SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dit ging toch over het hele seizoenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok man. Zagen we veel gisteren ja.
32. En ik ben blij voor je.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Doublepain het volgende:
Pride ik ben 20 jij dan?
Dikke profit dag vandaag
Serero speelde juist als enige Ajacied een goede wedstrijd..quote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok man. Zagen we veel gisteren ja.
Ik heb tijdens het TOTS niet genvesteerd.. en met 7 miljoen kan je op de Xbox veel meer dan op de PS. Ik ga niet zeggen hoeveel ik nu heb, maar ik heb ook nog wel wat spelers in de club die iets waard zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, jij hebt Toty's uit packs gehaald en we hadden allebei 3 miljoen daarvoor. En ik heb nu voor 7 miljoen en jij kan Messi niet eens betalen
is ook niet echt een leuke TT he :pquote:
Haha niet zeggen hoeveel je hebtquote:Op maandag 26 januari 2015 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het TOTS niet genvesteerd.. en met 7 miljoen kan je op de Xbox veel meer dan op de PS. Ik ga niet zeggen hoeveel ik nu heb, maar ik heb ook nog wel wat spelers in de club die iets waard zijn.
Nee, hoe kom jij dan aan 7 miljoen?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha niet zeggen hoeveel je hebtJe hebt zeker coins gekocht en dan komen we erachter
Skype zei je wel dat je coins had gekocht.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hoe kom jij dan aan 7 miljoen?
Ibarboquote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar constant Tevez wisselen van TP naar AT.
waarom ga je niet zeggen hoeveel je hebtquote:Op maandag 26 januari 2015 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het TOTS niet genvesteerd.. en met 7 miljoen kan je op de Xbox veel meer dan op de PS. Ik ga niet zeggen hoeveel ik nu heb, maar ik heb ook nog wel wat spelers in de club die iets waard zijn.
Goed geinvesteerdquote:Op maandag 26 januari 2015 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hoe kom jij dan aan 7 miljoen?
Tevez is echt slecht.quote:
Ik vind Tevez wel goedquote:Op maandag 26 januari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tevez is echt slecht.
Maar je kunt ook een andere Juventus of Fiorentina spits gebruiken. Bv. Giovincgod
quote:[13:59:03] ds: ik heb maar 3 miljoen gekocht
[13:59:31] ds: in FUT15 dan
Ik ben bang dat wanneer ik die Clichy's verkoop, zijn prijs juist vlak daarna omhoog vliegtquote:Op maandag 26 januari 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom ga je niet zeggen hoeveel je hebt
Omdat daar weer reacties op gaan komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom ga je niet zeggen hoeveel je hebt
Heel goed, gewoon genieten van die 7 miljoen muntenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, dit is pagina 1 van mijn club. [ afbeelding ]
Ik heb er van de 16 11 opgezet voor 315K inmiddels zijn er 10 de deur uit. investeringsbedrag + 300K terug dusquote:Op maandag 26 januari 2015 14:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer ik die Clichy's verkoop, zijn prijs juist vlak daarna omhoog vliegt
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, dit is pagina 1 van mijn club. [ afbeelding ]
Altijd maar op ds2 reagerenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.
De rest heeft gewoon puike spelers in de club.quote:
Zoveel coins gekocht en dan zulke pauper spelers in je club.quote:
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.
haha wat een kneusquote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoveel coins gekocht en dan zulke pauper spelers in je club.
3 leuke spelers. wow.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.
het ging over whoismadquote:
silvers.....quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.
Ja en Lewandowski kan er ook niks van natuurlijk. Om maar te zwijgen over mijn 25 pagina's silvers en weet ik hoeveel bronzes.quote:
Ach je moet natuurlijk zelf weten wat jij leuke spelers vind om mee te spelen. Maar als je een mil of 7 heb is het zonde om er niets leuks van te doen. Desnoods zou ik gewoon leuke zeer overpricede spelers ervan halen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
het ging over whoismad
Tevens doet ds2 me aan m.... denken met zijn en en en en opsomming
Je hebt 7 miljoen op de bank en dan heb je 4 "dure" spelers.... Wil je mijn punt niet snappen of ben je gewoon een beetje blind/blond?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en Lewandowski kan er ook niks van natuurlijk. Om maar te zwijgen over mijn 25 pagina's silvers en weet ik hoeveel bronzes.
Kijk dit is nou een club. #boohhhhquote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand anders met IF Eriksen zo te zien?Prima speler.
Jagerquote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand anders met IF Eriksen zo te zien?Prima speler.
Er is geen punt. Ik ga nu niet veel uitgeven aan spelers omdat ik toch niet kan spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt 7 miljoen op de bank en dan heb je 4 "dure" spelers.... Wil je mijn punt niet snappen of ben je gewoon een beetje blind/blond?
TT.ABquote:
hoeveel aan cash heb je dan. of ga je dat ook niet zeggen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is geen punt. Ik ga nu niet veel uitgeven aan spelers omdat ik toch niet kan spelen.
Ok... duidelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is geen punt. Ik ga nu niet veel uitgeven aan spelers omdat ik toch niet kan spelen.
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met garantie op controllers van Sony?
Zo heb ik 'm gekochtquote:
Wat moet ik dan 2 weken doenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bellen met callcenter opsturen en binnen 2 weken terug.
Nee maar die moet ik wel maar eens gaan kopenquote:
Zo zonde dat je de PS3 controllers niet mee kon nemen. heb er ook 1 en dat ding is nog snel leeg ook met dat discolicht op de voorkantquote:Op maandag 26 januari 2015 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar die moet ik wel maar eens gaan kopen
Daar heb ik gewoon een verlengde draad voorquote:Op maandag 26 januari 2015 14:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo zonde dat je de PS3 controllers niet mee kon nemen. heb er ook 1 en dat ding is nog snel leeg ook met dat discolicht op de voorkant
THE END IS NEARquote:Op maandag 26 januari 2015 14:40 schreef Apekoek het volgende:
If pogba nu net zo duur als de sif was, wtf gebeurt er allemaal?
Het is gewoon onmogelijk om een waarde aan mijn club te geven.. omdat het teveel spelers zijn. Maar zonder alles uit mijn club mee te rekenen 5.7 5.8 miljoen. Dus nu heb je een idee hoe rijk ik ben.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel aan cash heb je dan. of ga je dat ook niet zeggen?
wel onverstandig. alles stijgt de komende weken. kan je meer dikke silver UPs scoren straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon onmogelijk om een waarde aan mijn club te geven.. omdat het teveel spelers zijn. Maar zonder alles uit mijn club mee te rekenen 5.7 5.8 miljoen. Dus nu heb je een idee hoe rijk ik ben.Ik kan ook onmogelijk de exacte waarde van mijn club geven. simpelweg te veel bronze en silvers waar ik de waarde niet van weet (ga er altijd vanuit dat ze 0 opleveren) nog wat consumables die wat lastig in te schatten zijn. zeg 350K en dan de gold spelers nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote 500 zou zeggen geschat vermogen. 6.5 miljoen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
bohh jij hebt messi jij bent echt rijk gr gr
nog een speciale met een blauw randje ookquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog een speciale met een blauw randje ookis dat stiekem al de Man City versie
Hoe naast kan je er zittenquote:
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens de UPs zullen de prijzen wel weer wat dalen omdat mensen dan weer packs gaan openen.
Klopt, ze zijn bony alweer zat over een paar maandenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog een speciale met een blauw randje ookis dat stiekem al de Man City versie
Clasie is wel een zekerheidjequote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verwachten jullie dat er een UP gaat krijgen dan? Zou iedereen met een SIF een kandidaatje zijn?
Ik hoop het want dan krijgt Perisic ook een leuk kaartje. gr grquote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verwachten jullie dat er een UP gaat krijgen dan? Zou iedereen met een SIF een kandidaatje zijn?
Nee want Clichy bijv. zeker nietquote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
Dan zouden Cr7 en Messi ook geupt worden lijkt mij niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je nu mee, zit ernst dan met een lijst vol SIF clichy'squote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want Clichy bijv. zeker niet
81 potential is wel wat laag vind ikquote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://sofifa.com/player/150402-sven-van-beek?hl=en-GB
Check deze upgrade
Die gaat sowieso nog wel stijgen want beste (lees: snelste) gold LB in de BPL.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom je nu mee, zit ernst dan met een lijst vol SIF clichy's
Moreno is even snel en honderden keren goedkoper gr grquote:Op maandag 26 januari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die gaat sowieso nog wel stijgen want beste (lees: snelste) gold LB in de BPL.
Is toch weer wat anders dan de Veltmannetjesquote:Op maandag 26 januari 2015 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die UP van van Beek vertaald naar FUT:
[ afbeelding ] gr gr
Jup coop met Zhano en Ozz ongeslagen met Feyenoord.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef RijstbaI het volgende:
Van Beek in h2h met Feyenoord
Sowieso speelt het hele team lekker.
Jawel, kijk maar eens naar deze speler: http://sofifa.com/player/146886-francisco-lima-da-silva?hl=en-GBquote:Op maandag 26 januari 2015 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
kan je bij dat sofifa niet vergelijken met de eerste H2H versie van FIFA 15? ook onhandig
Te kleine verandering.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Bruma is ook 74
Hoe doe je die vertaling naar FUT ?
Toen 'ie een SIF/MOTM had met 5* skillies, daarna is het snel bergafwaarts gegaan met onze Argentijnse supersterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:18 schreef RijstbaI het volgende:
Waar is de tijd dat Lavezzi iets waard was
ik zie nog steeds geen stats vergelijking hoor. maar goed misschien ben ik verwent met wefut ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar eens naar deze speler: http://sofifa.com/player/146886-francisco-lima-da-silva?hl=en-GB
[..]
Te kleine verandering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je de vergelijking zelf maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen stats vergelijking hoor. maar goed misschien ben ik verwent met wefut ofzo.
hulde aan reemi als je op dit soort sites komt
Nu zo'n NIF proberen te pricefixenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef RijstbaI het volgende:
En heb ik nog iets aan een Everton Eto'o?
Zijn er te veel van op de markt om iets aan te gaan veranderen lijkt me?
Te weinig pees broer, niet aan beginnenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef RijstbaI het volgende:
En heb ik nog iets aan een Everton Eto'o?
Zijn er te veel van op de markt om iets aan te gaan veranderen lijkt me?
Kreeg hem in een pack maar heb m al gediscardquote:Op maandag 26 januari 2015 15:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig pees broer, niet aan beginnen
ik heb wel mijn oude shaqiri, Costa en perez bewaard toen ik de club aan het legen wasquote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu zo'n NIF proberen te pricefixen
Zeker weten. Als het een beetje meezit, kun je voor Perez en Costa samen straks gewoon een Messi kopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb wel mijn oude shaqiri, Costa en perez bewaard toen ik de club aan het legen wasvast nog wel wat waard straks.
Die Perez moet een IF krijgenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker weten. Als het een beetje meezit, kun je voor Perez en Costa samen straks gewoon een Messi kopen.
Wie wil er nou met messi spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker weten. Als het een beetje meezit, kun je voor Perez en Costa samen straks gewoon een Messi kopen.
Prima, in dat geval koop jij een SIF Costa.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie wil er nou met messi spelenzonder BPL team hoor je er echt niet bij in deze community
Zie post van gisterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, in dat geval koop jij een SIF Costa.
Spitsen zonder 4* skillies en een draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, in dat geval koop jij een SIF Costa.
Alleen kunnen spelen met skills en L1 dribbelsquote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spitsen zonder 4* skillies en een draaicirkel van een vrachtwagen
Niet kunnen omgaan met spelers met de draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spitsen zonder 4* skillies en een draaicirkel van een vrachtwagen
ah een Costa expert, 1 of 2 spitsen systeem?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met spelers met de draaicirkel van een vrachtwagen
Benteke en Costa ftw
433 met Robben en Hazard op de flanken, en SIF Silva er kort achterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah een Costa expert, 1 of 2 spitsen systeem?
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:39 schreef RijstbaI het volgende:
Een IF Araujo voor 50500 coins SMLENO
Daarna gewoon gekregenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:41 schreef zamory het volgende:
ik moet even 2000k muntjes hebben, is vipcoins nou wel of niet te vertrouwen, laatst waren ze toch ook out of stock?
Gewoon te vertrouwen je kan ook geld naar mij overmaken.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:41 schreef zamory het volgende:
ik moet even 2000k muntjes hebben, is vipcoins nou wel of niet te vertrouwen, laatst waren ze toch ook out of stock?
IF oscar fan hier. gebruik hem nu in een 4222 versie. maar misschien gooi ik het wel om naar 433 bevalt nog niet heel goed. moet ik alleen even 2 wingers scoren.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
433 met Robben en Hazard op de flanken, en SIF Silva er kort achter
Ik vind 4222 ineens niet meer zo fijn spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF oscar fan hier. gebruik hem nu in een 4222 versie. maar misschien gooi ik het wel om naar 433 bevalt nog niet heel goed. moet ik alleen even 2 wingers scoren.
ik mis een beetje een echte CAM in die formatie. speel nu met ramires en IF wanyama. maar die vangen dat niet heel top op. matuidi en gundogan waren daar tikkie beter in.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 4222 ineens niet meer zo fijn spelen
En Oscar niet geprobeerd, daar geeft Silva (vooralsnog) geen aanleiding toe
Deze is iets goedkoper:quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef zamory het volgende:
dan koop ik daar zo even wat muntjes, voor dit team btw:
[ afbeelding ]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypalquote:Op maandag 26 januari 2015 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze is iets goedkoper:
http://www.fifavip.com/FIFA-15-Coins/Buy-FIFA-15-PS4-Coins.html
Maar scheelt niks. Diverse mensen hier hebben met beide sites goede ervaringen.
Matuidi op CAMquote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
Suarez is #1 spitsquote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met spelers met de draaicirkel van een vrachtwagen
Benteke en Costa ftw
Ik heb geen paypal vandaar, moet ik dat even regelenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Skrill of Paypall ken je uploaden met ideal...
Goed punt. Denk dat ik die maar aanschaf, voor tussen Robben, Hazard en Silva.quote:
Kut CAMquote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
En POTS, for the record, het is een ex-ajacied dus dat ik hem noem is al heel bijzonderquote:Op maandag 26 januari 2015 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed punt. Denk dat ik die maar aanschaf, voor tussen Robben, Hazard en Silva.
Laat dan maar, ik hoef hem al niet meerquote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
En POTS, for the record, het is een ex-ajacied dus dat ik hem noem is al heel bijzonder
VIPFIFA kan gewoon via Skrill hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:56 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypal
Als ze al zo goedkoop zijn, kunnen ze toch niet veel meer in waarde droppen?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef BWolf het volgende:
Iemand enig idee waarom een boel goedkope BPL silvers sinds gisteravond in waarde zijn gedropt?
Ik snap je gedachtegang, maar Suarez is wel een hele goede spitta. Soort van Balotelli, maar dan beterquote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik hoef hem al niet meer
Ik had hem vorig jaar, maar toen bakte hij er niks van bij mij...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar Suarez is wel een hele goede spitta. Soort van Balotelli, maar dan beter
Een beetje kenner speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem vorig jaar, maar toen bakte hij er niks van bij mij...
Ik ben er momenteel zelf ook mee bezig. kwam meer achter kijken dan ik had gedacht.quote:
Ja. Valt zwaar tegenquote:
rond de 1100. max 1200 (exlusief scherm etc)quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel zelf ook mee bezig. kwam meer achter kijken dan ik had gedacht.
met wat voor budget werk je?
Crespo, Kluivert, RvN, Shevy en Weah niet te vergetenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een beetje kenner speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.
Nee, maar ik had dan per speler zeg maar 100-600 coins winst (inkopen voor max 400) en die trading technique werkt zo dus niet meer, aangezien een heleboel van dat soort spelers dus binnen 16 uur nog maar 400 coins waard zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze al zo goedkoop zijn, kunnen ze toch niet veel meer in waarde droppen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een die hard cross abuser als ondergetekende speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.
Het kenmerk van een goede trader is dat hij zijn strategie kan aanpassen op veranderende omstandigheden. Vraag dat maar aan master trader DS2. Als er te weinig SMLENO-deals zijn, koopt hij gewoon een flinke dosis coins.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef BWolf het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dan per speler zeg maar 100-600 coins winst (inkopen voor max 400) en die trading technique werkt zo dus niet meer, aangezien een heleboel van dat soort spelers dus binnen 16 uur nog maar 400 coins waard zijn.
Ik werk met maximaal 700-800, wordt het allemaal weer iets krapper.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
rond de 1100. max 1200 (exlusief scherm etc)
Ja kan zeker. Alleen ik weet er niet genoeg van. En dan denk ik dat ik iets goeds heb, en dan blijkt het weer niet met elkaar te passen. of heb ik weer overkill etc etcquote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik werk met maximaal 700-800, wordt het allemaal weer iets krapper.
Maar voor 1100 kun je een mooi systeem bouwen, heb je al iets in gedachten?
Ideal is alleen Nederland.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:56 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypal
Nou nou nou POTS, moet dat nou weer? Ik had ook even een korte periode gespeeld zonder voorzetten en dat ging ook heel goed. Ik vond het alleen te leuk om het niet te doen.quote:
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbalquote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou POTS, moet dat nou weer? Ik had ook even een korte periode gespeeld zonder voorzetten en dat ging ook heel goed. Ik vond het alleen te leuk om het niet te doen.
Vooral toen ik eenmaal met CR7 op rechts speelde en Gomez in de spits. Mijn God wat een combinatie was dat zeg. CR7 met 2:1 assists en 95% voorzetten
+1quote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbal
succes, ik heb er ook niet bijster veel verstand. Heb veel hulp gekregen op Tweakers.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kan zeker. Alleen ik weet er niet genoeg van. En dan denk ik dat ik iets goeds heb, en dan blijkt het weer niet met elkaar te passen. of heb ik weer overkill etc etc![]()
ik kwam zelf op dit uit:
Processors
Intel Core i7-4790 Boxed 279,90
Processorkoeling
Cooler Master Hyper 212 EVO 24,95
Moederborden
Gigabyte G1.Sniper B5 72,95
Geheugen intern
Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU (16gb) 128
Videokaarten
MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming 336,75
Solid state drives
Crucial MX100 256GB 97,95
Interne harde schijven
Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB 53
Behuizingen
Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) 65,95
Voedingen Seasonic
S12G 450W 66,50
Maar een ict collega van mij gaat me binnenkort helpen dus moet goed komen.
Nee fut 15 is lachen. speler bij de corner roepen. roll richting de achterlijn aankomende speler voorbij. naar binnen kappen en met rechts/links in de verre hoek schieten.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbal
fanatiek game doe ik niet echt. Daar heb ik een ps4 voor. Ik speel wel de total war games. Als ik die allemaal op hoog kan draaien met een normale frame rate ben ik al lang blijquote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef zamory het volgende:
[..]
succes, ik heb er ook niet bijster veel verstand. Heb veel hulp gekregen op Tweakers.
Ik zou zelf een WD Blue HDD doen en een andere videokaart als je echt fanatiek wil gaan gamen. Ik ga zel een r9 290x in mijn systeem zetten maar een GTX970 is ook een hele goede optie.
Was lachen man en dan soms die berichtjes ernaquote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou van wat ik net post. Klopt dat een beetje?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Easy peasy als je hulp nodig hebt laat maar weten
Zo heb ik anders nog geen enkel doelpunt tegen gekregen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee fut 15 is lachen. speler bij de corner roepen. roll richting de achterlijn aankomende speler voorbij. naar binnen kappen en met rechts/links in de verre hoek schieten.![]()
#somuchfun
op een schaal van 1-10, hoe moeilijk is het voor een leek om de PSU te vervangen?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Easy peasy als je hulp nodig hebt laat maar weten
Ik stuur eigenlijk nooit meer berichtjes (en al zeker niet meer uit mezelf)...maar dit waren wel de teksten die ik ook vaak bedachtquote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was lachen man en dan soms die berichtjes erna
Ik mis FUT14 soms best wel al was het alleen maar vanwege die berichtjes. Dan scoorde TOTS Toni 4 kopballen op rij, ragequit en dan een berichtje: ''all you do is run with cuadardo and cross, noob''.
Ik deed het wel, maar ik kreeg nooit meer recent opponents op Fifa 15 dus deed ik het ook niet meer. Maar ik stuurde wel eens een berichtje als ik iemand goed vond spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik stuur eigenlijk nooit meer berichtjes (en al zeker niet meer uit mezelf)...maar dit waren wel de teksten die ik ook vaak bedacht
Doe ik bij NBA nog wel eens: GG.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik deed het wel, maar ik kreeg nooit meer recent opponents op Fifa 15 dus deed ik het ook niet meer. Maar ik stuurde wel eens een berichtje als ik iemand goed vond spelen
2quote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een schaal van 1-10, hoe moeilijk is het voor een leek om de PSU te vervangen?
Kijk vanavond thuis even voor jequote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou van wat ik net post. Klopt dat een beetje?Of heb ik dan weer dingen die niet bij elkaar kloppen/passen.
probeer het eens zou ik zeggen. ik swap zelfs de wings omdat cuadrado met links zo bar weinig kanquote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik anders nog geen enkel doelpunt tegen gekregen.
Dat doe ik ook wel eens trouwens. Me vorige week nog verontschuldigd bij een tegenstander omdat ik zoveel geluk had.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik deed het wel, maar ik kreeg nooit meer recent opponents op Fifa 15 dus deed ik het ook niet meer. Maar ik stuurde wel eens een berichtje als ik iemand goed vond spelen
Ligt een beetje aan het bedrijf en je functie natuurlijk maar ik zou gewoon met doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Morgen kennismaking met het bedrijf. Met stropdas of zonder
Wat voor bedrijf?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Morgen kennismaking met het stagebedrijf. Met stropdas of zonder gaan?
Dat ligt er aan he. Ga je stage lopen bij de mc donalds of bij een bank.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Morgen kennismaking met het stagebedrijf. Met stropdas of zonder gaan?
Dan gewoon normale kleding.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Marketingafdeling van Hoogvliet Supermarkten.
Ik denk geen stropdas. Pak zou ik misschien wel doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Marketingafdeling van Hoogvliet Supermarkten.
Ik zeg dan vaak DO YOU HAVE FECES IN YOUR EYES CANCERSUFFERERquote:Op maandag 26 januari 2015 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe ik bij NBA nog wel eens: GG.
Of: FALL FROM THE TRAP YOU FCING CANCERDOG
Nette broek overhemd en jasjequote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk geen stropdas. Pak zou ik misschien wel doen.
Dacht ik zelf ook aan. Thanksquote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk geen stropdas. Pak zou ik misschien wel doen.
Ik stuur tegenwoordig bij haatberichtjes standaard "OK" terug. Zoals bij een Fries ("Sneek-nogwat") met ajax-kits eergisteren. Was that you DS2?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg dan vaak DO YOU HAVE FECES IN YOUR EYES CANCERSUFFERER
Bij ontmoette spelers.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef DutchSL het volgende:
Die berichten sturen kan niet eens, tenzij je de moeite neemt iemands nick te onthouden.
Nee, daarom zei ik ook dat ik het in Fifa 15 niet meer doe. Ik speel ook zonder de gamertags, maar met de spelersnamen. Daar heb ik meer aan dan een GTquote:Op maandag 26 januari 2015 16:32 schreef DutchSL het volgende:
Die berichten sturen kan niet eens, tenzij je de moeite neemt iemands nick te onthouden.
als je het zelf uit hebt staan nietquote:
Hoe moet je dat aan zetten dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je het zelf uit hebt staan niet
Ja, daar werkte het wel bij mij ja. Maar op PS4 al vanaf het begin niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef DePresident. het volgende:
Maar ik speel nog PS3, misschien dat het daar aan ligt.
mooiquote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2
[..]
Kijk vanavond thuis even voor je
Op PS4 werkt het niet in ieder geval. Niet bij mijquote:Op maandag 26 januari 2015 16:34 schreef DePresident. het volgende:
Maar ik speel nog PS3, misschien dat het daar aan ligt.
bohhtwitter:thijsslegers twitterde op maandag 26-01-2015 om 16:32:56#PSV hoopt deze week doelman Danny Wintjens, 2e doelman bij VVV, te presenteren. Hoe en wat precies, dadelijk op http://t.co/K3YKFgRDFO reageer retweet
Kijk eens aan. Dit gaat het verschil worden tussen net wel of net niet de titel.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:36 schreef wieisboos het volgende:
bohhtwitter:thijsslegers twitterde op maandag 26-01-2015 om 16:32:56#PSV hoopt deze week doelman Danny Wintjens, 2e doelman bij VVV, te presenteren. Hoe en wat precies, dadelijk op http://t.co/K3YKFgRDFO reageer retweet
geen idee vind het wel lekker rustig. maar kan me vaag herinneren dat je bij het instellen van je PS4 kon kiezen of mensen je konden zien of niet. of alleen vrienden oid. dat zal het wel zijn neem ik aan.quote:
Dat gaat over of ze je echte naam mogen zien of niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen idee vind het wel lekker rustig. maar kan me vaag herinneren dat je bij het instellen van je PS4 kon kiezen of mensen je konden zien of niet. of alleen vrienden oid. dat zal het wel zijn neem ik aan.
die kunnen ze mooi laten spelen in de bekerwedstrijden danquote:Op maandag 26 januari 2015 16:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Dit gaat het verschil worden tussen net wel of net niet de titel.
Het is die zelfde pauper als bij die moord in Roffa.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Aanhouding voor de moord op Els Borst
Lol dat herinner ik me nog ja wanne flapdrolquote:Op maandag 26 januari 2015 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is die zelfde pauper als bij die moord in Roffa.
[ afbeelding ]
TOTY TONI!quote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was lachen man en dan soms die berichtjes erna
Ik mis FUT14 soms best wel al was het alleen maar vanwege die berichtjes. Dan scoorde TOTS Toni 4 kopballen op rij, ragequit en dan een berichtje: ''all you do is run with cuadardo and cross, noob''.
kreeg vorig jaar op de 360 regelmatig voice berichten van kiddos die cunt en fag riepenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
krijg nooit haatberichtjes
#voordelenvanslechtzijn
van die engelse kut jochies die hun mic aan hadden staan en dan de hele wedstrijd oh my god oh my god. why this team why.. ohh fucking zlatan..quote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
kreeg vorig jaar op de 360 regelmatig voice berichten van kiddos die cunt en fag riepen
haha dat heb ik nog steeds regelmatig, voornamelijk als ik tegen polen/tsjechen speelquote:Op maandag 26 januari 2015 17:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van die engelse kut jochies die hun mic aan hadden staan en dan de hele wedstrijd oh my god oh my god. why this team why.. ohh fucking zlatan..
Hehe had ik ook op de PS4, op de Xbox One is het blijkbaar lastiger om te achterhalen wie er speelt want daar heb ik maar een paar.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
kreeg vorig jaar op de 360 regelmatig voice berichten van kiddos die cunt en fag riepen
wie gaat er dan ook op zijn xbox op de webappquote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij is de web app down op de Xbox.. hij doet het niet.
Die doet het ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op zijn xbox op de webappstart dan gewoon fifa op
twitter:KNVB twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:26:09NIEUWS: KNVB's bondsvoorzitter @MichaelvanPraag stelt zich officieel kandidaat voor het presidentschap van FIFA. http://t.co/yGJFjnovsX reageer retweet
Is hij minder corrupt?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef wieisboos het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:26:09NIEUWS: KNVB's bondsvoorzitter @MichaelvanPraag stelt zich officieel kandidaat voor het presidentschap van FIFA. http://t.co/yGJFjnovsX reageer retweet
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hee leuke username heb je ook bami?
futfocus/pulse geeft ook geen xbox deals meer aanquote:
als je nog een uurtje wacht welquote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Iemand ervaring met SIF Costa?
Ja ik. Heel sterk en komt beetje cheatend over. Maar ik vind em eigenlijk altijd verkeerd lope ..dus hij gaat niet lang blijven als zn prijs tot stuk boven de 2 (neem ik aan) is gestegen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Iemand ervaring met SIF Costa?
Auto's rondrijden?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, vandaag gewoon 12 uur gewerkt godverdomme
waar ben je geweest dan behalve in hugo's mam?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, vandaag gewoon 12 uur gewerkt godverdomme
Hihaho. die 5 seconden die je op haar zat?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, en even Hugo zijn moeder bereden.
Dolfinarium, Groningenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan behalve in hugo's mam?
3,2quote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hihaho. die 5 seconden die je op haar zat?
Oefening baart kunstquote:Op maandag 26 januari 2015 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch 0,2 seconden langer dan vorige week. Je gaat vooruit ouwe trek snor.
Ik heb hem nu gekocht maar vind hem onwijs tegen vallen, komt geen man voorbij en koppend verliest hij alles...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja ik. Heel sterk en komt beetje cheatend over. Maar ik vind em eigenlijk altijd verkeerd lope ..dus hij gaat niet lang blijven als zn prijs tot stuk boven de 2 (neem ik aan) is gestegen.
Zijn NIF is ook pure bagger.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gekocht maar vind hem onwijs tegen vallen, komt geen man voorbij en koppend verliest hij alles...
Echt een kutspits jaquote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gekocht maar vind hem onwijs tegen vallen, komt geen man voorbij en koppend verliest hij alles...
Uhh na GTST natuurlijk. domme vraag chef.quote:
hier pot 1 3 goals. had hij nog pech dat neuer enorm in vorm was ookquote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je je ectoplasma ergens kwijt kan en of dat nou bij 3,2 sec is, 1 min, 5 min of 10 minuten maakt niet uit.quote:
Heeft alleen aids linksquote:Op maandag 26 januari 2015 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ibrahimovic halen voor dat geld. Is wel een baasje.
Matuidi, Lucas, Lavezzi. Zijn toch niet bepaald aids links?quote:
Word je toch niet echt vrolijk van imo. Beste optie is denk ik lacazette mee in de spits en matuidi op het middenveldquote:Op maandag 26 januari 2015 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Matuidi, Lucas, Lavezzi. Zijn toch niet bepaald aids links?
Ik speel exclusief 433 4 en ik vind Lucas/Lavezzi leuke wingers als je 10k te besteden hebt, maar voor een A-selectie? Nahhh.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Matuidi, Lucas, Lavezzi. Zijn toch niet bepaald aids links?
Toivonen CAMquote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel exclusief 433 4 en ik vind Lucas/Lavezzi leuke wingers als je 10k te besteden hebt, maar voor een A-selectie? Nahhh.
Matuidi beschouw ik een CDM dus die valt sowieso af
Haha ja met Toivonen wel inderdaadquote:
Hij moet ff halfjaartje BBVA/BPL/Bundes doen zodat ik hem kan gebruikenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja met Toivonen wel inderdaad
Maar dan zit er geen Zlatan in voor je. gr gr
433 van maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt als aids, iemand verbeteringen? Of voor hetzelfde geld een ander team
Ook geprobeerd.quote:
Dit gaat raar klinken maar zet er eens een non-rare in.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:50 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ook geprobeerd.
Sanchez komt nog geen vogelverschrikker voorbij.
Costa mist vanaf 1 meter open doel.
Om te huilen
ramires centraal en bij instructions instellen op: stay back while attackingquote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt als aids, iemand verbeteringen? Of voor hetzelfde geld een ander team
Ahmadi >>>> Joeyquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Zhano het volgende:
ClasiePaar balletjes goed geraakt in die pauper klassieker... En dan ook nog Ahmadi ipv Joey in het team, hoezo biased
Het is maar een spelletje joh dat gekke voetbalquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Zhano het volgende:
ClasiePaar balletjes goed geraakt in die pauper klassieker... En dan ook nog Ahmadi ipv Joey in het team, hoezo biased
Geen Serero in het team van de weekquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Zhano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |