• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:1. Art. 6 lid 4 ESH heeft directe werking via art. 93 Gw.
2. Het stakingsrecht uit art. 6 lid 4 ESH geldt ook ten aanzien van de collectieve actie die zich niet richt tegen de werkgever, maar tegen een derde zoals de overheid.
3. De omstandigheid dat het niet in het vermogen van de werkgever ligt om door inwilliging van de eisen van de stakers een einde te maken aan de staking leidt er niet toe dat een dergelijke staking niet zou kunnen worden gedekt door art. 6 lid 4 ESH.
4. Het feit dat de werknemers zonder veel nadeel voor henzelf een groot nadeel voor de werkgever kunnen aanrichten doordat de actie een beperkt karakter heeft, leidt niet tot onrechtmatigheid van de actie.
https://www.studytubelaw.nl/nl/arresten/645-ns
Koffie halen, ja?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nogal ja. Dacht eindelijk mijn droombaantje weer terug te krijgen
prachtig. Niemand die het erg vond als je het hele pand door liep en met iedereen een praatje maakt als je ook maar voor hun een bakje mee terug bracht.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:19 schreef underground1009 het volgende:
Andere jongen die ook bij speciale voorzieningen zat werd dat niet eens meegedeeld bleek na het tentamenDus al met al weer sterke prestaties van de RuG!
Wel potverdorie. Nog nooit heb ik 3u45 min nodig gehad voor een tentamen. En dan voor een inleidend vak als IT gewoon de volle tijd nodig hebben. Terwijl ik met 2,5 uur klaar was bij de zwaargewichten Europees, Staats noem ze maarquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:02 schreef Joosie200 het volgende:
Nog een uurtje te gaan. Mooi nog de tijd om de tabjes te gaan aanbrengen. Ben benieuwd naar het tentamen straks
+1 Ook verstoorde fijne motoriek van kinds af aan en later reuma in de polsen er bovenop. Das niet handig met 3u45min pennen in de wintertijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:00 schreef underground1009 het volgende:
Ja, speciale voorzieningenIk heb dat omdat ik een motorische stoornis heb, mijn fijne motoriek is verstoord -> schrijven gaat heel lastig, lijkt op handschrift van een kleuter en krijg na 5 minuten zulke kramp dat ik niet meer door kan schrijven
![]()
Gewoon het goede antwoord gevenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef Etsu het volgende:
Straks gesprek voor een onderzoeksstage. Vies zenuwachtig.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:09 schreef Accursius het volgende:
[..]
Gewoon het goede antwoord geven
Kreeg net een berichtje terug van een vriend die 'm gewoon in Martiniplaza had gemaakt, daar was alleen gezegd dat het eerste woord van die vraag doorgestreept mocht worden. We hebben de vraag dus wel goed beantwoord, snap dus alleen niet waar die andere vraag vandaan komt. Zal wel door iemand uit de duim gezogen zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 Ook verstoorde fijne motoriek van kinds af aan en later reuma in de polsen er bovenop. Das niet handig met 3u45min pennen in de wintertijd
Ah, toevallig dus. Snap ik helemaal. Ik dacht dat DVM misschien al zo gek was om digitaal te toetsenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 Ook verstoorde fijne motoriek van kinds af aan en later reuma in de polsen er bovenop. Das niet handig met 3u45min pennen in de wintertijd
Aha, mooi, want dan blijft onze interpretatie dus de juiste.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:22 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Kreeg net een berichtje terug van een vriend die 'm gewoon in Martiniplaza had gemaakt, daar was alleen gezegd dat het eerste woord van die vraag doorgestreept mocht worden. We hebben de vraag dus wel goed beantwoord, snap dus alleen niet waar die andere vraag vandaan komt. Zal wel door iemand uit de duim gezogen zijn
Niet naar tentamens, want ik tik alles op een laptop v/d uni (thuis werk ik op een Microsoft Natural 4000 ergonomisch bazending. Eerste week is het een martelwerktuig want je handen zijn gewend aan die goedkope krengen. Daarna wil je niet meer terug naar die goedkope krengen) Inleiding IT is precies dat: een inleiding in het hele IT-recht spectrum. Lekker basaal, maar wel ontiegelijk veel zo bij elkaar opgeteld. Vond hem wel te doen, maar eerst maar zien wat eruit komtquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:24 schreef Giku het volgende:
[..]
Nemen jullie dan ook eigen toetsenbord mee? Van die goedkope krengen van de uni krijg ik altijd last van mn polsen.
Verder inleiding IT wel te doen dus? Belangrijk vak overigens. Als je die goed hebt heb je al je vervolgvakken ook snel in de pocket (al is dat vaak zo natuurlijk).
Aka gewenning.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aha, mooi, want dan blijft onze interpretatie dus de juiste.
[..]
Niet naar tentamens, want ik tik alles op een laptop v/d uni (thuis werk ik op een Microsoft Natural 4000 ergonomisch bazending. Eerste week is het een martelwerktuig want je handen zijn gewend aan die goedkope krengen. Daarna wil je niet meer terug naar die goedkope krengen) Inleiding IT is precies dat: een inleiding in het hele IT-recht spectrum. Lekker basaal, maar wel ontiegelijk veel zo bij elkaar opgeteld. Vond hem wel te doen, maar eerst maar zien wat eruit komtBij geen ander tentamen werd er ooit omgeroepen of door de surveillant aan mij verteld dat ik een kwartier langer had
Jup. Zo'n ergonomisch ramplank is wel chill als je hem eenmaal door hebt. Eerste week kan je er niks mee beginnen, zowel in games als in teksten typen.quote:
Is het niet meer het idee dat je iets anders hebt dan dat het daadwerkelijk voordeel oplevert?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. Zo'n ergonomisch ramplank is wel chill als je hem eenmaal door hebt. Eerste week kan je er niks mee beginnen, zowel in games als in teksten typen.Maar ik merk wel dat het een goede koop was in mijn geval
Tuurlijk, dat sowiesoquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Is het niet meer het idee dat je iets anders hebt dan dat het daadwerkelijk voordeel oplevert?
En mechanische toetsenborden dan? Veel type toetsen kosten minder energie om in te drukken* dan die standaard rommel? Weet niet wat voor type keys er op die van Microsoft zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat sowiesoMaar met reuma in de polsen kan ik iig langer en comfortabeler doortikken
Oh, weinig poespas. Paar extra keys om naar keuze in te delen qua shortcuts, browser openen, zoeken, email, muten, geluid hard/zacht zetten en een play/pause knop. Of die mechanische ook ergonomisch uitgevoerd zijn weet ik niet. Die Natural 4000 is gewoon niet stuk te krijgen ergo: ik ga hem nog niet vervangenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:56 schreef Giku het volgende:
[..]
En mechanische toetsenborden dan? Veel type toetsen kosten minder dan die standaard rommel? Weet niet wat voor type keys er op die van Microsoft zitten.
Ook is me onbekend of er ergonomische varianten zijn.
Bedoelde meer het type toets(zoals je bij mechanisch Cherry MX Red/Blue/Brown, etc. hebt). Dat kan nogal wat schelen qua kracht die het kost om één toets in te tikken(tot de helft minder bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, weinig poespas. Paar extra keys om naar keuze in te delen qua shortcuts, browser openen, zoeken, email, muten, geluid hard/zacht zetten en een play/pause knop. Of die mechanische ook ergonomisch uitgevoerd zijn weet ik niet. Die Natural 4000 is gewoon niet stuk te krijgen ergo: ik ga hem nog niet vervangen
Dat kan ik niet vergelijken. Die Natural 4000 heeft puur een andere indeling qua toetsen, maar dezelfde standaard toetsen als standaard ramplanken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:02 schreef Giku het volgende:
[..]
Bedoelde meer het type toets(zoals je bij mechanisch Cherry MX Red/Blue/Brown, etc. hebt). Dat kan nogal wat schelen qua kracht die het kost om één toets in te tikken(tot de helft minder bijvoorbeeld).
Wellicht iets om te onderzoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet vergelijken. Die Natural 4000 heeft puur een andere indeling qua toetsen, maar dezelfde standaard toetsen als standaard ramplanken.
gaat vast goed komenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef Etsu het volgende:
Hey toevallig, me 2!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:07 schreef Etsu het volgende:
Ties op gesprek bij Ets, Ets bij Ties. En per vraag wisselen ze van stoel. Jajajajajaquote:
Dit inderdaad, heb de klachtbrief al klaarquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat vast ets worden op positieve discriminatie dan
Zit jij @ RUG?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:39 schreef BOL9090 het volgende:
Onderzoeksstages zijn leuk. Ze verwachten niet veel van bachelorstudenten over het algemeen.
Etsu is mijn alterego en vice versaquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ties op gesprek bij Ets, Ets bij Ties. En per vraag wisselen ze van stoel. Jajajajaja
Engquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu is mijn alterego en vice versa
Het zou me nog niet eens verbazen ook.quote:De nieuwe leider van de PvdA heet Ahmed
Ahmed Aboutaleb gecombineerd met Lodewijk Asscher: de PvdA heeft een droomduo in huis, betoogt Ton Planken, adviseur in communicatie.
TON PLANKEN, COMMUNICATIEADVISEUR, EERDER PARLEMENTAIR REDACTEUR
Een verrassend bijproduct van de massale verontwaardiging over de aanslag op Charlie Hebdo, is dat we de nieuwe leider van de PvdA hebben zien opstaan: Ahmed Aboutaleb. De man spreekt rechtstreeks tot ons gevoel, ons hart, onze onderbuik, onze gespannen zenuwen zo u wilt, zoals ik het sinds 'Ome' Joop den Uyl geen politicus meer heb zien doen.
Een verrassend bijproduct van de massale verontwaardiging over de aanslag op Charlie Hebdo, is dat we de nieuwe leider van de PvdA hebben zien opstaan: Ahmed Aboutaleb. De man spreekt rechtstreeks tot ons gevoel, ons hart, onze onderbuik, onze gespannen zenuwen zo u wilt, zoals ik het sinds 'Ome' Joop den Uyl geen politicus meer heb zien doen.
Als de PvdA zo verstandig is Aboutaleb te overtuigen straks als lijsttrekker weer de nationale politiek in te gaan en hem ook nog weet te koppelen aan Lodewijk Asscher, dan is de PvdA er in een mum van tijd, althans electoraal, weer bovenop.
Twee kanjers, uit Amsterdam en Rotterdam, mooier hebben ze ze toch niet bij de PvdA? Oké, Frans Timmermans valt ook niet weg te poetsen, maar die wil best lijstduwer worden. Op nummer 3 van de lijst is Jeroen Dijsselbloem een zekerheidje. Allemaal beproefde politici dus, met geen enkele vlek op het blazoen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ties op gesprek bij Ets, Ets bij Ties. En per vraag wisselen ze van stoel. Jajajajaja
Maar of het ook succes op gaat leveren is verse twee. Ze kennen bij de PvdA al het idee: kom, laten we een ex-burgemeester lijsttrekker makenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Etsu is mijn alterego en vice versa
Vooral handig om nog meer sjoemel moskeegangers mee te troggelen als er een Ahmed bovenaan staatquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar of het ook succes op gaat leveren is verse twee. Ze kennen bij de PvdA al het idee: kom, laten we een ex-burgemeester lijsttrekker maken
Jup. En vooral Wilders meer kans geven om hagel af te vuren op de PvdA(chmed) /har, har, harquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vooral handig om nog meer sjoemel moskeegangers mee te troggelen als er een Ahmed bovenaan staat
Worden ongetwijfeld hilarische debatten, nu al plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 14 januari 2015 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup. En vooral Wilders meer kans geven om hagel af te vuren op de PvdA(chmed) /har, har, har
En wat had je op die drie? Driemaal een 7? Dan zullen ze bij mij enkel positief zijn over RGS/RR/RPPVquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
Ze waren wel bijzonder positief over mn cijfers voor ARW, bedrijfseconomie en erfrecht.Over de rest niet zo.
Toch verwacht ik geen Aboutaleb doet een Jobje, dus ik wil die debatten wel live volgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Worden ongetwijfeld hilarische debatten, nu al plaatsvervangende schaamte
ARW 9, bedrijfseco 8, erfrecht 7quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En wat had je op die drie? Driemaal een 7? Dan zullen ze bij mij enkel positief zijn over RGS/RR/RPPV
ARW een 9, doe maar duurquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARW 9, bedrijfseco 8, erfrecht 7
Heb wel meer zevens en achtens, maar hadden ze niks over gezegd.En ik zie het verband met ARW/bedrijfseco met de vakgroep niet echt zo, maar goed.
Prino.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ARW een 9, doe maar duurWelke vakgroep was je dan? Bestuurs?
