Ik vond het ook gewoon een mooi spandoek. Waarom iets ludieks bedenken als het ook zo kan. (Al mocht het blijkbaar niet zo, later was ie weg?)quote:Op maandag 26 januari 2015 11:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boodschap overgebracht. Ik geloof dat ze schijt aan je hebben. En ik kan ze niet eens ongelijk geven
Echt wel eens een rondleiding gehad hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Grappig dit. Je ziet wel dat de mensen die het meeste commentaar op dit soort dingen hebben nooit in het stadion zijn geweest.
dat zou dan alleen maar een argument zijn om niet naar het stadion te gaanquote:Op maandag 26 januari 2015 11:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Grappig dit. Je ziet wel dat de mensen die het meeste commentaar op dit soort dingen hebben nooit in het stadion zijn geweest.
Klopt, ik vond het ook wel wat hebben. Recht voor zijn raap, geen woord te veel. Het werd inderdaad weggehaald door stewards. Dit soort dingen halen ze bij NAC heel vaak weg ja, terwijl ze spandoeken gericht tegen Bestuur/Directie gewoon laten hangen. Dat is dan wel weer netjesquote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon een mooi spandoek. Waarom iets ludieks bedenken als het ook zo kan. (Al mocht het blijkbaar niet zo, later was ie weg?)
Toffe sport om te doen hoor. Alleen om te kijken is het wat minder.quote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Man u moet toch echt spijt hebben dat ze Pogba weg hebben gedaan. Damn die gast is goed.
Jep, zat weinig lijn in het spel. Al hadden ze bij 2-0 zo terug kunnen komen als ze die levensgrote kansen hadden afgemaakt, en de 3-0 was een handsbalquote:
Alsof man u hem kwijt wildequote:Op maandag 26 januari 2015 11:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer, vuile matennaaier. Maver2
Deed het 2 jaar geleden prima hoor, in m'n silver teampjequote:Op maandag 26 januari 2015 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was die McEachran echt zo slecht dan? Die heeft de afgelopen jaren sowieso weinig gespeeld, bij elke club waar hij terecht kwam kwam hij snel op de bank.
Ik had de opstellingen niet gehoord voor de wedstrijd, en ik kwam er pas in de rust achter dat hij mee had gedaan omdat ze hem noemden bij de wissels.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was die McEachran echt zo slecht dan? Die heeft de afgelopen jaren sowieso weinig gespeeld, bij elke club waar hij terecht kwam kwam hij snel op de bank.
Op die leeftijd was hij waarschijnlijk gewoon nog niet beter dan de spelers die toen op zijn positie speeldequote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als ze het in hem zagen hadden ze hem wel meer speeltijd gegeven.
Nu hebben ze het concept verjongen ook niet helemaal begrepen bij Unitedquote:Op maandag 26 januari 2015 11:21 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Op die leeftijd was hij waarschijnlijk gewoon nog niet beter dan de spelers die toen op zijn positie speelde
De zomer is vroeg in Friesland merk ikquote:Op maandag 26 januari 2015 11:28 schreef Zhano het volgende:
Lodeweges gaat wss bijtekenenZo'n verschil, een trainer die tactisch zn mannetje staat tov de 'grote naam' van Basten. Nu nog een volwaardige selectie en ik zie het zonnig in
Mwah voor de winterstop 8 wedstrijden niet gewonnen he... Das niet best. Kwam voornamelijk doordat we alle posities enkel of niet bezet hebben/hadden. Een RB op LB al het hele seizoen, hadden eerst geen LW dus daar speelde een 18-jarige onervaren middenvelder. Je kunt dan nooit een wissel brengen die het verschil maakt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De zomer is vroeg in Friesland merk ikzo beroerd ging het toch al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |