Ik zag het tegen de heat ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
RijstbaI, Bulls zijn nogal wisselvalligDie Whiteside ging even los.
Wat ik er uit opmaak is dat Zlatan even duidelijk maakt dat ie die gast niet kent door zn naam te checken op zn shirt en die dude doet het terug... Alsof ie niet weet wie Zlatan isquote:
O dat is wel grappig.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat ik er uit opmaak is dat Zlatan even duidelijk maakt dat ie die gast niet kent door zn naam te checken op zn shirt en die dude doet het terug... Alsof ie niet weet wie Zlatan is
Daar koop ik ze altijdquote:Op maandag 26 januari 2015 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En het is niet mijn site.
Beter Trillessen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Kurto jarot op met die Gillesen in het TOTW. EA
predictions hequote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef DutchSL het volgende:
Kurto jarot op met die Gillesen in het TOTW. EA
Ik koop geen coins, maar dat is wel de site waar ik altijd kijk voor de prijzen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar koop ik ze altijd
Nja, altijd. Nu is het wel weer een tijdje terug
ff 1K er in pompen en 2K er uit halen denkquote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik koop geen coins, maar dat is wel de site waar ik altijd kijk voor de prijzen.
Een week voor TOTY nog overwogen om ze daar te kopen en dan tijdens TOTY te verkopen op mmoga, maar niet gedaan. Stom want dat had gewoon profit opgeleverd
1 goal, 3 assistsquote:Op maandag 26 januari 2015 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als controleur zijn dat gewoon puike stats.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 goal, 3 assists
Zelfs Maher heeft betere statistieken
Niet echt.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als controleur zijn dat gewoon puike stats.
Serero heeft elke stat hoger behalve passes per gamequote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als controleur zijn dat gewoon puike stats.
komt omdat bij ajax die andere 10 ook nog wat kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Serero heeft elke stat hoger behalve passes per game![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |