Ja ik. Heel sterk en komt beetje cheatend over. Maar ik vind em eigenlijk altijd verkeerd lope ..dus hij gaat niet lang blijven als zn prijs tot stuk boven de 2 (neem ik aan) is gestegen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Iemand ervaring met SIF Costa?
Auto's rondrijden?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, vandaag gewoon 12 uur gewerkt godverdomme
waar ben je geweest dan behalve in hugo's mam?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
Zo, vandaag gewoon 12 uur gewerkt godverdomme
Hihaho. die 5 seconden die je op haar zat?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, en even Hugo zijn moeder bereden.
Dolfinarium, Groningenquote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan behalve in hugo's mam?
3,2quote:Op maandag 26 januari 2015 19:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hihaho. die 5 seconden die je op haar zat?
Oefening baart kunstquote:Op maandag 26 januari 2015 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch 0,2 seconden langer dan vorige week. Je gaat vooruit ouwe trek snor.
Ik heb hem nu gekocht maar vind hem onwijs tegen vallen, komt geen man voorbij en koppend verliest hij alles...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef m25 het volgende:
[..]
Ja ik. Heel sterk en komt beetje cheatend over. Maar ik vind em eigenlijk altijd verkeerd lope ..dus hij gaat niet lang blijven als zn prijs tot stuk boven de 2 (neem ik aan) is gestegen.
Zijn NIF is ook pure bagger.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gekocht maar vind hem onwijs tegen vallen, komt geen man voorbij en koppend verliest hij alles...
Echt een kutspits jaquote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Ik heb hem nu gekocht maar vind hem onwijs tegen vallen, komt geen man voorbij en koppend verliest hij alles...
Uhh na GTST natuurlijk. domme vraag chef.quote:
hier pot 1 3 goals. had hij nog pech dat neuer enorm in vorm was ookquote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je je ectoplasma ergens kwijt kan en of dat nou bij 3,2 sec is, 1 min, 5 min of 10 minuten maakt niet uit.quote:
Heeft alleen aids linksquote:Op maandag 26 januari 2015 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ibrahimovic halen voor dat geld. Is wel een baasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |