Dat klinkt idd niet zo goed, had altijd het idee dat heerenveen wel een club was die zijn zaakjes op orde had. volg het niet goed genoeg merk ik alquote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah voor de winterstop 8 wedstrijden niet gewonnen he... Das niet best. Kwam voornamelijk doordat we alle posities enkel of niet bezet hebben/hadden. Een RB op LB al het hele seizoen, hadden eerst geen LW dus daar speelde een 18-jarige onervaren middenvelder. Je kunt dan nooit een wissel brengen die het verschil maakt.
Ik ben ook niet bezig met Ajax, maar dat betekent niet dat ik niet op de hoogte kan zijn van wat er speeltquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit typeert jou zoblij zijn met het verlies van een Nederlandse club in Europa.
En maar zeggen niet bezig te zijn met ajax
Heb de snapchat/instagram van je UI chick gevonden, wie regelt het eerst naaktpiccas?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah voor de winterstop 8 wedstrijden niet gewonnen he... Das niet best. Kwam voornamelijk doordat we alle posities enkel of niet bezet hebben/hadden. Een RB op LB al het hele seizoen, hadden eerst geen LW dus daar speelde een 18-jarige onervaren middenvelder. Je kunt dan nooit een wissel brengen die het verschil maakt.
Voor jou is Hveen 1 van de vele, zoals Ajax dat voor mij isquote:Op maandag 26 januari 2015 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat klinkt idd niet zo goed, had altijd het idee dat heerenveen wel een club was die zijn zaakjes op orde had. volg het niet goed genoeg merk ik al
450K in een nacht was niet genoeg ofzo ?quote:
Ook luxepaarden hebben wel eens een slechte dag. zonde wanneer ze het allemaal tegelijk hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef el-blanchito het volgende:
Ik snap niet dat je met zulke goede voetballers als Jan-Arie, Propper en vejinovic zo slecht kunt spelen. Deze spelers zijn in mijn ogen voor haast elke eredivisieclub een aanwinst
Ik heb haar zaterdag nog gezien.. GOMLquote:Op maandag 26 januari 2015 11:35 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Heb de snapchat/instagram van je UI chick gevonden, wie regelt het eerst naaktpiccas?
Ik zag gister ook een knap meisje die mij niet kent en niet zag. Ben ik nu op je level?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb haar zaterdag nog gezien.. GOML
Heb je haar toen gefixt?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb haar zaterdag nog gezien.. GOML
Alleen als het op TV wasquote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag gister ook een knap meisje die mij niet kent en niet zag. Ben ik nu op je level?
Nee, want blijkbaar kent ze mij wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag gister ook een knap meisje die mij niet kent en niet zag. Ben ik nu op je level?
Ze werkt bij de C1000?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar kent ze mij wel.
Ervaren traders als ik weten dat dit pas het begin is.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
450K in een nacht was niet genoeg ofzo ?
THE PLOT THICKENS!!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want blijkbaar kent ze mij wel.
Ervaren traders zo als jou houden netjes hun mond en verkopen hem straks weer. Ze posten niet om de 8 uur dat hij moet stijgen. En verkopen hem zeker niet met verliesquote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ervaren traders als ik weten dat dit pas het begin is.
Jij verkoopt toch altijd pas als je minstens 3 ton verlies hebt?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ervaren traders als ik weten dat dit pas het begin is.
Ik doe dat enkel om andere aan te sporen hem te halen, get rich together.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ervaren traders zo als jou houden netjes hun mond en verkopen hem straks weer. Ze posten niet om de 8 uur dat hij moet stijgen. En verkopen hem zeker niet met verlies
Uh nee?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij verkoopt toch altijd pas als je minstens 3 ton verlies hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |