• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt. Afgezien van die dingen heeft volgens mij niemand behalve hij een probleem met je.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:32 schreef Etsu het volgende:
Is geen willekeur, BOL9090. Maar je laat je gewoon opnaaien en je hapt veel te makkelijk. Laat gaan.
Het doet me wat. Zulke bitches ken ik niet in real life.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt.
Niets van aantrekken.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:36 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Het doet me wat. Zulke bitches ken ik niet in real life.
En je blijft maar bemoeien met dingen waar je geen weet van hebt.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
En je blijft maar doorjammeren als Boterbartje al niets meer zegt. Afgezien van die dingen heeft volgens mij niemand behalve hij een probleem met je.
Dat klopt. Aangenaam, Tchock.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En je blijft maar bemoeien met dingen waar je geen weet van hebt.
De eerste zin is altijd het moeilijkst. Daarna komt het vanzelf wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
Sollicitatiebrief schrijven is zo moeilijk
Geachte mevrouw X,quote:Op zondag 18 januari 2015 00:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De eerste zin is altijd het moeilijkst. Daarna komt het vanzelf wel.
Waarvoor? Stage?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
Sollicitatiebrief schrijven is zo moeilijk
Zou wel chill zijn. Kan je lekker rellen.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 00:26 schreef Accursius het volgende:
[..]
Donkerblauw pak / Donkergrijs
Wit overhemd
Donker blauwe das
Zwarte oxford schoenen
Oowja en wel een four in a hand knopen. Geen windsor.
Hierboven is prima veilig. Je eerste pak gewoon een zo standaard mogelijk pak voor wat betreft kleuren, revers, zakken en ga zo maar door. Daarna kun je gaan uitbreiden met iets andere pakken. Je komt er ook pas langzaam achter wat je mooi vindt en wat jou goed staat. Als je blauw neemt, dan in ieder geval donker navy voor je eerste pak.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:09 schreef Boterbartje het volgende:
Hey mahaarbal, jij bent echt zo'n pakken expert he? Wat vind jij van kleur op bijv. inhouse dagen, legal lunches etc. Is antraciet/grijs/zwart een must of is een mooi blauw pak ook niet verkeerd?
Dus:quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Goed mensen verstand van huurrecht hier?Zit even met het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin gaan samenwonen. We hebben een hele mooie studio gevonden, die we graag willen gaan huren. Vrijdagavond heb ik een soort voorovereenkomst tot huur ontvangen waarin staat dat ik verplicht ben tot het betalen van een voorschot van 300, wat afgaat van het totaal wat bestaat uit eerste maand huur, maandhuur borg en de bemiddelingskosten over te maken voor aanvang van de huur. Onder de voorwaarden staat dat ik dat voorschot kwijt ben als het rondmaken van de contracten ed. mislukt. Is dit niet onredelijk bezwarend? Formulering is: "Met de ondertekening van deze voorovereenkomst wilt u de woonruimte graag huren. Wanneer u na de aanbetaling toch afziet van de kamer dan bent u aanbetaling kwijt".
Ook is er een formulier tot borgstelling meegezonden, die getekent zou moeten worden door ouders of voogd. Hiernaast moet echter door ons een maand huur aan borg worden betaald. Is dit niet dubbelop?
Punt is dat je wel bijdehand kan doen, maar vaak zijn er voor jou tien anderen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin gaan samenwonen. We hebben een hele mooie studio gevonden, die we graag willen gaan huren. Vrijdagavond heb ik een soort voorovereenkomst tot huur ontvangen waarin staat dat ik verplicht ben tot het betalen van een voorschot van 300, wat afgaat van het totaal wat bestaat uit eerste maand huur, maandhuur borg en de bemiddelingskosten over te maken voor aanvang van de huur. Onder de voorwaarden staat dat ik dat voorschot kwijt ben als het rondmaken van de contracten ed. mislukt. Is dit niet onredelijk bezwarend? Formulering is: "Met de ondertekening van deze voorovereenkomst wilt u de woonruimte graag huren. Wanneer u na de aanbetaling toch afziet van de kamer dan bent u aanbetaling kwijt".
Ook is er een formulier tot borgstelling meegezonden, die getekent zou moeten worden door ouders of voogd. Hiernaast moet echter door ons een maand huur aan borg worden betaald. Is dit niet dubbelop?
Wil je het huis?quote:Op zondag 18 januari 2015 10:56 schreef underground1009 het volgende:
Smoesjesquote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de koorts te pakken. Wat te doen, straf2 skippen of proberen as vrijdag?
Gewoon gaan. Als je kan computeren ben je niet echt ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
M'n lichaamstemperatuur zegt wat anders. Maar staat genoteerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Als je kan computeren ben je niet echt ziek.
Ben zelf al een week aan het miepen, maar voor mijn gevoel duurt het altijd langer als je niet gewoon naar kantoortje ofzo gaat. Maargoed, dat kan je zelf het beste beoordelen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n lichaamstemperatuur zegt wat anders. Maar staat genoteerd.
Dit ja. Dat je je op zondag kut voelt maakt toch in principe niet uit voor een tentamen op vrijdag?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:04 schreef Joosie200 het volgende:
Goeiesmorgens. Ik zou donderdag aanzien hoe je je dan voelt Ets. Nog immer zo als vandaag, skippen. Indien beter, gewoon gaan.
En volgende week PEC - AZ, volgens mij hebben we van AZ eeuwen niet gewonnen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
Feyenoord ontsnapt. Go go Twente, das wel in het voordeel van PEC. Blijven ze mooi derde, al wordt het dan wel spannend met zoveel teams op 31pnt, net onder PEC.
Zie mijn ninja-edit, mijn bericht was na de penal die mis ging en terwijl ie net geplaatst werd schoot Immers de voorzet uit de corner erinquote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch net 1-0 of zie jij iets wat ik niet zie
Jij kijkt ook via streams toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zie mijn ninja-edit, mijn bericht was na de penal die mis ging en terwijl ie net geplaatst werd schoot Immers de voorzet uit de corner erin
ikkijkonlinequote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kijkt ook via streams toch?Welke gebruik je? Kan er nergens een vinden met Nederlands commentaar die niet heel erg schokt.
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Hierboven is prima veilig. Je eerste pak gewoon een zo standaard mogelijk pak voor wat betreft kleuren, revers, zakken en ga zo maar door. Daarna kun je gaan uitbreiden met iets andere pakken. Je komt er ook pas langzaam achter wat je mooi vindt en wat jou goed staat. Als je blauw neemt, dan in ieder geval donker navy voor je eerste pak.
En zwart is inderdaad voornamelijk voor begrafenissen.
O, ben het alleen niet eens met de opmerking hierboven over de (dubbele) windsor, maar dat is persoonlijk.
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft. Gewoon doorgaan, anders word je echt ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben zelf al een week aan het miepen, maar voor mijn gevoel duurt het altijd langer als je niet gewoon naar kantoortje ofzo gaat. Maargoed, dat kan je zelf het beste beoordelen.
Heerlijk he?quote:
Wat een gelulquote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft. Gewoon doorgaan, anders word je echt ziek.
[..]
Heerlijk he?
Kijk het even aan en beslis 1 a 2 dagen voor het tentamen.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft.. zolang je gewoon doorwerkt is er niets aan de hand... je kan je best een beetje slechte te pas voelen, maar pas als je stopt en gaat 'uitzieken' word je écht ziek. Daarom worden echte mannen ook niet ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Als je de griep hebt ben je ziek, klaar. Als je dan toch nog naar je werk gaat riskeer je alleen nog maar het aansteken van anderen.
Twentequote:
Ja, als je een band had hoefde je niet steeds een thermometer in je kontquote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
38,4 graden nu![]()
Nou ik hoop maar op de beste
Flikker op.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, als je een band had hoefde je niet steeds een thermometer in je kont
Je hebt niet gekeken merk ikquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TwenteIn 3 minuten 2 goals om de oren krijgen. Sorry Ties, je clubje bakte er niks van vanmiddag.
Ja ach, ik bedoelde het niet homo-achtig hoor.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je die thermometer opmerking in GRTD had gemaakt had ets er smakelijk om gelachen en meteen in z'n sig gezet
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je die thermometer opmerking in GRTD had gemaakt had ets er smakelijk om gelachen en meteen in z'n sig gezet
Ik bedoel het niet homo-achtig heurquote:
Heb al de hele tijd gekeken heur, Corona doet wel zijn best, maar krijgt ze er niet in. Bijna 4-1 door Immers, maar de paal stond er.quote:
Mwah. Ik draag gewoon zwarte schoenen onder m'n blauwe pakken.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.
Ik vind een dubbele windsor trouwens ook mooier (en die kan ik zelfs nog strikken als ik dronken ben dus) maar ik vind zwart en blauw nogal vloeken dus dan zouden daar eerder donkerbruine schoenen onder gaan..
Gewoon zwart doen, is veel mooier en kan nooit fout gaan. Om je ook nog te overtuigen over de dasknoop.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.
Ik vind een dubbele windsor trouwens ook mooier (en die kan ik zelfs nog strikken als ik dronken ben dus) maar ik vind zwart en blauw nogal vloeken dus dan zouden daar eerder donkerbruine schoenen onder gaan..
Twee keer eromheen slaan, krijg je zoals de bovenste foto een knoop en wordt die tik korter. Dat scheelt vaak.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ik kan alleen van die lullige enkele knoopjes waardoor mijn dassen te lang zijn.
Haha!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ik kan alleen van die lullige enkele knoopjes waardoor mijn dassen te lang zijn.
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Yreal?quote:
Ja, ok ok. Maar eigenlijk kan dat niet echt. Als man valt je dat waarschijnlijk niet zo op maar als je een vrouw als collega of klant heeft, die gaat wel zien dat je zwart en navy combineert en dat dat eigenlijk niet kanquote:Op zondag 18 januari 2015 16:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah. Ik draag gewoon zwarte schoenen onder m'n blauwe pakken.
Ik vind niet dat dit vóór de FIH spreekt. Die knoop loopt scheef, je ziet er een stuk onderuit.. het is niet lelijk hoor, maar de windsor is veel strakker en meer symmetrisch. Maar hij mag wel ietsjes strakker dan op de afbeelding, het hoeft niet zo'n dikke knoop te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gewoon zwart doen, is veel mooier en kan nooit fout gaan. Om je ook nog te overtuigen over de dasknoop.
Windsor
[ afbeelding ]
FIH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_O_ De windsor is tevens ook niet flatterend, door de brede volle knoop lijkt je gezicht boller/ronder. Doordat de FIH dun en langwerpig is krijgt je hoofd ook meer lengte en lijkt het smaller. De FIH is nog makkelijker te knopen dan de bovengenoemde knoop zie hier onder voor een handleiding
[ afbeelding ]
Altijdquote:Op zondag 18 januari 2015 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Yreal?
Dat asymmetrische brengt juist wat leven in het geheel. Als je perse een windsor wil doe dan in ieder geval een halve.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ok ok. Maar eigenlijk kan dat niet echt. Als man valt je dat waarschijnlijk niet zo op maar als je een vrouw als collega of klant heeft, die gaat wel zien dat je zwart en navy combineert en dat dat eigenlijk niet kan
[..]
Ik vind niet dat dit vóór de FIH spreekt. Die knoop loopt scheef, je ziet er een stuk onderuit.. het is niet lelijk hoor, maar de windsor is veel strakker en meer symmetrisch. Maar hij mag wel ietsjes strakker dan op de afbeelding, het hoeft niet zo'n dikke knoop te zijn.
Je kunt ook een leuke das met bijpassende sokken dragen of een slayer-overhemd om het wat op te leuken, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:57 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dat asymmetrische brengt juist wat leven in het geheel. Als je perse een windsor wil doe dan in ieder geval een halve.
ah.. Hoe zie je dat voor je met aids ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft.. zolang je gewoon doorwerkt is er niets aan de hand... je kan je best een beetje slechte te pas voelen, maar pas als je stopt en gaat 'uitzieken' word je écht ziek. Daarom worden echte mannen ook niet ziek.
Je laat hierbij het soort boord volledig buiten beschouwing. Soms heb je gewoon een dikkere knoop nodig. Een FIH op een volledig cutaway (of sommige WS) boorden ziet er meestal raar uit. Bovendien heeft iemand met een lang/smal hoofd juist geen 'behoefte' aan een esthetisch nog smaller en dunner hoofd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Accursius het volgende:
_O_ De windsor is tevens ook niet flatterend, door de brede volle knoop lijkt je gezicht boller/ronder. Doordat de FIH dun en langwerpig is krijgt je hoofd ook meer lengte en lijkt het smaller. De FIH is nog makkelijker te knopen dan de bovengenoemde knoop zie hier onder voor een handleiding
[ afbeelding ]
Het valt mij juist op. Van oudsher is het altijd al zwart geweest onder pakken, welk pak dan ook. Dat het tegenwoordig hipper is om bruin onder je pakken te dragen doet daar niets aan af.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ok ok. Maar eigenlijk kan dat niet echt. Als man valt je dat waarschijnlijk niet zo op maar als je een vrouw als collega of klant heeft, die gaat wel zien dat je zwart en navy combineert en dat dat eigenlijk niet kan
[..]
Ik vind niet dat dit vóór de FIH spreekt. Die knoop loopt scheef, je ziet er een stuk onderuit.. het is niet lelijk hoor, maar de windsor is veel strakker en meer symmetrisch. Maar hij mag wel ietsjes strakker dan op de afbeelding, het hoeft niet zo'n dikke knoop te zijn.
Nee. Ik draag sowieso bijna nooit een pak. In het dagelijks leven draag ik een broek in beige, oker of blauw met een overhemd of trui en bruine schoenen/riem.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef eriksd het volgende:
Boterbartje draagt van die pakken met een ruit.
Natuurlijk alleen van toepassing op griep/verkouden etc. Dul.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
ah.. Hoe zie je dat voor je met aids ofzo?
Inderdaad, dat is een hele losse knoop. Veel te dik.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je laat hierbij het soort boord volledig buiten beschouwing. Soms heb je gewoon een dikkere knoop nodig. Een FIH op een volledig cutaway (of sommige WS) boorden ziet er meestal raar uit. Bovendien heeft iemand met een lang/smal hoofd juist geen 'behoefte' aan een esthetisch nog smaller en dunner hoofd.
Conclusie: pas je knoop aan aan je voorkeur, je overhemd en je kop.
Overigens is mijn dubbele windows meestal 2x zo strak aangetrokken als die windsor op de foto.
[..]
Het valt mij juist op. Van oudsher is het altijd al zwart geweest onder pakken, welk pak dan ook. Dat het tegenwoordig hipper is om bruin onder je pakken te dragen doet daar niets aan af.
En dat een vrouw dat ziet zal me jeuken. Die weten over het algemeen 0,0 van mannelijke zakelijke kleding en bijbehorende gebruiken.
Bruin draag ik zelden tot nooit onder m'n pakken (heel af en toe bruin suède, maar dat is dan bijvoorbeeld omdat m'n zwarte schoenen even niet goed gepoetst zijn of iets dergelijks). Wel bruin onder m'n reguliere vrije tijd blazers.
Wat lul je danquote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee. Ik draag sowieso bijna nooit een pak.
Gewoon, moet toch wel beetje oriënteren. Voor sommige inhouse dagen is het de dresscode. Vandaar.quote:
Niet mee eens, de FIH staat bij alle soorten boorden fraai. Of deze nou extreem zijn weggesneden of juist heel puntig zijn. Zie hieronder wat voorbeelden. Jouw laatste alinea's kan ik alleen maar onderstrepen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je laat hierbij het soort boord volledig buiten beschouwing. Soms heb je gewoon een dikkere knoop nodig. Een FIH op een volledig cutaway (of sommige WS) boorden ziet er meestal raar uit. Bovendien heeft iemand met een lang/smal hoofd juist geen 'behoefte' aan een esthetisch nog smaller en dunner hoofd.
Conclusie: pas je knoop aan aan je voorkeur, je overhemd en je kop.
Overigens is mijn dubbele windsor meestal 2x zo strak aangetrokken als die windsor op de foto.
[..]
Het valt mij juist op. Van oudsher is het altijd al zwart geweest onder pakken, welk pak dan ook. Dat het tegenwoordig hipper is om bruin onder je pakken te dragen doet daar niets aan af.
En dat een vrouw dat ziet zal me jeuken. Die weten over het algemeen 0,0 van mannelijke zakelijke kleding en bijbehorende gebruiken.
Bruin draag ik zelden tot nooit onder m'n pakken (heel af en toe bruin suède, maar dat is dan bijvoorbeeld omdat m'n zwarte schoenen even niet goed gepoetst zijn of iets dergelijks). Wel bruin onder m'n reguliere vrije tijd blazers.
Daar loopt toch iedereen er bagger bij, lekker belangrijk. Doorgaans zijn die dingen nog op een casual friday ook.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon, moet toch wel beetje oriënteren. Voor sommige inhouse dagen is het de dresscode. Vandaar.
Mwah, ik vind de FIH soms te klein voor bepaalde boorden. Dan valt je das helemaal weg. En dan doen sommige mensen ook nog eens een FIH met een zeer dunne das op een cutaway boord. Blijft niets van over.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Niet mee eens, de FIH staat bij alle soorten boorden fraai. Of deze nou extreem zijn weggesneden of juist heel puntig zijn. Zie hieronder wat voorbeelden. Jouw laatste alinea's kan ik alleen maar onderstrepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja weet ik wel, maar daarom hoef ik er toch niet bagger bij te lopen. Daarnaast heb ik wel een mooi antraciet pak hangen, maar daar pas ik niet meer in.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar loopt toch iedereen er bagger bij, lekker belangrijk. Doorgaans zijn die dingen nog op een casual friday ook.
Ik mis actaquote:
Ik vrees ook dat we het hier niet over eens gaan worden, we hebben deze discussie ook al eerder gevoerd kan ik mij herinneren.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de FIH soms te klein voor bepaalde boorden. Dan valt je das helemaal weg. En dan doen sommige mensen ook nog eens een FIH met een zeer dunne das op een cutaway boord. Blijft niets van over.
Verder: iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren.
Wat is er te klein aan? Vaak kan je nog 4 centimeter uitleggen op het jasje. Broek is afhankelijk hoeveel stof het bassin aan de binnenkant over heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar daarom hoef ik er toch niet bagger bij te lopen. Daarnaast heb ik wel een mooi antraciet pak hangen, maar daar pas ik niet meer in.
ib4 dikzak.
Bartje loopt enorm te snacken.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:27 schreef Accursius het volgende:
[..]
Wat is er te klein aan? Vaak kan je nog 4 centimeter uitleggen op het jasje. Broek is afhankelijk hoeveel stof het bassin aan de binnenkant over heeft.
Broek. Ik heb hem helemaal uit laten leggen, zat nog vrij veel stof, maar desalniettemin toch niet helemaal comfortabel. Maar goed, ik jojo gewoon met mijn gewicht, een pak jojo't niet met de maat. helaas.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:27 schreef Accursius het volgende:
[..]
Wat is er te klein aan? Vaak kan je nog 4 centimeter uitleggen op het jasje. Broek is afhankelijk hoeveel stof het bassin aan de binnenkant over heeft.
Inderdaad. Ik vreet gewoon veel en sport al 4 jaar niet meer. Dat werkt niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bartje loopt enorm te snacken.
Ik heb ook weer een pakje Tuc achter de kiezen.
Ben je vies dik dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Broek. Ik heb hem helemaal uit laten leggen, zat nog vrij veel stof, maar desalniettemin toch niet helemaal comfortabel. Maar goed, ik jojo gewoon met mijn gewicht, een pak jojo't niet met de maat. helaas.
Maar goed, ik heb nu m'n Microsoft Band.. wellicht dat ik wel weer ruim 5kg afval door weer te sporten. We zullen zien.
Dan wordt het lastig ja als er geen stof over is..quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Broek. Ik heb hem helemaal uit laten leggen, zat nog vrij veel stof, maar desalniettemin toch niet helemaal comfortabel. Maar goed, ik jojo gewoon met mijn gewicht, een pak jojo't niet met de maat. helaas.
Maar goed, ik heb nu m'n Microsoft Band.. wellicht dat ik wel weer ruim 5kg afval door weer te sporten. We zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |