Wat een gelulquote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft. Gewoon doorgaan, anders word je echt ziek.
[..]
Heerlijk he?
Kijk het even aan en beslis 1 a 2 dagen voor het tentamen.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef Etsu het volgende:
Ik heb de koorts te pakken. Wat te doen, straf2 skippen of proberen as vrijdag?
Je wordt pas ziek als je eraan toegeeft.. zolang je gewoon doorwerkt is er niets aan de hand... je kan je best een beetje slechte te pas voelen, maar pas als je stopt en gaat 'uitzieken' word je écht ziek. Daarom worden echte mannen ook niet ziek.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Als je de griep hebt ben je ziek, klaar. Als je dan toch nog naar je werk gaat riskeer je alleen nog maar het aansteken van anderen.
Twentequote:
Ja, als je een band had hoefde je niet steeds een thermometer in je kontquote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
38,4 graden nu![]()
Nou ik hoop maar op de beste
Flikker op.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, als je een band had hoefde je niet steeds een thermometer in je kont
Je hebt niet gekeken merk ikquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TwenteIn 3 minuten 2 goals om de oren krijgen. Sorry Ties, je clubje bakte er niks van vanmiddag.
Ja ach, ik bedoelde het niet homo-achtig hoor.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je die thermometer opmerking in GRTD had gemaakt had ets er smakelijk om gelachen en meteen in z'n sig gezet
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Als je die thermometer opmerking in GRTD had gemaakt had ets er smakelijk om gelachen en meteen in z'n sig gezet
Ik bedoel het niet homo-achtig heurquote:
Heb al de hele tijd gekeken heur, Corona doet wel zijn best, maar krijgt ze er niet in. Bijna 4-1 door Immers, maar de paal stond er.quote:
Mwah. Ik draag gewoon zwarte schoenen onder m'n blauwe pakken.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.
Ik vind een dubbele windsor trouwens ook mooier (en die kan ik zelfs nog strikken als ik dronken ben dus) maar ik vind zwart en blauw nogal vloeken dus dan zouden daar eerder donkerbruine schoenen onder gaan..
Gewoon zwart doen, is veel mooier en kan nooit fout gaan. Om je ook nog te overtuigen over de dasknoop.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een mooie donker navy, wel tof. Ik heb al wel een antraciet pak hangen, maar vanwege mijn voorliefde voor echte mannenmaaltijden en spieren pas ik daar niet helemaal lekker in.
Ik vind een dubbele windsor trouwens ook mooier (en die kan ik zelfs nog strikken als ik dronken ben dus) maar ik vind zwart en blauw nogal vloeken dus dan zouden daar eerder donkerbruine schoenen onder gaan..
Twee keer eromheen slaan, krijg je zoals de bovenste foto een knoop en wordt die tik korter. Dat scheelt vaak.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ik kan alleen van die lullige enkele knoopjes waardoor mijn dassen te lang zijn.
Haha!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
Ik kan alleen van die lullige enkele knoopjes waardoor mijn dassen te lang zijn.
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen Yreal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |