En POTS, for the record, het is een ex-ajacied dus dat ik hem noem is al heel bijzonderquote:Op maandag 26 januari 2015 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed punt. Denk dat ik die maar aanschaf, voor tussen Robben, Hazard en Silva.
Laat dan maar, ik hoef hem al niet meerquote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
En POTS, for the record, het is een ex-ajacied dus dat ik hem noem is al heel bijzonder
VIPFIFA kan gewoon via Skrill hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:56 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypal
Als ze al zo goedkoop zijn, kunnen ze toch niet veel meer in waarde droppen?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef BWolf het volgende:
Iemand enig idee waarom een boel goedkope BPL silvers sinds gisteravond in waarde zijn gedropt?
Ik snap je gedachtegang, maar Suarez is wel een hele goede spitta. Soort van Balotelli, maar dan beterquote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik hoef hem al niet meer
Ik had hem vorig jaar, maar toen bakte hij er niks van bij mij...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar Suarez is wel een hele goede spitta. Soort van Balotelli, maar dan beter
Een beetje kenner speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem vorig jaar, maar toen bakte hij er niks van bij mij...
Ik ben er momenteel zelf ook mee bezig. kwam meer achter kijken dan ik had gedacht.quote:
Ja. Valt zwaar tegenquote:
rond de 1100. max 1200 (exlusief scherm etc)quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel zelf ook mee bezig. kwam meer achter kijken dan ik had gedacht.
met wat voor budget werk je?
Crespo, Kluivert, RvN, Shevy en Weah niet te vergetenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een beetje kenner speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.
Nee, maar ik had dan per speler zeg maar 100-600 coins winst (inkopen voor max 400) en die trading technique werkt zo dus niet meer, aangezien een heleboel van dat soort spelers dus binnen 16 uur nog maar 400 coins waard zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze al zo goedkoop zijn, kunnen ze toch niet veel meer in waarde droppen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een die hard cross abuser als ondergetekende speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.
Het kenmerk van een goede trader is dat hij zijn strategie kan aanpassen op veranderende omstandigheden. Vraag dat maar aan master trader DS2. Als er te weinig SMLENO-deals zijn, koopt hij gewoon een flinke dosis coins.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef BWolf het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dan per speler zeg maar 100-600 coins winst (inkopen voor max 400) en die trading technique werkt zo dus niet meer, aangezien een heleboel van dat soort spelers dus binnen 16 uur nog maar 400 coins waard zijn.
Ik werk met maximaal 700-800, wordt het allemaal weer iets krapper.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
rond de 1100. max 1200 (exlusief scherm etc)
Ja kan zeker. Alleen ik weet er niet genoeg van. En dan denk ik dat ik iets goeds heb, en dan blijkt het weer niet met elkaar te passen. of heb ik weer overkill etc etcquote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik werk met maximaal 700-800, wordt het allemaal weer iets krapper.
Maar voor 1100 kun je een mooi systeem bouwen, heb je al iets in gedachten?
Ideal is alleen Nederland.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:56 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypal
Nou nou nou POTS, moet dat nou weer? Ik had ook even een korte periode gespeeld zonder voorzetten en dat ging ook heel goed. Ik vond het alleen te leuk om het niet te doen.quote:
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbalquote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou POTS, moet dat nou weer? Ik had ook even een korte periode gespeeld zonder voorzetten en dat ging ook heel goed. Ik vond het alleen te leuk om het niet te doen.
Vooral toen ik eenmaal met CR7 op rechts speelde en Gomez in de spits. Mijn God wat een combinatie was dat zeg. CR7 met 2:1 assists en 95% voorzetten
+1quote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |