Het is gewoon onmogelijk om een waarde aan mijn club te geven.. omdat het teveel spelers zijn. Maar zonder alles uit mijn club mee te rekenen 5.7 á 5.8 miljoen. Dus nu heb je een idee hoe rijk ik ben.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel aan cash heb je dan. of ga je dat ook niet zeggen?
wel onverstandig. alles stijgt de komende weken. kan je meer dikke silver UPs scoren straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon onmogelijk om een waarde aan mijn club te geven.. omdat het teveel spelers zijn. Maar zonder alles uit mijn club mee te rekenen 5.7 á 5.8 miljoen. Dus nu heb je een idee hoe rijk ik ben.Ik kan ook onmogelijk de exacte waarde van mijn club geven. simpelweg te veel bronze en silvers waar ik de waarde niet van weet (ga er altijd vanuit dat ze 0 opleveren) nog wat consumables die wat lastig in te schatten zijn. zeg 350K en dan de gold spelers nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote 500 zou zeggen geschat vermogen. 6.5 miljoen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
bohh jij hebt messi jij bent echt rijk gr gr
nog een speciale met een blauw randje ookquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog een speciale met een blauw randje ookis dat stiekem al de Man City versie
Hoe naast kan je er zittenquote:
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijdens de UPs zullen de prijzen wel weer wat dalen omdat mensen dan weer packs gaan openen.
Klopt, ze zijn bony alweer zat over een paar maandenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog een speciale met een blauw randje ookis dat stiekem al de Man City versie
Clasie is wel een zekerheidjequote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verwachten jullie dat er een UP gaat krijgen dan? Zou iedereen met een SIF een kandidaatje zijn?
Ik hoop het want dan krijgt Perisic ook een leuk kaartje. gr grquote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verwachten jullie dat er een UP gaat krijgen dan? Zou iedereen met een SIF een kandidaatje zijn?
Nee want Clichy bijv. zeker nietquote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
Dan zouden Cr7 en Messi ook geupt worden lijkt mij niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:57 schreef DannyDeko het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je nu mee, zit ernst dan met een lijst vol SIF clichy'squote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want Clichy bijv. zeker niet
81 potential is wel wat laag vind ikquote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://sofifa.com/player/150402-sven-van-beek?hl=en-GB
Check deze upgrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |