Je hebt 7 miljoen op de bank en dan heb je 4 "dure" spelers.... Wil je mijn punt niet snappen of ben je gewoon een beetje blind/blond?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja en Lewandowski kan er ook niks van natuurlijk. Om maar te zwijgen over mijn 25 pagina's silvers en weet ik hoeveel bronzes.
Kijk dit is nou een club. #boohhhhquote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand anders met IF Eriksen zo te zien?Prima speler.
Jagerquote:Op maandag 26 januari 2015 14:19 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand anders met IF Eriksen zo te zien?Prima speler.
Er is geen punt. Ik ga nu niet veel uitgeven aan spelers omdat ik toch niet kan spelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hebt 7 miljoen op de bank en dan heb je 4 "dure" spelers.... Wil je mijn punt niet snappen of ben je gewoon een beetje blind/blond?
TT.ABquote:
hoeveel aan cash heb je dan. of ga je dat ook niet zeggen?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is geen punt. Ik ga nu niet veel uitgeven aan spelers omdat ik toch niet kan spelen.
Ok... duidelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is geen punt. Ik ga nu niet veel uitgeven aan spelers omdat ik toch niet kan spelen.
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met garantie op controllers van Sony?
Zo heb ik 'm gekochtquote:
Wat moet ik dan 2 weken doenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bellen met callcenter opsturen en binnen 2 weken terug.
Nee maar die moet ik wel maar eens gaan kopenquote:
Zo zonde dat je de PS3 controllers niet mee kon nemen. heb er ook 1 en dat ding is nog snel leeg ook met dat discolicht op de voorkantquote:Op maandag 26 januari 2015 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar die moet ik wel maar eens gaan kopen
Daar heb ik gewoon een verlengde draad voorquote:Op maandag 26 januari 2015 14:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo zonde dat je de PS3 controllers niet mee kon nemen. heb er ook 1 en dat ding is nog snel leeg ook met dat discolicht op de voorkant
THE END IS NEARquote:Op maandag 26 januari 2015 14:40 schreef Apekoek het volgende:
If pogba nu net zo duur als de sif was, wtf gebeurt er allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |