Word je toch niet echt vrolijk van imo. Beste optie is denk ik lacazette mee in de spits en matuidi op het middenveldquote:Op maandag 26 januari 2015 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Matuidi, Lucas, Lavezzi. Zijn toch niet bepaald aids links?
Ik speel exclusief 433 4 en ik vind Lucas/Lavezzi leuke wingers als je 10k te besteden hebt, maar voor een A-selectie? Nahhh.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Matuidi, Lucas, Lavezzi. Zijn toch niet bepaald aids links?
Toivonen CAMquote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel exclusief 433 4 en ik vind Lucas/Lavezzi leuke wingers als je 10k te besteden hebt, maar voor een A-selectie? Nahhh.
Matuidi beschouw ik een CDM dus die valt sowieso af
Haha ja met Toivonen wel inderdaadquote:
Hij moet ff halfjaartje BBVA/BPL/Bundes doen zodat ik hem kan gebruikenquote:Op maandag 26 januari 2015 20:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja met Toivonen wel inderdaad
Maar dan zit er geen Zlatan in voor je. gr gr
433 van maken.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt als aids, iemand verbeteringen? Of voor hetzelfde geld een ander team
Ook geprobeerd.quote:
Dit gaat raar klinken maar zet er eens een non-rare in.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:50 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ook geprobeerd.
Sanchez komt nog geen vogelverschrikker voorbij.
Costa mist vanaf 1 meter open doel.
Om te huilen
ramires centraal en bij instructions instellen op: stay back while attackingquote:Op maandag 26 januari 2015 20:46 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt als aids, iemand verbeteringen? Of voor hetzelfde geld een ander team
Ahmadi >>>> Joeyquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Zhano het volgende:
ClasiePaar balletjes goed geraakt in die pauper klassieker... En dan ook nog Ahmadi ipv Joey in het team, hoezo biased
Het is maar een spelletje joh dat gekke voetbalquote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Zhano het volgende:
ClasiePaar balletjes goed geraakt in die pauper klassieker... En dan ook nog Ahmadi ipv Joey in het team, hoezo biased
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |