Want UvA staat het wel toe?quote:
Mja, en dan kan je snel het bijbehorende arrest opzoeken in je aangebrachte coderingen: weet je de rechtsregel nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.
33?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar.
Das drie keer niks. /pun intendedquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
33?Dat is echt niks.
Een keer 77 gehad.
Wat voor enge keuzevakken volg jijquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
33?Dat is echt niks.
Een keer 77 gehad.
Volgens mij mag je daar wel een bundel bij houden toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das drie keer niks. /pun intendedEuropees: 95 arresten
Welk vak gaat het om?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar. Niet zozeer de rechtsregels maar de naam die daarbij hoort.
Maar daar mocht je inhoudsopgave bij hebben met drie/vier trefwoorden per arrest en met tussenkopjes werken.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das drie keer niks. /pun intendedEuropees: 95 arresten
Burgerlijk Recht 2quote:
Gelukkig wel, man, man, man.. anders is er echt geen orde te scheppen in die chaosquote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Accursius het volgende:
[..]
Volgens mij mag je daar wel een bundel bij houden toch?
Hoor ook veel negatieve verhalen erover ja. Slagingspercentages van 20% en dat soort fratsen. Gelukkig heb ik het pas in 3e jaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, man, man, man.. anders is er echt geen orde te scheppen in die chaos
Wel mooi vak, dat dan weer wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Relatievermogensrecht is geen keuzevak voor notarieel.
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereiktquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hoor ook veel negatieve verhalen erover ja. Slagingspercentages van 20% en dat soort fratsen. Gelukkig heb ik het pas in 3e jaar
Hahaha, dat is wel heel dramatisch. Ik vraag me alleen dan af of dat nou te wijten is aan de studenten of aan de docenten.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereikt
http://www.gic.nl/innovat(...)akt-voor-hertentamenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereikt
2562 - Fever (meer techno)quote:
Vedder is een goede docent, daar ligt het zeker niet aan wat mij betreft, maar de tentamenvragen zijn zo pittig dat je niet weet welk antwoord je moet geven/wat ze willen horen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:06 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel heel dramatisch. Ik vraag me alleen dan af of dat nou te wijten is aan de studenten of aan de docenten.
Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat niet? Man, man, man, man, waar moet ik beginnen...
Langdradige casussen. Ik heb dit vak niet in Groningen gevolgd, maar ik heb ooit een casus gezien van Europees Recht van Etsu.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef IPA35 het volgende:
Europees Recht is berucht. Maar het boek is niet extreem dik of lastig (ik heb het al eens gebruikt). Wat is het probleem met dit vak?
Bedankt, even naar kijken. Vondelpark is heel gaaf ja. Ook dat andere album van hem NYC Stuff And NYC Bags. Ook een aanrader is trouwens Thrupence.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
2562 - Fever (meer techno)
Vondelpark - Seabed en EP Sauna
John Talabot - Fin
Jaime Woon - Mirrorwriting (meer R&B)
The Glitch Mob - Drink the Sea
Sepalcure - Sepalcure
Zoiets. Lastig keuzes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |