Samequote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in FIFA13 ook echt een paar honderd euro verdiend
Koop gewoon Tevezquote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Anus team #2.
TT vanavond potje?
Uhm ik ga even bij mijn ouders langs, miss daarnaquote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Anus team #2.
TT vanavond potje?
Tevez heb ik al op CAM in een ander team gr grquote:
Ik ook, en ik had nog wel wat meer kunnen verdienen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb in FIFA13 ook echt een paar honderd euro verdiend
Wieso geen Chiellini?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tevez heb ik al op CAM in een ander team gr gr
Jij verkocht je coins echt ook heel laat dat jaar. Te laat eigenlijk.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik had nog wel wat meer kunnen verdienen.
Wat heb je met al dat geld gedaan?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik had nog wel wat meer kunnen verdienen.
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat heb je met al dat geld gedaan?
Monster, hoeren en doritos.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat heb je met al dat geld gedaan?
ik begon hem al een beetje te knijpen Timmyquote:Op maandag 26 januari 2015 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pogba gaat wel hard omlaag he Sjon. Nog 4 uur
Zal mij benieuwen of dat een beetje speelt. Ik kom echt zelden tegenstanders met false-9 tegen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:41 schreef RijstbaI het volgende:
Vorig jaar was draxler echt een god op CF
[ afbeelding ]
#yolo
false 9 speelt alleen lekker als je een fysiek sterke spits ala ibra neemt imo. En dan de lw en rw op cut inside zetten bij team instructions.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:33 schreef RijstbaI het volgende:
Heeft iemand nog een leuk team voor 250-350k?
Liefst een 4-3-3 variant, iemand al met false 9 gespeeld?
Vorig jaar speelde het heerlijk, deze Fifa nog niet gebruiktquote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of dat een beetje speelt. Ik kom echt zelden tegenstanders met false-9 tegen.
Oscar zou ook kunnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:44 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde het heerlijk, deze Fifa nog niet gebruikt
Immobile kan ook ipv Cesc
Pogba daar neerzetten dusquote:Op maandag 26 januari 2015 12:44 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
false 9 speelt alleen lekker als je een fysiek sterke spits ala ibra neemt imo. En dan de lw en rw op cut inside zetten bij team instructions.
Niet in FUT hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:48 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Pogba daar neerzetten dus, geruchten gaan dat hij wordt ge-upped naar 5* skills in februari/maart.
Kan wel, is ooit weleens gebeurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |