Die gaat sowieso nog wel stijgen want beste (lees: snelste) gold LB in de BPL.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kom je nu mee, zit ernst dan met een lijst vol SIF clichy's
Moreno is even snel en honderden keren goedkoper gr grquote:Op maandag 26 januari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die gaat sowieso nog wel stijgen want beste (lees: snelste) gold LB in de BPL.
Is toch weer wat anders dan de Veltmannetjesquote:Op maandag 26 januari 2015 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die UP van van Beek vertaald naar FUT:
[ afbeelding ] gr gr
Jup coop met Zhano en Ozz ongeslagen met Feyenoord.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef RijstbaI het volgende:
Van Beek in h2h met Feyenoord
Sowieso speelt het hele team lekker.
Jawel, kijk maar eens naar deze speler: http://sofifa.com/player/146886-francisco-lima-da-silva?hl=en-GBquote:Op maandag 26 januari 2015 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
kan je bij dat sofifa niet vergelijken met de eerste H2H versie van FIFA 15? ook onhandig
Te kleine verandering.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Bruma is ook 74
Hoe doe je die vertaling naar FUT ?
Toen 'ie een SIF/MOTM had met 5* skillies, daarna is het snel bergafwaarts gegaan met onze Argentijnse supersterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:18 schreef RijstbaI het volgende:
Waar is de tijd dat Lavezzi iets waard was
ik zie nog steeds geen stats vergelijking hoor. maar goed misschien ben ik verwent met wefut ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar eens naar deze speler: http://sofifa.com/player/146886-francisco-lima-da-silva?hl=en-GB
[..]
Te kleine verandering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet je de vergelijking zelf maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen stats vergelijking hoor. maar goed misschien ben ik verwent met wefut ofzo.
hulde aan reemi als je op dit soort sites komt
Nu zo'n NIF proberen te pricefixenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef RijstbaI het volgende:
En heb ik nog iets aan een Everton Eto'o?
Zijn er te veel van op de markt om iets aan te gaan veranderen lijkt me?
Te weinig pees broer, niet aan beginnenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:20 schreef RijstbaI het volgende:
En heb ik nog iets aan een Everton Eto'o?
Zijn er te veel van op de markt om iets aan te gaan veranderen lijkt me?
Kreeg hem in een pack maar heb m al gediscardquote:Op maandag 26 januari 2015 15:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig pees broer, niet aan beginnen
ik heb wel mijn oude shaqiri, Costa en perez bewaard toen ik de club aan het legen wasquote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu zo'n NIF proberen te pricefixen
Zeker weten. Als het een beetje meezit, kun je voor Perez en Costa samen straks gewoon een Messi kopen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb wel mijn oude shaqiri, Costa en perez bewaard toen ik de club aan het legen wasvast nog wel wat waard straks.
Die Perez moet een IF krijgenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker weten. Als het een beetje meezit, kun je voor Perez en Costa samen straks gewoon een Messi kopen.
Wie wil er nou met messi spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker weten. Als het een beetje meezit, kun je voor Perez en Costa samen straks gewoon een Messi kopen.
Prima, in dat geval koop jij een SIF Costa.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wie wil er nou met messi spelenzonder BPL team hoor je er echt niet bij in deze community
Zie post van gisterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, in dat geval koop jij een SIF Costa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |