En POTS, for the record, het is een ex-ajacied dus dat ik hem noem is al heel bijzonderquote:Op maandag 26 januari 2015 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed punt. Denk dat ik die maar aanschaf, voor tussen Robben, Hazard en Silva.
Laat dan maar, ik hoef hem al niet meerquote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
En POTS, for the record, het is een ex-ajacied dus dat ik hem noem is al heel bijzonder
VIPFIFA kan gewoon via Skrill hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:56 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypal
Als ze al zo goedkoop zijn, kunnen ze toch niet veel meer in waarde droppen?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef BWolf het volgende:
Iemand enig idee waarom een boel goedkope BPL silvers sinds gisteravond in waarde zijn gedropt?
Ik snap je gedachtegang, maar Suarez is wel een hele goede spitta. Soort van Balotelli, maar dan beterquote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik hoef hem al niet meer
Ik had hem vorig jaar, maar toen bakte hij er niks van bij mij...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar Suarez is wel een hele goede spitta. Soort van Balotelli, maar dan beter
Een beetje kenner speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem vorig jaar, maar toen bakte hij er niks van bij mij...
Ik ben er momenteel zelf ook mee bezig. kwam meer achter kijken dan ik had gedacht.quote:
Ja. Valt zwaar tegenquote:
rond de 1100. max 1200 (exlusief scherm etc)quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel zelf ook mee bezig. kwam meer achter kijken dan ik had gedacht.
met wat voor budget werk je?
Crespo, Kluivert, RvN, Shevy en Weah niet te vergetenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een beetje kenner speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.
Nee, maar ik had dan per speler zeg maar 100-600 coins winst (inkopen voor max 400) en die trading technique werkt zo dus niet meer, aangezien een heleboel van dat soort spelers dus binnen 16 uur nog maar 400 coins waard zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze al zo goedkoop zijn, kunnen ze toch niet veel meer in waarde droppen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een die hard cross abuser als ondergetekende speelde vorig jaar ook met spitsen ala Ibrahimovic, Gomez, TOTS Toni, SIF Adebayor etc. etc.
Het kenmerk van een goede trader is dat hij zijn strategie kan aanpassen op veranderende omstandigheden. Vraag dat maar aan master trader DS2. Als er te weinig SMLENO-deals zijn, koopt hij gewoon een flinke dosis coins.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef BWolf het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dan per speler zeg maar 100-600 coins winst (inkopen voor max 400) en die trading technique werkt zo dus niet meer, aangezien een heleboel van dat soort spelers dus binnen 16 uur nog maar 400 coins waard zijn.
Ik werk met maximaal 700-800, wordt het allemaal weer iets krapper.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
rond de 1100. max 1200 (exlusief scherm etc)
Ja kan zeker. Alleen ik weet er niet genoeg van. En dan denk ik dat ik iets goeds heb, en dan blijkt het weer niet met elkaar te passen. of heb ik weer overkill etc etcquote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik werk met maximaal 700-800, wordt het allemaal weer iets krapper.
Maar voor 1100 kun je een mooi systeem bouwen, heb je al iets in gedachten?
Ideal is alleen Nederland.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:56 schreef zamory het volgende:
[..]
Ik zie bij beide trouwens geen ideal staan, ik dacht dat dit kon met skrill :/ dan wordt het dus paypal
Nou nou nou POTS, moet dat nou weer? Ik had ook even een korte periode gespeeld zonder voorzetten en dat ging ook heel goed. Ik vond het alleen te leuk om het niet te doen.quote:
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbalquote:Op maandag 26 januari 2015 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou nou nou POTS, moet dat nou weer? Ik had ook even een korte periode gespeeld zonder voorzetten en dat ging ook heel goed. Ik vond het alleen te leuk om het niet te doen.
Vooral toen ik eenmaal met CR7 op rechts speelde en Gomez in de spits. Mijn God wat een combinatie was dat zeg. CR7 met 2:1 assists en 95% voorzetten
+1quote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbal
succes, ik heb er ook niet bijster veel verstand. Heb veel hulp gekregen op Tweakers.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kan zeker. Alleen ik weet er niet genoeg van. En dan denk ik dat ik iets goeds heb, en dan blijkt het weer niet met elkaar te passen. of heb ik weer overkill etc etc![]()
ik kwam zelf op dit uit:
Processors
Intel Core i7-4790 Boxed ¤ 279,90
Processorkoeling
Cooler Master Hyper 212 EVO ¤ 24,95
Moederborden
Gigabyte G1.Sniper B5 ¤ 72,95
Geheugen intern
Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU (16gb) ¤ 128
Videokaarten
MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming ¤ 336,75
Solid state drives
Crucial MX100 256GB ¤ 97,95
Interne harde schijven
Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB ¤ 53
Behuizingen
Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) ¤ 65,95
Voedingen Seasonic
S12G 450W ¤ 66,50
Maar een ict collega van mij gaat me binnenkort helpen dus moet goed komen.
Nee fut 15 is lachen. speler bij de corner roepen. roll richting de achterlijn aankomende speler voorbij. naar binnen kappen en met rechts/links in de verre hoek schieten.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe mij dan maar FUT15; eindelijk af van dat geren langs de lijn, cross erachteraan en dan maar hopen op een OP kopbal
fanatiek game doe ik niet echt. Daar heb ik een ps4 voor. Ik speel wel de total war games. Als ik die allemaal op hoog kan draaien met een normale frame rate ben ik al lang blijquote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef zamory het volgende:
[..]
succes, ik heb er ook niet bijster veel verstand. Heb veel hulp gekregen op Tweakers.
Ik zou zelf een WD Blue HDD doen en een andere videokaart als je echt fanatiek wil gaan gamen. Ik ga zel een r9 290x in mijn systeem zetten maar een GTX970 is ook een hele goede optie.
Was lachen man en dan soms die berichtjes ernaquote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou van wat ik net post. Klopt dat een beetje?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Easy peasy als je hulp nodig hebt laat maar weten
Zo heb ik anders nog geen enkel doelpunt tegen gekregen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee fut 15 is lachen. speler bij de corner roepen. roll richting de achterlijn aankomende speler voorbij. naar binnen kappen en met rechts/links in de verre hoek schieten.![]()
#somuchfun
op een schaal van 1-10, hoe moeilijk is het voor een leek om de PSU te vervangen?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Easy peasy als je hulp nodig hebt laat maar weten
Ik stuur eigenlijk nooit meer berichtjes (en al zeker niet meer uit mezelf)...maar dit waren wel de teksten die ik ook vaak bedachtquote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was lachen man en dan soms die berichtjes erna
Ik mis FUT14 soms best wel al was het alleen maar vanwege die berichtjes. Dan scoorde TOTS Toni 4 kopballen op rij, ragequit en dan een berichtje: ''all you do is run with cuadardo and cross, noob''.
Ik deed het wel, maar ik kreeg nooit meer recent opponents op Fifa 15 dus deed ik het ook niet meer. Maar ik stuurde wel eens een berichtje als ik iemand goed vond spelenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik stuur eigenlijk nooit meer berichtjes (en al zeker niet meer uit mezelf)...maar dit waren wel de teksten die ik ook vaak bedacht
Doe ik bij NBA nog wel eens: GG.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik deed het wel, maar ik kreeg nooit meer recent opponents op Fifa 15 dus deed ik het ook niet meer. Maar ik stuurde wel eens een berichtje als ik iemand goed vond spelen
2quote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een schaal van 1-10, hoe moeilijk is het voor een leek om de PSU te vervangen?
Kijk vanavond thuis even voor jequote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou van wat ik net post. Klopt dat een beetje?Of heb ik dan weer dingen die niet bij elkaar kloppen/passen.
probeer het eens zou ik zeggen. ik swap zelfs de wings omdat cuadrado met links zo bar weinig kanquote:Op maandag 26 januari 2015 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik anders nog geen enkel doelpunt tegen gekregen.
Dat doe ik ook wel eens trouwens. Me vorige week nog verontschuldigd bij een tegenstander omdat ik zoveel geluk had.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik deed het wel, maar ik kreeg nooit meer recent opponents op Fifa 15 dus deed ik het ook niet meer. Maar ik stuurde wel eens een berichtje als ik iemand goed vond spelen
Ligt een beetje aan het bedrijf en je functie natuurlijk maar ik zou gewoon met doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Morgen kennismaking met het bedrijf. Met stropdas of zonder
Wat voor bedrijf?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Morgen kennismaking met het stagebedrijf. Met stropdas of zonder gaan?
Dat ligt er aan he. Ga je stage lopen bij de mc donalds of bij een bank.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:24 schreef DePresident. het volgende:
Morgen kennismaking met het stagebedrijf. Met stropdas of zonder gaan?
Dan gewoon normale kleding.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Marketingafdeling van Hoogvliet Supermarkten.
Ik denk geen stropdas. Pak zou ik misschien wel doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Marketingafdeling van Hoogvliet Supermarkten.
Ik zeg dan vaak DO YOU HAVE FECES IN YOUR EYES CANCERSUFFERERquote:Op maandag 26 januari 2015 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe ik bij NBA nog wel eens: GG.
Of: FALL FROM THE TRAP YOU FCING CANCERDOG
Nette broek overhemd en jasjequote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk geen stropdas. Pak zou ik misschien wel doen.
Dacht ik zelf ook aan. Thanksquote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk geen stropdas. Pak zou ik misschien wel doen.
Ik stuur tegenwoordig bij haatberichtjes standaard "OK" terug. Zoals bij een Fries ("Sneek-nogwat") met ajax-kits eergisteren. Was that you DS2?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg dan vaak DO YOU HAVE FECES IN YOUR EYES CANCERSUFFERER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |