SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2
Niet weten dat ik (vanaf nu) voor PSV benquote:Op maandag 26 januari 2015 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijstbai
Snel AFCA onder je naam weghalen als ze gelijk hebben gespeeld hè
Idd. Roda-Fortuna 1-3quote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef Kiid het volgende:
Wat een kut TT na die afslachting van gister
alternate en azertyquote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een goede site om zelf een pc samen te stellen? En ja ik heb op google gekeken. Maar misschien weten jullie er 1tje die goedkoop en goed is.
tnxsquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige foto, World Press Photo waardig dit.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vreemd dat die foto van MH17 heeft gewonnen en deze niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
over_hedge zn wekelijke geld-smijt-momentjequote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een goede site om zelf een pc samen te stellen? En ja ik heb op google gekeken. Maar misschien weten jullie er 1tje die goedkoop en goed is.
Mooie UI, wie is dat?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
over_hedge zn wekelijke geld-smijt-momentje
Hallo
gaat idd geld smijten worden als ik zelf ga samenstellen zag ik alquote:Op maandag 26 januari 2015 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
over_hedge zn wekelijke geld-smijt-momentje
Hallo
Je had gisteravond met mij en Tim op de trein moeten stappenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme wil ik SIF Pogba halen is hij al bijna 2 miljoen.___!
even wachten tot doublepain hem gaat reversed pricefixen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme wil ik SIF Pogba halen is hij al bijna 2 miljoen.___!
Goejen handelquote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee, random sletje van internet.
Elke keer als ik een speler wil halen zeg ik:"beter even wachten tot morgenochtend".quote:Op maandag 26 januari 2015 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had gisteravond met mij en Tim op de trein moeten stappen
Nee maar echt. Mooi die bomen en de brandweerman als zwarte schimmen op de voorgrond en dan het geweldig mooie aanzicht van een smeulend supportershome van Ajax waar de vlammen al dansend uit het dak slaan.quote:
quote:Trainer Phillip Cocu heeft bij PSV de beschikking over Luciano Narsingh, maar de 24-jarige rechtsbuiten zou na de blessure van Florian Jozefzoon een bijzondere concurrent kunnen krijgen; volgens de negenvoudig Oranje-international zou zijn twee jaar oudere broer Furdjel Narsingh wel wat voor PSV zijn, nu de koploper van de Eredivisie versterking zoekt in de voorhoede.
Coins gekocht jaquote:
Hoe triestquote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee maar echt. Mooi die bomen en de brandweerman als zwarte schimmen op de voorgrond en dan het geweldig mooie aanzicht van een smeulend supportershome van Ajax waar de vlammen al dansend uit het dak slaan.
hey kiid, je zit op je verkeerde accountquote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee maar echt. Mooi die bomen en de brandweerman als zwarte schimmen op de voorgrond en dan het geweldig mooie aanzicht van een smeulend supportershome van Ajax waar de vlammen al dansend uit het dak slaan.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat het jouw "clubje " is? Als het iets van Feyenoord was wat aan het affikken was stond je te lachen en te dansen.quote:
Wat een triest supportershome trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Neehoor, ik zou me diep triest voelen. waar zou kiid dan moeten slapen. hij heeft tenslotte niets anders.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het jouw "clubje " is? Als het iets van Feyenoord was wat aan het affikken was stond je te lachen en te dansen.
Dick Advocaat zei het gisteren al hè.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_moet_vrezen__.html
Telegraaf.!!!!!!!!!!!!!!!
Weer ff gefixed, niet netjes inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hey kiid, je zit op je verkeerde account
Die reactie van Sjek.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dick Advocaat zei het gisteren al hè.
Sjek "Ik ben alleen fan van AFC en niet van Ajax." van Gelderquote:Op maandag 26 januari 2015 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die reactie van Sjek.'Dat zijn jouw woorden'
Je bent voor PSV rijst. die staan bovenaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef RijstbaI het volgende:
Ben ik de enige Feyenoorder die eigenlijk niks heeft met het in de fik steken van een supportershome?
Het is maar een hutje van een paar planken en spijkers, het veld dat ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neehoor, ik zou me diep triest voelen. waar zou kiid dan moeten slapen. hij heeft tenslotte niets anders.
en verder zijn mijn gevoelens tegen feyenoord niet zo erg hoor. zou t wel jammer vinden voor ze als hun supportershome plat ligt. toch een stukje historie die tegen de vlakte gaat.
Oh typo sorryquote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je bent voor PSV rijst. die staan bovenaan.
Dat hebben die stinkerds gewoon zelf gedaan want ze waren al van plan om het ergens anders op te bouwen maar kregen geen akkoord van de gemeente.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef RijstbaI het volgende:
Ben ik de enige Feyenoorder die eigenlijk niks heeft met het in de fik steken van een supportershome?
Het veldquote:Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
het veld die ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.
Zie je mij dan het kort en klein slaan van een interieur of het verkloten van een veld omdat er toevallig 1 supporter vast staat in het verkeer goed praten... nope.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is maar een hutje van een paar planken en spijkers, het veld die ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.
Gewoon niet zo huilie huilie doen. Shit happens
Hij krijgt een up dus daarna zijn zijn stats #swaggerquote:Op maandag 26 januari 2015 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
2 miljoen voor een speler met zulke stats__!
Daar is toch niets aan gemold joh aan dat veldquote:Op maandag 26 januari 2015 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het de veld? Klinkt zo Marokkaan-achtig. Tosz wat doe je met de veld zemmel
Het veld klopt gewoon, alleen moet niet 'die' maar 'dat' er achterquote:Op maandag 26 januari 2015 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het de veld? Klinkt zo Marokkaan-achtig. Tosz wat doe je met de veld zemmel
Maar we weten allebei dat er genoeg ajacieden waren die het allemaal prachtig vonden. Dat was overal op het internet terug te lezen. Er waren er ook - net als jij als ik jouw woord mag geloven - die er tegen waren, maar je hebt nu ook Feyenoorders die het afkeuren.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zie je mij dan het kort en klein slaan van een interieur of het verkloten van een veld omdat er toevallig 1 supporter vast staat in het verkeer goed praten... nope.
ook geen kinderachtige reacties metpoppetjes toen geplaatst. vind namelijk alle "Supporters" "Acties" die vernieling en haat tegen andere clubs aan gaan
waardig.
Dat had ik al verbeterdquote:Op maandag 26 januari 2015 10:34 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het veld klopt gewoon, alleen moet niet 'die' maar 'dat' er achter
net als achter interieur
Als je die knollenveld van Psv gewend bent niet nee, maar de Kuip is net een biljartlaken dus dan kunnen we dat niet hebben Timothyquote:Op maandag 26 januari 2015 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar is toch niets aan gemold joh aan dat veldBietje vuurwerk moet kunnen
Ons veld was altijd goed tot Kazim in de buurt van ons veld kwam dit jaarquote:Op maandag 26 januari 2015 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je die knollenveld van Psv gewend bent niet nee, maar de Kuip is net een biljartlaken dus dan kunnen we dat niet hebben Timothy
Yeah right. Je hebt er nu 200 opmerkingen over gemaakt, TT's over gemaakt etc etc. Maar nee, je keurt het echt niet goed hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar we weten allebei dat er genoeg ajacieden waren die het allemaal prachtig vonden. Dat was overal op het internet terug te lezen. Er waren er ook - net als jij als ik jouw woord mag geloven - die ertegen zijn, maar je hebt nu ook Feyenoorders die het afkeuren.
Ik keur het ook niet goed, maar gezien de recente akkefietjes tussen Feyenoord & Ajax kan ik er niet rouwig om zijn. Die beker finale en daarna met het standbeeld van Coen Moulijn. Het balletje komt vroeg of laat een keer terug Mattias
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Yeah right. Je hebt er nu 200 opmerkingen over gemaakt, TT's over gemaakt etc etc. Maar nee, je keurt het echt niet goed hoor.
Het zijn gewoon allemaal mongolen die dit soort dingen flikken. Of ze nou van Ajax of van Feyenoord zijn. Ik snap echt niet waarom je er nou al dagen over blijft posten.
Eigenlijk zeg je dus dat je er tegen bent maar omdat ze het ook bij jullie hebben gedaan ben je er in ene niet rouwig om en is hetquote:Op maandag 26 januari 2015 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar we weten allebei dat er genoeg ajacieden waren die het allemaal prachtig vonden. Dat was overal op het internet terug te lezen. Er waren er ook - net als jij als ik jouw woord mag geloven - die er tegen waren, maar je hebt nu ook Feyenoorders die het afkeuren.
Ik keur het ook niet goed, maar gezien de recente akkefietjes tussen Feyenoord & Ajax kan ik er niet rouwig om zijn. Die beker finale en daarna met het standbeeld van Coen Moulijn. Het balletje komt vroeg of laat een keer terug Mattias
to livequote:
Ik heb er eenmaal een TT over gemaakt en heb het er voor de rest niet over gehad. Ja, die ochtend dat het gebeurde. Je kan ook overdrijven Timquote:Op maandag 26 januari 2015 10:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Yeah right. Je hebt er nu 200 opmerkingen over gemaakt, TT's over gemaakt etc etc. Maar nee, je keurt het echt niet goed hoor.
Het zijn gewoon allemaal mongolen die dit soort dingen flikken. Of ze nou van Ajax of van Feyenoord zijn. Ik snap echt niet waarom je er nou al dagen over blijft posten.
Dat viel mij ook op, van nuchtere kerel naar een echte ajax spelerquote:Op maandag 26 januari 2015 10:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Cillessen trouwens.Wat een doetje.
Inderdaad. Hoe zijn die ivm Vidal dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
2 miljoen voor een speler met zulke stats__!
Natuurlijk zijn het er geen 200, maar wel weer veel meer dan je nu wil doen geloven. Maar veel plezier ermee hoor. Ik ben blij dat ik me lekker met mijn eigen club bezig kan houden zonder altijd maar op zoek te moeten gaan naar dingen over de concurrentiequote:Op maandag 26 januari 2015 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er eenmaal een TT over gemaakt en heb het er voor de rest niet over gehad. Ja, die ochtend dat het gebeurde. Je kan ook overdrijven Tim
als ze bovenaan staan is rijst misschien te porren.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is het nou weer dat Ajax - Feyenoord geneuzel hier? Soms mis ik hier een paar echte Willem II-supporters, die ik dan ook even verbaal kan molesteren
Echt he, Klassieker van niks (Braboderby ook trouwens) en maar lullen en ouwehoeren... Blanchito heb ik zo onder de duim dat ie gister niks durfde te zeggen over de wedstrijdquote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is het nou weer dat Ajax - Feyenoord geneuzel hier? Soms mis ik hier een paar echte Willem II-supporters, die ik dan ook even verbaal kan molesteren
In deze derby mistte ik ook wel een paar van die gekke clubiconen die elkaar dan neertrappen. Een Swinkels bij W2 erbij ofzo die dan lekker gaat schoffelenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Kamps op de bankquote:Op maandag 26 januari 2015 10:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In deze derby mistte ik ook wel een paar van die gekke clubiconen die elkaar dan neertrappen. Een Swinkels bij W2 erbij ofzo die dan lekker gaat schoffelen
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het er geen 200, maar wel weer veel meer dan je nu wil doen geloven. Maar veel plezier ermee hoor. Ik ben blij dat ik me lekker met mijn eigen club bezig kan houden zonder altijd maar op zoek te moeten gaan naar dingen over de concurrentie
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd met het punt in de Amsterdam, Feyenoorders. En PSV nogmaals gefeliciteerd met de titel.
quote:
Vitesse-supporters zijn dit natuurlijk al heel lang niet meer gewendquote:Op maandag 26 januari 2015 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt he, Klassieker van niks (Braboderby ook trouwens) en maar lullen en ouwehoeren... Blanchito heb ik zo onder de duim dat ie gister niks durfde te zeggen over de wedstrijd(of hij schaamde zich terecht kapot..)
Dat ging over de wedstrijd tegen Ajax..dat is wel heel wat anders dan waar ik op doel. En daarnaast is dat een running gag eigenlijk tussen Thad en mij vanuit onze FM netwerk gamequote:
Thad is hier niet meer gesignaleerd nadat zijn Bulls batta hebben gekregen van Miamiquote:Op maandag 26 januari 2015 10:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ging over de wedstrijd tegen Ajax..dat is wel heel wat anders dan waar ik op doel. En daarnaast is dat een running gag eigenlijk tussen Thad en mij vanuit onze FM netwerk game
Dit was voorpagina nieuws en het kwam 36 keer terug op mijn tijdlijn dus echt ervoor zoeken hoefde ik niet te doen. Daarbij lopen we wel op de zaken vooruit want vooralsnog is nergens bewezen dat de Feyenoord Goden dit op hun geweten hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het er geen 200, maar wel weer veel meer dan je nu wil doen geloven. Maar veel plezier ermee hoor. Ik ben blij dat ik me lekker met mijn eigen club bezig kan houden zonder altijd maar op zoek te moeten gaan naar dingen over de concurrentie
Honkbalquote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Thad is hier niet meer gesignaleerd nadat zijn Bulls batta hebben gekregen van Miami
Ik heb geld staan op Bulls als Central Div Winnerquote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Thad is hier niet meer gesignaleerd nadat zijn Bulls batta hebben gekregen van Miami
Korfbalquote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig hoe Ajax weg getikt werd met 5-1.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit was voorpagina nieuws en het kwam 36 keer terug op mijn tijdlijn dus echt ervoor zoeken hoefde ik niet te doen. Daarbij lopen we wel op de zaken vooruit want vooralsnog is nergens bewezen dat de Feyenoord Goden dit op hun geweten hebben.
Enige wat ik wel vind en dat is wat ik altijd zal blijven vinden is dat als je zelf iets uithaalt dat je dan vroeg of laat de bal terug kan verwachten en dan moet je niet kinderachtig zijn. We weten allebei dat er een hele hoop ajacieden met een stijve junior zaten want was het prachtig toen tegen PEC en dan nu moord en brand schreeuwen.
Net als destijds tegen Salzburgquote:Op maandag 26 januari 2015 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig hoe Ajax weg getikt werd met 5-1.
Ze staan nog gewoon bovenaan dus niks aan de hans, wanneer heb je ingezet en wat was de quotering?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geld staan op Bulls als Central Div Winner
30 december. @ 2quote:Op maandag 26 januari 2015 10:55 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ze staan nog gewoon bovenaan dus niks aan de hans, wanneer heb je ingezet en wat was de quotering?
Ik zal de heren er even op aansprekenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een spandoek met 'kut kruiken' ophangen
Dit typeert jou zoquote:
Goede quotering danquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
30 december. @ 2
Chicago stond toen 3 of 4 wins voor en Cleveland was net Varejao kwijtgeraakt. En vlak daarna ook nog Lebron een tijd.
Bij voorbaat dankquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal de heren er even op aanspreken
Boodschap overgebracht. Ik geloof dat ze schijt aan je hebben. En ik kan ze niet eens ongelijk gevenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:01 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Goede quotering dan
Denk wel dat ze dit vol gaan houden
[..]
Bij voorbaat dank
Ik vond het ook gewoon een mooi spandoek. Waarom iets ludieks bedenken als het ook zo kan. (Al mocht het blijkbaar niet zo, later was ie weg?)quote:Op maandag 26 januari 2015 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boodschap overgebracht. Ik geloof dat ze schijt aan je hebben. En ik kan ze niet eens ongelijk geven
Echt wel eens een rondleiding gehad hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Grappig dit. Je ziet wel dat de mensen die het meeste commentaar op dit soort dingen hebben nooit in het stadion zijn geweest.
dat zou dan alleen maar een argument zijn om niet naar het stadion te gaanquote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Grappig dit. Je ziet wel dat de mensen die het meeste commentaar op dit soort dingen hebben nooit in het stadion zijn geweest.
Klopt, ik vond het ook wel wat hebben. Recht voor zijn raap, geen woord te veel. Het werd inderdaad weggehaald door stewards. Dit soort dingen halen ze bij NAC heel vaak weg ja, terwijl ze spandoeken gericht tegen Bestuur/Directie gewoon laten hangen. Dat is dan wel weer netjesquote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon een mooi spandoek. Waarom iets ludieks bedenken als het ook zo kan. (Al mocht het blijkbaar niet zo, later was ie weg?)
Toffe sport om te doen hoor. Alleen om te kijken is het wat minder.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Man u moet toch echt spijt hebben dat ze Pogba weg hebben gedaan. Damn die gast is goed.
Jep, zat weinig lijn in het spel. Al hadden ze bij 2-0 zo terug kunnen komen als ze die levensgrote kansen hadden afgemaakt, en de 3-0 was een handsbalquote:
Alsof man u hem kwijt wildequote:Op maandag 26 januari 2015 11:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer, vuile matennaaier. Maver2
Deed het 2 jaar geleden prima hoor, in m'n silver teampjequote:Op maandag 26 januari 2015 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was die McEachran echt zo slecht dan? Die heeft de afgelopen jaren sowieso weinig gespeeld, bij elke club waar hij terecht kwam kwam hij snel op de bank.
Ik had de opstellingen niet gehoord voor de wedstrijd, en ik kwam er pas in de rust achter dat hij mee had gedaan omdat ze hem noemden bij de wissels.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was die McEachran echt zo slecht dan? Die heeft de afgelopen jaren sowieso weinig gespeeld, bij elke club waar hij terecht kwam kwam hij snel op de bank.
Op die leeftijd was hij waarschijnlijk gewoon nog niet beter dan de spelers die toen op zijn positie speeldequote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als ze het in hem zagen hadden ze hem wel meer speeltijd gegeven.
Nu hebben ze het concept verjongen ook niet helemaal begrepen bij Unitedquote:Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Op die leeftijd was hij waarschijnlijk gewoon nog niet beter dan de spelers die toen op zijn positie speelde
De zomer is vroeg in Friesland merk ikquote:Op maandag 26 januari 2015 11:28 schreef Zhano het volgende:
Lodeweges gaat wss bijtekenenZo'n verschil, een trainer die tactisch zn mannetje staat tov de 'grote naam' van Basten. Nu nog een volwaardige selectie en ik zie het zonnig in
Mwah voor de winterstop 8 wedstrijden niet gewonnen he... Das niet best. Kwam voornamelijk doordat we alle posities enkel of niet bezet hebben/hadden. Een RB op LB al het hele seizoen, hadden eerst geen LW dus daar speelde een 18-jarige onervaren middenvelder. Je kunt dan nooit een wissel brengen die het verschil maakt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De zomer is vroeg in Friesland merk ikzo beroerd ging het toch al niet.
Dat klinkt idd niet zo goed, had altijd het idee dat heerenveen wel een club was die zijn zaakjes op orde had. volg het niet goed genoeg merk ik alquote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah voor de winterstop 8 wedstrijden niet gewonnen he... Das niet best. Kwam voornamelijk doordat we alle posities enkel of niet bezet hebben/hadden. Een RB op LB al het hele seizoen, hadden eerst geen LW dus daar speelde een 18-jarige onervaren middenvelder. Je kunt dan nooit een wissel brengen die het verschil maakt.
Ik ben ook niet bezig met Ajax, maar dat betekent niet dat ik niet op de hoogte kan zijn van wat er speeltquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit typeert jou zoblij zijn met het verlies van een Nederlandse club in Europa.
En maar zeggen niet bezig te zijn met ajax
Heb de snapchat/instagram van je UI chick gevonden, wie regelt het eerst naaktpiccas?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah voor de winterstop 8 wedstrijden niet gewonnen he... Das niet best. Kwam voornamelijk doordat we alle posities enkel of niet bezet hebben/hadden. Een RB op LB al het hele seizoen, hadden eerst geen LW dus daar speelde een 18-jarige onervaren middenvelder. Je kunt dan nooit een wissel brengen die het verschil maakt.
Voor jou is Hveen 1 van de vele, zoals Ajax dat voor mij isquote:Op maandag 26 januari 2015 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klinkt idd niet zo goed, had altijd het idee dat heerenveen wel een club was die zijn zaakjes op orde had. volg het niet goed genoeg merk ik al
450K in een nacht was niet genoeg ofzo ?quote:
Ook luxepaarden hebben wel eens een slechte dag. zonde wanneer ze het allemaal tegelijk hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef el-blanchito het volgende:
Ik snap niet dat je met zulke goede voetballers als Jan-Arie, Propper en vejinovic zo slecht kunt spelen. Deze spelers zijn in mijn ogen voor haast elke eredivisieclub een aanwinst
Ik heb haar zaterdag nog gezien.. GOMLquote:Op maandag 26 januari 2015 11:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb de snapchat/instagram van je UI chick gevonden, wie regelt het eerst naaktpiccas?
Ik zag gister ook een knap meisje die mij niet kent en niet zag. Ben ik nu op je level?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb haar zaterdag nog gezien.. GOML
Heb je haar toen gefixt?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb haar zaterdag nog gezien.. GOML
Alleen als het op TV wasquote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag gister ook een knap meisje die mij niet kent en niet zag. Ben ik nu op je level?
Nee, want blijkbaar kent ze mij wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag gister ook een knap meisje die mij niet kent en niet zag. Ben ik nu op je level?
Ze werkt bij de C1000?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar kent ze mij wel.
Ervaren traders als ik weten dat dit pas het begin is.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
450K in een nacht was niet genoeg ofzo ?
THE PLOT THICKENS!!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar kent ze mij wel.
Ervaren traders zo als jou houden netjes hun mond en verkopen hem straks weer. Ze posten niet om de 8 uur dat hij moet stijgen. En verkopen hem zeker niet met verliesquote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ervaren traders als ik weten dat dit pas het begin is.
Jij verkoopt toch altijd pas als je minstens 3 ton verlies hebt?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ervaren traders als ik weten dat dit pas het begin is.
Ik doe dat enkel om andere aan te sporen hem te halen, get rich together.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ervaren traders zo als jou houden netjes hun mond en verkopen hem straks weer. Ze posten niet om de 8 uur dat hij moet stijgen. En verkopen hem zeker niet met verlies
Uh nee?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij verkoopt toch altijd pas als je minstens 3 ton verlies hebt?
If you wanna be rich you have to do things different. dus geen pogba kopen maar een Costa, of een shitload aan cazorla's en hopen op een UP.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe dat enkel om andere aan te sporen hem te halen, get rich together.
Assaidi is al 80K gestegen
Hopelijk doen Matigol en Vargas het bij jou beter dan bij mijquote:Op maandag 26 januari 2015 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Pauperteampje rondom Alexis Sanchez gemacht:
Vargas
SIF Alexis - IF Fernandez - Cuadrado
Fer - Guarin
Moreno - Onuoha - Koscielny - Konko
IF Sczczscszsz.. die Pool van Arsenal
Had die IF's nog in de club staan en wilde sowieso Vargas en Fer nog eens proberen
Die is gedaald, tevens heb ik 2 isco'squote:Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
If you wanna be rich you have to do things different. dus geen pogba kopen maar een Costa, of een shitload aan cazorla's en hopen op een UP.
Dat heeft een naam: auto buyersquote:Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben eindelijk serieus begonnen met FUT15Budget Bundesliga team gemaakt, heb nu nog zo'n 11k over. Traden is volgens mij wel een stuk lastiger om de een of andere reden dan de vorige versies, of lijkt dat maar zo? Alle goedkopere deals worden binnen 1 a 2 seconden gekocht
Dat komt door het aantal AB's en door een site als futfocus waar je kan zien welke spelers er goedkoop op staan (maar dat hoeft niet altijd winst te betekenen omdat mensen er misbruik van maken)quote:Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben eindelijk serieus begonnen met FUT15Budget Bundesliga team gemaakt, heb nu nog zo'n 11k over. Traden is volgens mij wel een stuk lastiger om de een of andere reden dan de vorige versies, of lijkt dat maar zo? Alle goedkopere deals worden binnen 1 a 2 seconden gekocht
En dat zijn de grootste lijersquote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door het aantal AB's en door een site als futfocus waar je kan zien welke spelers er goedkoop op staan (maar dat hoeft niet altijd winst te betekenen omdat mensen er misbruik van maken)
Alles gaat stijgen.. de vraag is wat stijgt het hardst.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is gedaald, tevens heb ik 2 isco's
Die gaat nog stijgen
Had het idee dat ze dat in eerdere FUT's redelijk onder controle haddenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heeft een naam: auto buyers
Aha, nooit gehoord van futfocus, neem aan dat dat een relatief nieuwe site is?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door het aantal AB's en door een site als futfocus waar je kan zien welke spelers er goedkoop op staan (maar dat hoeft niet altijd winst te betekenen omdat mensen er misbruik van maken)
Dit heb ik toch al verteld? O wacht, dat was iemand anders. Nee, ik heb haar nummer nog niet. En ze kent me omdat ik altijd degene ben die daar het eten ophaalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Waar kende ze jou van? Heb je haar nummer al?
hihi gekkiequote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had het idee dat ze dat in eerdere FUT's redelijk onder controle hadden
Heb nu al 600K winst in 1 dag.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles gaat stijgen.. de vraag is wat stijgt het hardst.
maar goed lekker niet luisteren gewoon doorgaanzelf weten.
Klopt, als het gaat om NIF's wordt handelen er niet makkelijker op.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had het idee dat ze dat in eerdere FUT's redelijk onder controle haddenMaar nu is het zodra het 200 coins goedkoper is dan normaal is die weg
Ik merkte vorig jaar al dat ik spelers vrij snel verkocht als ik de laagste BIN had. Het zou kunnen dat het toen ook al bestond. Hier is het sinds een paar weken bekend.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aha, nooit gehoord van futfocus, neem aan dat dat een relatief nieuwe site is?
Kan me herinneren dat in de tijd dat IF's nog geen minimale discard waarde hadden het best goed ging om deals te spotten voor Eredivisie spelers bijv.quote:
FUT14quote:Op maandag 26 januari 2015 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat in de tijd dat IF's nog geen minimale discard waarde hadden het best goed ging om deals te spotten voor Eredivisie spelers bijv.Maar FUT14 heb ik eigenlijk nauwelijks gespeeld omdat ik Fifa 14 ruk vond.
jaar niet gedeeldquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merkte vorig jaar al dat ik spelers vrij snel verkocht als ik de laagste BIN had. Het zou kunnen dat het toen ook al bestond. Hier is het sinds een paar weken bekend.
Ik ben blij voor je jongenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb nu al 600K winst in 1 dag.
Assaidi gaat binnenkort uit packs als het goed is en dan gaat ie skyrocket..
Ongeveer een maand, sinds 14 december wist ik het. En dat weet ik omdat ik net de video heb opgezocht waarin het werd verteld.quote:
Bij 10 mil ga ik het verkopen op futcoins tijdens TOTSquote:Op maandag 26 januari 2015 12:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je jongenik hoop dat je de 10 miljoen aan gaat tikken
Zijn milan versie, zo goed net als Maicon destijds.quote:
Iemand anders als in andere chick?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik toch al verteld? O wacht, dat was iemand anders. Nee, ik heb haar nummer nog niet. En ze kent me omdat ik altijd degene ben die daar het eten ophaalt.
ik ken te weinig bronzes van dat team.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan met hem geen link bedenken op basis van de huidige spelers...
Nee, niet een andere chick maar iemand had het erover op Skype.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:08 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Iemand anders als in andere chick?
Verder goed bezig
je coins voor een 10tje gaan verkopen tijdens TOTSquote:Op maandag 26 januari 2015 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij 10 mil ga ik het verkopen op futcoins tijdens TOTS
[..]
Zijn milan versie, zo goed net als Maicon destijds.
Gekocht voor 1.87quote:Op maandag 26 januari 2015 12:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tikt bijna de 2 miljoen aan, 1,99 nu
Verkoop tijdens TOTS verwacht ik eerder dat je een 10tje krijgt voor 10Mquote:Op maandag 26 januari 2015 12:12 schreef DuTank het volgende:
Een tientje voor 1 miljoen.
Dat betaalde je "vroegâh" voor 100k
met ea tax eebij heb je geen profit volgensmijquote:
80 euro ong volgensmij.. Das gewoon FIFA 16quote:Op maandag 26 januari 2015 12:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je coins voor een 10tje gaan verkopen tijdens TOTS![]()
blijf dan gewoon lekker spelen
Juist niet dan gaat alles omhoog.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkoop tijdens TOTS verwacht ik eerder dat je een 10tje krijgt voor 10M
Hyperinflatiequote:Op maandag 26 januari 2015 12:12 schreef DuTank het volgende:
Vorig jaar kreeg je er zo'n 30cent voor per 100K, toen begonnen die prijsstijgingen en gekte nog veel later ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist niet dan gaat alles omhoog.
Met TOTW had ik een berekening gemaakt. TOTY Ronaldo is ong 150 euro. Dat is 15 miljoen. Dus met TOTS gaat het denk ook ong zo worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je er zo'n 30cent voor per 100K, toen begonnen die prijsstijgingen en gekte nog veel later ook.
Pogba gaat wel hard omlaag he Sjon. Nog 4 uurquote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je er zo'n 30cent voor per 100K, toen begonnen die prijsstijgingen en gekte nog veel later ook.
Fifa 13, 5 miljoen verkocht voor 425 euro en dat was ook rond maart/april ofzoquote:Op maandag 26 januari 2015 12:12 schreef DuTank het volgende:
quote:Op maandag 26 januari 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pogba gaat wel hard omlaag he Sjon. Nog 4 uur
Hard omlaag?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, ik ben haar alleen tegengekomen.. verder niks gedaan. Ik ben nu ook niet op zoek omdat ik eerst maar eens een keer die afstudeeropdracht af moet maken. Alleen dan zit ik nog met die 2 toetsenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:18 schreef el-blanchito het volgende:
DS2 weer met een vrouwtje aan de gang? Vertel ouwe baas
Sjon wist te vertellen dat het algemene kennis was dat Pogba om 17 uur op 1.6 miljoen stondquote:Op maandag 26 januari 2015 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Hard omlaag?of is dat sarcasme?
Ik heb in FIFA13 ook echt een paar honderd euro verdiendquote:Op maandag 26 januari 2015 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fifa 13, 5 miljoen verkocht voor 425 euro en dat was ook rond maart/april ofzo
Blijft mijn meest legendarische deal
Godver die Ibarboquote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Anus team #2.
TT vanavond potje?
Samequote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in FIFA13 ook echt een paar honderd euro verdiend
Koop gewoon Tevezquote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Anus team #2.
TT vanavond potje?
Uhm ik ga even bij mijn ouders langs, miss daarnaquote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Anus team #2.
TT vanavond potje?
Tevez heb ik al op CAM in een ander team gr grquote:
Ik ook, en ik had nog wel wat meer kunnen verdienen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wieso geen Chiellini?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tevez heb ik al op CAM in een ander team gr gr
Jij verkocht je coins echt ook heel laat dat jaar. Te laat eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik had nog wel wat meer kunnen verdienen.
Wat heb je met al dat geld gedaan?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik had nog wel wat meer kunnen verdienen.
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat heb je met al dat geld gedaan?
Monster, hoeren en doritos.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat heb je met al dat geld gedaan?
ik begon hem al een beetje te knijpen Timmyquote:Op maandag 26 januari 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of dat een beetje speelt. Ik kom echt zelden tegenstanders met false-9 tegen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:41 schreef RijstbaI het volgende:
Vorig jaar was draxler echt een god op CF
[ afbeelding ]
#yolo
false 9 speelt alleen lekker als je een fysiek sterke spits ala ibra neemt imo. En dan de lw en rw op cut inside zetten bij team instructions.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:33 schreef RijstbaI het volgende:
Heeft iemand nog een leuk team voor 250-350k?
Liefst een 4-3-3 variant, iemand al met false 9 gespeeld?
Vorig jaar speelde het heerlijk, deze Fifa nog niet gebruiktquote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of dat een beetje speelt. Ik kom echt zelden tegenstanders met false-9 tegen.
Oscar zou ook kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:44 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde het heerlijk, deze Fifa nog niet gebruikt
Immobile kan ook ipv Cesc
Pogba daar neerzetten dusquote:Op maandag 26 januari 2015 12:44 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
false 9 speelt alleen lekker als je een fysiek sterke spits ala ibra neemt imo. En dan de lw en rw op cut inside zetten bij team instructions.
Niet in FUT hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:48 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Pogba daar neerzetten dus, geruchten gaan dat hij wordt ge-upped naar 5* skills in februari/maart.
Kan wel, is ooit weleens gebeurdquote:
In de afgelopen 2/3 seizoenen toch niet meer?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan wel, is ooit weleens gebeurd
Vorig jaar bij Sharawy
Dat was vorig jaarquote:Op maandag 26 januari 2015 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de afgelopen 2/3 seizoenen toch niet meer?
Die tijden zijn voorbij, er valt nagenoeg niks te verdienen. We kunnen hooguit nog opscheppen over hoe goedkoop we de coins hebben gekocht, een team met Messi maken en dan hier een plaatje daarvan posten met een volzin als "bohhh"quote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beide krijgtquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef AntiHero het volgende:
Er is ook nog weinig over bekend, maar de geruchtenmachine draait.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2thgkx/pogba_now_has_5_star_skills_on_h2h/
Inderdaad. Daarom ga ik mijn tijd ook niet meer verspillen aan traden als je voor een tientje een miljoen kan kopenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij, er valt nagenoeg niks te verdienen. We kunnen hooguit nog opscheppen over hoe goedkoop we de coins hebben gekocht, een team met Messi maken en dan hier een plaatje daarvan posten met een volzin als "bohhh"
Nou, dan komt er wel een pijnpunt: Ik wil Messi. En die is 5.8 miljoen. Dat maakt me woedend.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ga ik mijn tijd ook niet meer verspillen aan traden als je voor een tientje een miljoen kan kopen
Zo duur inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, dan komt er wel een pijnpunt: Ik wil Messi. En die is 5.8 miljoen. Dat maakt me woedend.
Als ik op de PS zou zitten zou ik hem nog niet kunnen betalenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nou, dan komt er wel een pijnpunt: Ik wil Messi. En die is 5.8 miljoen. Dat maakt me woedend.
Ik had dit in gedachte om te posten en dan bohh zeggen (wat ik nu eigenlijk dus alsnog gedaan heb)quote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo duur inderdaad
Ook voor het eerst dat hij echt bruikbaat is in UT
Kun je wel zeggen ja. Scorend gewoon netjes iets boven de 1 op 1 maar het aantal keer dat ie Bale en Neymar vrij zet voor de doelman ...quote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat hij echt bruikbaat is in UT
Hoe kan dat nou, jij hebt Toty's uit packs gehaald en we hadden allebei 3 miljoen daarvoor. En ik heb nu voor 7 miljoen en jij kan Messi niet eens betalenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Rekik trouwens gewoon 100k duurder dan toen ik hem kocht
[..]
Als ik op de PS zou zitten zou ik hem nog niet kunnen betalen
Nu even tijd om serieus te gaan leren
Ik denk dus dat het niet zo doorzet. De afgelopen dagen stegen IF's al minder snel dan de dagen ervoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als prijzen zich zo doorzetten kun je over 3 weken zelfs geen normale Ronaldo meer op de markt vinden
Weekend, gaan de coinshop prijzen ook weer omhoog dus dat is de redenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het niet zo doorzet. De afgelopen dagen stegen IF's al minder snel dan de dagen ervoor.
Ik:quote:Op maandag 26 januari 2015 12:33 schreef RijstbaI het volgende:
Heeft iemand nog een leuk team voor 250-350k?
Liefst een 4-3-3 variant, iemand al met false 9 gespeeld?
Zou kunnen, nog niet aan gedacht. Dan zouden we komende dagen een verdere stijging moeten gaan zien...quote:Op maandag 26 januari 2015 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weekend, gaan de coinshop prijzen ook weer omhoog dus dat is de reden
Maar ik denk ook dat de grootste slag al geweest is, niet normaal hoeveel kapitaal er ineens bij is gekomenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog niet aan gedacht. Dan zouden we komende dagen een verdere stijging moeten gaan zien...
Ik vraag me af of die mogelijke UP's straks uberhaupt nog wel kunnen stijgen als ze daadwerkelijk een UP krijgen. Bij zo'n Lacazette zou je toch zeggen dat dat al een beetje bij de prijs inbegrepen is. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat de grootste slag al geweest is, niet normaal hoeveel kapitaal er ineens bij is gekomenGewoon verdubbeld in waarde in een week
Mogelijke ups stijgen wel hard door, Lacazette al 850k, om over Pogba dus nog maar te zwijgen
SIF lacazette moet ik niet aan denkenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat de grootste slag al geweest is, niet normaal hoeveel kapitaal er ineens bij is gekomenGewoon verdubbeld in waarde in een week
Mogelijke ups stijgen wel hard door, Lacazette al 850k, om over Pogba dus nog maar te zwijgen
Ik denk dat ze daarna (kortstondig) gaan zakken want iedereen gooit ze er dan op. Beetje wat er ook gebeurt met zeker IF's en daarvan de NIF's om 16.05quote:Op maandag 26 januari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die mogelijke UP's straks uberhaupt nog wel kunnen stijgen als ze daadwerkelijk een UP krijgen. Bij zo'n Lacazette zou je toch zeggen dat dat al een beetje bij de prijs inbegrepen is. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Mocht Pogba een 5* skillieboii worden dan gaat hij skyhigh denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die mogelijke UP's straks uberhaupt nog wel kunnen stijgen als ze daadwerkelijk een UP krijgen. Bij zo'n Lacazette zou je toch zeggen dat dat al een beetje bij de prijs inbegrepen is. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Je had ook Pogba kunnen kopen maar ohja die ging zakken naar 1.6 miljoen toch? Moet wel snel gaan gebeuren nuquote:Op maandag 26 januari 2015 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SIF lacazette moet ik niet aan denkenhad ik er daar 14 van gekocht in plaats van clichy's was ik nu binnen
vipcoinsfifa.comquote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Vast mensen met ervaring met het kopen van coins hier, iemand die een goede shop kan aanraden of zelf wat runt? (Neem aan dat dit gewoon besproken mag worden hier?)
Denk dat ik maar gewoon een miljoen coins koop als het toch maar een tientje is, stuk handiger dan zelf traden tot je een ons weegt met de bedragen die ik nu kan bieden op spelers
Skills zitten inderdaad nog niet in de prijs lijkt me. Maar die upgrades voor een groot gedeelte al wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mocht Pogba een 5* skillieboii worden dan gaat hij skyhigh denk ik.
Dit dus ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarna (kortstondig) gaan zakken want iedereen gooit ze er dan op. Beetje wat er ook gebeurt met zeker IF's en daarvan de NIF's om 16.05
''I have a feeling'' zo ken ik er nog wel een paarquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef AntiHero het volgende:
Er is ook nog weinig over bekend, maar de geruchtenmachine draait.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2thgkx/pogba_now_has_5_star_skills_on_h2h/
Deze is goedkoper momenteelquote:
Klopt. Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
''I have a feeling'' zo ken ik er nog wel een paar
Gewoon investeren in spelers die je wilt in je team, dat blijkt tot nu toe toch wel de beste investering geweestquote:Op maandag 26 januari 2015 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Skills zitten inderdaad nog niet in de prijs lijkt me. Maar die upgrades voor een groot gedeelte al wel.
[..]
Dit dus ja.
En wat Dudeweiser zegt: er zit wel een klein risico aan.quote:
Is ook de reden waarom ik nog twijfel om het uberhaupt te doen. Vind het alleen nogal vervelend om met 10k te moeten handelen in spelers waar amper winst op gemaakt kan worden omdat ze direct weg gesnatched worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En wat Dudeweiser zegt: er zit wel een klein risico aan.
Al is een ban eerder een geschenk uit de hemel dan een straf
1 miljoen is bij vipcoins 10.67 euro, op jouw site 11.62?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze is goedkoper momenteel
http://www.fifavip.com/FIFA-15-Coins/Buy-FIFA-15-PS4-Coins.html
Scheelt toch wel 27 cent op een miljoen coins
Wat een woeker prijzenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
1 miljoen is bij vipcoins 10.67 euro, op jouw site 11.62?
Xbox One is duurderquote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens EA krijg je de eerste keer (dat ze je snappen) alleen een waarschuwing.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook de reden waarom ik nog twijfel om het uberhaupt te doen. Vind het alleen nogal vervelend om met 10k te moeten handelen in spelers waar amper winst op gemaakt kan worden omdat ze direct weg gesnatched worden.
Maar goed, zo begin je ieder jaar natuurlijk, nu ben ik alleen 4 maanden later begonnen dan normaal.
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat is de joke?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:32 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/CourageousExcellentAdmiralbutterfly
Ik zag het tegen de heat ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
RijstbaI, Bulls zijn nogal wisselvalligDie Whiteside ging even los.
Wat ik er uit opmaak is dat Zlatan even duidelijk maakt dat ie die gast niet kent door zn naam te checken op zn shirt en die dude doet het terug... Alsof ie niet weet wie Zlatan isquote:
O dat is wel grappig.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat ik er uit opmaak is dat Zlatan even duidelijk maakt dat ie die gast niet kent door zn naam te checken op zn shirt en die dude doet het terug... Alsof ie niet weet wie Zlatan is
Daar koop ik ze altijdquote:Op maandag 26 januari 2015 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En het is niet mijn site.
Beter Trillessen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Kurto jarot op met die Gillesen in het TOTW. EA
predictions hequote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Kurto jarot op met die Gillesen in het TOTW. EA
Ik koop geen coins, maar dat is wel de site waar ik altijd kijk voor de prijzen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar koop ik ze altijd
Nja, altijd. Nu is het wel weer een tijdje terug
ff 1K er in pompen en 2K er uit halen denkquote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik koop geen coins, maar dat is wel de site waar ik altijd kijk voor de prijzen.
Een week voor TOTY nog overwogen om ze daar te kopen en dan tijdens TOTY te verkopen op mmoga, maar niet gedaan. Stom want dat had gewoon profit opgeleverd
1 goal, 3 assistsquote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als controleur zijn dat gewoon puike stats.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 goal, 3 assists
Zelfs Maher heeft betere statistieken
Niet echt.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als controleur zijn dat gewoon puike stats.
Serero heeft elke stat hoger behalve passes per gamequote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als controleur zijn dat gewoon puike stats.
komt omdat bij ajax die andere 10 ook nog wat kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Serero heeft elke stat hoger behalve passes per game![]()
Ok man. Zagen we veel gisteren ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Serero heeft elke stat hoger behalve passes per game![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |