SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Dit ging toch over het hele seizoenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok man. Zagen we veel gisteren ja.
32. En ik ben blij voor je.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:49 schreef Doublepain het volgende:
Pride ik ben 20 jij dan?
Dikke profit dag vandaag
Serero speelde juist als enige Ajacied een goede wedstrijd..quote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok man. Zagen we veel gisteren ja.
Ik heb tijdens het TOTS niet geïnvesteerd.. en met 7 miljoen kan je op de Xbox veel meer dan op de PS. Ik ga niet zeggen hoeveel ik nu heb, maar ik heb ook nog wel wat spelers in de club die iets waard zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, jij hebt Toty's uit packs gehaald en we hadden allebei 3 miljoen daarvoor. En ik heb nu voor 7 miljoen en jij kan Messi niet eens betalen
is ook niet echt een leuke TT he :pquote:
Haha niet zeggen hoeveel je hebtquote:Op maandag 26 januari 2015 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het TOTS niet geïnvesteerd.. en met 7 miljoen kan je op de Xbox veel meer dan op de PS. Ik ga niet zeggen hoeveel ik nu heb, maar ik heb ook nog wel wat spelers in de club die iets waard zijn.
Nee, hoe kom jij dan aan 7 miljoen?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha niet zeggen hoeveel je hebtJe hebt zeker coins gekocht en dan komen we erachter
Skype zei je wel dat je coins had gekocht.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hoe kom jij dan aan 7 miljoen?
Ibarboquote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar constant Tevez wisselen van TP naar AT.
waarom ga je niet zeggen hoeveel je hebtquote:Op maandag 26 januari 2015 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het TOTS niet geïnvesteerd.. en met 7 miljoen kan je op de Xbox veel meer dan op de PS. Ik ga niet zeggen hoeveel ik nu heb, maar ik heb ook nog wel wat spelers in de club die iets waard zijn.
Goed geinvesteerdquote:Op maandag 26 januari 2015 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hoe kom jij dan aan 7 miljoen?
Tevez is echt slecht.quote:
Ik vind Tevez wel goedquote:Op maandag 26 januari 2015 14:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tevez is echt slecht.
Maar je kunt ook een andere Juventus of Fiorentina spits gebruiken. Bv. Giovincgod
quote:[13:59:03] ds: ik heb maar 3 miljoen gekocht
[13:59:31] ds: in FUT15 dan
Ik ben bang dat wanneer ik die Clichy's verkoop, zijn prijs juist vlak daarna omhoog vliegtquote:Op maandag 26 januari 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom ga je niet zeggen hoeveel je hebt
Omdat daar weer reacties op gaan komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom ga je niet zeggen hoeveel je hebt
Heel goed, gewoon genieten van die 7 miljoen muntenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, dit is pagina 1 van mijn club. [ afbeelding ]
Ik heb er van de 16 11 opgezet voor 315K inmiddels zijn er 10 de deur uit. investeringsbedrag + 300K terug dusquote:Op maandag 26 januari 2015 14:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer ik die Clichy's verkoop, zijn prijs juist vlak daarna omhoog vliegt
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, dit is pagina 1 van mijn club. [ afbeelding ]
Altijd maar op ds2 reagerenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.
De rest heeft gewoon puike spelers in de club.quote:
Zoveel coins gekocht en dan zulke pauper spelers in je club.quote:
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.
haha wat een kneusquote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoveel coins gekocht en dan zulke pauper spelers in je club.
3 leuke spelers. wow.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.
het ging over whoismadquote:
silvers.....quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.
Ja en Lewandowski kan er ook niks van natuurlijk. Om maar te zwijgen over mijn 25 pagina's silvers en weet ik hoeveel bronzes.quote:
Ach je moet natuurlijk zelf weten wat jij leuke spelers vind om mee te spelen. Maar als je een mil of 7 heb is het zonde om er niets leuks van te doen. Desnoods zou ik gewoon leuke zeer overpricede spelers ervan halen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
het ging over whoismad
Tevens doet ds2 me aan m.... denken met zijn en en en en opsomming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |