Spitsen zonder 4* skillies en een draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, in dat geval koop jij een SIF Costa.
Alleen kunnen spelen met skills en L1 dribbelsquote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spitsen zonder 4* skillies en een draaicirkel van een vrachtwagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet kunnen omgaan met spelers met de draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spitsen zonder 4* skillies en een draaicirkel van een vrachtwagen
ah een Costa expert, 1 of 2 spitsen systeem?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met spelers met de draaicirkel van een vrachtwagen
Benteke en Costa ftw
433 met Robben en Hazard op de flanken, en SIF Silva er kort achterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah een Costa expert, 1 of 2 spitsen systeem?
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:39 schreef RijstbaI het volgende:
Een IF Araujo voor 50500 coins SMLENO
Daarna gewoon gekregenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:41 schreef zamory het volgende:
ik moet even 2000k muntjes hebben, is vipcoins nou wel of niet te vertrouwen, laatst waren ze toch ook out of stock?
Gewoon te vertrouwen je kan ook geld naar mij overmaken.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:41 schreef zamory het volgende:
ik moet even 2000k muntjes hebben, is vipcoins nou wel of niet te vertrouwen, laatst waren ze toch ook out of stock?
IF oscar fan hier. gebruik hem nu in een 4222 versie. maar misschien gooi ik het wel om naar 433 bevalt nog niet heel goed. moet ik alleen even 2 wingers scoren.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
433 met Robben en Hazard op de flanken, en SIF Silva er kort achter
Ik vind 4222 ineens niet meer zo fijn spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF oscar fan hier. gebruik hem nu in een 4222 versie. maar misschien gooi ik het wel om naar 433 bevalt nog niet heel goed. moet ik alleen even 2 wingers scoren.
ik mis een beetje een echte CAM in die formatie. speel nu met ramires en IF wanyama. maar die vangen dat niet heel top op. matuidi en gundogan waren daar tikkie beter in.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 4222 ineens niet meer zo fijn spelen
En Oscar niet geprobeerd, daar geeft Silva (vooralsnog) geen aanleiding toe
Deze is iets goedkoper:quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef zamory het volgende:
dan koop ik daar zo even wat muntjes, voor dit team btw:
[ afbeelding ]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypalquote:Op maandag 26 januari 2015 15:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze is iets goedkoper:
http://www.fifavip.com/FIFA-15-Coins/Buy-FIFA-15-PS4-Coins.html
Maar scheelt niks. Diverse mensen hier hebben met beide sites goede ervaringen.
Matuidi op CAMquote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
Suarez is #1 spitsquote:Op maandag 26 januari 2015 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met spelers met de draaicirkel van een vrachtwagen
Benteke en Costa ftw
Ik heb geen paypal vandaar, moet ik dat even regelenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Skrill of Paypall ken je uploaden met ideal...
Goed punt. Denk dat ik die maar aanschaf, voor tussen Robben, Hazard en Silva.quote:
Kut CAMquote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef zamory het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |