Lijk je meteen zo'n maffiabaas meequote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een camel overjas willen. Maarja.
Alleen nog maar een shitmaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hier: http://www.debijenkorf.nl(...)renaccent-4494080004
Ik wil voor in de lente/zomer nog een goed getailleerde trench coat. Misschien wel camel inderdaad.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een camel overjas willen. Maarja.
Ik bepaal zelf wat ik mooi vind.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie ook een soort Mike de Boer op kantoor als jullie hulp nodig hebben?
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je de plank volledig misslaat, dan hoor je het snel genoeg.
Bij ons is iedereen een fashionista.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben jullie ook een soort Mike de Boer op kantoor als jullie hulp nodig hebben?
NEE.quote:
Het kan zijn dat dit Keyos isquote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
Er loopt trouwens wel zo'n echte relnicht bij rechten die zo'n vosje op z'n jas heeft zitten, zo'n stuk vacht? Maar als het warm is, haalt hij dat uit z'n nek en heeft ie het in z'n hand en dan aait ie dat.
Echt zo'n iemand die als bachelorstudent elke dat in pantalon loopt met zo'n paraplu als wandelstok en een aktetas.
Mooi toch, zo'n paradijsvogel.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:59 schreef Boterbartje het volgende:
Er loopt trouwens wel zo'n echte relnicht bij rechten die zo'n vosje op z'n jas heeft zitten, zo'n stuk vacht? Maar als het warm is, haalt hij dat uit z'n nek en heeft ie het in z'n hand en dan aait ie dat.
Echt zo'n iemand die als bachelorstudent elke dat in pantalon loopt met zo'n paraplu als wandelstok en een aktetas.
Ik kan er wel om lachen...quote:
Zou ik ook wel kunnen ja, maar dat fatsoen breng ik nog opquote:Op zondag 18 januari 2015 18:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toch niet in zijn gezicht mag ik hopen
Volgens google een kwalificatieverweer waarbij je stelt dat de gedraging niet onder de in de tenlastelegging genoemde bepaling valt.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
Kan iIemand die al strafproces heeft gevolgd, mij het dakdekkersverweer uitleggen?
Morgen tentamen Strafprocesrecht
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
Kan iIemand die al strafproces heeft gevolgd, mij het dakdekkersverweer uitleggen?
Dit dus. Bij een dakdekkersverweer wordt niet gezegd "ik heb deze auto niet gejat" maar "ik heb deze auto wel zonder toestemming van de eigenaar ontvreemd, maar het is geen diefstal, omdat...".quote:Op zondag 18 januari 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens google een kwalificatieverweer waarbij je stelt dat de gedraging niet onder de in de tenlastelegging genoemde bepaling valt.
Verweer waar je (indirect) de uitlegging van de wetsterm (die in de tll staat) ter discussie steltquote:Op zondag 18 januari 2015 19:57 schreef Reddead het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |