Neehoor, ik zou me diep triest voelen. waar zou kiid dan moeten slapen. hij heeft tenslotte niets anders.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het jouw "clubje " is? Als het iets van Feyenoord was wat aan het affikken was stond je te lachen en te dansen.
Dick Advocaat zei het gisteren al hè.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_moet_vrezen__.html
Telegraaf.!!!!!!!!!!!!!!!
Weer ff gefixed, niet netjes inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hey kiid, je zit op je verkeerde account
Die reactie van Sjek.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dick Advocaat zei het gisteren al hè.
Sjek "Ik ben alleen fan van AFC en niet van Ajax." van Gelderquote:Op maandag 26 januari 2015 10:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die reactie van Sjek.'Dat zijn jouw woorden'
Je bent voor PSV rijst. die staan bovenaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef RijstbaI het volgende:
Ben ik de enige Feyenoorder die eigenlijk niks heeft met het in de fik steken van een supportershome?
Het is maar een hutje van een paar planken en spijkers, het veld dat ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neehoor, ik zou me diep triest voelen. waar zou kiid dan moeten slapen. hij heeft tenslotte niets anders.
en verder zijn mijn gevoelens tegen feyenoord niet zo erg hoor. zou t wel jammer vinden voor ze als hun supportershome plat ligt. toch een stukje historie die tegen de vlakte gaat.
Oh typo sorryquote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je bent voor PSV rijst. die staan bovenaan.
Dat hebben die stinkerds gewoon zelf gedaan want ze waren al van plan om het ergens anders op te bouwen maar kregen geen akkoord van de gemeente.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:30 schreef RijstbaI het volgende:
Ben ik de enige Feyenoorder die eigenlijk niks heeft met het in de fik steken van een supportershome?
Het veldquote:Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
het veld die ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.
Zie je mij dan het kort en klein slaan van een interieur of het verkloten van een veld omdat er toevallig 1 supporter vast staat in het verkeer goed praten... nope.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is maar een hutje van een paar planken en spijkers, het veld die ''jullie'' verziekt hadden tijdens de beker finale kostte wel wat knaken meer. Dan heb je het nog niet eens over het interieur die kort & klein werd geslagen.
Gewoon niet zo huilie huilie doen. Shit happens
Hij krijgt een up dus daarna zijn zijn stats #swaggerquote:Op maandag 26 januari 2015 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
2 miljoen voor een speler met zulke stats__!
Daar is toch niets aan gemold joh aan dat veldquote:Op maandag 26 januari 2015 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het de veld? Klinkt zo Marokkaan-achtig. Tosz wat doe je met de veld zemmel
Het veld klopt gewoon, alleen moet niet 'die' maar 'dat' er achterquote:Op maandag 26 januari 2015 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is het de veld? Klinkt zo Marokkaan-achtig. Tosz wat doe je met de veld zemmel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |