quote:In de buurt van Amsterdam Centraal is vanochtend een hond aangereden. Het dier was vastgebonden aan de rails.
Door de aanrijding waren er veel vertragingen op het spoor. Enkele treinen moesten stil staan. Op Twitter reageerden de reizigers vooral verontwaardigd.
De NS kon weinig over de aanrijding vertellen. Rond 9.00 uur kwam het treinverkeer weer volledig op gang. Wie de hond heeft vastgebonden is nog niet duidelijk.
Diegene die dat gedaan hebben moeten ze ook vastknopen aan het spoorquote:
Feliquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
eindelijk romeins recht binnen en nu het tweede jaar afgerond
Gefeliciteerd Ets!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Succes ze geven daar niks toequote:Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
yes
ga wel ff naar de nabespreking denk ik
was mij vorig jaar ook niet gelukt nee, had toen een 5,4 ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is t een regel op de RuG dat bij twijfel t in voordeel van de student isquote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had keer een 5,49 en toen had ik een twijfelachtig puntje. Docent zei: is inderdaad twijfelachtig, maar ga je niets geven.. had je maar een 8 moeten halen. Ga maar lekker herkansen.
Wat? Neequote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij is t een regel op de RuG dat bij twijfel t in voordeel van de student is
Ik kon er ook al niet zo goed tegen toen ik nog een bloedhekel aan honden had...quote:Op maandag 19 januari 2015 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet meer zo goed tegen sinds ik Floor heb. Wie doet nou zoiets?
Altijd fijn om vakken weg te kunnen strepen, congratsquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Zulke docenten kom je ook tegen in Grunn. Meegemaakt met Europees, FAR, straf 3/2 nieuw. Ergens ook wel terecht want volgens mij checken ze die twijfelgevallen altijd al dubbel. Als je het dan bij de nabespreking nogmaals voorlegt zullen ze ook sneller hebben: had je maar beter moeten leren.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had keer een 5,49 en toen had ik een twijfelachtig puntje. Docent zei: is inderdaad twijfelachtig, maar ga je niets geven.. had je maar een 8 moeten halen. Ga maar lekker herkansen.
Man, man, man, man. Maar hey, je kon eerder van een 3 een 6 maken toch bij een ander vak? Gewoon stug proberen bij de nabesprekingquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
In ander nieuws, ik zie net dat ik 3 heb gehaald voor strafprocesrecht.
Om maar in de sfeer te blijven: feil!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
Wat een strafquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
Nee vroeger mocht ik dat graag zien, twee hondekoppen op elkaar. Ik bedoel meer dat het nieuws me nog meer raakt dan vroeger.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon er ook al niet zo goed tegen toen ik nog een bloedhekel aan honden had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |