Smoesjesquote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de koorts te pakken. Wat te doen, straf2 skippen of proberen as vrijdag?
Gewoon gaan. Als je kan computeren ben je niet echt ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de koorts te pakken. Wat te doen, straf2 skippen of proberen as vrijdag?
M'n lichaamstemperatuur zegt wat anders. Maar staat genoteerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als je kan computeren ben je niet echt ziek.
Ben zelf al een week aan het miepen, maar voor mijn gevoel duurt het altijd langer als je niet gewoon naar kantoortje ofzo gaat. Maargoed, dat kan je zelf het beste beoordelen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n lichaamstemperatuur zegt wat anders. Maar staat genoteerd.
Dit ja. Dat je je op zondag kut voelt maakt toch in principe niet uit voor een tentamen op vrijdag?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiesmorgens. Ik zou donderdag aanzien hoe je je dan voelt Ets. Nog immer zo als vandaag, skippen. Indien beter, gewoon gaan.
En volgende week PEC - AZ, volgens mij hebben we van AZ eeuwen niet gewonnen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
Feyenoord ontsnapt. Go go Twente, das wel in het voordeel van PEC. Blijven ze mooi derde, al wordt het dan wel spannend met zoveel teams op 31pnt, net onder PEC.
Zie mijn ninja-edit, mijn bericht was na de penal die mis ging en terwijl ie net geplaatst werd schoot Immers de voorzet uit de corner erinquote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch net 1-0 of zie jij iets wat ik niet zie
Jij kijkt ook via streams toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-edit, mijn bericht was na de penal die mis ging en terwijl ie net geplaatst werd schoot Immers de voorzet uit de corner erin
ikkijkonlinequote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kijkt ook via streams toch?Welke gebruik je? Kan er nergens een vinden met Nederlands commentaar die niet heel erg schokt.
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Hierboven is prima veilig. Je eerste pak gewoon een zo standaard mogelijk pak voor wat betreft kleuren, revers, zakken en ga zo maar door. Daarna kun je gaan uitbreiden met iets andere pakken. Je komt er ook pas langzaam achter wat je mooi vindt en wat jou goed staat. Als je blauw neemt, dan in ieder geval donker navy voor je eerste pak.
En zwart is inderdaad voornamelijk voor begrafenissen.
O, ben het alleen niet eens met de opmerking hierboven over de (dubbele) windsor, maar dat is persoonlijk.
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft. Gewoon doorgaan, anders word je echt ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben zelf al een week aan het miepen, maar voor mijn gevoel duurt het altijd langer als je niet gewoon naar kantoortje ofzo gaat. Maargoed, dat kan je zelf het beste beoordelen.
Heerlijk he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |