Ja, ze zijn vet.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Accursius het volgende:
[..]
Bedankt, even naar kijken. Vondelpark is heel gaaf ja. Ook dat andere album van hem NYC Stuff And NYC Bags. Ook een aanrader is trouwens Thrupence.
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
Niet alleen langdradige casus (is al meervoud Ike) maar vooral dat elke docent per vraag gewoon zijn/haar eigen antwoord terug wil zien, in bijna exacte vorm qua bewoording. Als je ook maar iets benoemd als dat dat verondersteld mag worden want de casus geeft hiertoe aanleiding, dan wordt je genadeloos 0 punten toebedeeld. Als je de naam van het relevante arrest niet noemt -1 pnt, wanneer je voor de volledigheid een compleet schema doorloopt terwijl je bij stap 2 kunt stoppen -2pnt. Enzovoort en zo verder.
Ja als je beide combineert inderdaad dan is het niet gek dat er zulke resultaten volgen..quote:Op zondag 18 januari 2015 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vedder is een goede docent, daar ligt het zeker niet aan wat mij betreft, maar de tentamenvragen zijn zo pittig dat je niet weet welk antwoord je moet geven/wat ze willen horen.
Veel inzicht en erg abstract.
Hoe jij altijd kunt verklaren dat jouw vakken zo veel moeilijker zijn dan die van anderen vind ik bijzonder.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
Ik was echt blij toen ik zag dat ik een 5,5 had voor EuropeesNog nooit zoveel frustraties en irritaties gehad om een vak/rechtsgebied.
En de mensen hier verzuurd dat ik blij was met een 6 terwijl hun 8 oid geen reet voorstelt qua t niveau.
Hap. Ik wist het.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe jij altijd kunt verklaren dat jouw vakken zo veel moeilijker zijn dan die van anderen vind ik bijzonder.
Dit, alsof ze per jaargang totaal verschillen qua te bestuderen stof. Behoudens een aanpassing in ECTS, maar zelfs die verandering (van 7 naar 10 EC's) stelt verrekte weinig voor qua toevoeging.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe jij altijd kunt verklaren dat jouw vakken zo veel moeilijker zijn dan die van anderen vind ik bijzonder.
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb over Europees Recht op UvA en RuG.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit, alsof ze per jaargang totaal verschillen qua te bestuderen stof. Behoudens een aanpassing in ECTS, maar zelfs die verandering (van 7 naar 10 EC's) stelt verrekte weinig voor qua toevoeging.
Oh, dat je makkelijker puntjes kan scoren aan de UvA dan de RuG mag verondersteld worden jaquote:Op zondag 18 januari 2015 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb over Europees Recht op UvA en RuG.
Aldus Veenstra.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:18 schreef Joosie200 het volgende:
Tis sowieso wel typisch een wanstaltig iets, die normering in ECTS. Per ECTS wordt je geacht 128 uren erin te stoppen. Welnu, ik heb vakken gehad met 3, 5, 7 en 10 ECT's. En er waren vakken bij waarbij ik meer tijd, zelfs ruimschoots meer lesuren kwijt was aan vakken die goed waren voor 3 ECTS's dan 10 ECT's.
[..]
Oh, dat je makkelijker puntjes kan scoren aan de UvA dan de RuG mag verondersteld worden ja![]()
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1544quote:
Ik vond t al zo raar dat iedereen hier Feenstra zei, maar ik dacht: ik hou m'n mondquote:Op zondag 18 januari 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1544
Je hebt nog gelijk ook. Naja, tis iig F Veenstra, vandaar mijn neiging omdat ie uut Fryslan kwam het een met een F te schrijven, maar das zijn voornaam
De graad komt zonder meerprijs, de P daarentegenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verbaast me dat je je P nog niet hebt.
Pythagorasquote:Op zondag 18 januari 2015 23:26 schreef Monnet het volgende:
Iemand een idee wat ik op een kantoor-assessment qua veronderstelde wiskundige vaardigheden moet inschatten? Ik was daar altijd walgelijk slecht in.
Nog zo eens twee, dan ben je zeg op een derde? Succesquote:Op zondag 18 januari 2015 23:27 schreef Etsu het volgende:
Ey Joos, ik heb vandaag nog even, met veel moeite, eerste twee onderdelen van de klapper gedaan. Ligt t aan mij of zijn de eerste twee onderdelen vooral in Sv te vinden?
Afhankelijk hoe ik me morgen voel, doe ik er nog eens 2 en zo hopelijk vrijdag knallen.
Het is vrijdagmiddag he. Iedere dag 2 onderdelen moet lukken (van de 11).quote:Op zondag 18 januari 2015 23:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog zo eens twee, dan ben je zeg op een derde? SuccesIk ga morgen beginnen aan de samenvatting en haal nieuwe markers op, Sv is nog ongemarkeerd en dat kan niet zo blijven in aanloop naar vrijdag
Ja, dan kom je net goed uit. Ben echt benieuwd hoe mij de eerste kans af gaat met voorbereiding.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag he. Iedere dag 2 onderdelen moet lukken (van de 11).
Wat een baas hequote:Op zondag 18 januari 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/viewtutor?tutor=1544
Je hebt nog gelijk ook. Naja, tis iig F Veenstra, vandaar mijn neiging omdat ie uut Fryslan kwam het een met een F te schrijven, maar das zijn voornaam
[ afbeelding ]
Wat een lachebekkie is het toch
Kan ik alleen als ik echt helemaal kapot ben.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:39 schreef Yreal het volgende:
Wat is meerdere keren slapen per dag toch kut
lijkt me wel een goede show eigenlijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me zo storen aan die reclame voor Rot op naar je eigen land die de hele tijd gespamd wordt op de publieke omroep"Bladiebla stuurt zes Nederlanders naar een vluchtelingenkamp in Syrië. Met dezelfde ontberingen als echte vluchtelingen."
Oh echt? Je huis naar de tering geschoten, dood en verderf zaaiende oorlog in je stad, familie en vrienden verloren, de meeste hebben verschrikkelijke taferelen gezien en zouden in Nederland meteen met PDSS gediagnosticeerd worden. Maar in een tent slapen zonder roomservice is zo erg![]()
Lijkt mij gezeur van mensen over hoe kut leven zonder wc is en een hoop zielige verhalen over hoe erg het wel niet is. Zou me zeer verbazen als ze ingaan op niet-oppervlakkige problemen van vluchtelingen.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me wel een goede show eigenlijk.
vast mooi om wat pvv stemmers te zien waarvan het hele wereldbeeld ineen stort.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:19 schreef Tchock het volgende:
Niet dat het daarmee per definitie geen goede show is, maar ik vind het gewoon ontzettend dom en naïef te denken dat als een welgestelde Nederlander een paar weken met een camera op zijn neus in een vluchtelingenkamp gaat wonen, hij ook maar in de verste verte meemaakt wat het betekent om vluchteling te zijn. En dat is precies wat die reclame suggereert.
Dat lijkt mij ook de intentie van de makers, ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
vast mooi om wat pvv stemmers te zien waarvan het hele wereldbeeld ineen stort.
Scan even inquote:Op maandag 19 januari 2015 11:25 schreef Yreal het volgende:
Haha mijn tirade over de htm staat in het ad
Ik denk niet dat acta dan terugkomtquote:Op maandag 19 januari 2015 11:54 schreef Etsu het volgende:
ey pax hij scheldt je uit, een ban lijkt me op z'n plaats
dan kunnen we acta terugkrijgen
oh jammerquote:Op maandag 19 januari 2015 11:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat acta dan terugkomt
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet niet meer hoe eigenlijk
wat is hetquote:Op maandag 19 januari 2015 13:33 schreef Ties02 het volgende:
Zo, weer 2 hoofdstukken uit. Even vreetpauze houden.
Straks verder met: de geneeskundige behandelingsovereenkomst!![]()
Dit vak..
Verbintenissenrecht Capita Selectaquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verbintenissenrecht Capita Selecta
Zitten best leuke onderwerpen in hoor, maar ook sommige bepaald niet (zoals agentuur, bemiddeling of borgtocht bijvoorbeeld)
Woaah, dat is een goei. Ik heb mezelf een Band gegeven omdat ik m'n tentamens allemaal heb gemaakt. In retrospectief had ik een 6 voor burgerlijk terwijl ik voor 8+ ging en nog nooit zoveel had geleerd.. dan had ik die band niet mogen hebben. Maar heb hem alquote:Op maandag 19 januari 2015 13:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb me zelf wel een beloning in het vooruitzicht gesteld als ik de tentamens doorleef en dat is de PS4
Het enige wat me hier doorheen sleept
GTA 5 voor ps4quote:Op maandag 19 januari 2015 13:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb me zelf wel een beloning in het vooruitzicht gesteld als ik de tentamens doorleef en dat is de PS4
Het enige wat me hier doorheen sleept
GTA 5 voor PC straksquote:
quote:In de buurt van Amsterdam Centraal is vanochtend een hond aangereden. Het dier was vastgebonden aan de rails.
Door de aanrijding waren er veel vertragingen op het spoor. Enkele treinen moesten stil staan. Op Twitter reageerden de reizigers vooral verontwaardigd.
De NS kon weinig over de aanrijding vertellen. Rond 9.00 uur kwam het treinverkeer weer volledig op gang. Wie de hond heeft vastgebonden is nog niet duidelijk.
Diegene die dat gedaan hebben moeten ze ook vastknopen aan het spoorquote:
Feliquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
eindelijk romeins recht binnen en nu het tweede jaar afgerond
Gefeliciteerd Ets!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Succes ze geven daar niks toequote:Op maandag 19 januari 2015 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
yes
ga wel ff naar de nabespreking denk ik
was mij vorig jaar ook niet gelukt nee, had toen een 5,4 ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is t een regel op de RuG dat bij twijfel t in voordeel van de student isquote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had keer een 5,49 en toen had ik een twijfelachtig puntje. Docent zei: is inderdaad twijfelachtig, maar ga je niets geven.. had je maar een 8 moeten halen. Ga maar lekker herkansen.
Wat? Neequote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij is t een regel op de RuG dat bij twijfel t in voordeel van de student is
Ik kon er ook al niet zo goed tegen toen ik nog een bloedhekel aan honden had...quote:Op maandag 19 januari 2015 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet meer zo goed tegen sinds ik Floor heb. Wie doet nou zoiets?
Altijd fijn om vakken weg te kunnen strepen, congratsquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Etsu het volgende:
Zulke docenten kom je ook tegen in Grunn. Meegemaakt met Europees, FAR, straf 3/2 nieuw. Ergens ook wel terecht want volgens mij checken ze die twijfelgevallen altijd al dubbel. Als je het dan bij de nabespreking nogmaals voorlegt zullen ze ook sneller hebben: had je maar beter moeten leren.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had keer een 5,49 en toen had ik een twijfelachtig puntje. Docent zei: is inderdaad twijfelachtig, maar ga je niets geven.. had je maar een 8 moeten halen. Ga maar lekker herkansen.
Man, man, man, man. Maar hey, je kon eerder van een 3 een 6 maken toch bij een ander vak? Gewoon stug proberen bij de nabesprekingquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
In ander nieuws, ik zie net dat ik 3 heb gehaald voor strafprocesrecht.
Om maar in de sfeer te blijven: feil!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
Wat een strafquote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
Nee vroeger mocht ik dat graag zien, twee hondekoppen op elkaar. Ik bedoel meer dat het nieuws me nog meer raakt dan vroeger.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kon er ook al niet zo goed tegen toen ik nog een bloedhekel aan honden had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |