If you wanna be rich you have to do things different. dus geen pogba kopen maar een Costa, of een shitload aan cazorla's en hopen op een UP.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik doe dat enkel om andere aan te sporen hem te halen, get rich together.
Assaidi is al 80K gestegen
Hopelijk doen Matigol en Vargas het bij jou beter dan bij mijquote:Op maandag 26 januari 2015 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Pauperteampje rondom Alexis Sanchez gemacht:
Vargas
SIF Alexis - IF Fernandez - Cuadrado
Fer - Guarin
Moreno - Onuoha - Koscielny - Konko
IF Sczczscszsz.. die Pool van Arsenal
Had die IF's nog in de club staan en wilde sowieso Vargas en Fer nog eens proberen
Die is gedaald, tevens heb ik 2 isco'squote:Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
If you wanna be rich you have to do things different. dus geen pogba kopen maar een Costa, of een shitload aan cazorla's en hopen op een UP.
Dat heeft een naam: auto buyersquote:Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben eindelijk serieus begonnen met FUT15Budget Bundesliga team gemaakt, heb nu nog zo'n 11k over. Traden is volgens mij wel een stuk lastiger om de een of andere reden dan de vorige versies, of lijkt dat maar zo? Alle goedkopere deals worden binnen 1 a 2 seconden gekocht
Dat komt door het aantal AB's en door een site als futfocus waar je kan zien welke spelers er goedkoop op staan (maar dat hoeft niet altijd winst te betekenen omdat mensen er misbruik van maken)quote:Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben eindelijk serieus begonnen met FUT15Budget Bundesliga team gemaakt, heb nu nog zo'n 11k over. Traden is volgens mij wel een stuk lastiger om de een of andere reden dan de vorige versies, of lijkt dat maar zo? Alle goedkopere deals worden binnen 1 a 2 seconden gekocht
En dat zijn de grootste lijersquote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door het aantal AB's en door een site als futfocus waar je kan zien welke spelers er goedkoop op staan (maar dat hoeft niet altijd winst te betekenen omdat mensen er misbruik van maken)
Alles gaat stijgen.. de vraag is wat stijgt het hardst.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is gedaald, tevens heb ik 2 isco's
Die gaat nog stijgen
Had het idee dat ze dat in eerdere FUT's redelijk onder controle haddenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heeft een naam: auto buyers
Aha, nooit gehoord van futfocus, neem aan dat dat een relatief nieuwe site is?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door het aantal AB's en door een site als futfocus waar je kan zien welke spelers er goedkoop op staan (maar dat hoeft niet altijd winst te betekenen omdat mensen er misbruik van maken)
Dit heb ik toch al verteld? O wacht, dat was iemand anders. Nee, ik heb haar nummer nog niet. En ze kent me omdat ik altijd degene ben die daar het eten ophaalt.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Waar kende ze jou van? Heb je haar nummer al?
hihi gekkiequote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had het idee dat ze dat in eerdere FUT's redelijk onder controle hadden
Heb nu al 600K winst in 1 dag.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alles gaat stijgen.. de vraag is wat stijgt het hardst.
maar goed lekker niet luisteren gewoon doorgaanzelf weten.
Klopt, als het gaat om NIF's wordt handelen er niet makkelijker op.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had het idee dat ze dat in eerdere FUT's redelijk onder controle haddenMaar nu is het zodra het 200 coins goedkoper is dan normaal is die weg
Ik merkte vorig jaar al dat ik spelers vrij snel verkocht als ik de laagste BIN had. Het zou kunnen dat het toen ook al bestond. Hier is het sinds een paar weken bekend.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aha, nooit gehoord van futfocus, neem aan dat dat een relatief nieuwe site is?
Kan me herinneren dat in de tijd dat IF's nog geen minimale discard waarde hadden het best goed ging om deals te spotten voor Eredivisie spelers bijv.quote:
FUT14quote:Op maandag 26 januari 2015 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat in de tijd dat IF's nog geen minimale discard waarde hadden het best goed ging om deals te spotten voor Eredivisie spelers bijv.Maar FUT14 heb ik eigenlijk nauwelijks gespeeld omdat ik Fifa 14 ruk vond.
jaar niet gedeeldquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik merkte vorig jaar al dat ik spelers vrij snel verkocht als ik de laagste BIN had. Het zou kunnen dat het toen ook al bestond. Hier is het sinds een paar weken bekend.
Ik ben blij voor je jongenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb nu al 600K winst in 1 dag.
Assaidi gaat binnenkort uit packs als het goed is en dan gaat ie skyrocket..
Ongeveer een maand, sinds 14 december wist ik het. En dat weet ik omdat ik net de video heb opgezocht waarin het werd verteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |