• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt. Afgezien van die dingen heeft volgens mij niemand behalve hij een probleem met je.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:32 schreef Etsu het volgende:
Is geen willekeur, BOL9090. Maar je laat je gewoon opnaaien en je hapt veel te makkelijk. Laat gaan.
Het doet me wat. Zulke bitches ken ik niet in real life.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt.
Niets van aantrekken.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Het doet me wat. Zulke bitches ken ik niet in real life.
En je blijft maar bemoeien met dingen waar je geen weet van hebt.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt. Afgezien van die dingen heeft volgens mij niemand behalve hij een probleem met je.
Dat klopt. Aangenaam, Tchock.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En je blijft maar bemoeien met dingen waar je geen weet van hebt.
De eerste zin is altijd het moeilijkst. Daarna komt het vanzelf wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
Sollicitatiebrief schrijven is zo moeilijk
Geachte mevrouw X,quote:Op zondag 18 januari 2015 00:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De eerste zin is altijd het moeilijkst. Daarna komt het vanzelf wel.
Waarvoor? Stage?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
Sollicitatiebrief schrijven is zo moeilijk
Zou wel chill zijn. Kan je lekker rellen.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Donkerblauw pak / Donkergrijs
Wit overhemd
Donker blauwe das
Zwarte oxford schoenen
Oowja en wel een four in a hand knopen. Geen windsor.
Hierboven is prima veilig. Je eerste pak gewoon een zo standaard mogelijk pak voor wat betreft kleuren, revers, zakken en ga zo maar door. Daarna kun je gaan uitbreiden met iets andere pakken. Je komt er ook pas langzaam achter wat je mooi vindt en wat jou goed staat. Als je blauw neemt, dan in ieder geval donker navy voor je eerste pak.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Dus:quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Goed mensen verstand van huurrecht hier?Zit even met het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin gaan samenwonen. We hebben een hele mooie studio gevonden, die we graag willen gaan huren. Vrijdagavond heb ik een soort voorovereenkomst tot huur ontvangen waarin staat dat ik verplicht ben tot het betalen van een voorschot van 300, wat afgaat van het totaal wat bestaat uit eerste maand huur, maandhuur borg en de bemiddelingskosten over te maken voor aanvang van de huur. Onder de voorwaarden staat dat ik dat voorschot kwijt ben als het rondmaken van de contracten ed. mislukt. Is dit niet onredelijk bezwarend? Formulering is: "Met de ondertekening van deze voorovereenkomst wilt u de woonruimte graag huren. Wanneer u na de aanbetaling toch afziet van de kamer dan bent u aanbetaling kwijt".
Ook is er een formulier tot borgstelling meegezonden, die getekent zou moeten worden door ouders of voogd. Hiernaast moet echter door ons een maand huur aan borg worden betaald. Is dit niet dubbelop?
Punt is dat je wel bijdehand kan doen, maar vaak zijn er voor jou tien anderen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin gaan samenwonen. We hebben een hele mooie studio gevonden, die we graag willen gaan huren. Vrijdagavond heb ik een soort voorovereenkomst tot huur ontvangen waarin staat dat ik verplicht ben tot het betalen van een voorschot van 300, wat afgaat van het totaal wat bestaat uit eerste maand huur, maandhuur borg en de bemiddelingskosten over te maken voor aanvang van de huur. Onder de voorwaarden staat dat ik dat voorschot kwijt ben als het rondmaken van de contracten ed. mislukt. Is dit niet onredelijk bezwarend? Formulering is: "Met de ondertekening van deze voorovereenkomst wilt u de woonruimte graag huren. Wanneer u na de aanbetaling toch afziet van de kamer dan bent u aanbetaling kwijt".
Ook is er een formulier tot borgstelling meegezonden, die getekent zou moeten worden door ouders of voogd. Hiernaast moet echter door ons een maand huur aan borg worden betaald. Is dit niet dubbelop?
Wil je het huis?quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Smoesjesquote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de koorts te pakken. Wat te doen, straf2 skippen of proberen as vrijdag?
Gewoon gaan. Als je kan computeren ben je niet echt ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
M'n lichaamstemperatuur zegt wat anders. Maar staat genoteerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als je kan computeren ben je niet echt ziek.
Ben zelf al een week aan het miepen, maar voor mijn gevoel duurt het altijd langer als je niet gewoon naar kantoortje ofzo gaat. Maargoed, dat kan je zelf het beste beoordelen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n lichaamstemperatuur zegt wat anders. Maar staat genoteerd.
Dit ja. Dat je je op zondag kut voelt maakt toch in principe niet uit voor een tentamen op vrijdag?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiesmorgens. Ik zou donderdag aanzien hoe je je dan voelt Ets. Nog immer zo als vandaag, skippen. Indien beter, gewoon gaan.
En volgende week PEC - AZ, volgens mij hebben we van AZ eeuwen niet gewonnen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
Feyenoord ontsnapt. Go go Twente, das wel in het voordeel van PEC. Blijven ze mooi derde, al wordt het dan wel spannend met zoveel teams op 31pnt, net onder PEC.
Zie mijn ninja-edit, mijn bericht was na de penal die mis ging en terwijl ie net geplaatst werd schoot Immers de voorzet uit de corner erinquote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch net 1-0 of zie jij iets wat ik niet zie
Jij kijkt ook via streams toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-edit, mijn bericht was na de penal die mis ging en terwijl ie net geplaatst werd schoot Immers de voorzet uit de corner erin
ikkijkonlinequote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kijkt ook via streams toch?Welke gebruik je? Kan er nergens een vinden met Nederlands commentaar die niet heel erg schokt.
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Hierboven is prima veilig. Je eerste pak gewoon een zo standaard mogelijk pak voor wat betreft kleuren, revers, zakken en ga zo maar door. Daarna kun je gaan uitbreiden met iets andere pakken. Je komt er ook pas langzaam achter wat je mooi vindt en wat jou goed staat. Als je blauw neemt, dan in ieder geval donker navy voor je eerste pak.
En zwart is inderdaad voornamelijk voor begrafenissen.
O, ben het alleen niet eens met de opmerking hierboven over de (dubbele) windsor, maar dat is persoonlijk.
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft. Gewoon doorgaan, anders word je echt ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben zelf al een week aan het miepen, maar voor mijn gevoel duurt het altijd langer als je niet gewoon naar kantoortje ofzo gaat. Maargoed, dat kan je zelf het beste beoordelen.
Heerlijk he?quote:
Wat een gelulquote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft. Gewoon doorgaan, anders word je echt ziek.
[..]
Heerlijk he?
Kijk het even aan en beslis 1 a 2 dagen voor het tentamen.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft.. zolang je gewoon doorwerkt is er niets aan de hand... je kan je best een beetje slechte te pas voelen, maar pas als je stopt en gaat 'uitzieken' word je écht ziek. Daarom worden echte mannen ook niet ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Als je de griep hebt ben je ziek, klaar. Als je dan toch nog naar je werk gaat riskeer je alleen nog maar het aansteken van anderen.
Twentequote:
Ja, als je een band had hoefde je niet steeds een thermometer in je kontquote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
38,4 graden nu![]()
Nou ik hoop maar op de beste
Flikker op.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, als je een band had hoefde je niet steeds een thermometer in je kont
Je hebt niet gekeken merk ikquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TwenteIn 3 minuten 2 goals om de oren krijgen. Sorry Ties, je clubje bakte er niks van vanmiddag.
Ja ach, ik bedoelde het niet homo-achtig hoor.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je die thermometer opmerking in GRTD had gemaakt had ets er smakelijk om gelachen en meteen in z'n sig gezet
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je die thermometer opmerking in GRTD had gemaakt had ets er smakelijk om gelachen en meteen in z'n sig gezet
Ik bedoel het niet homo-achtig heurquote:
Heb al de hele tijd gekeken heur, Corona doet wel zijn best, maar krijgt ze er niet in. Bijna 4-1 door Immers, maar de paal stond er.quote:
Mwah. Ik draag gewoon zwarte schoenen onder m'n blauwe pakken.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.
Ik vind een dubbele windsor trouwens ook mooier (en die kan ik zelfs nog strikken als ik dronken ben dus) maar ik vind zwart en blauw nogal vloeken dus dan zouden daar eerder donkerbruine schoenen onder gaan..
Gewoon zwart doen, is veel mooier en kan nooit fout gaan. Om je ook nog te overtuigen over de dasknoop.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.
Ik vind een dubbele windsor trouwens ook mooier (en die kan ik zelfs nog strikken als ik dronken ben dus) maar ik vind zwart en blauw nogal vloeken dus dan zouden daar eerder donkerbruine schoenen onder gaan..
Twee keer eromheen slaan, krijg je zoals de bovenste foto een knoop en wordt die tik korter. Dat scheelt vaak.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ik kan alleen van die lullige enkele knoopjes waardoor mijn dassen te lang zijn.
Haha!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ik kan alleen van die lullige enkele knoopjes waardoor mijn dassen te lang zijn.
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Yreal?quote:
Ja, ok ok. Maar eigenlijk kan dat niet echt. Als man valt je dat waarschijnlijk niet zo op maar als je een vrouw als collega of klant heeft, die gaat wel zien dat je zwart en navy combineert en dat dat eigenlijk niet kanquote:Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah. Ik draag gewoon zwarte schoenen onder m'n blauwe pakken.
Ik vind niet dat dit vóór de FIH spreekt. Die knoop loopt scheef, je ziet er een stuk onderuit.. het is niet lelijk hoor, maar de windsor is veel strakker en meer symmetrisch. Maar hij mag wel ietsjes strakker dan op de afbeelding, het hoeft niet zo'n dikke knoop te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gewoon zwart doen, is veel mooier en kan nooit fout gaan. Om je ook nog te overtuigen over de dasknoop.
Windsor
[ afbeelding ]
FIH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_O_ De windsor is tevens ook niet flatterend, door de brede volle knoop lijkt je gezicht boller/ronder. Doordat de FIH dun en langwerpig is krijgt je hoofd ook meer lengte en lijkt het smaller. De FIH is nog makkelijker te knopen dan de bovengenoemde knoop zie hier onder voor een handleiding
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op zondag 18 januari 2015 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Yreal?
Dat asymmetrische brengt juist wat leven in het geheel. Als je perse een windsor wil doe dan in ieder geval een halve.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ok ok. Maar eigenlijk kan dat niet echt. Als man valt je dat waarschijnlijk niet zo op maar als je een vrouw als collega of klant heeft, die gaat wel zien dat je zwart en navy combineert en dat dat eigenlijk niet kan
[..]
Ik vind niet dat dit vóór de FIH spreekt. Die knoop loopt scheef, je ziet er een stuk onderuit.. het is niet lelijk hoor, maar de windsor is veel strakker en meer symmetrisch. Maar hij mag wel ietsjes strakker dan op de afbeelding, het hoeft niet zo'n dikke knoop te zijn.
Je kunt ook een leuke das met bijpassende sokken dragen of een slayer-overhemd om het wat op te leuken, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:57 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat asymmetrische brengt juist wat leven in het geheel. Als je perse een windsor wil doe dan in ieder geval een halve.
ah.. Hoe zie je dat voor je met aids ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft.. zolang je gewoon doorwerkt is er niets aan de hand... je kan je best een beetje slechte te pas voelen, maar pas als je stopt en gaat 'uitzieken' word je écht ziek. Daarom worden echte mannen ook niet ziek.
Je laat hierbij het soort boord volledig buiten beschouwing. Soms heb je gewoon een dikkere knoop nodig. Een FIH op een volledig cutaway (of sommige WS) boorden ziet er meestal raar uit. Bovendien heeft iemand met een lang/smal hoofd juist geen 'behoefte' aan een esthetisch nog smaller en dunner hoofd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Accursius het volgende:
_O_ De windsor is tevens ook niet flatterend, door de brede volle knoop lijkt je gezicht boller/ronder. Doordat de FIH dun en langwerpig is krijgt je hoofd ook meer lengte en lijkt het smaller. De FIH is nog makkelijker te knopen dan de bovengenoemde knoop zie hier onder voor een handleiding
[ afbeelding ]
Het valt mij juist op. Van oudsher is het altijd al zwart geweest onder pakken, welk pak dan ook. Dat het tegenwoordig hipper is om bruin onder je pakken te dragen doet daar niets aan af.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ok ok. Maar eigenlijk kan dat niet echt. Als man valt je dat waarschijnlijk niet zo op maar als je een vrouw als collega of klant heeft, die gaat wel zien dat je zwart en navy combineert en dat dat eigenlijk niet kan
[..]
Ik vind niet dat dit vóór de FIH spreekt. Die knoop loopt scheef, je ziet er een stuk onderuit.. het is niet lelijk hoor, maar de windsor is veel strakker en meer symmetrisch. Maar hij mag wel ietsjes strakker dan op de afbeelding, het hoeft niet zo'n dikke knoop te zijn.
Nee. Ik draag sowieso bijna nooit een pak. In het dagelijks leven draag ik een broek in beige, oker of blauw met een overhemd of trui en bruine schoenen/riem.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef eriksd het volgende:
Boterbartje draagt van die pakken met een ruit.
Natuurlijk alleen van toepassing op griep/verkouden etc. Dul.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
ah.. Hoe zie je dat voor je met aids ofzo?
Inderdaad, dat is een hele losse knoop. Veel te dik.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je laat hierbij het soort boord volledig buiten beschouwing. Soms heb je gewoon een dikkere knoop nodig. Een FIH op een volledig cutaway (of sommige WS) boorden ziet er meestal raar uit. Bovendien heeft iemand met een lang/smal hoofd juist geen 'behoefte' aan een esthetisch nog smaller en dunner hoofd.
Conclusie: pas je knoop aan aan je voorkeur, je overhemd en je kop.
Overigens is mijn dubbele windows meestal 2x zo strak aangetrokken als die windsor op de foto.
[..]
Het valt mij juist op. Van oudsher is het altijd al zwart geweest onder pakken, welk pak dan ook. Dat het tegenwoordig hipper is om bruin onder je pakken te dragen doet daar niets aan af.
En dat een vrouw dat ziet zal me jeuken. Die weten over het algemeen 0,0 van mannelijke zakelijke kleding en bijbehorende gebruiken.
Bruin draag ik zelden tot nooit onder m'n pakken (heel af en toe bruin suède, maar dat is dan bijvoorbeeld omdat m'n zwarte schoenen even niet goed gepoetst zijn of iets dergelijks). Wel bruin onder m'n reguliere vrije tijd blazers.
Wat lul je danquote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee. Ik draag sowieso bijna nooit een pak.
Gewoon, moet toch wel beetje oriënteren. Voor sommige inhouse dagen is het de dresscode. Vandaar.quote:
Niet mee eens, de FIH staat bij alle soorten boorden fraai. Of deze nou extreem zijn weggesneden of juist heel puntig zijn. Zie hieronder wat voorbeelden. Jouw laatste alinea's kan ik alleen maar onderstrepen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je laat hierbij het soort boord volledig buiten beschouwing. Soms heb je gewoon een dikkere knoop nodig. Een FIH op een volledig cutaway (of sommige WS) boorden ziet er meestal raar uit. Bovendien heeft iemand met een lang/smal hoofd juist geen 'behoefte' aan een esthetisch nog smaller en dunner hoofd.
Conclusie: pas je knoop aan aan je voorkeur, je overhemd en je kop.
Overigens is mijn dubbele windsor meestal 2x zo strak aangetrokken als die windsor op de foto.
[..]
Het valt mij juist op. Van oudsher is het altijd al zwart geweest onder pakken, welk pak dan ook. Dat het tegenwoordig hipper is om bruin onder je pakken te dragen doet daar niets aan af.
En dat een vrouw dat ziet zal me jeuken. Die weten over het algemeen 0,0 van mannelijke zakelijke kleding en bijbehorende gebruiken.
Bruin draag ik zelden tot nooit onder m'n pakken (heel af en toe bruin suède, maar dat is dan bijvoorbeeld omdat m'n zwarte schoenen even niet goed gepoetst zijn of iets dergelijks). Wel bruin onder m'n reguliere vrije tijd blazers.
Daar loopt toch iedereen er bagger bij, lekker belangrijk. Doorgaans zijn die dingen nog op een casual friday ook.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon, moet toch wel beetje oriënteren. Voor sommige inhouse dagen is het de dresscode. Vandaar.
Mwah, ik vind de FIH soms te klein voor bepaalde boorden. Dan valt je das helemaal weg. En dan doen sommige mensen ook nog eens een FIH met een zeer dunne das op een cutaway boord. Blijft niets van over.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Niet mee eens, de FIH staat bij alle soorten boorden fraai. Of deze nou extreem zijn weggesneden of juist heel puntig zijn. Zie hieronder wat voorbeelden. Jouw laatste alinea's kan ik alleen maar onderstrepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja weet ik wel, maar daarom hoef ik er toch niet bagger bij te lopen. Daarnaast heb ik wel een mooi antraciet pak hangen, maar daar pas ik niet meer in.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar loopt toch iedereen er bagger bij, lekker belangrijk. Doorgaans zijn die dingen nog op een casual friday ook.
Ik mis actaquote:
Ik vrees ook dat we het hier niet over eens gaan worden, we hebben deze discussie ook al eerder gevoerd kan ik mij herinneren.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de FIH soms te klein voor bepaalde boorden. Dan valt je das helemaal weg. En dan doen sommige mensen ook nog eens een FIH met een zeer dunne das op een cutaway boord. Blijft niets van over.
Verder: iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren.
Wat is er te klein aan? Vaak kan je nog 4 centimeter uitleggen op het jasje. Broek is afhankelijk hoeveel stof het bassin aan de binnenkant over heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar daarom hoef ik er toch niet bagger bij te lopen. Daarnaast heb ik wel een mooi antraciet pak hangen, maar daar pas ik niet meer in.
ib4 dikzak.
Bartje loopt enorm te snacken.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:27 schreef Accursius het volgende:
[..]
Wat is er te klein aan? Vaak kan je nog 4 centimeter uitleggen op het jasje. Broek is afhankelijk hoeveel stof het bassin aan de binnenkant over heeft.
Broek. Ik heb hem helemaal uit laten leggen, zat nog vrij veel stof, maar desalniettemin toch niet helemaal comfortabel. Maar goed, ik jojo gewoon met mijn gewicht, een pak jojo't niet met de maat. helaas.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:27 schreef Accursius het volgende:
[..]
Wat is er te klein aan? Vaak kan je nog 4 centimeter uitleggen op het jasje. Broek is afhankelijk hoeveel stof het bassin aan de binnenkant over heeft.
Inderdaad. Ik vreet gewoon veel en sport al 4 jaar niet meer. Dat werkt niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bartje loopt enorm te snacken.
Ik heb ook weer een pakje Tuc achter de kiezen.
Ben je vies dik dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Broek. Ik heb hem helemaal uit laten leggen, zat nog vrij veel stof, maar desalniettemin toch niet helemaal comfortabel. Maar goed, ik jojo gewoon met mijn gewicht, een pak jojo't niet met de maat. helaas.
Maar goed, ik heb nu m'n Microsoft Band.. wellicht dat ik wel weer ruim 5kg afval door weer te sporten. We zullen zien.
Dan wordt het lastig ja als er geen stof over is..quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Broek. Ik heb hem helemaal uit laten leggen, zat nog vrij veel stof, maar desalniettemin toch niet helemaal comfortabel. Maar goed, ik jojo gewoon met mijn gewicht, een pak jojo't niet met de maat. helaas.
Maar goed, ik heb nu m'n Microsoft Band.. wellicht dat ik wel weer ruim 5kg afval door weer te sporten. We zullen zien.
Lijk je meteen zo'n maffiabaas meequote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een camel overjas willen. Maarja.
Alleen nog maar een shitmaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier: http://www.debijenkorf.nl(...)renaccent-4494080004
Ik wil voor in de lente/zomer nog een goed getailleerde trench coat. Misschien wel camel inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een camel overjas willen. Maarja.
Ik bepaal zelf wat ik mooi vind.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie ook een soort Mike de Boer op kantoor als jullie hulp nodig hebben?
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je de plank volledig misslaat, dan hoor je het snel genoeg.
Bij ons is iedereen een fashionista.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie ook een soort Mike de Boer op kantoor als jullie hulp nodig hebben?
NEE.quote:
Het kan zijn dat dit Keyos isquote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
Er loopt trouwens wel zo'n echte relnicht bij rechten die zo'n vosje op z'n jas heeft zitten, zo'n stuk vacht? Maar als het warm is, haalt hij dat uit z'n nek en heeft ie het in z'n hand en dan aait ie dat.
Echt zo'n iemand die als bachelorstudent elke dat in pantalon loopt met zo'n paraplu als wandelstok en een aktetas.
Mooi toch, zo'n paradijsvogel.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
Er loopt trouwens wel zo'n echte relnicht bij rechten die zo'n vosje op z'n jas heeft zitten, zo'n stuk vacht? Maar als het warm is, haalt hij dat uit z'n nek en heeft ie het in z'n hand en dan aait ie dat.
Echt zo'n iemand die als bachelorstudent elke dat in pantalon loopt met zo'n paraplu als wandelstok en een aktetas.
Ik kan er wel om lachen...quote:
Zou ik ook wel kunnen ja, maar dat fatsoen breng ik nog opquote:Op zondag 18 januari 2015 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch niet in zijn gezicht mag ik hopen
Volgens google een kwalificatieverweer waarbij je stelt dat de gedraging niet onder de in de tenlastelegging genoemde bepaling valt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
Kan iIemand die al strafproces heeft gevolgd, mij het dakdekkersverweer uitleggen?
Morgen tentamen Strafprocesrecht
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
Kan iIemand die al strafproces heeft gevolgd, mij het dakdekkersverweer uitleggen?
Dit dus. Bij een dakdekkersverweer wordt niet gezegd "ik heb deze auto niet gejat" maar "ik heb deze auto wel zonder toestemming van de eigenaar ontvreemd, maar het is geen diefstal, omdat...".quote:Op zondag 18 januari 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens google een kwalificatieverweer waarbij je stelt dat de gedraging niet onder de in de tenlastelegging genoemde bepaling valt.
Verweer waar je (indirect) de uitlegging van de wetsterm (die in de tll staat) ter discussie steltquote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:18 schreef Mshauri het volgende:
Shit, ik heb de tweemaandelijkse dasknopendiscussie gemist
Ik hoop dat je wel geklikt hebt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hou op ik wil het er niet meer over hebben
Maar juist het filmpje moest ik om lachenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hing met mijn muis boven de link en toen wist ik al genoeg
Tchock, heb je toevallig nog gave muziek? Beetje zoals Moderatquote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar juist het filmpje moest ik om lachen
Ja hoor. Momentje.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:19 schreef Accursius het volgende:
[..]
Tchock, heb je toevallig nog gave muziek? Beetje zoals Moderat
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:34 schreef IPA35 het volgende:
Bij de RUG mag je markeren in de wettenbundel, maar mag je ook nummers opschrijven en pijltjes tekenen met je markeerstift?
Ook geen pijltjes? Deed ik altijd om aan te geven van "dit artikel en verder".quote:
Op de EUR mag dit sowieso niet. Waar zijn Ties, Pax, Joosie of Etsu als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook geen pijltjes? Deed ik altijd om aan te geven van "dit artikel en verder".
Waar kan ik dit teruglezen? Ik snap geen kloot van die 10000 verschillende webdiensten die ze gebruiken.quote:
Melding gemaakt bij de examencommissie. Dikke fraude dit.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook geen pijltjes? Deed ik altijd om aan te geven van "dit artikel en verder".
Dat was op HBOquote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Melding gemaakt bij de examencommissie. Dikke fraude dit.
Oh. Nou. Op de RuG mag je alleen markeren. Verder niks.quote:
Naarquote:Op zondag 18 januari 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Nou. Op de RuG mag je alleen markeren. Verder niks.
Behalve in fiscale wetbundels, daar mag je wel in schrijven als in artikeljuncto's.
Als je dat gewend bent wel natuurlijk.quote:
Godver, letten ze daar opquote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Accursius het volgende:
O en je mag alleen arceren in je bundel, en ook alleen in 1 vloeiende beweging zegmaar. Je mag niet letter voor letter doen ofzo om zo een arrest te "verbergen".
Jaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Je hebt voor het eerst een tentamen op de RUG?
klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Accursius het volgende:
O en je mag alleen arceren in je bundel, en ook alleen in 1 vloeiende beweging zegmaar. Je mag niet letter voor letter doen ofzo om zo een arrest te "verbergen".
Waar kan ik de regels omtrent wettenbundels raadplegen?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
wat ik altijd doe, is als een bepaald woord belangrijker is ofzo, dan gebruik ik een ander kleurtje.
maar ben in 2,5 jaar nog nooit gecontroleerd in mn wetboek
Is ook geen doen, zeker bij de grote vakken. Maar goed, het risico zou ik in ieder geval niet willen lopen. Zo'n F op je bul is ook zo lelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
wat ik altijd doe, is als een bepaald woord belangrijker is ofzo, dan gebruik ik een ander kleurtje.
Je moet die regels nooit te ver oprekken. Individuele letters onderstrepen zodat ze woorden vormen mag bijvoorbeeld ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:49 schreef IPA35 het volgende:
NIET toegestaan:
Tekst bijschrijven: woorden, getallen, artikelnummers, etc.
Plaatsen van pijlen
Het overnemen van 'Kopjes' van Vermande in de Kluwer
Het overnemen van 'Verwijzingen' van Kluwer in Vermande
WEL toegestaan:
Kleuren
Onderstrepingen
Gebruik van gekleurde tabjes (mits onbeschreven)
http://www.rug.nl/rechten(...)d=rechten_7_891_1870
Mijn wetboek werd alleen gecontroleerd bij handelsverkeersrecht en formeel strafrecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
Dat staat daar niet en mij is hierover niets verteld.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet die regels nooit te ver oprekken. Individuele letters onderstrepen zodat ze woorden vormen mag bijvoorbeeld ook niet.
Klopt. Maar bij kleine vakken word ik ook nooit gecontroleerdquote:Op zondag 18 januari 2015 22:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Is ook geen doen, zeker bij de grote vakken. Maar goed, het risico zou ik in ieder geval niet willen lopen. Zo'n F op je bul is ook zo lelijk.
Is toch vanzelfsprekend?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat staat daar niet en mij is hierover niets verteld.
lid 1a Als fraude gelden onder meer:quote:
Nou nouquote:Op zondag 18 januari 2015 22:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
lid 1a Als fraude gelden onder meer:
i. het tijdens een tentamen – wc-bezoek daaronder begrepen – voorhanden hebben
van geschriften, andere gegevensdragers of elektronische apparatuur, tenzij het
gebruik daarvan is toegestaan;
ii. het tijdens een tentamen voorhanden hebben van bijschrijvingen in wetboeken,
daaronder begrepen door onderstrepingen of markeringen aangebrachte codes;
Kanker
Hahaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
lid 1a Als fraude gelden onder meer:
i. het tijdens een tentamen – wc-bezoek daaronder begrepen – voorhanden hebben
van geschriften, andere gegevensdragers of elektronische apparatuur, tenzij het
gebruik daarvan is toegestaan;
ii. het tijdens een tentamen voorhanden hebben van bijschrijvingen in wetboeken,
daaronder begrepen door onderstrepingen of markeringen aangebrachte codes;
Kanker
Daar mocht je ook alleen maar markeren en juncto artikelen noemen.quote:
Wat is dan t probleem dat je met 'kanker' gaat smijten?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Daar mocht je ook alleen maar markeren en juncto artikelen noemen.
Ik zie het probleem dus niet helemaal. Je mag alleen markeren in je bundel. Is toch niet heel gek. Anders hadden ze er net zo goed een openboektentamen van kunnen maken ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Daar mocht je ook alleen maar markeren en juncto artikelen noemen.
Oh gewoon daar deed ik altijd wel codes aanbrengen soms. Maar dat zal ook wel niet gemogen hebben eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is dan t probleem dat je met 'kanker' gaat smijten?
Als je alles uit de wet kunt halen zou je überhaupt geen boek nodig hebben...quote:Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik zie het probleem dus niet helemaal. Je mag alleen markeren in je bundel. Is toch niet heel gek. Anders hadden ze er net zo goed een openboektentamen van kunnen maken ja.
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waar zijn Ties, Pax, Joosie of Etsu als je ze nodig hebt?
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar het antwoord is al gegeven. Was de nieuwste Poi aan het kijken
Wat wel verrekte handig is, dat in de Kluwer sowieso en Vermande wellicht na elk artikel of artikellid een verwijzing staat naar samenhangende artikelen tussen []. Die kan je dus ook markeren, heb je toch je verwijzing.
Eén keer heeft dat me gered bij een tentamenvraag.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar. Niet zozeer de rechtsregels maar de naam die daarbij hoortquote:Op zondag 18 januari 2015 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén keer heeft dat me gered bij een tentamenvraag.
Want UvA staat het wel toe?quote:
Mja, en dan kan je snel het bijbehorende arrest opzoeken in je aangebrachte coderingen: weet je de rechtsregel nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.
33?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar.
Das drie keer niks. /pun intendedquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
33?Dat is echt niks.
Een keer 77 gehad.
Wat voor enge keuzevakken volg jijquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
33?Dat is echt niks.
Een keer 77 gehad.
Volgens mij mag je daar wel een bundel bij houden toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das drie keer niks. /pun intendedEuropees: 95 arresten
Welk vak gaat het om?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar. Niet zozeer de rechtsregels maar de naam die daarbij hoort.
Maar daar mocht je inhoudsopgave bij hebben met drie/vier trefwoorden per arrest en met tussenkopjes werken.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das drie keer niks. /pun intendedEuropees: 95 arresten
Burgerlijk Recht 2quote:
Gelukkig wel, man, man, man.. anders is er echt geen orde te scheppen in die chaosquote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Accursius het volgende:
[..]
Volgens mij mag je daar wel een bundel bij houden toch?
Hoor ook veel negatieve verhalen erover ja. Slagingspercentages van 20% en dat soort fratsen. Gelukkig heb ik het pas in 3e jaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, man, man, man.. anders is er echt geen orde te scheppen in die chaos
Wel mooi vak, dat dan weer wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Relatievermogensrecht is geen keuzevak voor notarieel.
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereiktquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hoor ook veel negatieve verhalen erover ja. Slagingspercentages van 20% en dat soort fratsen. Gelukkig heb ik het pas in 3e jaar
Hahaha, dat is wel heel dramatisch. Ik vraag me alleen dan af of dat nou te wijten is aan de studenten of aan de docenten.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereikt
http://www.gic.nl/innovat(...)akt-voor-hertentamenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereikt
2562 - Fever (meer techno)quote:
Vedder is een goede docent, daar ligt het zeker niet aan wat mij betreft, maar de tentamenvragen zijn zo pittig dat je niet weet welk antwoord je moet geven/wat ze willen horen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:06 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel heel dramatisch. Ik vraag me alleen dan af of dat nou te wijten is aan de studenten of aan de docenten.
Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat niet? Man, man, man, man, waar moet ik beginnen...
Langdradige casussen. Ik heb dit vak niet in Groningen gevolgd, maar ik heb ooit een casus gezien van Europees Recht van Etsu.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef IPA35 het volgende:
Europees Recht is berucht. Maar het boek is niet extreem dik of lastig (ik heb het al eens gebruikt). Wat is het probleem met dit vak?
Bedankt, even naar kijken. Vondelpark is heel gaaf ja. Ook dat andere album van hem NYC Stuff And NYC Bags. Ook een aanrader is trouwens Thrupence.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
2562 - Fever (meer techno)
Vondelpark - Seabed en EP Sauna
John Talabot - Fin
Jaime Woon - Mirrorwriting (meer R&B)
The Glitch Mob - Drink the Sea
Sepalcure - Sepalcure
Zoiets. Lastig keuzes maken.
Ja, ze zijn vet.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Accursius het volgende:
[..]
Bedankt, even naar kijken. Vondelpark is heel gaaf ja. Ook dat andere album van hem NYC Stuff And NYC Bags. Ook een aanrader is trouwens Thrupence.
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
Niet alleen langdradige casus (is al meervoud Ike) maar vooral dat elke docent per vraag gewoon zijn/haar eigen antwoord terug wil zien, in bijna exacte vorm qua bewoording. Als je ook maar iets benoemd als dat dat verondersteld mag worden want de casus geeft hiertoe aanleiding, dan wordt je genadeloos 0 punten toebedeeld. Als je de naam van het relevante arrest niet noemt -1 pnt, wanneer je voor de volledigheid een compleet schema doorloopt terwijl je bij stap 2 kunt stoppen -2pnt. Enzovoort en zo verder.
Ja als je beide combineert inderdaad dan is het niet gek dat er zulke resultaten volgen..quote:Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vedder is een goede docent, daar ligt het zeker niet aan wat mij betreft, maar de tentamenvragen zijn zo pittig dat je niet weet welk antwoord je moet geven/wat ze willen horen.
Veel inzicht en erg abstract.
Hoe jij altijd kunt verklaren dat jouw vakken zo veel moeilijker zijn dan die van anderen vind ik bijzonder.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
Ik was echt blij toen ik zag dat ik een 5,5 had voor EuropeesNog nooit zoveel frustraties en irritaties gehad om een vak/rechtsgebied.
En de mensen hier verzuurd dat ik blij was met een 6 terwijl hun 8 oid geen reet voorstelt qua t niveau.
Hap. Ik wist het.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe jij altijd kunt verklaren dat jouw vakken zo veel moeilijker zijn dan die van anderen vind ik bijzonder.
Dit, alsof ze per jaargang totaal verschillen qua te bestuderen stof. Behoudens een aanpassing in ECTS, maar zelfs die verandering (van 7 naar 10 EC's) stelt verrekte weinig voor qua toevoeging.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe jij altijd kunt verklaren dat jouw vakken zo veel moeilijker zijn dan die van anderen vind ik bijzonder.
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb over Europees Recht op UvA en RuG.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit, alsof ze per jaargang totaal verschillen qua te bestuderen stof. Behoudens een aanpassing in ECTS, maar zelfs die verandering (van 7 naar 10 EC's) stelt verrekte weinig voor qua toevoeging.
Oh, dat je makkelijker puntjes kan scoren aan de UvA dan de RuG mag verondersteld worden jaquote:Op zondag 18 januari 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb over Europees Recht op UvA en RuG.
Aldus Veenstra.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
Tis sowieso wel typisch een wanstaltig iets, die normering in ECTS. Per ECTS wordt je geacht 128 uren erin te stoppen. Welnu, ik heb vakken gehad met 3, 5, 7 en 10 ECT's. En er waren vakken bij waarbij ik meer tijd, zelfs ruimschoots meer lesuren kwijt was aan vakken die goed waren voor 3 ECTS's dan 10 ECT's.
[..]
Oh, dat je makkelijker puntjes kan scoren aan de UvA dan de RuG mag verondersteld worden ja![]()
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1544quote:
Ik vond t al zo raar dat iedereen hier Feenstra zei, maar ik dacht: ik hou m'n mondquote:Op zondag 18 januari 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1544
Je hebt nog gelijk ook. Naja, tis iig F Veenstra, vandaar mijn neiging omdat ie uut Fryslan kwam het een met een F te schrijven, maar das zijn voornaam
De graad komt zonder meerprijs, de P daarentegenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verbaast me dat je je P nog niet hebt.
Pythagorasquote:Op zondag 18 januari 2015 23:26 schreef Monnet het volgende:
Iemand een idee wat ik op een kantoor-assessment qua veronderstelde wiskundige vaardigheden moet inschatten? Ik was daar altijd walgelijk slecht in.
Nog zo eens twee, dan ben je zeg op een derde? Succesquote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef Etsu het volgende:
Ey Joos, ik heb vandaag nog even, met veel moeite, eerste twee onderdelen van de klapper gedaan. Ligt t aan mij of zijn de eerste twee onderdelen vooral in Sv te vinden?
Afhankelijk hoe ik me morgen voel, doe ik er nog eens 2 en zo hopelijk vrijdag knallen.
Het is vrijdagmiddag he. Iedere dag 2 onderdelen moet lukken (van de 11).quote:Op zondag 18 januari 2015 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog zo eens twee, dan ben je zeg op een derde? SuccesIk ga morgen beginnen aan de samenvatting en haal nieuwe markers op, Sv is nog ongemarkeerd en dat kan niet zo blijven in aanloop naar vrijdag
Ja, dan kom je net goed uit. Ben echt benieuwd hoe mij de eerste kans af gaat met voorbereiding.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag he. Iedere dag 2 onderdelen moet lukken (van de 11).
Wat een baas hequote:Op zondag 18 januari 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1544
Je hebt nog gelijk ook. Naja, tis iig F Veenstra, vandaar mijn neiging omdat ie uut Fryslan kwam het een met een F te schrijven, maar das zijn voornaam
[ afbeelding ]
Wat een lachebekkie is het toch
Kan ik alleen als ik echt helemaal kapot ben.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:39 schreef Yreal het volgende:
Wat is meerdere keren slapen per dag toch kut
lijkt me wel een goede show eigenlijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me zo storen aan die reclame voor Rot op naar je eigen land die de hele tijd gespamd wordt op de publieke omroep"Bladiebla stuurt zes Nederlanders naar een vluchtelingenkamp in Syrië. Met dezelfde ontberingen als echte vluchtelingen."
Oh echt? Je huis naar de tering geschoten, dood en verderf zaaiende oorlog in je stad, familie en vrienden verloren, de meeste hebben verschrikkelijke taferelen gezien en zouden in Nederland meteen met PDSS gediagnosticeerd worden. Maar in een tent slapen zonder roomservice is zo erg![]()
Lijkt mij gezeur van mensen over hoe kut leven zonder wc is en een hoop zielige verhalen over hoe erg het wel niet is. Zou me zeer verbazen als ze ingaan op niet-oppervlakkige problemen van vluchtelingen.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me wel een goede show eigenlijk.
vast mooi om wat pvv stemmers te zien waarvan het hele wereldbeeld ineen stort.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:19 schreef Tchock het volgende:
Niet dat het daarmee per definitie geen goede show is, maar ik vind het gewoon ontzettend dom en naïef te denken dat als een welgestelde Nederlander een paar weken met een camera op zijn neus in een vluchtelingenkamp gaat wonen, hij ook maar in de verste verte meemaakt wat het betekent om vluchteling te zijn. En dat is precies wat die reclame suggereert.
Dat lijkt mij ook de intentie van de makers, ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
vast mooi om wat pvv stemmers te zien waarvan het hele wereldbeeld ineen stort.
Scan even inquote:Op maandag 19 januari 2015 11:25 schreef Yreal het volgende:
Haha mijn tirade over de htm staat in het ad
Ik denk niet dat acta dan terugkomtquote:Op maandag 19 januari 2015 11:54 schreef Etsu het volgende:
ey pax hij scheldt je uit, een ban lijkt me op z'n plaats
dan kunnen we acta terugkrijgen
oh jammerquote:Op maandag 19 januari 2015 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat acta dan terugkomt
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet niet meer hoe eigenlijk
wat is hetquote:Op maandag 19 januari 2015 13:33 schreef Ties02 het volgende:
Zo, weer 2 hoofdstukken uit. Even vreetpauze houden.
Straks verder met: de geneeskundige behandelingsovereenkomst!![]()
Dit vak..
Verbintenissenrecht Capita Selectaquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verbintenissenrecht Capita Selecta
Zitten best leuke onderwerpen in hoor, maar ook sommige bepaald niet (zoals agentuur, bemiddeling of borgtocht bijvoorbeeld)
Woaah, dat is een goei. Ik heb mezelf een Band gegeven omdat ik m'n tentamens allemaal heb gemaakt. In retrospectief had ik een 6 voor burgerlijk terwijl ik voor 8+ ging en nog nooit zoveel had geleerd.. dan had ik die band niet mogen hebben. Maar heb hem alquote:Op maandag 19 januari 2015 13:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb me zelf wel een beloning in het vooruitzicht gesteld als ik de tentamens doorleef en dat is de PS4
Het enige wat me hier doorheen sleept
GTA 5 voor ps4quote:Op maandag 19 januari 2015 13:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb me zelf wel een beloning in het vooruitzicht gesteld als ik de tentamens doorleef en dat is de PS4
Het enige wat me hier doorheen sleept
GTA 5 voor PC straksquote:
quote:In de buurt van Amsterdam Centraal is vanochtend een hond aangereden. Het dier was vastgebonden aan de rails.
Door de aanrijding waren er veel vertragingen op het spoor. Enkele treinen moesten stil staan. Op Twitter reageerden de reizigers vooral verontwaardigd.
De NS kon weinig over de aanrijding vertellen. Rond 9.00 uur kwam het treinverkeer weer volledig op gang. Wie de hond heeft vastgebonden is nog niet duidelijk.
Diegene die dat gedaan hebben moeten ze ook vastknopen aan het spoorquote:
Feliquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
eindelijk romeins recht binnen en nu het tweede jaar afgerond
Gefeliciteerd Ets!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Succes ze geven daar niks toequote:Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
yes
ga wel ff naar de nabespreking denk ik
was mij vorig jaar ook niet gelukt nee, had toen een 5,4 ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is t een regel op de RuG dat bij twijfel t in voordeel van de student isquote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had keer een 5,49 en toen had ik een twijfelachtig puntje. Docent zei: is inderdaad twijfelachtig, maar ga je niets geven.. had je maar een 8 moeten halen. Ga maar lekker herkansen.
Wat? Neequote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij is t een regel op de RuG dat bij twijfel t in voordeel van de student is
Ik kon er ook al niet zo goed tegen toen ik nog een bloedhekel aan honden had...quote:Op maandag 19 januari 2015 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet meer zo goed tegen sinds ik Floor heb. Wie doet nou zoiets?
Altijd fijn om vakken weg te kunnen strepen, congratsquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Zulke docenten kom je ook tegen in Grunn. Meegemaakt met Europees, FAR, straf 3/2 nieuw. Ergens ook wel terecht want volgens mij checken ze die twijfelgevallen altijd al dubbel. Als je het dan bij de nabespreking nogmaals voorlegt zullen ze ook sneller hebben: had je maar beter moeten leren.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had keer een 5,49 en toen had ik een twijfelachtig puntje. Docent zei: is inderdaad twijfelachtig, maar ga je niets geven.. had je maar een 8 moeten halen. Ga maar lekker herkansen.
Man, man, man, man. Maar hey, je kon eerder van een 3 een 6 maken toch bij een ander vak? Gewoon stug proberen bij de nabesprekingquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
In ander nieuws, ik zie net dat ik 3 heb gehaald voor strafprocesrecht.
Om maar in de sfeer te blijven: feil!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
Wat een strafquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
Nee vroeger mocht ik dat graag zien, twee hondekoppen op elkaar. Ik bedoel meer dat het nieuws me nog meer raakt dan vroeger.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon er ook al niet zo goed tegen toen ik nog een bloedhekel aan honden had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |