quote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het er geen 200, maar wel weer veel meer dan je nu wil doen geloven. Maar veel plezier ermee hoor. Ik ben blij dat ik me lekker met mijn eigen club bezig kan houden zonder altijd maar op zoek te moeten gaan naar dingen over de concurrentie
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Gefeliciteerd met het punt in de Amsterdam, Feyenoorders. En PSV nogmaals gefeliciteerd met de titel.
quote:
Vitesse-supporters zijn dit natuurlijk al heel lang niet meer gewendquote:Op maandag 26 januari 2015 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt he, Klassieker van niks (Braboderby ook trouwens) en maar lullen en ouwehoeren... Blanchito heb ik zo onder de duim dat ie gister niks durfde te zeggen over de wedstrijd(of hij schaamde zich terecht kapot..)
Dat ging over de wedstrijd tegen Ajax..dat is wel heel wat anders dan waar ik op doel. En daarnaast is dat een running gag eigenlijk tussen Thad en mij vanuit onze FM netwerk gamequote:
Thad is hier niet meer gesignaleerd nadat zijn Bulls batta hebben gekregen van Miamiquote:Op maandag 26 januari 2015 10:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ging over de wedstrijd tegen Ajax..dat is wel heel wat anders dan waar ik op doel. En daarnaast is dat een running gag eigenlijk tussen Thad en mij vanuit onze FM netwerk game
Dit was voorpagina nieuws en het kwam 36 keer terug op mijn tijdlijn dus echt ervoor zoeken hoefde ik niet te doen. Daarbij lopen we wel op de zaken vooruit want vooralsnog is nergens bewezen dat de Feyenoord Goden dit op hun geweten hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het er geen 200, maar wel weer veel meer dan je nu wil doen geloven. Maar veel plezier ermee hoor. Ik ben blij dat ik me lekker met mijn eigen club bezig kan houden zonder altijd maar op zoek te moeten gaan naar dingen over de concurrentie
Honkbalquote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Thad is hier niet meer gesignaleerd nadat zijn Bulls batta hebben gekregen van Miami
Ik heb geld staan op Bulls als Central Div Winnerquote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Thad is hier niet meer gesignaleerd nadat zijn Bulls batta hebben gekregen van Miami
Korfbalquote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig hoe Ajax weg getikt werd met 5-1.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit was voorpagina nieuws en het kwam 36 keer terug op mijn tijdlijn dus echt ervoor zoeken hoefde ik niet te doen. Daarbij lopen we wel op de zaken vooruit want vooralsnog is nergens bewezen dat de Feyenoord Goden dit op hun geweten hebben.
Enige wat ik wel vind en dat is wat ik altijd zal blijven vinden is dat als je zelf iets uithaalt dat je dan vroeg of laat de bal terug kan verwachten en dan moet je niet kinderachtig zijn. We weten allebei dat er een hele hoop ajacieden met een stijve junior zaten want was het prachtig toen tegen PEC en dan nu moord en brand schreeuwen.
Net als destijds tegen Salzburgquote:Op maandag 26 januari 2015 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het was vooral prachtig hoe Ajax weg getikt werd met 5-1.
Ze staan nog gewoon bovenaan dus niks aan de hans, wanneer heb je ingezet en wat was de quotering?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geld staan op Bulls als Central Div Winner
30 december. @ 2quote:Op maandag 26 januari 2015 10:55 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ze staan nog gewoon bovenaan dus niks aan de hans, wanneer heb je ingezet en wat was de quotering?
Ik zal de heren er even op aansprekenquote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Een spandoek met 'kut kruiken' ophangen
Dit typeert jou zoquote:
Goede quotering danquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
30 december. @ 2
Chicago stond toen 3 of 4 wins voor en Cleveland was net Varejao kwijtgeraakt. En vlak daarna ook nog Lebron een tijd.
Bij voorbaat dankquote:Op maandag 26 januari 2015 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal de heren er even op aanspreken
Boodschap overgebracht. Ik geloof dat ze schijt aan je hebben. En ik kan ze niet eens ongelijk gevenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:01 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Goede quotering dan
Denk wel dat ze dit vol gaan houden
[..]
Bij voorbaat dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |