Lijk je meteen zo'n maffiabaas meequote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een camel overjas willen. Maarja.
Alleen nog maar een shitmaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier: http://www.debijenkorf.nl(...)renaccent-4494080004
Ik wil voor in de lente/zomer nog een goed getailleerde trench coat. Misschien wel camel inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een camel overjas willen. Maarja.
Ik bepaal zelf wat ik mooi vind.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie ook een soort Mike de Boer op kantoor als jullie hulp nodig hebben?
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je de plank volledig misslaat, dan hoor je het snel genoeg.
Bij ons is iedereen een fashionista.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie ook een soort Mike de Boer op kantoor als jullie hulp nodig hebben?
NEE.quote:
Het kan zijn dat dit Keyos isquote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
Er loopt trouwens wel zo'n echte relnicht bij rechten die zo'n vosje op z'n jas heeft zitten, zo'n stuk vacht? Maar als het warm is, haalt hij dat uit z'n nek en heeft ie het in z'n hand en dan aait ie dat.
Echt zo'n iemand die als bachelorstudent elke dat in pantalon loopt met zo'n paraplu als wandelstok en een aktetas.
Mooi toch, zo'n paradijsvogel.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
Er loopt trouwens wel zo'n echte relnicht bij rechten die zo'n vosje op z'n jas heeft zitten, zo'n stuk vacht? Maar als het warm is, haalt hij dat uit z'n nek en heeft ie het in z'n hand en dan aait ie dat.
Echt zo'n iemand die als bachelorstudent elke dat in pantalon loopt met zo'n paraplu als wandelstok en een aktetas.
Ik kan er wel om lachen...quote:
Zou ik ook wel kunnen ja, maar dat fatsoen breng ik nog opquote:Op zondag 18 januari 2015 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch niet in zijn gezicht mag ik hopen
Volgens google een kwalificatieverweer waarbij je stelt dat de gedraging niet onder de in de tenlastelegging genoemde bepaling valt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
Kan iIemand die al strafproces heeft gevolgd, mij het dakdekkersverweer uitleggen?
Morgen tentamen Strafprocesrecht
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
Kan iIemand die al strafproces heeft gevolgd, mij het dakdekkersverweer uitleggen?
Dit dus. Bij een dakdekkersverweer wordt niet gezegd "ik heb deze auto niet gejat" maar "ik heb deze auto wel zonder toestemming van de eigenaar ontvreemd, maar het is geen diefstal, omdat...".quote:Op zondag 18 januari 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens google een kwalificatieverweer waarbij je stelt dat de gedraging niet onder de in de tenlastelegging genoemde bepaling valt.
Verweer waar je (indirect) de uitlegging van de wetsterm (die in de tll staat) ter discussie steltquote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:18 schreef Mshauri het volgende:
Shit, ik heb de tweemaandelijkse dasknopendiscussie gemist
Ik hoop dat je wel geklikt hebt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hou op ik wil het er niet meer over hebben
Maar juist het filmpje moest ik om lachenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hing met mijn muis boven de link en toen wist ik al genoeg
Tchock, heb je toevallig nog gave muziek? Beetje zoals Moderatquote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar juist het filmpje moest ik om lachen
Ja hoor. Momentje.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:19 schreef Accursius het volgende:
[..]
Tchock, heb je toevallig nog gave muziek? Beetje zoals Moderat
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:34 schreef IPA35 het volgende:
Bij de RUG mag je markeren in de wettenbundel, maar mag je ook nummers opschrijven en pijltjes tekenen met je markeerstift?
Ook geen pijltjes? Deed ik altijd om aan te geven van "dit artikel en verder".quote:
Op de EUR mag dit sowieso niet. Waar zijn Ties, Pax, Joosie of Etsu als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook geen pijltjes? Deed ik altijd om aan te geven van "dit artikel en verder".
Waar kan ik dit teruglezen? Ik snap geen kloot van die 10000 verschillende webdiensten die ze gebruiken.quote:
Melding gemaakt bij de examencommissie. Dikke fraude dit.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ook geen pijltjes? Deed ik altijd om aan te geven van "dit artikel en verder".
Dat was op HBOquote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Melding gemaakt bij de examencommissie. Dikke fraude dit.
Oh. Nou. Op de RuG mag je alleen markeren. Verder niks.quote:
Naarquote:Op zondag 18 januari 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Nou. Op de RuG mag je alleen markeren. Verder niks.
Behalve in fiscale wetbundels, daar mag je wel in schrijven als in artikeljuncto's.
Als je dat gewend bent wel natuurlijk.quote:
Godver, letten ze daar opquote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Accursius het volgende:
O en je mag alleen arceren in je bundel, en ook alleen in 1 vloeiende beweging zegmaar. Je mag niet letter voor letter doen ofzo om zo een arrest te "verbergen".
Jaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Je hebt voor het eerst een tentamen op de RUG?
klopt.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:41 schreef Accursius het volgende:
O en je mag alleen arceren in je bundel, en ook alleen in 1 vloeiende beweging zegmaar. Je mag niet letter voor letter doen ofzo om zo een arrest te "verbergen".
Waar kan ik de regels omtrent wettenbundels raadplegen?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
wat ik altijd doe, is als een bepaald woord belangrijker is ofzo, dan gebruik ik een ander kleurtje.
maar ben in 2,5 jaar nog nooit gecontroleerd in mn wetboek
Is ook geen doen, zeker bij de grote vakken. Maar goed, het risico zou ik in ieder geval niet willen lopen. Zo'n F op je bul is ook zo lelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
wat ik altijd doe, is als een bepaald woord belangrijker is ofzo, dan gebruik ik een ander kleurtje.
Je moet die regels nooit te ver oprekken. Individuele letters onderstrepen zodat ze woorden vormen mag bijvoorbeeld ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:49 schreef IPA35 het volgende:
NIET toegestaan:
Tekst bijschrijven: woorden, getallen, artikelnummers, etc.
Plaatsen van pijlen
Het overnemen van 'Kopjes' van Vermande in de Kluwer
Het overnemen van 'Verwijzingen' van Kluwer in Vermande
WEL toegestaan:
Kleuren
Onderstrepingen
Gebruik van gekleurde tabjes (mits onbeschreven)
http://www.rug.nl/rechten(...)d=rechten_7_891_1870
Mijn wetboek werd alleen gecontroleerd bij handelsverkeersrecht en formeel strafrecht.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt.
Dat staat daar niet en mij is hierover niets verteld.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet die regels nooit te ver oprekken. Individuele letters onderstrepen zodat ze woorden vormen mag bijvoorbeeld ook niet.
Klopt. Maar bij kleine vakken word ik ook nooit gecontroleerdquote:Op zondag 18 januari 2015 22:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Is ook geen doen, zeker bij de grote vakken. Maar goed, het risico zou ik in ieder geval niet willen lopen. Zo'n F op je bul is ook zo lelijk.
Is toch vanzelfsprekend?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat staat daar niet en mij is hierover niets verteld.
lid 1a Als fraude gelden onder meer:quote:
Nou nouquote:Op zondag 18 januari 2015 22:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
lid 1a Als fraude gelden onder meer:
i. het tijdens een tentamen – wc-bezoek daaronder begrepen – voorhanden hebben
van geschriften, andere gegevensdragers of elektronische apparatuur, tenzij het
gebruik daarvan is toegestaan;
ii. het tijdens een tentamen voorhanden hebben van bijschrijvingen in wetboeken,
daaronder begrepen door onderstrepingen of markeringen aangebrachte codes;
Kanker
Hahaquote:Op zondag 18 januari 2015 22:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
lid 1a Als fraude gelden onder meer:
i. het tijdens een tentamen – wc-bezoek daaronder begrepen – voorhanden hebben
van geschriften, andere gegevensdragers of elektronische apparatuur, tenzij het
gebruik daarvan is toegestaan;
ii. het tijdens een tentamen voorhanden hebben van bijschrijvingen in wetboeken,
daaronder begrepen door onderstrepingen of markeringen aangebrachte codes;
Kanker
Daar mocht je ook alleen maar markeren en juncto artikelen noemen.quote:
Wat is dan t probleem dat je met 'kanker' gaat smijten?quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Daar mocht je ook alleen maar markeren en juncto artikelen noemen.
Ik zie het probleem dus niet helemaal. Je mag alleen markeren in je bundel. Is toch niet heel gek. Anders hadden ze er net zo goed een openboektentamen van kunnen maken ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Daar mocht je ook alleen maar markeren en juncto artikelen noemen.
Oh gewoon daar deed ik altijd wel codes aanbrengen soms. Maar dat zal ook wel niet gemogen hebben eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is dan t probleem dat je met 'kanker' gaat smijten?
Als je alles uit de wet kunt halen zou je überhaupt geen boek nodig hebben...quote:Op zondag 18 januari 2015 22:57 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ik zie het probleem dus niet helemaal. Je mag alleen markeren in je bundel. Is toch niet heel gek. Anders hadden ze er net zo goed een openboektentamen van kunnen maken ja.
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Waar zijn Ties, Pax, Joosie of Etsu als je ze nodig hebt?
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar het antwoord is al gegeven. Was de nieuwste Poi aan het kijken
Wat wel verrekte handig is, dat in de Kluwer sowieso en Vermande wellicht na elk artikel of artikellid een verwijzing staat naar samenhangende artikelen tussen []. Die kan je dus ook markeren, heb je toch je verwijzing.
Eén keer heeft dat me gered bij een tentamenvraag.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar. Niet zozeer de rechtsregels maar de naam die daarbij hoortquote:Op zondag 18 januari 2015 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén keer heeft dat me gered bij een tentamenvraag.
Want UvA staat het wel toe?quote:
Mja, en dan kan je snel het bijbehorende arrest opzoeken in je aangebrachte coderingen: weet je de rechtsregel nietquote:Op zondag 18 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb geen verwijzigen nodig. Maar stiekem letters aanstrepen om namen van arresten te onthouden heb ik me in het verleden wel schuldig aan gemaakt, niet dat ik daar veel aan had overigens.
33?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar.
Das drie keer niks. /pun intendedquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
33?Dat is echt niks.
Een keer 77 gehad.
Wat voor enge keuzevakken volg jijquote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
33?Dat is echt niks.
Een keer 77 gehad.
Volgens mij mag je daar wel een bundel bij houden toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das drie keer niks. /pun intendedEuropees: 95 arresten
Welk vak gaat het om?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik moet 33 arresten kennen voor het tentamen. Dat is best nog wel naar. Niet zozeer de rechtsregels maar de naam die daarbij hoort.
Maar daar mocht je inhoudsopgave bij hebben met drie/vier trefwoorden per arrest en met tussenkopjes werken.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das drie keer niks. /pun intendedEuropees: 95 arresten
Burgerlijk Recht 2quote:
Gelukkig wel, man, man, man.. anders is er echt geen orde te scheppen in die chaosquote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Accursius het volgende:
[..]
Volgens mij mag je daar wel een bundel bij houden toch?
Hoor ook veel negatieve verhalen erover ja. Slagingspercentages van 20% en dat soort fratsen. Gelukkig heb ik het pas in 3e jaarquote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, man, man, man.. anders is er echt geen orde te scheppen in die chaos
Wel mooi vak, dat dan weer wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Relatievermogensrecht is geen keuzevak voor notarieel.
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereiktquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hoor ook veel negatieve verhalen erover ja. Slagingspercentages van 20% en dat soort fratsen. Gelukkig heb ik het pas in 3e jaar
Hahaha, dat is wel heel dramatisch. Ik vraag me alleen dan af of dat nou te wijten is aan de studenten of aan de docenten.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereikt
http://www.gic.nl/innovat(...)akt-voor-hertentamenquote:Op zondag 18 januari 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer zelfs 9% of zoiets. Paar jaar terug. Heeft zelfs het nieuws bereikt
2562 - Fever (meer techno)quote:
Vedder is een goede docent, daar ligt het zeker niet aan wat mij betreft, maar de tentamenvragen zijn zo pittig dat je niet weet welk antwoord je moet geven/wat ze willen horen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:06 schreef Accursius het volgende:
[..]
Hahaha, dat is wel heel dramatisch. Ik vraag me alleen dan af of dat nou te wijten is aan de studenten of aan de docenten.
Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat niet? Man, man, man, man, waar moet ik beginnen...
Langdradige casussen. Ik heb dit vak niet in Groningen gevolgd, maar ik heb ooit een casus gezien van Europees Recht van Etsu.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef IPA35 het volgende:
Europees Recht is berucht. Maar het boek is niet extreem dik of lastig (ik heb het al eens gebruikt). Wat is het probleem met dit vak?
Bedankt, even naar kijken. Vondelpark is heel gaaf ja. Ook dat andere album van hem NYC Stuff And NYC Bags. Ook een aanrader is trouwens Thrupence.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
2562 - Fever (meer techno)
Vondelpark - Seabed en EP Sauna
John Talabot - Fin
Jaime Woon - Mirrorwriting (meer R&B)
The Glitch Mob - Drink the Sea
Sepalcure - Sepalcure
Zoiets. Lastig keuzes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |