Heel goed, gewoon genieten van die 7 miljoen muntenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, dit is pagina 1 van mijn club. [ afbeelding ]
Ik heb er van de 16 11 opgezet voor 315K inmiddels zijn er 10 de deur uit. investeringsbedrag + 300K terug dusquote:Op maandag 26 januari 2015 14:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat wanneer ik die Clichy's verkoop, zijn prijs juist vlak daarna omhoog vliegt
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, dit is pagina 1 van mijn club. [ afbeelding ]
Altijd maar op ds2 reagerenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.
De rest heeft gewoon puike spelers in de club.quote:
Zoveel coins gekocht en dan zulke pauper spelers in je club.quote:
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
7 miljoen hebben en dan dit soort pauper spelers in je club hebben staan.
haha wat een kneusquote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zoveel coins gekocht en dan zulke pauper spelers in je club.
3 leuke spelers. wow.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.
het ging over whoismadquote:
silvers.....quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Noem dat maar paupers.. IF Rekik is tot nu toe geweldig (in 2 potjes) en IF Mark Gonzalez is 1 van de beste silver LW's ooit. En IF Mackay-Steven is 400k+ waard en ook best goed.
Ja en Lewandowski kan er ook niks van natuurlijk. Om maar te zwijgen over mijn 25 pagina's silvers en weet ik hoeveel bronzes.quote:
Ach je moet natuurlijk zelf weten wat jij leuke spelers vind om mee te spelen. Maar als je een mil of 7 heb is het zonde om er niets leuks van te doen. Desnoods zou ik gewoon leuke zeer overpricede spelers ervan halen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2015 14:16 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
het ging over whoismad
Tevens doet ds2 me aan m.... denken met zijn en en en en opsomming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |