Ik denk dat ze daarna (kortstondig) gaan zakken want iedereen gooit ze er dan op. Beetje wat er ook gebeurt met zeker IF's en daarvan de NIF's om 16.05quote:Op maandag 26 januari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die mogelijke UP's straks uberhaupt nog wel kunnen stijgen als ze daadwerkelijk een UP krijgen. Bij zo'n Lacazette zou je toch zeggen dat dat al een beetje bij de prijs inbegrepen is. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Mocht Pogba een 5* skillieboii worden dan gaat hij skyhigh denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die mogelijke UP's straks uberhaupt nog wel kunnen stijgen als ze daadwerkelijk een UP krijgen. Bij zo'n Lacazette zou je toch zeggen dat dat al een beetje bij de prijs inbegrepen is. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Je had ook Pogba kunnen kopen maar ohja die ging zakken naar 1.6 miljoen toch? Moet wel snel gaan gebeuren nuquote:Op maandag 26 januari 2015 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SIF lacazette moet ik niet aan denkenhad ik er daar 14 van gekocht in plaats van clichy's was ik nu binnen
vipcoinsfifa.comquote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Vast mensen met ervaring met het kopen van coins hier, iemand die een goede shop kan aanraden of zelf wat runt? (Neem aan dat dit gewoon besproken mag worden hier?)
Denk dat ik maar gewoon een miljoen coins koop als het toch maar een tientje is, stuk handiger dan zelf traden tot je een ons weegt met de bedragen die ik nu kan bieden op spelers
Skills zitten inderdaad nog niet in de prijs lijkt me. Maar die upgrades voor een groot gedeelte al wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mocht Pogba een 5* skillieboii worden dan gaat hij skyhigh denk ik.
Dit dus ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarna (kortstondig) gaan zakken want iedereen gooit ze er dan op. Beetje wat er ook gebeurt met zeker IF's en daarvan de NIF's om 16.05
''I have a feeling'' zo ken ik er nog wel een paarquote:Op maandag 26 januari 2015 12:53 schreef AntiHero het volgende:
Er is ook nog weinig over bekend, maar de geruchtenmachine draait.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2thgkx/pogba_now_has_5_star_skills_on_h2h/
Deze is goedkoper momenteelquote:
Klopt. Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
''I have a feeling'' zo ken ik er nog wel een paar
Gewoon investeren in spelers die je wilt in je team, dat blijkt tot nu toe toch wel de beste investering geweestquote:Op maandag 26 januari 2015 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Skills zitten inderdaad nog niet in de prijs lijkt me. Maar die upgrades voor een groot gedeelte al wel.
[..]
Dit dus ja.
En wat Dudeweiser zegt: er zit wel een klein risico aan.quote:
Is ook de reden waarom ik nog twijfel om het uberhaupt te doen. Vind het alleen nogal vervelend om met 10k te moeten handelen in spelers waar amper winst op gemaakt kan worden omdat ze direct weg gesnatched worden.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En wat Dudeweiser zegt: er zit wel een klein risico aan.
Al is een ban eerder een geschenk uit de hemel dan een straf
1 miljoen is bij vipcoins 10.67 euro, op jouw site 11.62?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Deze is goedkoper momenteel
http://www.fifavip.com/FIFA-15-Coins/Buy-FIFA-15-PS4-Coins.html
Scheelt toch wel 27 cent op een miljoen coins
Wat een woeker prijzenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
1 miljoen is bij vipcoins 10.67 euro, op jouw site 11.62?
Xbox One is duurderquote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens EA krijg je de eerste keer (dat ze je snappen) alleen een waarschuwing.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ook de reden waarom ik nog twijfel om het uberhaupt te doen. Vind het alleen nogal vervelend om met 10k te moeten handelen in spelers waar amper winst op gemaakt kan worden omdat ze direct weg gesnatched worden.
Maar goed, zo begin je ieder jaar natuurlijk, nu ben ik alleen 4 maanden later begonnen dan normaal.
quote:Op maandag 26 januari 2015 13:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat is de joke?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:32 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/CourageousExcellentAdmiralbutterfly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |