In de afgelopen 2/3 seizoenen toch niet meer?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan wel, is ooit weleens gebeurd
Vorig jaar bij Sharawy
Dat was vorig jaarquote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de afgelopen 2/3 seizoenen toch niet meer?
Die tijden zijn voorbij, er valt nagenoeg niks te verdienen. We kunnen hooguit nog opscheppen over hoe goedkoop we de coins hebben gekocht, een team met Messi maken en dan hier een plaatje daarvan posten met een volzin als "bohhh"quote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in FIFA13 ook echt een paar honderd euro verdiend
Ik denk dat hij beide krijgtquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef AntiHero het volgende:
Er is ook nog weinig over bekend, maar de geruchtenmachine draait.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2thgkx/pogba_now_has_5_star_skills_on_h2h/
Inderdaad. Daarom ga ik mijn tijd ook niet meer verspillen aan traden als je voor een tientje een miljoen kan kopenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij, er valt nagenoeg niks te verdienen. We kunnen hooguit nog opscheppen over hoe goedkoop we de coins hebben gekocht, een team met Messi maken en dan hier een plaatje daarvan posten met een volzin als "bohhh"
Nou, dan komt er wel een pijnpunt: Ik wil Messi. En die is 5.8 miljoen. Dat maakt me woedend.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ga ik mijn tijd ook niet meer verspillen aan traden als je voor een tientje een miljoen kan kopen
Zo duur inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, dan komt er wel een pijnpunt: Ik wil Messi. En die is 5.8 miljoen. Dat maakt me woedend.
Als ik op de PS zou zitten zou ik hem nog niet kunnen betalenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, dan komt er wel een pijnpunt: Ik wil Messi. En die is 5.8 miljoen. Dat maakt me woedend.
Ik had dit in gedachte om te posten en dan bohh zeggen (wat ik nu eigenlijk dus alsnog gedaan heb)quote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo duur inderdaad
Ook voor het eerst dat hij echt bruikbaat is in UT
Kun je wel zeggen ja. Scorend gewoon netjes iets boven de 1 op 1 maar het aantal keer dat ie Bale en Neymar vrij zet voor de doelman ...quote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat hij echt bruikbaat is in UT
Hoe kan dat nou, jij hebt Toty's uit packs gehaald en we hadden allebei 3 miljoen daarvoor. En ik heb nu voor 7 miljoen en jij kan Messi niet eens betalenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Rekik trouwens gewoon 100k duurder dan toen ik hem kocht
[..]
Als ik op de PS zou zitten zou ik hem nog niet kunnen betalen
Nu even tijd om serieus te gaan leren
Ik denk dus dat het niet zo doorzet. De afgelopen dagen stegen IF's al minder snel dan de dagen ervoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als prijzen zich zo doorzetten kun je over 3 weken zelfs geen normale Ronaldo meer op de markt vinden
Weekend, gaan de coinshop prijzen ook weer omhoog dus dat is de redenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het niet zo doorzet. De afgelopen dagen stegen IF's al minder snel dan de dagen ervoor.
Ik:quote:Op maandag 26 januari 2015 12:33 schreef RijstbaI het volgende:
Heeft iemand nog een leuk team voor 250-350k?
Liefst een 4-3-3 variant, iemand al met false 9 gespeeld?
Zou kunnen, nog niet aan gedacht. Dan zouden we komende dagen een verdere stijging moeten gaan zien...quote:Op maandag 26 januari 2015 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weekend, gaan de coinshop prijzen ook weer omhoog dus dat is de reden
Maar ik denk ook dat de grootste slag al geweest is, niet normaal hoeveel kapitaal er ineens bij is gekomenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog niet aan gedacht. Dan zouden we komende dagen een verdere stijging moeten gaan zien...
Ik vraag me af of die mogelijke UP's straks uberhaupt nog wel kunnen stijgen als ze daadwerkelijk een UP krijgen. Bij zo'n Lacazette zou je toch zeggen dat dat al een beetje bij de prijs inbegrepen is. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat de grootste slag al geweest is, niet normaal hoeveel kapitaal er ineens bij is gekomenGewoon verdubbeld in waarde in een week
Mogelijke ups stijgen wel hard door, Lacazette al 850k, om over Pogba dus nog maar te zwijgen
SIF lacazette moet ik niet aan denkenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat de grootste slag al geweest is, niet normaal hoeveel kapitaal er ineens bij is gekomenGewoon verdubbeld in waarde in een week
Mogelijke ups stijgen wel hard door, Lacazette al 850k, om over Pogba dus nog maar te zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |