SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2
Niet weten dat ik (vanaf nu) voor PSV benquote:Op maandag 26 januari 2015 09:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rijstbai
Snel AFCA onder je naam weghalen als ze gelijk hebben gespeeld hè
Idd. Roda-Fortuna 1-3quote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef Kiid het volgende:
Wat een kut TT na die afslachting van gister
alternate en azertyquote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een goede site om zelf een pc samen te stellen? En ja ik heb op google gekeken. Maar misschien weten jullie er 1tje die goedkoop en goed is.
tnxsquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige foto, World Press Photo waardig dit.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vreemd dat die foto van MH17 heeft gewonnen en deze niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
over_hedge zn wekelijke geld-smijt-momentjequote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Wat is een goede site om zelf een pc samen te stellen? En ja ik heb op google gekeken. Maar misschien weten jullie er 1tje die goedkoop en goed is.
Mooie UI, wie is dat?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
over_hedge zn wekelijke geld-smijt-momentje
Hallo
gaat idd geld smijten worden als ik zelf ga samenstellen zag ik alquote:Op maandag 26 januari 2015 10:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
over_hedge zn wekelijke geld-smijt-momentje
Hallo
Je had gisteravond met mij en Tim op de trein moeten stappenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme wil ik SIF Pogba halen is hij al bijna 2 miljoen.___!
even wachten tot doublepain hem gaat reversed pricefixen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme wil ik SIF Pogba halen is hij al bijna 2 miljoen.___!
Goejen handelquote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee, random sletje van internet.
Elke keer als ik een speler wil halen zeg ik:"beter even wachten tot morgenochtend".quote:Op maandag 26 januari 2015 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had gisteravond met mij en Tim op de trein moeten stappen
Nee maar echt. Mooi die bomen en de brandweerman als zwarte schimmen op de voorgrond en dan het geweldig mooie aanzicht van een smeulend supportershome van Ajax waar de vlammen al dansend uit het dak slaan.quote:
quote:Trainer Phillip Cocu heeft bij PSV de beschikking over Luciano Narsingh, maar de 24-jarige rechtsbuiten zou na de blessure van Florian Jozefzoon een bijzondere concurrent kunnen krijgen; volgens de negenvoudig Oranje-international zou zijn twee jaar oudere broer Furdjel Narsingh wel wat voor PSV zijn, nu de koploper van de Eredivisie versterking zoekt in de voorhoede.
Coins gekocht jaquote:
Hoe triestquote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee maar echt. Mooi die bomen en de brandweerman als zwarte schimmen op de voorgrond en dan het geweldig mooie aanzicht van een smeulend supportershome van Ajax waar de vlammen al dansend uit het dak slaan.
hey kiid, je zit op je verkeerde accountquote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee maar echt. Mooi die bomen en de brandweerman als zwarte schimmen op de voorgrond en dan het geweldig mooie aanzicht van een smeulend supportershome van Ajax waar de vlammen al dansend uit het dak slaan.
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat het jouw "clubje " is? Als het iets van Feyenoord was wat aan het affikken was stond je te lachen en te dansen.quote:
Wat een triest supportershome trouwens.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Neehoor, ik zou me diep triest voelen. waar zou kiid dan moeten slapen. hij heeft tenslotte niets anders.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het jouw "clubje " is? Als het iets van Feyenoord was wat aan het affikken was stond je te lachen en te dansen.
Dick Advocaat zei het gisteren al hè.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_moet_vrezen__.html
Telegraaf.!!!!!!!!!!!!!!!
Weer ff gefixed, niet netjes inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hey kiid, je zit op je verkeerde account
Die reactie van Sjek.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dick Advocaat zei het gisteren al hè.
Sjek "Ik ben alleen fan van AFC en niet van Ajax." van Gelderquote:Op maandag 26 januari 2015 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die reactie van Sjek.'Dat zijn jouw woorden'
Je bent voor PSV rijst. die staan bovenaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef RijstbaI het volgende:
Ben ik de enige Feyenoorder die eigenlijk niks heeft met het in de fik steken van een supportershome?
Het is maar een hutje van een paar planken en spijkers, het veld dat ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neehoor, ik zou me diep triest voelen. waar zou kiid dan moeten slapen. hij heeft tenslotte niets anders.
en verder zijn mijn gevoelens tegen feyenoord niet zo erg hoor. zou t wel jammer vinden voor ze als hun supportershome plat ligt. toch een stukje historie die tegen de vlakte gaat.
Oh typo sorryquote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je bent voor PSV rijst. die staan bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |