van die engelse kut jochies die hun mic aan hadden staan en dan de hele wedstrijd oh my god oh my god. why this team why.. ohh fucking zlatan..quote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
kreeg vorig jaar op de 360 regelmatig voice berichten van kiddos die cunt en fag riepen
haha dat heb ik nog steeds regelmatig, voornamelijk als ik tegen polen/tsjechen speelquote:Op maandag 26 januari 2015 17:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van die engelse kut jochies die hun mic aan hadden staan en dan de hele wedstrijd oh my god oh my god. why this team why.. ohh fucking zlatan..
Hehe had ik ook op de PS4, op de Xbox One is het blijkbaar lastiger om te achterhalen wie er speelt want daar heb ik maar een paar.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:24 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
kreeg vorig jaar op de 360 regelmatig voice berichten van kiddos die cunt en fag riepen
wie gaat er dan ook op zijn xbox op de webappquote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens mij is de web app down op de Xbox.. hij doet het niet.
Die doet het ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook op zijn xbox op de webappstart dan gewoon fifa op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:KNVB twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:26:09NIEUWS: KNVB's bondsvoorzitter @MichaelvanPraag stelt zich officieel kandidaat voor het presidentschap van FIFA. http://t.co/yGJFjnovsX reageer retweet
Is hij minder corrupt?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:27 schreef wieisboos het volgende:
twitter:KNVB twitterde op maandag 26-01-2015 om 18:26:09NIEUWS: KNVB's bondsvoorzitter @MichaelvanPraag stelt zich officieel kandidaat voor het presidentschap van FIFA. http://t.co/yGJFjnovsX reageer retweet
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hee leuke username heb je ook bami?
futfocus/pulse geeft ook geen xbox deals meer aanquote:
als je nog een uurtje wacht welquote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Iemand ervaring met SIF Costa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |