven... hij wilde absoluut de indruk wekken dat IS er achter zat. Heel bewust.
Wat een flauwekul, je maakt het veel te groot allemaal.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:03:34 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149231684
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:58 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee lul. Mijn argumenten staan hier al. Ik ga geen verder inhoudelijke discussie voeren met lullen die hun standaard Fok! terminolgie er steeds bij slepen.

[..]

ach, kom op, dan had hij wel zijn brief en volkomen vol gestopt met jihaadtaal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149231691
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:01 schreef DrMabuse het volgende:
Ik rij elke week weer langs dat huis / kwekerij.

[..]

Nepwapens zoals deze zijn verboden en worden evengoed gezien als strafbaar feit.
Zoals deze is dan die teveel op echt lijkt?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:04:09 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149231696
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:58 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Nee lul. Mijn argumenten staan hier al. Ik ga geen verder inhoudelijke discussie voeren met lullen die hun standaard Fok! terminolgie er steeds bij slepen.

[..]

Je maakt het groter dan het is. Op mij kwam het eerder over als een kwajongensstreek dan een gecoordineerde terreuractie. Grote woorden hoor die radioactieve bommen, maar het kwam bij niemand geloofwaardig over. De connectie met IS zie ik al helemaal niet :'). Dat de NOS alsnog een hele avond dit incident uitmelkt is ook overdreven maar wel logisch omdat zij direct betrokkenen waren. Dan snap ik wel dat je de boel niet objectief kan benaderen. Maar achteraf vind ik de nationale impact niet bijzonder groot. Het leven in Nederland is niet significant veranderd na Tariks actie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149231716
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:03 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Zoals deze is dan die teveel op echt lijkt?
Zolang het maar op een echt wapen lijkt.

Ook een aansteker in de vorm van een handgranaat kan je behoorlijk in problemen brengen.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:05:57 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149231730
Een strafmaat zal best rekening houden met het verschil tussen een echte doorgeladen pistool en een neppisool, geheel andere intentie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149231732
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:03 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat een flauwekul, je maakt het veel te groot allemaal.
Het wás groot op dat moment. Achteraf is het makkelijk lullen, maar op dat moment werden er mensen bedreigd en serieuze dreigingen geuit.
Als het allemaal zulke lullige flauwekul was, hadden ze het wel in een paar seconden opgelost zonder hulp van buitenaf.
pi_149231772
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:00 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Er zijn mensen die willen begrijpen wat zo iemand beweegt om tot zo´n actie te komen, dus het is niet zo raar als er deskundigen bijgehaald worden om er iets over te zeggen.
Dus jij gaat als deskundige op basis van 4 minuten beeld, zonder dat je iemand kent vanuit je expertise als zielenknijper even een diagnose stellen. Wat vaak niet veel verder komt als wat heel NL zelf ook al heeft bedacht.

Hoe denk je dat dat afstraalt op het imago van zielenknijpers? Ik zou het chique en correct vinden als zo'n man zegt: sorry RTL/NOS op basis van 4 minuten kan ik hier vanuit mijn vakgebied niets zinnigs over zeggen en ik doe niet mee aan speculaties.

Ik vind dat onbegrijpelijk zoals zo vaak met die wetenschappers die altijd maar hun mening geven op basis van 0,0 info, terwijl in hun vakgebied nauwkeurigheid en zorgvuldigheid centraal staat. Maar zogauw er een camera in de buurt is veranderen deze stoffige types vaak in sensatievoedende hoeren van de wetenschap.
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:08:50 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149231780
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:06 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Het wás groot op dat moment. Achteraf is het makkelijk lullen, maar op dat moment werden er mensen bedreigd en serieuze dreigingen geuit.
Als het allemaal zulke lullige flauwekul was, hadden ze het wel in een paar seconden opgelost zonder hulp van buitenaf.
Deze flauwekul was juist snel opgelost, binnen tien minuten! In Parijs duurde een gijzeling een halve dag bijvoorbeeld.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149231784
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:04 schreef Falco het volgende:

[..]

Je maakt het groter dan het is. Op mij kwam het eerder over als een kwajongensstreek dan een gecoordineerde terreuractie. Grote woorden hoor die radioactieve bommen, maar het kwam bij niemand geloofwaardig over. De connectie met IS zie ik al helemaal niet :'). Dat de NOS alsnog een hele avond dit incident uitmelkt is ook overdreven maar wel logisch omdat zij direct betrokkenen waren. Dan snap ik wel dat je de boel niet objectief kan benaderen. Maar achteraf vind ik de nationale impact niet bijzonder groot. Het leven in Nederland is niet significant veranderd na Tariks actie.
Een gek met (nep) wapen die dreigt met o.a bommen en die het NOS journaal overneemt / de uitzending verstoort.

Vind ik meer dan behoorlijk nieuwswaardig.

En ook wel zorgend voor een nationale impact.
pi_149231806
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:06 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Het wás groot op dat moment. Achteraf is het makkelijk lullen, maar op dat moment werden er mensen bedreigd en serieuze dreigingen geuit.
Als het allemaal zulke lullige flauwekul was, hadden ze het wel in een paar seconden opgelost zonder hulp van buitenaf.
Juist.
pi_149231916
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:05 schreef Re het volgende:
Een strafmaat zal best rekening houden met het verschil tussen een echte doorgeladen pistool en een neppisool, geheel andere intentie
Nee, want de intentie was de dreiging. Het slachtoffer kan niet weten of het nep is of niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:08 schreef danos het volgende:

[..]

Dus jij gaat als deskundige op basis van 4 minuten beeld, zonder dat je iemand kent vanuit je expertise als zielenknijper even een diagnose stellen. Wat vaak niet veel verder komt als wat heel NL zelf ook al heeft bedacht.

Hoe denk je dat dat afstraalt op het imago van zielenknijpers? Ik zou het chique en correct vinden als zo'n man zegt: sorry RTL/NOS op basis van 4 minuten kan ik hier vanuit mijn vakgebied niets zinnigs over zeggen en ik doe niet mee aan speculaties.

Ik vind dat onbegrijpelijk zoals zo vaak met die wetenschappers die altijd maar hun mening geven op basis van 0,0 info, terwijl in hun vakgebied nauwkeurigheid en zorgvuldigheid centraal staat. Maar zogauw er een camera in de buurt is veranderen deze stoffige types vaak in sensatievoedende hoeren van de wetenschap.
Laat ik voorop stellen dat ik niet heb gezien wat er gezegd is, maar het blijft een beetje hetzelfde om er een deskundige bij te halen als er een vliegtuig neergestort is, zonder dat ze de zwarte doos hebben. Je gaat mogelijkheden na, mensen willen het begrijpen.
Er zullen heus redelijk algemene dingen gezegd zijn? En niet dat die bewuste persoon dit of dat?

Verder is half Nederland niet zo slim als je denkt. Je moet nooit van je eigen slimheid uitgaan, er zitten er een boel onder. En inzicht in psychische problemen is al helemaal mondjesmaat.

Laat ik verder duidelijk zijn: ik heb geen hoge pet op van psychiaters.
Maar ik snap de behoefte om wat inzicht te proberen te geven.
pi_149232058
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:08 schreef Falco het volgende:

[..]

Deze flauwekul was juist snel opgelost, binnen tien minuten! In Parijs duurde een gijzeling een halve dag bijvoorbeeld.
Niet zonder hulp van buitenaf en waarom haal je Parijs erbij? Dat ging om zwaar bewapende moordenaars, niet om iemand die zendtijd eiste.

En tien minuten is geen paar seconden. Hij heeft mensen onder dwang zover gebracht dat hij naar studio 10 kon, hij zorgde ervoor dat het gebouw geëvacueerd is, dat er weet ik het wat op de been is gezet en dat er bepaalde programmas niet doorgingen. Dat is geen lullig akkefietje. Dat is een behoorlijke verstoring.
Iemand die begint met dreigementen en eisen en een gijzeling is gewoon misdadig bezig, en dient als zodanig behandeld.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:41:08 #88
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149232507
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:08 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Een gek met (nep) wapen die dreigt met o.a bommen en die het NOS journaal overneemt / de uitzending verstoort.

Vind ik meer dan behoorlijk nieuwswaardig.

En ook wel zorgend voor een nationale impact.
Welke nationale impact? De kijker moest een avond eens het journaal missen. Dat is het. Er zijn toch geen levens verwoest of materiele schade ontstaan na dit incident?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:45:24 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149232597
Hèhè, leest nu pas net dat hij scheikunde studeerde, dat heb ik ook gedaan in Delft. Als de beveiliging daar nog steeds hetzelfde is had deze jongen zo met een aantal flesjes met flink giftige stoffen weg kunnen lopen. Als hij echt kwaad in de zin had, dan had hij wel wat echte schade aan kunnen richten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_149232612
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Welke nationale impact? De kijker moest een avond eens het journaal missen. Dat is het. Er zijn toch geen levens verwoest of materiele schade ontstaan na dit incident?
Er is een grens overschreden.

Een (bij NOS) op tv niet eerder vertoond zeer (be)dreigend voorval in een tijd die behoorlijk gespannen is na ranzige en bloedige aanslagen in Parijs.

En met nieuwe willekeurige aanslagen die zijn aangekondigd en te verwachten zijn.

En dan het fenomeen nationale impact.

Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:47:21 #91
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149232642
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:21 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Niet zonder hulp van buitenaf en waarom haal je Parijs erbij? Dat ging om zwaar bewapende moordenaars, niet om iemand die zendtijd eiste.
Om dingen in het juiste perspectief te zetten. Daarom haal ik Parijs erbij.
quote:
En tien minuten is geen paar seconden. Hij heeft mensen onder dwang zover gebracht dat hij naar studio 10 kon, hij zorgde ervoor dat het gebouw geëvacueerd is, dat er weet ik het wat op de been is gezet en dat er bepaalde programmas niet doorgingen. Dat is geen lullig akkefietje. Dat is een behoorlijke verstoring.
Iemand die begint met dreigementen en eisen en een gijzeling is gewoon misdadig bezig, en dient als zodanig behandeld.
Je omschrijft wat er is gebeurd ja. In het begin had iedereen de bibbers en bij NOS-medewerkers zal dat nog wel langer het geval zijn. Maar achteraf valt het allemaal wel mee en was het maar een neppistool, hielden die 98 hackerrs zich koest en zijn er geen radioactieve bommen geëxplodeerd. Hopelijk houdt de rechter daar rekening mee in zijn oordeel en maakt er geen hysterische bende van.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:48:23 #92
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149232660
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Er is een grens overschreden.

Een (bij NOS) op tv niet eerder vertoond zeer (be)dreigend voorval in een tijd die behoorlijk gespannen is na ranzige en bloedige aanslagen in Parijs.

En met nieuwe willekeurige aanslagen die zijn aangekondigd en te verwachten zijn.

En dan het fenomeen nationale impact.

Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Heb je slechter geslapen hierdoor? Of wat voor impact heeft dit op jou gehad dan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149232768
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:47 schreef Falco het volgende:

Je omschrijft wat er is gebeurd ja. In het begin had iedereen de bibbers en bij NOS-medewerkers zal dat nog wel langer het geval zijn. Maar achteraf valt het allemaal wel mee en was het maar een neppistool, hielden die 98 hackerrs zich koest en zijn er geen radioactieve bommen geëxplodeerd. Hopelijk houdt de rechter daar rekening mee in zijn oordeel en maakt er geen hysterische bende van.
Rechters maken geen hysterische bendes, die gaan op kille feiten op papier af. Onrechtmatige toegang, gijzeling, bedreiging, laten ontsporen van programmas (met verbonden onkosten), aanbrengen van psychisch leed...het rijtje zal wel langer zijn.

En dan wordt er naar verzachtende omstandigheden gekeken.

De man zal wel in een inrichting terecht komen?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 11:57:45 #94
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149232862
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:53 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Rechters maken geen hysterische bendes, die gaan op kille feiten op papier af. Onrechtmatige toegang, gijzeling, bedreiging, laten ontsporen van programmas (met verbonden onkosten), aanbrengen van psychisch leed...het rijtje zal wel langer zijn.

En dan wordt er naar verzachtende omstandigheden gekeken.

De man zal wel in een inrichting terecht komen?
Ik denk/hoop een paar maanden cel en daarna verplichte psychische hulp. Dat laatste lijkt me ook het meest nuttige om te zorgen dat Tarik niet nog eens zo gruwelijke fout maakt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149232864
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:')

[..]

Succes met de rechter te overtuigen dat een stuk plastic een wapen is. Waarvoor hij deed alsof het een wapen is (bedreiging, gijzeling) is strafbaar, ook als er geen wapen werd gebruikt. Hij kan niet worden gestraft voor het gebruik van een wapen.
Ik denk dat een rechter dat stuk plastic heel snel een categorie IV wapen vindt:
quote:
Voorwerpen waarvan, gelet op hun aard of de omstandigheden waaronder zij worden aangetroffen, redelijkerwijs kan worden aangenomen dat zij zijn bestemd om letsel aan personen toe te brengen of te dreigen en die niet onder een van de andere categorieën vallen.
artikel 2 wet wapens en munitie, 7de punt onder categorie IV wapens
pi_149232930
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Er is een grens overschreden.

Een (bij NOS) op tv niet eerder vertoond zeer (be)dreigend voorval in een tijd die behoorlijk gespannen is na ranzige en bloedige aanslagen in Parijs.

En met nieuwe willekeurige aanslagen die zijn aangekondigd en te verwachten zijn.

En dan het fenomeen nationale impact.

Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Je laat je te veel lijden door angst, natuurlijk kan er een keer een echte aanslag gepleegd worden. Maar dat was 10 jaar geleden al net zo, ik voel helemaal geen toegenomen spanning sinds het Parijs drama.
٩๏̯͡๏)۶
pi_149233104
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:46 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Er is een grens overschreden.

Een (bij NOS) op tv niet eerder vertoond zeer (be)dreigend voorval in een tijd die behoorlijk gespannen is na ranzige en bloedige aanslagen in Parijs.

En met nieuwe willekeurige aanslagen die zijn aangekondigd en te verwachten zijn.

En dan het fenomeen nationale impact.

Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Het is nog nooit zo veilig geweest als nu. :')
pi_149233694
Uiteindelijk is het jammer dat Tarik niet aan het woord is gekomen. In plaats van 10 minuten Tarik kregen wij 3 uur Ron Fresen. Als ik zou mogen kiezen had ik het wel geweten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149233744
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:33 schreef eight het volgende:
Uiteindelijk is het jammer dat Tarik niet aan het woord is gekomen. In plaats van 10 minuten Tarik kregen wij 3 uur Ron Fresen. Als ik zou mogen kiezen had ik het wel geweten.
Dit was ook mijn gedachte.. had graag de speech van die knul gehoord.

Ben het er verder wel mee eens dat op zich het niet wereldschokkend is wat deze jongen heeft gedaan, maar er is wel een risico op copycats die wel gewelddadige bedoelingen hebben.. zou me niet verbazen als de rechter dit mee laat wegen in de strafmaat.
pi_149233792
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

ALs hij geen zware straf krijgt (en voor mijn part extra aangevuld op dezelfde manier als de waxinelichthoudergooier) dan is dat een uitnodiging om meer van dit soort 'grappen' uit te halen
Want dat houdt mensen zonder logica tegen? Sowieso zijn zwaardere straffen al belachelijk. Dat die waxinelichthoudgooier nog steeds daarvoor moet boeten is natuurlijk belachelijk. Je kan beter 10 supermarkten met een vuurwapen beroven want dan kom je er beter van af.
pi_149233794
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit was ook mijn gedachte.. had graag de speech van die knul gehoord.

Ben het er verder wel mee eens dat op zich het niet wereldschokkend is wat deze jongen heeft gedaan, maar er is wel een risico op copycats die wel gewelddadige bedoelingen hebben.. zou me niet verbazen als de rechter dit mee laat wegen in de strafmaat.
Dat risico op copycats wordt natuurlijk ook niet verminderd door de media-aandacht.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:38:22 #102
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_149233812
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef MidnightB00m het volgende:
Hmm... Ben vooral benieuwd wanneer dat is gebeurd.
Serieus? Want jij (en/of de meeste kennissen/familie/vrienden van jou) staat op geen enkele manier 'in de systemen van de politie'?

Ik zelfs meerdere keren hoor. :)

Houtenbeen heeft ook het laatste zinnetje uit dat schokkende nieuwsbericht weggelaten:

quote:
Iemand kan door van alles in een politieregister belanden, bijvoorbeeld ook als getuige van een voorval.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_149234240
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je laat je te veel lijden door angst, natuurlijk kan er een keer een echte aanslag gepleegd worden. Maar dat was 10 jaar geleden al net zo, ik voel helemaal geen toegenomen spanning sinds het Parijs drama.
Ik laat me niet leiden door angst.

Waar staat dat , waar maak je dat uit op?

Ik ga in op een vraag en stel vast dat er een impact is in de samenleving.

Al is het alleen al het feit dat het NOS journaal gekaapt wordt door een idioot.

Maar voor sommigen hier is dat niks nieuws en heeft het geen impact.

Prima.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:58:37 #104
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149234312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:52 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik slaap er niet slechter door.

Waar lees je dat?

Dit soort grensoverschrijdende gebeurtenissen zijn blijkbaar niks nieuws voor jou.

Is prima.

Voor anderen wel.

Ook prima.

Of niet?
Is zeker prima!

Het is ook nieuws voor mij en zeker grensoverschrijdend als het buitenland het erover heeft ;). Maar zo'n impact is logisch omdat er iets gebeurt wat niet vaak gebeurt en uitzonderlijk is! Maar impact in de zin van leed of schade heeft dit incident nauwelijks gehad en zeker niet op nationaal niveau. Tuurlijk, het hadden wel moslimfundi's kunnen zijn en dan hadden we wel anders geluld, maar als telt niet. Tarik was gewoon een verwarde gast met een pistool van plastic, die even maf deed.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:59:57 #105
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149234334
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:55 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik laat me niet leiden door angst.

Waar staat dat , waar maak je dat uit op?

Ik ga in op een vraag en stel vast dat er een impact is in de samenleving.

Al is het alleen al het feit dat het NOS journaal gekaapt wordt door een idioot.

Maar voor sommigen hier is dat niks nieuws en heeft het geen impact.

Prima.
Leg nou uit welke impact het heeft op de samenleving? Men moest het journaal missen en Wie is de Mol werd een dag later uitgezonden. Als we hier door al helemaal in de war raken, wat gebeurt er als er daadwerkelijks iets ernstigs plaats vindt?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149234422
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De enige impact is dat er veiligheidsprocedures omtrent mediapark nog eens opnieuw geanalyseerd worden. En dat er op Twitter grappige plaatjes verschijnen van hem met een waterpistool. Lekker boeiend allemaal.

En dat wist iedereen al natuurlijk toen de zaak begin / speelde.

Niks aan de hand.

Ik vraag me af in wat voor mate jij zou zijn geschrokken en in welke hoek jij zou zijn gekropen als je daar aanwezig was.

Of zou je alles al onder controle hebben en je analyses klaar hebben gehad?

Achteraf is alles zo makkelijk relativeren en een impact ontkennen.
pi_149234474
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:59 schreef Falco het volgende:

[..]

Leg nou uit welke impact het heeft op de samenleving? Men moest het journaal missen en Wie is de Mol werd een dag later uitgezonden. Als we hier door al helemaal in de war raken, wat gebeurt er als er daadwerkelijks iets ernstigs plaats vindt?
Je begrijpt mijn standpunt / visie niet.

En dat gaat na wat ik eerder heb geschreven niet lukken.

We verschillen van inzicht.

Is prima.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:06:25 #108
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149234501
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn standpunt / visie niet.

En dat gaat na wat ik eerder heb geschreven niet lukken.

We verschillen van inzicht.

Is prima.
Al die enters maakt het ook niet handiger om te snappen wat je nou wil zeggen. Leg eens in Jip-en-Janneke-taal uit welke impact donderdagavond 29-01 op jou had.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149234805
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat voor zware straf :')?

Welk normaal denkend persoon wil op zo'n manier voor schut gezet worden op de nationale televisie? Ieder weldenkend persoon gaat nooit over op zo'n actie en dan maakt het niets uit of je eventueel wel of geen zware straf zou krijgen. Beter krijgt Tarik psychische hulp mogelijk aangevuld met medicijnen en kan ie verder met zijn studie Scheikunde en toffe Inception-achtige filmpjes maken.
Precies.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 januari 2015 @ 13:21:38 #110
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_149234826
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:03 schreef Falco het volgende:

[..]

Zelfs dat Parijs drama wordt groter gemaakt dan het is. De afgelopen tien jaar zijn er in Europa meer terreurdoden door extreemrechts (Utoya) dan door moslimfundamentalisten te betreuren.
Scheelt weinig. Charlie Hebdo, het Joods museum in Brussel, Londen 2007 en het gedoe in Toulouse-Montauban bij elkaar optellend zijn het in Europa 83.
Daarbij, als je er 11 jaar van maakt ipv 10 dan heb je Van Gogh en Madrid, dan schiet het weer de totaal andere kant op.

En inderdaad, het aantal incidenten, doet er absoluut toe
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:56:31 #111
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149235523
Wat een discussie weer hier :')

Een downie valt de NOS binnen met een nepgeweer, en die hele actie was achteraf lachwekkend.
Monthy Python zou er jaloers op zijn.

En dan in het desbetreffende topic Charlie Hebdo er bij halen :')
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_149235937
Jongens het gaat gewoon om een overval, hoe je het wendt of keert.

Als een bankrover achteraf een klappertjes pistool bleek te hebben en er is geen buit gemaakt, gaan ze ook niet plots doen alsof het niks was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alentejana op 31-01-2015 14:32:12 ]
  zaterdag 31 januari 2015 @ 14:15:00 #113
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_149235982
De NOS heeft nu ook de beelden vanuit de Journaalstudio vrijgegeven.

In de nieuwe video is te zien hoe presentator Herman van der Zandt zijn gesprek met verslaggever Martijn Bink voorbereid. Dan merkt Van der Zandt dat er iets vreemds aan de hand is. Z. werd door de portier niet naar studio 8 gebracht, zoals hij wilde, maar naar de regieruimte van de studio waar Bink zich bevindt.

Bekijk de beelden vanuit de Journaalstudio hier.
http://nos.nl/artikel/201(...)lijk-112-bellen.html
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_149236377
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat voor zware straf :')?

Welk normaal denkend persoon wil op zo'n manier voor schut gezet worden op de nationale televisie? Ieder weldenkend persoon gaat nooit over op zo'n actie en dan maakt het niets uit of je eventueel wel of geen zware straf zou krijgen. Beter krijgt Tarik psychische hulp mogelijk aangevuld met medicijnen en kan ie verder met zijn studie Scheikunde en toffe Inception-achtige filmpjes maken.
Ben het met je eens! Ben wel benieuwd of ie echt in een psychose of iets dergelijks zat?
pi_149237116
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:32 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ben het met je eens! Ben wel benieuwd of ie echt in een psychose of iets dergelijks zat?
Welnee die jongen was volstrekt normaal toen hij met een wapen het journaal binnenliep |:(
pi_149237259
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:03 schreef quirina het volgende:

[..]

Welnee die jongen was volstrekt normaal toen hij met een wapen het journaal binnenliep |:(
Betekend niet dat ie een psychose zat hoor. :') |:(
  zaterdag 31 januari 2015 @ 15:34:05 #117
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149237955
quote:
Tomi Olujic even serieus mensen. ik zie veel mensen in de comments zich druk maken over hoe hij daar is gekomen. beste mensen, daar gaat het nu niet om! als je ook maar enige mensenkennis hebt of gewoon je gezonde verstand gebruikt kan je zien dat de jongen is daar duidelijk is gekomen om heel nederland de geheimen te vertellen die de overheid achterhoudt. de jongen was bang, maar was wel bereid om zijn vrijheid op te offeren om JULLIE te informeren over hoe de overheid JULLIE aan het naaien is. ik hoop dat het nou is wel doordringt na al die jaren. ik begrijp niet hoe de meesten van jullie nog uberhaupt kunnen geloven in de overheid. alles wordt met de jaar duurder. alle politici liegen. ze halen jouw stem binnen en veranderen vervolgens hun standpunten. er wordt bezuinigd op zorg en niet geinvesteerd in de jeugd (wat notebene de toekomst is) er wordt ingekort op pensioenfondsen. etc. beste mensen. je overheid geeft NIKS om jou. stop met het beschermen van iets wat jou kapot maakt. geleidt door een egoïstisch systeem met als motief geld. zo en fijn weekend mensen.
4 uur · Vind ik leuk · 58
pi_149241164
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Serieus? Want jij (en/of de meeste kennissen/familie/vrienden van jou) staat op geen enkele manier 'in de systemen van de politie'?

Ik zelfs meerdere keren hoor. :)

Houtenbeen heeft ook het laatste zinnetje uit dat schokkende nieuwsbericht weggelaten:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet? :D Gewoon benieuwd of het recentelijk was. Zulke berichten kunnen inderdaad flink een eigen invulling krijgen.
pi_149241189
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

In de roos.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149241264
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149241456
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:56 schreef Varg89 het volgende:
Wat een discussie weer hier :')

Een downie valt de NOS binnen met een nepgeweer, en die hele actie was achteraf lachwekkend.
Monthy Python zou er jaloers op zijn.

En dan in het desbetreffende topic Charlie Hebdo er bij halen :')
Het waren vooral de mensen van de msm die aan Charlie-hebdo refereerden. Hoorde die avond constant het woordje gruwelijk. Benieuwd welke termologie gebruikt was als er echt doden of gewonden waren gevallen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_149241645
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:')

[..]

Succes met de rechter te overtuigen dat een stuk plastic een wapen is. Waarvoor hij deed alsof het een wapen is (bedreiging, gijzeling) is strafbaar, ook als er geen wapen werd gebruikt. Hij kan niet worden gestraft voor het gebruik van een wapen.
Hoe simpel ben jij? Een voorwerp wat geen wapen is maar wel zo gebruikt wordt valt ook gewoon onder de noemer wapens.

Of ben jij er zo eentje die denkt dat je met een knuppel mag zwaaien als er een ring aanzit omdat het dan ineens een sleutelhanger is?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_149241699
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:39 schreef znarch het volgende:

[..]

Hoe simpel ben jij? Een voorwerp wat geen wapen is maar wel zo gebruikt wordt valt ook gewoon onder de noemer wapens.

Of ben jij er zo eentje die denkt dat je met een knuppel mag zwaaien als er een ring aanzit omdat het dan ineens een sleutelhanger is?
"Dreigen" met een nepwapen noem ik nog steeds geweldloos.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 18:46:36 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149241818
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Dreigen" met een nepwapen noem ik nog steeds geweldloos.
Nou, als ik in een ander topic al lees dat iemand een boete krijgt omdat hij tegen iemand bij hem aan de deur gezegd heeft dat hij de volgende keer dat hij aan de deur zou komen een knal voor z'n harses zou krijgen, dan denk ik niet dat dreigen met een nepwapen dat niet van echt te onderscheiden is als geweldloos gezien wordt.

Dreigen met een ongeladen wapen is anders net zo "geweldloos".

We hebben het niet over een knalrood klappertjespistooltje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149241820
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Dreigen" met een nepwapen noem ik nog steeds geweldloos.
Meen je dit nou?

In dat kader: is dreigen met een echt wapen, zonder dat 'ie er mee schiet, dan ook nog geweldloos?

Ik ben toch een andere mening toegedaan.
Weet je dat ook weer
pi_149241860
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Dreigen" met een nepwapen noem ik nog steeds geweldloos.
Denk dat mensen die een overval met een nep wapen hebben meegemaakt, het niet met je eens zullen zijn.
pi_149241878
Definities hangen ook maar net af van wie ze gebruikt.

Soldaten in den vreemde die op "vredesmissie" gestuurd worden begaan ook wel eens een misstap, maar daar hoor je niet over.

Doordat dit op prime time op de staatstv verschijnt, weten we er allemaal van.

Het geweldloze zit hem ook vooral in zijn hele houding natuurlijk, maar ik dacht net als iedereen dat het een echt wapen was.

Een nepwapen maakt de actie voor mij baas. En wat anderen daarvan vinden, zal me echt een varkensworst zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149241886
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk dat mensen die een overval met een nep wapen hebben meegemaakt, het niet met je eens zullen zijn.
Die dreiging is dus ook heel anders, zie de post hierboven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 18:51:31 #129
257132 crew  Awsom
pi_149241919
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Dreigen" met een nepwapen noem ik nog steeds geweldloos.
Je kunt aan de buitenkant vrij moeilijk zien of het een echte of een neppert is, laat staan of die geladen is...

Verder is je standpunt natuurlijk compleet belachelijk maar de enige die dat niet ziet ben jij zelf.
pi_149241987
Deze knul is duidelijk in de war (psychose).
Had dit echt ongecensureerd uitgezonden moeten worden?

Die kerel is nu voor het leven getekend. Zelfs al wordt ie beter na een opname, dan zal het nog zwaar worden zijn studie af te maken en werk te vinden.

Weer 1 extra persoon in de bijstand dus. :{

Ik praat natuurlijk niet goed wat deze jongen deed, de NOS had dit echter wel netter mogen oplossen.
pi_149241988
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:51 schreef Awsom het volgende:
Verder is je standpunt natuurlijk compleet belachelijk maar de enige die dat niet ziet ben jij zelf.
Dat is het niet, dat vind jij ervan.
Mag je vinden. Alleen jouw mening is niet "de waarheid", niet "hoe het werkelijk zit".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149242079
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:54 schreef El_Matador het volgende:
Dat is het niet, dat vind jij ervan.
Mag je vinden. Alleen jouw mening is niet "de waarheid", niet "hoe het werkelijk zit".
Evenmin als de jouwe.
pi_149242129
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:58 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Evenmin als de jouwe.
Dat klopt, ik leg mijn standpunt dan ook aan niemand op. Daarmee is het nog niet "compleet debiel" en andere inhoudelijke kritiek die mensen erop hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149242131
Het bezit en gebruik van nepwapens die niet van echt te onderscheiden zijn is in Nederland gewoon strafbaar, ongeacht wat fokkers daar van vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149242276
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
Het bezit en gebruik van nepwapens die niet van echt te onderscheiden zijn is in Nederland gewoon strafbaar, ongeacht wat fokkers daar van vinden.
Wet vind er wat anders van ;-) airsoft nepwapens zijn gewoon te koop, en onder bepaalde regels mag je ze gewoon in bezit hebben.
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 19:10:11 #136
257132 crew  Awsom
pi_149242387
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:05 schreef Shotty het volgende:

[..]

Wet vind er wat anders van ;-) airsoft nepwapens zijn gewoon te koop, en onder bepaalde regels mag je ze gewoon in bezit hebben.
Echte wapens zijn ook gewoon te koop, en onder bepaalde regels mag je ze gewoon in bezit hebben.

Je punt?
pi_149242447
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:10 schreef Awsom het volgende:

[..]

Echte wapens zijn ook gewoon te koop, en onder bepaalde regels mag je ze gewoon in bezit hebben.

Je punt?
dat de quote boven mij niet helemaal klopt ;-)
pi_149242450
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:05 schreef Shotty het volgende:

[..]

Wet vind er wat anders van ;-) airsoft nepwapens zijn gewoon te koop, en onder bepaalde regels mag je ze gewoon in bezit hebben.
Natuurlijk, dat mag met echte vuurwapens ook. Dat betekent echter wel dat je lid moet zijn van een vereniging en aan een aantal andere voorwaarden moet voldoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149242461
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:00 schreef Monolith het volgende:
Het bezit en gebruik van nepwapens die niet van echt te onderscheiden zijn is in Nederland gewoon strafbaar, ongeacht wat fokkers daar van vinden.
Zo ziet de rechtsstaatjihadist het inderdaad.

Vreemd dat het tegelijkertijd totaal geen probleem is dat Nederlanders echte wapens mogen (nee; moeten) gebruiken tegen onschuldige burgers in den vreemde.

Maar dat zal dan wel weer het verkeerde gezichtspunt zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149242567
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo ziet de rechtsstaatjihadist het inderdaad.

Vreemd dat het tegelijkertijd totaal geen probleem is dat Nederlanders echte wapens mogen (nee; moeten) gebruiken tegen onschuldige burgers in den vreemde.

Maar dat zal dan wel weer het verkeerde gezichtspunt zijn.
We sturen inderdaad regelmatig eenheden naar het buitenland om daar willekeuriger burgers af te schieten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149242650
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

We sturen inderdaad regelmatig eenheden naar het buitenland om daar willekeuriger burgers af te schieten.
We doen er allemaal aan mee, maar laten we nou niet doen alsof Nederland niet het brave schoothondje van de VSAmerikaanse buitenlandpolitiek is. De nuttige idioot in het Westerse imperialistische spel van de 21e eeuw.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 19:30:37 #142
257132 crew  Awsom
pi_149242985
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef El_Matador het volgende:

Een nepwapen maakt de actie voor mij baas. En wat anderen daarvan vinden, zal me echt een varkensworst zijn.
Het ergste en meest verontrustend vind ik dat je dit waarschijnlijk nog meent ook. :'(

Die jongen heeft geluk dat hij dat wapen niet op iemand heeft gericht. Hij had flink wat kogels gevangen, ondanks zijn nepwapen en geweldloze houding.
pi_149243013
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:30 schreef Awsom het volgende:
Die jongen heeft geluk dat hij dat wapen niet op iemand heeft gericht.
Dat noem jij "geluk"?

Ik noem dat een keuze.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149243193
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Definities hangen ook maar net af van wie ze gebruikt.

Soldaten in den vreemde die op "vredesmissie" gestuurd worden begaan ook wel eens een misstap, maar daar hoor je niet over.

Doordat dit op prime time op de staatstv verschijnt, weten we er allemaal van.

Het geweldloze zit hem ook vooral in zijn hele houding natuurlijk, maar ik dacht net als iedereen dat het een echt wapen was.

Een nepwapen maakt de actie voor mij baas. En wat anderen daarvan vinden, zal me echt een varkensworst zijn.
Dat vind ik best verontrustend :o
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 19:41:27 #145
257132 crew  Awsom
pi_149243262
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat noem jij "geluk"?

Ik noem dat een keuze.
Geluk als in, hij heeft zijn wapen gelukkig niet omhoog gebracht in een vlaag van verstandsverbijstering/adrenaline/angst/verwarring/etc
pi_149243478
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik best verontrustend :o
Dat vind ik van mensen die bombardementen op "IS" in Syrie en Irak goedkeuren, maar die massamoord is in tegenstelling tot 1 menneke zonder kogels geen probleem, volgens de main stream "denkwijze".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 19:50:31 #147
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149243506
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik van mensen die bombardementen op "IS" in Syrie en Irak goedkeuren, maar die massamoord is in tegenstelling tot 1 menneke zonder kogels geen probleem, volgens de main stream "denkwijze".
Totaal vergelijkbaar ook :')
pi_149243677
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Totaal vergelijkbaar ook :')
De dodelijkheid en het gevaar van duizenden echte bommen op echte huizen van echte mensen staat inderdaad in schril contrast met 1 verdwaasde student in de NOSstudio's.

Wees vooral bang voor BNW. Net zo slecht als islam. Het is vergif, die complottheorieen. Zet aan tot psychoses, geweld, we zien het toch, op TV!

De missie is volbracht. Denkt men.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:00:55 #149
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149243810
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De dodelijkheid en het gevaar van duizenden echte bommen op echte huizen van echte mensen staat inderdaad in schril contrast met 1 verdwaasde student in de NOSstudio's.

Wees vooral bang voor BNW. Net zo slecht als islam. Het is vergif, die complottheorieen. Zet aan tot psychoses, geweld, we zien het toch, op TV!

De missie is volbracht. Denkt men.
Een oorlogssituatie is compleet verschillend van de situatie bij de NOS. Ik ben van mening dat in een oorlog intrinsiek slechte dingen goed kunnen zijn, als dat de minst slechte optie betreft. Wat dan het minst slecht is, is dan weer een andere discussie.
pi_149243869
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Een oorlogssituatie is compleet verschillend van de situatie bij de NOS. Ik ben van mening dat in een oorlog intrinsiek slechte dingen goed kunnen zijn, als dat de minst slechte optie betreft. Wat dan het minst slecht is, is dan weer een andere discussie.
Dus als je iets oorlog noemt, dan is (bijna) alles geoorloofd?

Handig om te weten. Wie bepaalt dat, wat een oorlog is?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:04:38 #151
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149243928
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus als je iets oorlog noemt, dan is (bijna) alles geoorloofd?

Handig om te weten. Wie bepaalt dat, wat een oorlog is?
Ik zeg niet dat bijna alles geoorloofd is, alleen als er geen andere opties zijn...
pi_149243964
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat bijna alles geoorloofd is, alleen als er geen andere opties zijn...
What about de optie; je niet bemoeien met andermans zaken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:07:10 #153
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_149244059
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

What about de optie; je niet bemoeien met andermans zaken?
Dat kan niet altijd ;) Bijvoorbeeld als het om een buurland gaat. Maar niet bemoeien is vaak het beste ja.
pi_149245372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:54 schreef Gruj0 het volgende:
Deze knul is duidelijk in de war (psychose).
Had dit echt ongecensureerd uitgezonden moeten worden?

Die kerel is nu voor het leven getekend. Zelfs al wordt ie beter na een opname, dan zal het nog zwaar worden zijn studie af te maken en werk te vinden.
Ben het met je eens. Ik vind het ook eigenlijk een vreemde zaak dat deze jongen zo herkenbaar in beeld is gebracht. Gewoon een slechte zaak eigenlijk.

Misschien valt de schade van deze actie later mee voor hem. Ik hoop het iig.
pi_149245836
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ben het met je eens. Ik vind het ook eigenlijk een vreemde zaak dat deze jongen zo herkenbaar in beeld is gebracht. Gewoon een slechte zaak eigenlijk.

Misschien valt de schade van deze actie later mee voor hem. Ik hoop het iig.
Wel ja, dat valt wel mee die schade... ik kan me voorstellen dat als je in dat gebouw zat of je wordt met hem geconfronteerd dat je dat op dat moment ook niet dacht, maar achteraf...
Ik geef die jongen nog wel gewoon een toekomst. Hij heeft wel wat hulp nodig, dat wel.
I´m back.
pi_149245889
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel ja, dat valt wel mee die schade... ik kan me voorstellen dat als je in dat gebouw zat of je wordt met hem geconfronteerd dat je dat op dat moment ook niet dacht, maar achteraf...
Ik geef die jongen nog wel gewoon een toekomst. Hij heeft wel wat hulp nodig, dat wel.
Dat laatste sowieso en ja, het zal wel meevallen uiteindelijk. Ik verwacht hem over een aantal weken bij Jinek of Pauw aan tafel om zijn verhaal te vertellen.
pi_149246030
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso en ja, het zal wel meevallen uiteindelijk. Ik verwacht hem over een aantal weken bij Jinek of Pauw aan tafel om zijn verhaal te vertellen.
Mocht Pauw nog een keer terugkomen, wrs bij Pauw, die kan ook een beetje vaderlijk optreden bij zo'n knaap...
I´m back.
pi_149246165
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mocht Pauw nog een keer terugkomen, wrs bij Pauw, die kan ook een beetje vaderlijk optreden bij zo'n knaap...
Als Tarik geen omgevingsverbod rond het mediapark aan zijn broek heeft hangen? :')
pi_149246208
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als Tarik geen omgevingsverbod rond het mediapark aan zijn broek heeft hangen? :')
Ach, dat begrijpen ze daar bij het mediapark ook wel, dat dat nieuws is.
I´m back.
pi_149246233
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ach, dat begrijpen ze daar bij het mediapark ook wel, dat dat nieuws is.
Ja, uiteraard.
pi_149246262
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, uiteraard.
Allemaal linkse softies, zoals jij.
I´m back.
pi_149246294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Allemaal linkse softies, zoals jij.
Niet zo hé... :{w
pi_149246325
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet zo hé... :{w
:).
I´m back.
pi_149248155
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:34 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Rechters moeten rekening houden met de impact op de samenleving. En die is groot, niet omdat het op tv was, maar omdat het vlak na de islamitische moordacties op de vrije media komt.
Iemand moet zwaarder worden gestraft omdat een terrorist in een ander land iets deed? :?
Alsof dat enige impact zou mogen hebben op de Nederlandse samenleving. Alleen bij compleet irrationele mensen. Helaas zijn er ook veel politici en bestuurders die irrationeel handelen. Zie de politietiebazen die ineens hebben besloten dat elke agent zijn vuurwapen mee naar huis moet nemen, wat vele miljoenen Euro's gaat kosten (kluisjes zijn niet goedkoop, er zijn meer dan 50 000 politieagenten in Nederland).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248207
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als Tarik geen omgevingsverbod rond het mediapark aan zijn broek heeft hangen? :')
Geen probleem, dan verander je de locatie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248233
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geen probleem, dan verander je de lokatie.
Er zal een koud Colombiaans biertje klaarstaan als ie vrijkomt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149248266
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Geen probleem, dan verander je de locatie.
Nee, echt? :D
pi_149248300
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zal een koud Colombiaans biertje klaarstaan als ie vrijkomt.
Paar dikke lijnen er bij en ik kom ook ff langs :P
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:06:38 #169
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_149248305
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Iemand moet zwaarder worden gestraft omdat een terrorist in een ander land iets deed? :?
Alsof dat enige impact zou mogen hebben op de Nederlandse samenleving. Alleen bij compleet irrationele mensen. Helaas zijn er ook veel politici en bestuurders die irrationeel handelen. Zie de politietiebazen die ineens hebben besloten dat elke agent zijn vuurwapen mee naar huis moet nemen, wat vele miljoenen Euro's gaat kosten (kluisjes zijn niet goedkoop, er zijn meer dan 50 000 politieagenten in Nederland).
Of dat enige impact zou mogen hebben op de nederlandse samenleving?

Je bent compleet van de pot gerukt als je dat ontkent. Compleet
Wie dit leest is gek
pi_149248325
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Paar dikke lijnen er bij en ik kom ook ff langs :P
Daar doe ik niet aan Jokkebrok.

Een versgerold jointje en/of kristalletje is geen probleem. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:07:47 #171
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149248341
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Of dat enige impact zou mogen hebben op de nederlandse samenleving?

Je bent compleet van de pot gerukt als je dat ontkent. Compleet
Leg nou uit welke impact het heeft op de samenleving? Men moest het journaal missen en Wie is de Mol werd een dag later uitgezonden. Als we hier door al helemaal in de war raken, wat gebeurt er als er daadwerkelijks iets ernstigs plaats vindt?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149248368
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan Jokkebrok.

Een versgerold jointje en/of kristalletje is geen probleem. :7
Ah... jammer.
pi_149248379
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:54 schreef Gruj0 het volgende:
Deze knul is duidelijk in de war (psychose).
Had dit echt ongecensureerd uitgezonden moeten worden?

Die kerel is nu voor het leven getekend. Zelfs al wordt ie beter na een opname, dan zal het nog zwaar worden zijn studie af te maken en werk te vinden.
Eens. De NOS handelde zeer hypocriet. Hoe vaak heeft de NOS niet met haar vinger gewezen naar media die daders in beeld brachten? Zoals de doodschoppers in Noord-Brabant (twee keer in hetzelfde jaar!), de politie had zelf de beelden online gezet. Nu gebeurde er iets bij de NOS wat veel minder ernstig is (dreiging met een nepwapen om media-zendtijd te krijgen is veel minder ernstig dan iemand dood schoppen of bijna dood schoppen met een groep) en ineens brengt diezelfde NOS de dader in beeld. Hypocrieter kan je niet handelen! De enige reden dat de NOS ineens van mening is veranderd is omdat de NOS nu toevallig het slachtoffer was. Het geeft trouwens ook maar weer eens aan dat echt objectiever verslaggeving niet bestaat en dat je dus het beste uit zo divers mogelijke media je nieuws haalt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248389
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Leg nou uit welke impact het heeft op de samenleving? Men moest het journaal missen en Wie is de Mol werd een dag later uitgezonden. Als we hier door al helemaal in de war raken, wat gebeurt er als er daadwerkelijks iets ernstigs plaats vindt?
De massahysterie in 25 delen gisteren en eergisteren deed denken aan gillende tienermeisjes die hun kaartjes voor Justin Bieber niet bemachtigden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149248430
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan Jokkebrok.

Een versgerold jointje en/of kristalletje is geen probleem. :7
Maar goed, Matador wat hebben we geleerd hiervan.
Ik heb 1 puntje iig.
Maar goed dat Twan Huis altijd zit als hij presenteert, want als hij staande zou moeten presenteren dan zal hij net als André van der Toorn van Wegmisbruikers op een kratje moeten gaan staan.
I´m back.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:11:31 #176
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149248474
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
beeld brachten? Zoals de doodschoppers in Noord-Brabant (twee keer in hetzelfde jaar!), de politie had zelf de beelden online gezet. Nu gebeurde er iets bij de NOS wat veel minder ernstig is (dreiging met een nepwapen om media-zendtijd te krijgen is veel minder ernstig dan iemand dood schoppen of bijna dood schoppen met een groep) en ineens brengt diezelfde NOS de dader in beeld. Hypocrieter kan je niet handelen! De enige reden dat de NOS ineens van mening is veranderd is omdat de NOS nu toevallig he
In dit geval begrijp ik de NOS wel en is het ook logisch dat zij niet aan objectieve verslaggeving hebben kunnen doen. Is niet ideaal natuurlijk, maar ja je kunt begrijpen dat de NOS-collega's zich rot geschrokken zijn en dan niet overal even netjes een nieuwsprogramma kunnen maken. Hopelijk neemt de rechter dit ook mee in zijn oordeel als verzachtende omstandigheid.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149248563
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Definities hangen ook maar net af van wie ze gebruikt.

Soldaten in den vreemde die op "vredesmissie" gestuurd worden begaan ook wel eens een misstap, maar daar hoor je niet over.

Doordat dit op prime time op de staatstv verschijnt, weten we er allemaal van.

Het geweldloze zit hem ook vooral in zijn hele houding natuurlijk, maar ik dacht net als iedereen dat het een echt wapen was.

Een nepwapen maakt de actie voor mij baas. En wat anderen daarvan vinden, zal me echt een varkensworst zijn.
Ik ben het hier volledig mee eens. Ik voeg daar nog aan toe dat wij ('westerse' soldaten en politieagenten bijv.) ook van alles legaal doen wat niet deugt. De een zijn verzetsheld of soldaat is de ander zijn terrorist.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248583
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar goed, Matador wat hebben we geleerd hiervan.

Veel. En meer dan de lengte van Twannie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149248594
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:11 schreef Falco het volgende:

[..]

In dit geval begrijp ik de NOS wel en is het ook logisch dat zij niet aan objectieve verslaggeving hebben kunnen doen. Is niet ideaal natuurlijk, maar ja je kunt begrijpen dat de NOS-collega's zich rot geschrokken zijn en dan niet overal even netjes een nieuwsprogramma kunnen maken. Hopelijk neemt de rechter dit ook mee in zijn oordeel als verzachtende omstandigheid.
Is het begrijpelijk? Misschien wel. Alleen, doe dan niet langer meer alsof je objectief verslag doet voor het staatsjournaal. ;)
Ik heb liever dat zo'n medium erkent dat het niet 100% objectief is dan dat het schone schijn speelt.
Het maakt het ook niet minder hypocriet als het begrijpelijk is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248638
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veel. En meer dan de lengte van Twannie.
Het was toch wel opmerkelijk de lengte van Twan, toch?
I´m back.
pi_149248645
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:49 schreef El_Matador het volgende:
Definities hangen ook maar net af van wie ze gebruikt.

Soldaten in den vreemde die op "vredesmissie" gestuurd worden begaan ook wel eens een misstap, maar daar hoor je niet over.

Doordat dit op prime time op de staatstv verschijnt, weten we er allemaal van.

Het geweldloze zit hem ook vooral in zijn hele houding natuurlijk, maar ik dacht net als iedereen dat het een echt wapen was.

Een nepwapen maakt de actie voor mij baas. En wat anderen daarvan vinden, zal me echt een varkensworst zijn.
Mensen doodsangst aanjagen, echt baas man. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben het hier volledig mee eens. Ik voeg daar nog aan toe dat wij ('westerse' soldaten en politieagenten bijv.) ook van alles legaal doen wat niet deugt. De een zijn verzetsheld of soldaat is de ander zijn terrorist.
Brammetje is ook weer op dreef, zie ik wel. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_149248733
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Leg nou uit welke impact het heeft op de samenleving? Men moest het journaal missen en Wie is de Mol werd een dag later uitgezonden. Als we hier door al helemaal in de war raken, wat gebeurt er als er daadwerkelijks iets ernstigs plaats vindt?
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:06 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Of dat enige impact zou mogen hebben op de nederlandse samenleving?

Je bent compleet van de pot gerukt als je dat ontkent. Compleet
Wel Falco, bij deze weet jij dat jij net als ik compleet van de pot gerukt bent. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248824
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mensen doodsangst aanjagen, echt baas man. :')
Stel je niet zo aan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149248842
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het was toch wel opmerkelijk de lengte van Twan, toch?
Het kan me echt werkelijk niets interesseren, sorry Ryan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149248901
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het kan me echt werkelijk niets interesseren, sorry Ryan.
Ik vind het opmerkelijk, het is naar Nederlandse verhoudingen een heel klein mannetje... ik schat dat-ie 1 m 75/70 is of zo.
Dat bepaalt toch iemands psyche.
I´m back.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:23:15 #186
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149248903
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mensen doodsangst aanjagen, echt baas man. :')
Ach gossie, heb je niet kunnen slapen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149248965
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind het opmerkelijk, het is naar Nederlandse verhoudingen een heel klein mannetje... ik schat dat-ie 1 m 75/70 is of zo.
Dat bepaalt toch iemands psyche.
Lionel Messi is net zo'n ukkie. Wat zegt dat over zijn "psyche"?

Zijn er niet veel duidelijkere punten in dit hele gebeuren, Ryan? Zit ik hier in RTL Boulevard? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 22:25:20 #188
257132 crew  Awsom
pi_149248980
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
dreiging met een nepwapen om media-zendtijd te krijgen is veel minder ernstig dan iemand dood schoppen of bijna dood schoppen met een groep
dreigen met een niet-van-echt-te-onderscheiden-wapen en daarnaast dreigen met hackers en radioactieve bommen, nee dat stelt inderdaad niks voor :N
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:26:43 #189
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149249022
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Awsom het volgende:

[..]

dreigen met een niet-van-echt-te-onderscheiden-wapen en daarnaast dreigen met hackers en radioactieve bommen, nee dat stelt inderdaad niks voor :N
En jij geloofde dat van die radioactieve bommen :')?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149249104
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 11:57 schreef frederik het volgende:

[..]

Ik denk dat een rechter dat stuk plastic heel snel een categorie IV wapen vindt:

[..]

artikel 2 wet wapens en munitie, 7de punt onder categorie IV wapens
Een interessant juridisch twistpunt, lijkt mij.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249117
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:27 schreef Awsom het volgende:

[..]

daar gaat het hier helemaal niet om
Nou, als we het hebben over verhoudingen wel.

Deze held heeft niemand omgelegd. Toch gebeurt dat dagelijks door juist die "gevestigde instituten" (de media als doorgeefluik van politieke propaganda en demagogische massahysterie) waar hij zich op zijn eigen stuntelige wijze tegen afzette.

Wie is nu eigenlijk de boef in dit hele verhaal?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 22:32:53 #192
257132 crew  Awsom
pi_149249267
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou, als we het hebben over verhoudingen wel.

Deze held heeft niemand omgelegd.
:r :N
quote:
Toch gebeurt dat dagelijks door juist die "gevestigde instituten" (de media als doorgeefluik van politieke propaganda en demagogische massahysterie) waar hij zich op zijn eigen stuntelige wijze tegen afzette.
Dus als de gevestigde instituten zoiets doen, dan mag deze student ook dreigen op TV?

quote:
Wie is nu eigenlijk de boef in dit hele verhaal?
Tarik
pi_149249281
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:25 schreef Awsom het volgende:

[..]

dreigen met een niet-van-echt-te-onderscheiden-wapen en daarnaast dreigen met hackers en radioactieve bommen, nee dat stelt inderdaad niks voor :N
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:26 schreef Falco het volgende:

[..]

En jij geloofde dat van die radioactieve bommen :')?
Dat dus. Zo'n dreigement moet wel enigszins geloofwaardig zijn om leed te veroorzaken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249309
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:32 schreef Awsom het volgende:
Dus als de gevestigde instituten zoiets doen, dan mag deze student ook dreigen op TV?
Die gevestigde studenten mogen het ook niet maar wie houdt hen tegen? ;(
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 22:34:45 #195
257132 crew  Awsom
pi_149249341
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

[..]

Dat dus. Zo'n dreigement moet wel enigszins geloofwaardig zijn om leed te veroorzaken.
Iemand loopt met een wapen het gebouw van de NOS binnen en dreigt vervolgens met radio actieve bommen, zo iemand neem je in eerste instantie wel serieus lijkt mij.
pi_149249402
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lionel Messi is net zo'n ukkie. Wat zegt dat over zijn "psyche"?

Zijn er niet veel duidelijkere punten in dit hele gebeuren, Ryan? Zit ik hier in RTL Boulevard? :')
Ja, maar die moet voetballen, Twan niet, die moet gewoon wat praten... dan heb je niet die motorische talenten nodig die Messi nodig heeft... Vaak is het zo dat het verbale overwicht gelijk loopt aan het fysieke overwicht, niet als compensatie, maar gewoon omdat dit natuurlijk verloopt. Dus ik had van Twan echt verwacht dat-ie op zijn minst 1 m 90 was, zo'n hoofd heeft-ie ook. En nee, dit heeft niets met RTL te maken, maar gewoon met basale psychologische wetmatigheid. Mannen die opmerkelijk klein van stuk zijn, zoals Twan, die hebben altijd een soort tik. Kan verder verschillend zijn wat die tik is, maar er is wel een tik. Gewoonweg omdat hun genen wrs denken dat ze hier in Nederland waar de gemiddelde lengte rond de 1 m 85 ligt toch iets tekort komen en dus moet er gecompenseerd worden........
I´m back.
pi_149249441
Ryan Verlinde, dames en heren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149249460
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar die moet voetballen, Twan niet, die moet gewoon wat praten... dan heb je niet die motorische talenten nodig die Messi nodig heeft... Vaak is het zo dat het verbale overwicht gelijk loopt aan het fysieke overwicht, niet als compensatie, maar gewoon omdat dit natuurlijk verloopt. Dus ik had van Twan echt verwacht dat-ie op zijn minst 1 m 90 was, zo'n hoofd heeft-ie ook. En nee, dit heeft niets met RTL te maken, maar gewoon met basale psychologische wetmatigheid. Mannen die opmerkelijk klein van stuk zijn, zoals Twan, die hebben altijd een soort tik. Kan verder verschillend zijn wat die tik is, maar er is wel een tik. Gewoonweg omdat hun genen wrs denken dat ze hier in Nederland waar de gemiddelde lengte rond de 1 m 85 ligt toch iets tekort komen en dus moet er gecompenseerd worden........
Wat kun jij slap lullen, Jezus Christus. :')
pi_149249461
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar die moet voetballen, Twan niet, die moet gewoon wat praten... dan heb je niet die motorische talenten nodig die Messi nodig heeft... Vaak is het zo dat het verbale overwicht gelijk loopt aan het fysieke overwicht, niet als compensatie, maar gewoon omdat dit natuurlijk verloopt. Dus ik had van Twan echt verwacht dat-ie op zijn minst 1 m 90 was, zo'n hoofd heeft-ie ook. En nee, dit heeft niets met RTL te maken, maar gewoon met basale psychologische wetmatigheid. Mannen die opmerkelijk klein van stuk zijn, zoals Twan, die hebben altijd een soort tik. Kan verder verschillend zijn wat die tik is, maar er is wel een tik. Gewoonweg omdat hun genen wrs denken dat ze hier in Nederland waar de gemiddelde lengte rond de 1 m 85 ligt toch iets tekort komen en dus moet er gecompenseerd worden........
Alright, Mona, dank voor je visie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149249507
Jongen, je kunt erom lachen, maar het is wel zo, is gewoon empirie, kan ik ook niets aan doen.
I´m back.
pi_149249531
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt, Ronaldo en Ibrahimovic kunnen er geen kloten van bijvoorbeeld.
Ik heb niet gesteld dat Messi geen goede voetballer zou zijn als hij lang zou zijn (ik had trouwens eerder 1m95 dan 1m85 in gedachte), ik heb gesteld dat hij een minder goede voetballer zou zijn als hij langer zou zijn. Het is een mechanisch gegeven dat dezelfde persoon minder wendbaar is als hij langer is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249547
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
Jongen, je kunt erom lachen, maar het is wel zo, is gewoon empirie, kan ik ook niets aan doen.
Geloof wat je niet laten kunt.
pi_149249613
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:26 schreef Falco het volgende:

[..]

En jij geloofde dat van die radioactieve bommen :')?
En dan naar een TV station gaan... met die bommen. :')
pi_149249629
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geloof wat je niet laten kunt.
Het viel jou niet op dan? Laten we eerlijk zijn, dat Danny de Munk een ukkie c.q. kabouter is zal niemand verbazen, maar Twan, die wij nooit achter zijn bureautje waarachter hij presenteert hebben gezien??? Is toch een verrassing?
I´m back.
pi_149249642
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb niet gesteld dat Messi geen goede voetballer zou zijn als hij lang zou zijn (ik had trouwens eerder 1m95 dan 1m85 in gedachte), ik heb gesteld dat hij een minder goede voetballer zou zijn als hij langer zou zijn. Het is een mechanisch gegeven dat dezelfde persoon minder wendbaar is als hij langer is.
Ik weet wat je stelt en het slaat nergens op. Je kunt niet even zomaar iemand uitrekken, dat gaat geleidelijk tijdens de groei en heeft dus ook effect op de manier waarop je voetbalt. Claimen dat iemand een slechtere voetballer zou zijn als hij langer was geweest is gewoon loos geroeptoeter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149249658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar die moet voetballen, Twan niet, die moet gewoon wat praten... dan heb je niet die motorische talenten nodig die Messi nodig heeft... Vaak is het zo dat het verbale overwicht gelijk loopt aan het fysieke overwicht, niet als compensatie, maar gewoon omdat dit natuurlijk verloopt. Dus ik had van Twan echt verwacht dat-ie op zijn minst 1 m 90 was, zo'n hoofd heeft-ie ook. En nee, dit heeft niets met RTL te maken, maar gewoon met basale psychologische wetmatigheid. Mannen die opmerkelijk klein van stuk zijn, zoals Twan, die hebben altijd een soort tik. Kan verder verschillend zijn wat die tik is, maar er is wel een tik. Gewoonweg omdat hun genen wrs denken dat ze hier in Nederland waar de gemiddelde lengte rond de 1 m 85 ligt toch iets tekort komen en dus moet er gecompenseerd worden........
Ik geloof er niets van dat langere mensen meer verbaal overwicht hebben. Hoe leuk die keukenpsychologie ook is, zullen we weer ontopic verder gaan?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249678
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb niet gesteld dat Messi geen goede voetballer zou zijn als hij lang zou zijn (ik had trouwens eerder 1m95 dan 1m85 in gedachte), ik heb gesteld dat hij een minder goede voetballer zou zijn als hij langer zou zijn. Het is een mechanisch gegeven dat dezelfde persoon minder wendbaar is als hij langer is.
Bram, vind je het aansnijden van een existentieel dilemma dat alleen in een parallel hypothetisch universum plaats had kunnen vinden (een boomlange Messi) nou echt de moeite waard in dit topic? Daar was de Messi-vergelijking niet voor bedoeld...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149249682
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat langere mensen meer verbaal overwicht hebben. Hoe leuk die keukenpsychologie ook is, zullen we weer ontopic verder gaan?
Lange mensen zijn wel vaker succesvol en hebben vaker een leidinggevende functie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2015 22:43:44 ]
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:44:17 #209
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149249710
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149249740
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet wat je stelt en het slaat nergens op. Je kunt niet even zomaar iemand uitrekken, dat gaat geleidelijk tijdens de groei en heeft dus ook effect op de manier waarop je voetbalt. Claimen dat iemand een slechtere voetballer zou zijn als hij langer was geweest is gewoon loos geroeptoeter.
Dat mag jij vinden. Het is een feit dat iemand ceteris paribus minder wendbaar is als hij langer is. Vraag het aan iemand die gespecialiseerd is in mechanica als jij mij niet gelooft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249742
quote:
Die knul kan zijn hersenspinsels net als de rest van irrelevant Nederland toch gewoon op YouTube dumpen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149249764
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat langere mensen meer verbaal overwicht hebben. Hoe leuk die keukenpsychologie ook is, zullen we weer ontopic verder gaan?
Dat is ontopic, want dat is het meest opmerkelijke dat ik te weten ben gekomen. Het definieert iemands psyche. De lengte bepaalt ook mede iemands verbale overwicht. Kijk eh in de tijd van wereldoorlog 2 niet, toen waren bijvoorbeeld alle wereldleiders ook ukkies teruggerekend naar onze tijd. Stalin 1m 65, Hitler 1m 73, Mao was lang 1m77. Roosevelt zat altijd in zijn rolstoel. Twan zit tussen Stalin en Hitler in. Pauw is veel langer, over de 2 m of zo.
I´m back.
pi_149249780
quote:
:')

54 Falco van Fok [Oostenrijk] Wenen 2015-01-31 22:44
pi_149249813
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Het is een feit dat iemand ceteris paribus minder wendbaar is als hij langer is. Vraag het aan iemand die gespecialiseerd is in mechanica als jij mij niet gelooft.
Je draait weer Bram. Jij had het over een slechtere voetballer zijn. Nu heb je het weer over wendbaarheid, wat slechts één aspect is van het zijn van een goede spits. Maar goed, volkomen offtopic verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149249827
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bram, vind je het aansnijden van een existentieel dilemma dat alleen in een parallel hypothetisch universum plaats had kunnen vinden (een boomlange Messi) nou echt de moeite waard in dit topic? Daar was de Messi-vergelijking niet voor bedoeld...
Ik vind dat we het er nu lang genoeg over hebben gehad. Ik wou enkel aangeven dat het onzin is om te stellen dat een grotere lengte voordelig is, al met al heeft het waarschijnlijk meer nadelen dan voordelen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249842
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ontopic, want dat is het meest opmerkelijke dat ik te weten ben gekomen. Het definieert iemands psyche. De lengte bepaalt ook mede iemands verbale overwicht. Kijk eh in de tijd van wereldoorlog 2 niet, toen waren bijvoorbeeld alle wereldleiders ook ukkies teruggerekend naar onze tijd. Stalin 1m 65, Hitler 1m 73, Mao was lang 1m77. Roosevelt zat altijd in zijn rolstoel.
Er liepen wel meer kleintjes rond in Oostenrijk en Georgie in die tijd en nog steeds.

Je kan het leuk naar een redenering toe praten, Ryan. Ook genoeg voorbeelden van mensen langer dan gemiddeld met macht. Hoe lang was Himmler?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:48:02 #217
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149249860
Jongens VBL is verderop!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 22:48:02 #218
257132 crew  Awsom
pi_149249861
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je draait weer Bram. Jij had het over een slechtere voetballer zijn. Nu heb je het weer over wendbaarheid, wat slechts één aspect is van het zijn van een goede spits. Maar goed, volkomen offtopic verder.
Denk je alles en iedereen gehad te hebben, komt Bram_van_Loon gigantische onzin spuien in dit topic :+
pi_149249875
I love lamp.
pi_149249913
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vind dat we het er nu lang genoeg over hebben gehad. Ik wou enkel aangeven dat het onzin is om te stellen dat een grotere lengte voordelig is, al met al heeft het waarschijnlijk meer nadelen dan voordelen.
Dat hangt er maar net vanaf.

Het lijkt me logischer dat je je ontwikkelt naar je lengte. Zie de voorbeelden van lange voetballers met ook veel behendigheid. Dat staat verder los van de uitmuntende kwaliteiten van kleine Lio.

Je kan dat soort statistieken altijd in je eigen voordeel bekijken, waardoor ze zo subjectief en zinloos worden.

Los van de biomechanica waar je ongetwijfeld een punt mee hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149249928
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je draait weer Bram. Jij had het over een slechtere voetballer zijn. Nu heb je het weer over wendbaarheid, wat slechts één aspect is van het zijn van een goede spits. Maar goed, volkomen offtopic verder.
Mijn laatste opmerking hierover, Messi is eerder een veelscorende aanvallende middenvelder dan een spits (type van Basten) en hij blinkt juist zo extreem uit - boven alle andere topvoetballers sinds Maradona - vanwege zijn extreem grote explosiviteit en zijn extreme wendbaarheid.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149249934
quote:
19s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er liepen wel meer kleintjes rond in Oostenrijk en Georgie in die tijd en nog steeds.

Je kan het leuk naar een redenering toe praten, Ryan. Ook genoeg voorbeelden van mensen langer dan gemiddeld met macht. Hoe lang was Himmler?
Die nazi's waren niet echt lang. Himmler ook ongeveer 1 m 70. En de langste was Albert Speer om en nabij 1 m 80.
Nee, alleen de afgezette koning van ik meen Albanië was 2 m 05, en die kon geen deuk in een pakje boter slaan.
En Willem-Alexander, ongeveer 1 m 90?
I´m back.
pi_149249954
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die nazi's waren niet echt lang. Himmler ook ongeveer 1 m 70. En de langste was Albert Speer om en nabij 1 m 80.
Nee, alleen de afgezette koning van ik meen Albanië was 2 m 05, en die kon geen deuk in een pakje boter slaan.
En Willem-Alexander, ongeveer 1 m 90?
Hoe lang is Tarik en hoe past dat allemaal in jouw psychische hypotheses?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149249980
Waar gaat dit over man? :')
pi_149249993
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mijn laatste opmerking hierover, Messi is eerder een veelscorende aanvallende middenvelder dan een spits (type van Basten) en hij blinkt juist zo extreem uit - boven alle andere topvoetballers sinds Maradona - vanwege zijn extreem grote explosiviteit en zijn extreme wendbaarheid.
En dan zijn we weer bij het door mij aangehaalde feit dat de manier waarop je je als voetballer ontwikkelt afhankelijk is van je fysiek waarmee het onzinnig is om de huidige speelwijze van Messi te projecteren op hoe hij zou spelen als hij langer zou zijn geweest. Kortom, je loopt weer eens vreselijk te zwetsen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149250007
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

Denk je alles en iedereen gehad te hebben, komt Bram_van_Loon gigantische onzin spuien in dit topic :+
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Ach gossie, heb je niet kunnen slapen?
Blijkbaar, of zou hij zo gefrustreerd zijn om een andere reden? :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149250028
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe lang is Tarik en hoe past dat allemaal in jouw psychische hypotheses?
1 m 85/90, schat ik. Maar hij is niet een leider. Ik denk wel dat je veel kleine mannen vindt bij de complotdenkers. Compensatie. Daar waar je veel langere mannen vindt bij partijen als D66.
I´m back.
pi_149250045
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar gaat dit over man? :')
Wat we hiervan geleerd hebben ipv workshop BNW?
I´m back.
pi_149250052
Kunnen we het weer over nationale held Tarik Zahzah, met een neppistool een unieke gebeurtenis in 60 jaar live op TV bewerkstelligend, hebben?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:54:27 #230
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_149250078
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:53 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen we het weer over nationale held Tarik Zahzah, met een neppistool een unieke gebeurtenis in 60 jaar live op TV bewerkstelligend, hebben?
Ja, onderteken even die petitie joh.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_149250091
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:53 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen we het weer over nationale held Tarik Zahzah, met een neppistool een unieke gebeurtenis in 60 jaar live op TV bewerkstelligend, hebben?
Hoe lang ben jij, Mata?
I´m back.
pi_149250095
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk wel dat je veel kleine mannen vindt bij de complotdenkers. Compensatie.
Ik dacht dat we RTL Boulevard verlaten hadden en dat klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149250144
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:53 schreef El_Matador het volgende:
Kunnen we het weer over nationale held Tarik Zahzah, met een neppistool een unieke gebeurtenis in 60 jaar live op TV bewerkstelligend, hebben?
In NL had je nu wat mensen voor je deur gehad die je deur in komen trappen en jou mee komen nemen ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2015 22:56:41 ]
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 22:56:43 #234
257132 crew  Awsom
pi_149250166
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In NL had je nu wat mensen voor je deur gehad die je deur in komen trappen en jou mee komen nemen.
en terecht
pi_149250171
Altijd vermakelijk, die zijsprongen in een Fok!-topic wanneer de actualiteit wat naar de achtergrond verdwijnt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_149250183
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In NL had je nu wat mensen voor je deur gehad die je deur in komen trappen en jou mee komen nemen.
Zou jij denken? Laat je je die angst die geframed wordt aanpraten?

Ik heb wel ergere dingen vanuit Iran en Venezuela op het net geslingerd, ook nooit iets van gemerkt verder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149250202
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Awsom het volgende:

[..]

en terecht
:')
pi_149250209
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Awsom het volgende:

[..]

en terecht
Ik heb een man met een pistool (een echte) beneden zitten, waarom zou ik precies door de autoriteiten "terecht" lastiggevallen moeten worden?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149250233
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef Montagui het volgende:
Altijd vermakelijk, die zijsprongen in een Fok!-topic wanneer de actualiteit wat naar de achtergrond verdwijnt.
De duivel zit in de details. ;).
I´m back.
pi_149250286
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zou jij denken? Laat je je die angst die geframed wordt aanpraten?

Ik heb wel ergere dingen vanuit Iran en Venezuela op het net geslingerd, ook nooit iets van gemerkt verder.
Ik overdreef :)
pi_149250372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik overdreef :)
Tis wel een leuk idee voor een cartoon. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149250833
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In NL had je nu wat mensen voor je deur gehad die je deur in komen trappen en jou mee komen nemen ;)
Een held is hij natuurlijk niet maar een terrorist is hij net zo min. Ik hoop dat de openbare aanklager en de rechter straks het hoofd koel houden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149250884
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een held is hij natuurlijk niet maar een terrorist is hij net zo min. Ik hoop dat de openbare aanklager en de rechter straks het hoofd koel houden.
Helemaal mee eens. :)
pi_149250940
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.

Zeg dat maar tegen bijv. vrouwen die met een nepvuurwapen tegen het hoofd verkracht zijn. (Zonder te weten dat het een nepwapen betrof uiteraard. ) :')

Baas? Jullie zijn niet goed wijs. |:(

quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:23 schreef Falco het volgende:

[..]

Ach gossie, heb je niet kunnen slapen?
En daar hebben we ook de simpelste ziel van Fok! weer. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_149251016
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen bijv. vrouwen die met een nepvuurwapen tegen het hoofd verkracht zijn. (Zonder te weten dat het een nepwapen betrof uiteraard. ) :')
Ah ja, want potente Tarik legde een tegenstribbelende Jinek over tafel en liet haar zijn Twin Tower eens goed voelen.

quote:
Baas? Jullie zijn niet goed wijs. |:(
Dat mag jij denken jongen. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251130
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:20 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen bijv. vrouwen die met een nepvuurwapen tegen het hoofd verkracht zijn. (Zonder te weten dat het een nepwapen betrof uiteraard. ) :')

Baas? Jullie zijn niet goed wijs. |:(
Ik heb niet gezegd dat hij een baas is. Dat is net het enige waar ik het niet mee eens was. Ik ben wel van mening dat het allemaal relatief onschuldig was. Wat is er aan de hand? Een zeer intelligente jongen (gymnasiast met NG- of NT-profiel) heeft blijkbaar een of ander psychiatrisch/psychisch probleem en probeerde met een neppistool zendtijd af te dwingen. Geen moment had hij de intentie om iemand te beschadigen. Dat is niet iets om overspannen op te reageren. Als het voor ons als kijker duidelijk was dat hij geen moment gevaarlijk was dan moet het toch voor de mensen daar ook duidelijk zijn geweest? Ik ben geen expert in criminelen maar iemand die zo kalm blijft en zich nog net niet verontschuldigt voor wat hij doet staat niet op het punt om te schieten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251146
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah ja, want potente Tarik legde een tegenstribbelende Jinek over tafel en liet haar zijn Twin Tower eens goed voelen.

[..]

Dat mag jij denken jongen. :*
Voorbeeld diende natuurlijk puur ter illustratie van de macht die ook een (overtuigend) nepvuurwapen je geeft over een slachtoffer. :W Maar goed types als jij nemen dingen wel vaker erg letterlijk..
Je suis Charlie Sheen
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 23:27:10 #248
257132 crew  Awsom
pi_149251180
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat hij een baas is. Dat is net het enige waar ik het niet mee eens was. Ik ben wel van mening dat het allemaal relatief onschuldig was. Wat is er aan de hand? Een zeer intelligente jongen (gymnasiast) heeft blijkbaar een of ander psychiatrisch/psychisch probleem en probeerde met een neppistool zendtijd af te dwingen. Geen moment had hij de intentie om iemand te beschadigen. Dat is niet iets om overspannen op te reageren. Als het voor ons als kijker duidelijk was dat hij geen moment gevaarlijk was dan moet het toch voor de mensen daar ook duidelijk zijn geweest? Ik ben geen expert in criminelen maar iemand die zo kalm blijft en zich nog net niet verontschuldigt voor wat hij doet staat niet op het punt om te schieten.
Achteraf is het makkelijk praten ja. Maar bedankt voor de duidelijke uitleg dat deze jonge man niet op het punt stond om te schieten. Haal je dit ook uit je kennis van de mechanica?
pi_149251187
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Voorbeeld diende natuurlijk puur ter illustratie van de macht die ook een (overtuigend) nepvuurwapen je geeft over een slachtoffer. :W Maar goed types als jij nemen dingen wel vaker erg letterlijk..
Nee, het gebruik van die macht, is het verschil. Wat jouw vergelijking dus compleet irrelevant maakte.

Deze jongen liep rustigjes op zijn gemakje door de studio en deed direct wat van hem verlangd werd. Nu, hoe is dat precies te vergelijken met een doodsangsten uitstaande weerloze vrouw die voor haar leven seksueel getekend wordt? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251220
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Voorbeeld diende natuurlijk puur ter illustratie van de macht die ook een (overtuigend) nepvuurwapen je geeft over een slachtoffer.
Daarom zal hij waarschijnlijk schuldig worden bevonden aan gijzeling en bedreiging. Dat neemt niet weg dat het feit dat hij geen wapen gebruikte en geen moment gewelddadig werd de straf flink wat lager zal moeten doen uitvallen. Het beste voor zowel hem als de maatschappij is dat hij hooguit licht wordt gestraft en dat hij wordt behandeld zodat hij snel verder kan gaan met zijn opleiding en hopelijk een productieve burger wordt.
Langer en zwaarder straffen lijkt misschien leuk voor sommige mensen maar dat kost allemaal veel geld terwijl het niets oplevert.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251244
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:27 schreef Awsom het volgende:
getrol
Stel je niet zo aan.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251357
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarom zal hij waarschijnlijk schuldig worden bevonden aan gijzeling en bedreiging. Dat neemt niet weg dat het feit dat hij geen wapen gebruikte en geen moment gewelddadig werd de straf flink wat lager zal moeten doen uitvallen. Het beste voor zowel hem als de maatschappij is dat hij hooguit licht wordt gestraft en dat hij wordt behandeld zodat hij snel verder kan gaan met zijn opleiding en hopelijk een productieve burger wordt.
Langer en zwaarder straffen lijkt misschien leuk voor sommige mensen maar dat kost allemaal veel geld terwijl het niets oplevert.
Je blijft het herhalen, maar juridisch zit er weinig verschil tussen bedreiging of gijzeling met een echt wapen en een niet van echt te onderscheiden nepwapen. Het is goed mogelijk dat er in deze kwestie geoordeeld gaat worden dat er sprake is van verminderde toerekeningsvatbaarheid. Minder straf met wellicht TBS in plaats daarvan dus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149251403
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, het gebruik van die macht, is het verschil. Wat jouw vergelijking dus compleet irrelevant maakte.

Deze jongen liep rustigjes op zijn gemakje door de studio en deed direct wat van hem verlangd werd. Nu, hoe is dat precies te vergelijken met een doodsangsten uitstaande weerloze vrouw die voor haar leven seksueel getekend wordt? :')
Van doodsangst en weerloosheid was hier ook gewoon sprake hoor.
Je suis Charlie Sheen
pi_149251468
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Van doodsangst en weerloosheid was hier ook gewoon sprake hoor.
Weet je dus ook eens hoe die onschuldige moslims op een bruiloft in Afghanistan zich voelen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251497
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je blijft het herhalen, maar juridisch zit er weinig verschil tussen bedreiging of gijzeling met een echt wapen en een niet van echt te onderscheiden nepwapen.
Een rechter heeft echter een redelijk ruime speelruimte tussen de minimale straf (als die er is) en de maximale straf die opgelegd kan worden voor hetzelfde feit. Het is te hopen dat de rechter onderscheid maakt tussen een bedreiging met speelgoed of een bedreiging met een vuurwapen.

quote:
Het is goed mogelijk dat er in deze kwestie geoordeeld gaat worden dat er sprake is van verminderde toerekeningsvatbaarheid.
Dat lijkt het meest waarschijnlijk te zijn. Kan een rechter ook behandeling verplichten zonder dat iemand direct jarenlang naar een TBS-kliniek gaat? Dus in plaats daarvan bij een gewone psychiatrische instelling en misschien zelfs ambulant?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251498
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weet je dus ook eens hoe die onschuldige moslims op een bruiloft in Afghanistan zich voelen.
Relevantie? Volgens mij ben je aan het trollen. :')
Je suis Charlie Sheen
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 23:40:39 #257
257132 crew  Awsom
pi_149251507
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Van doodsangst en weerloosheid was hier ook gewoon sprake hoor.
Welnee, iedereen had al lang gezien dat het een verwarde gymnasiast met een nep-wapen was en ging rustig verder met zijn of haar werk. Doodsangst? Paniek? Hoe durf je zoiets te impliceren? :N

-O-
pi_149251520
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Van doodsangst en weerloosheid was hier ook gewoon sprake hoor.
Doodsangst vind ik nogal overdreven. Geen moment leek het er op dat die jongen gewelddadig zou worden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251588
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Doodsangst vind ik nogal overdreven. Geen moment leek het er op dat die jongen gewelddadig zou worden.
De beveiliger die aangaf graag naar huis te willen, was angstig en vreesde toch voor zijn leven.
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 23:45:12 #260
257132 crew  Awsom
pi_149251625
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is te hopen dat de rechter onderscheid maakt tussen een bedreiging met speelgoed of een bedreiging met een vuurwapen.
Als een agent hem nou had neergeschoten nadat Tarik dat nep-wapen op diezelfde agent had gericht, had die agent volgens jou dan vervolgd moeten worden? Hij schoot tenslotte op een veward iemand die alleen maar een nep-wapen op een agent richtte en die niet gewelddadig was
pi_149251643
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Doodsangst vind ik nogal overdreven. Geen moment leek het er op dat die jongen gewelddadig zou worden.
Nee ze lieten 'm binnen omdat ze 'm zo'n leuke jongen vonden en 'm spontaan graag een rondleiding wilden geven. :') |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_149251647
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De beveiliger die aangaf graag naar huis te willen, was angstig en vreesde toch voor zijn leven.
Ik heb geen grote angst gemerkt bij hem. Hij probeerde waarschijnlijk een band op te bouwen met Tarik Z, een logische reactie bij een gijzeling en conform het advies van deskundigen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251659
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:45 schreef Awsom het volgende:

[..]

Als een agent hem nou had neergeschoten nadat Tarik dat nep-wapen op diezelfde agent had gericht, had die agent volgens jou dan vervolgd moeten worden? Hij schoot tenslotte op iemand die alleen maar een nep-wapen op een agent richtte.
Existentiële dilemma's uit parallele universa zijn on-topic?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251663
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee ze lieten 'm binnen omdat ze 'm zo'n leuke jongen vonden en 'm spontaan graag een rondleiding wilden geven. :') |:(
Ze namen het zekere voor het onzekere maar om nu te stellen dat ze doodsbang waren...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251679
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Existentiële dilemma's uit parallele universa zijn on-topic?
Blijkbaar. Ik trek het boetekleed aan. :@
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251680
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze namen het zekere voor het onzekere maar om nu te stellen dat ze doodsbang waren...
Hij hield serieus rekening met het einde van zijn leven.
pi_149251702
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij hield serieus rekening met het einde van zijn leven.
Mooi moment om mee te nemen in je leven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251723
Wat ik opvallend vind is dat de NOS geen noodoplossing heeft, een extra zendkamertje in een ander gebouw. Langer dan een uur van de zender vanwege een jongen met een neppistool.
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 23:50:57 #269
257132 crew  Awsom
pi_149251741
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Blijkbaar. Ik trek het boetekleed aan. :@
Je zou eens antwoord geven. Je hebt overal toch zo veel verstand van?
pi_149251782
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Existentiële dilemma's uit parallele universa zijn on-topic?
Het mag dan in dit geval fictief zijn, maar het komt natuurlijk gewoon voor dat mensen worden neergeschoten omdat ze met nepwapens rondzwaaien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149251808
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het mag dan in dit geval fictief zijn, maar het komt natuurlijk gewoon voor dat mensen worden neergeschoten omdat ze met nepwapens rondzwaaien.
In VS.
Maar hoe kwam hij aan een nepwapen? Via internet? Uit Polen?
I´m back.
  Moderator zaterdag 31 januari 2015 @ 23:54:52 #272
257132 crew  Awsom
pi_149251836
laat maar
pi_149251837
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
Maar hoe kwam hij aan een nepwapen?
Om de hoek van je RTL studio zit (ook) een wapenhandelaar, Ryan. Dat soort adresjes zijn niet zo moeilijk te vinden...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251862
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om de hoek van je RTL studio zit (ook) een wapenhandelaar, Ryan. Dat soort adresjes zijn niet zo moeilijk te vinden...
Ja, via internet, dus dan moeten ze internet maar afknijpen toch?
I´m back.
pi_149251896
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, via internet, dus dan moeten ze internet maar afknijpen toch?
Er is een hele wereld buiten het internet, Ryan.

Een wapen (nep of echt) aanschaffen is nou echt niet zo moeilijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149251906
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het mag dan in dit geval fictief zijn, maar het komt natuurlijk gewoon voor dat mensen worden neergeschoten omdat ze met nepwapens rondzwaaien.
USA. :|W
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251921
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:54 schreef Awsom het volgende:

[..]

In Nederland word je ook gewoon neergeschoten zodra je zo iets flikt.
Tegenwoordig krijg ik de indruk zijn ze ook een stuk triggerhappier geworden in NL.
Vond die actie van die grote bullebak van een wat was het hoofdagent, toen Tarikske al op zijn buik lag, ook vrij kansloos al... maar wrs schieten ze je hier ook zo dood idd tegenwoordig. Gelukkig heb ik er niet veel mee te maken. Afgezonderd een keer een bon 1 x in de 5 jaar jaar gemiddeld.
I´m back.
pi_149251922
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat de NOS geen noodoplossing heeft, een extra zendkamertje in een ander gebouw. Langer dan een uur van de zender vanwege een jongen met een neppistool.
Voor die ene keer in 60 jaar dat dat gebeurt? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149251941
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is een hele wereld buiten het internet, Ryan.

Een wapen (nep of echt) aanschaffen is nou echt niet zo moeilijk.
Via internet ja, in Polen voor 35 ¤.
I´m back.
pi_149251945
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Voor die ene keer in 60 jaar dat dat gebeurt? :?
Ik neem aan dat Rutte ook beveiligd wordt voor die ene keer dat er iets kan gebeuren.
pi_149251956
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In VS.
Maar hoe kwam hij aan een nepwapen? Via internet? Uit Polen?
Ook nog in Groningen onlangs.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149251977
Blijkbaar is die man angstig geworden na 9/11, kunnen we toch de moslims weer de schuld geven ! *O* :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_149251979
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Om de hoek van je RTL studio zit (ook) een wapenhandelaar, Ryan. Dat soort adresjes zijn niet zo moeilijk te vinden...
Schattig hè, die naïviteit? Het is inderdaad niet echt moeilijk om aan vuurwapens te komen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 00:00:26 #284
257132 crew  Awsom
pi_149251982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

USA. :|W
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook nog in Groningen onlangs.
pi_149251991
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook nog in Groningen onlangs.
Iemand opgepakt (zag ik dat niet op twitter?) of kon je ze daar bestellen?
I´m back.
pi_149252020
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iemand opgepakt (zag ik dat niet op twitter?) of kon je ze daar bestellen?
Iemand neergeschoten door een agent.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149252063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tegenwoordig krijg ik de indruk zijn ze ook een stuk triggerhappier geworden in NL.
Vond die actie van die grote bullebak van een wat was het hoofdagent, toen Tarikske al op zijn buik lag, ook vrij kansloos al... maar wrs schieten ze je hier ook zo dood idd tegenwoordig. Gelukkig heb ik er niet veel mee te maken. Afgezonderd een keer een bon 1 x in de 5 jaar jaar gemiddeld.
Hier zouden ze eerder in je been schieten in dit geval. Ik ben het met je eens dat het in deze context nogal overdreven was om te schieten indien hij een verdachte beweging zou maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149252107
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Iemand neergeschoten door een agent.
Er worden gewoon flink wat mensen links en rechts doodgeschoten door politie. Ik weet niet wat nou de oorzaak was van de dood van die verwarde man in Groningen trouwens vorige week, mocht je dat incident bedoelen. Niet meer gevolgd. Weet wel dat er een getuige was die zei dat die man zichzelf de keel had doorgesneden toen hij in het water lag...
Ellende tegenwoordig is dat je niet alles meer kunt volgen ook.
I´m back.
pi_149252127
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hier zouden ze eerder in je been schieten in dit geval. Ik ben het met je eens dat het in deze context nogal overdreven was om te schieten indien hij een verdachte beweging zou maken.
En dat is moeilijk, een verdachte in de been schieten, begrijp ik van deskundigen.
I´m back.
pi_149252140
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er worden gewoon flink wat mensen links en rechts doodgeschoten door politie. Ik weet niet wat nou de oorzaak was van de dood van die verwarde man in Groningen trouwens vorige week, mocht je dat incident bedoelen. Niet meer gevolgd. Weet wel dat er een getuige was die zei dat die man zichzelf de keel had doorgesneden toen hij in het water lag...
Ellende tegenwoordig is dat je niet alles meer kunt volgen ook.
Nee ik heb het over een man die thuis gearresteerd zou worden en daarbij met een nepwapen zwaaide en door een agent is neergeschoten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149252142
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dat is moeilijk, een verdachte in de been schieten, begrijp ik van deskundigen.
Dat is moeilijk maar ze trainen er veel op en Tarik Z lag al op de grond (geen snel bewegend doelwit).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 00:12:38 #292
257132 crew  Awsom
pi_149252224
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is moeilijk maar ze trainen er veel op
Politiebonden klagen al jaren dat politieagenten te weinig schiet trainingen hebben...
  zondag 1 februari 2015 @ 00:16:32 #293
148823 znarch
ondertitel
pi_149252302
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is moeilijk maar ze trainen er veel op en Tarik Z lag al op de grond (geen snel bewegend doelwit).
Maakt niet uit in welk topic ik jou zie. Overal lul Je maar wat zonder kennis van zaken.

Jij weet er werkelijk niets van hé?

Agenten oefenen en trainen amper. En heus niet specifiek bewegende benen trainingen.

Ga eens op rondleiding bij de Piog in Ossendrecht ofzo. Gaan je ogen open gok ik.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_149252322
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:16 schreef znarch het volgende:

Agenten oefenen en trainen amper.
Goed dat ze donderdag dan weer even de kans hadden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149252434
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee ik heb het over een man die thuis gearresteerd zou worden en daarbij met een nepwapen zwaaide en door een agent is neergeschoten.
Okee, heb ik gemist dus kennelijk.
I´m back.
pi_149252438
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is moeilijk maar ze trainen er veel op en Tarik Z lag al op de grond (geen snel bewegend doelwit).
Dan mag je toch niet meer schieten?
I´m back.
pi_149252490
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:16 schreef znarch het volgende:
Agenten oefenen en trainen amper. En heus niet specifiek bewegende benen trainingen.

Ga eens op rondleiding bij de Piog in Ossendrecht ofzo. Gaan je ogen open gok ik.
Ik weet dat het het voorschrift is om bij aanhoudingsvuur op de benen te schieten en dat in geval van noodweer ook op de romp mag worden geschoten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149252507
quote:
99s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:12 schreef Awsom het volgende:

[..]

Politiebonden klagen al jaren dat politieagenten te weinig schiet trainingen hebben...
Ze klagen ook omdat ze geen ak-47s hebben.

What's next tanks met .50's en bijpassende granaatwerpers voor die machinegeweren die ze willen?

Misschien wat rpg's voor het geval dat?

Helicopters met miniguns?
  zondag 1 februari 2015 @ 00:39:45 #299
148823 znarch
ondertitel
pi_149252699
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:28 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ze klagen ook omdat ze geen ak-47s hebben.

What's next tanks met .50's en bijpassende granaatwerpers voor die machinegeweren die ze willen?

Misschien wat rpg's voor het geval dat?

Helicopters met miniguns?
Tering domme opmerking weer.

Als er van je verwacht wordt dat je met een vuurwapen om kunt gaan Is het niet vreemd dat je dan verwacht/eist dat je daarin adequaat getraind wordt.

Heeft niets met het willen hebben van zwaardere wapens te maken.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_149252818
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:39 schreef znarch het volgende:

[..]

Tering domme opmerking weer.
Teringdom, het is 1 woord. ;)
soort van

quote:
Als er van je verwacht wordt dat je met een vuurwapen om kunt gaan Is het niet vreemd dat je dan verwacht/eist dat je daarin adequaat getraind wordt.
Sterker nog, als ze er niet voldoende mee trainen dan zouden ze het vuurwapen niet moeten mogen dragen. Het is het een of het ander. Hoe minder het gebruikt wordt hoe liever maar als ze het dan toch mogen gebruiken dan is het toch wel fijn als ze het doelwit raken en niet iets anders.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149252844
vol
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')