Waar wil je wel wat mee doen dan? P&F is bijna de hele vakgroepquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
Zag wel een minnetje achter mijn cijfers voor P&F en relatievermogensrecht (6 voor beide).![]()
Heb ook aangegeven dat ik daar niks mee wil doen, dus hopelijk heb ik mezelf gered.
Justem. Nee, dan kan ik maar beter bij Brandsma op bezoek indien ik ooit het geniale idee krijg een onderzoeksstage te willen. Voor de overige vakgroepen hoef ik het geeneens te proberenquote:
Erfrecht. En ik vind RPPV ook wel leuk (al kan ik dat nog niet echt zeggen gezien aangezien ik het tentamen nog niet heb gemaakt)quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar wil je wel wat mee doen dan? P&F is bijna de hele vakgroep
Heuj, je hebt een band met je band of wat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
Joosie, ik heb een band!
Werkt prima, voel m nu al niet meer om m'n arm zitten.
had vorig jaar ook geprobeerd bij bestuursrecht, maar ik was te laatquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Justem. Nee, dan kan ik maar beter bij Brandsma op bezoek indien ik ooit het geniale idee krijg een onderzoeksstage te willen. Voor de overige vakgroepen hoef ik het geeneens te proberen![]()
7/6/7 als in 1/2/3? Dan loop ik qua cijfers gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
had vorig jaar ook geprobeerd bij bestuursrecht, maar ik was te laatal vonden ze mijn cijfers (7,6,7) niet verkeerd ofzo en moest ik het volgend jaar nog maar eens proberen
jep.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
7/6/7 als in 1/2/3? Dan loop ik qua cijfers gelijkMoet ik BES3 wel de bonus fiksen en een 7 scoren
ze zoeken ieder jaar wel studentassistenten voor straf 2 nieuwquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou (ook) graag bij strafrecht willen maar volgens mij doen ze daar niet altijd zoiets
Studentassistent dan moet je voor de klas staan of wat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zoeken ieder jaar wel studentassistenten voor straf 2 nieuw
met je 10 moet je wel makkelijk binnenkomen lijkt me
bonus nakijkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Studentassistent dan moet je voor de klas staan of wat?
Met je 10 zou ik als ik Tintin was gewoon niet eens op gesprek gaan maar gewoon zo'n werkgroep binnen lopen: zo, de komende weken ben ik jullie docentquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zoeken ieder jaar wel studentassistenten voor straf 2 nieuw
met je 10 moet je wel makkelijk binnenkomen lijkt me
*crosses fingers*quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef Etsu het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen als ik na straf2oud tentamen nog een strafrechtelijke casus moet oplossen
En met die gebeurtenis creëer je weer een nieuwe casus / HAHAquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef Etsu het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen als ik na straf2oud tentamen nog een strafrechtelijke casus moet oplossen
Haha! Dood door schuld van de vakgroepquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En met die gebeurtenis creëer je weer een nieuwe casus / HAHA
Wuuuut. Lekker danquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Etsu het volgende:
Notarieel onderzoeksproject is niet meer in groepjes
Terecht, stom HBO gedoequote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Etsu het volgende:
Notarieel onderzoeksproject is niet meer in groepjes
Welkom bij het Notarieel onderzoeksproject. Een nieuw vak ter afsluiting van de bachelor van de opleiding Notarieel recht.quote:
Eens. Waarom ze met dat stomme HBO gezeik bij notabene het afstudeervak begonnen gaat mij nog steeds de pet te bovenquote:
Ik zit dus echt in de verkeerde CROHOquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welkom bij het Notarieel onderzoeksproject. Een nieuw vak ter afsluiting van de bachelor van de opleiding Notarieel recht.
Tijdens dit vak zullen zowel mondelinge als schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden worden getraind en beoordeeld.
Belangrijke onderdelen zijn de mondelinge presentatie over een aan u toegewezen onderwerp, het schrijven van een paper over dit onderwerp en het maken van verschillende schriftelijke opdrachten die u gedurende het vak worden uitgereikt.
Beoordeling van alle opdrachten vindt plaats op individuele basis. Anders dan bij de voorloper van dit vak, Seminaar Notariële cs I, werkt u zelfstandig aan de opdrachten (dus niet in groepen).
Voor dit vak is geen specifieke literatuur voorgeschreven. De literatuur die u nodig heeft voor het maken van de opdrachten is te vinden in de bibliotheek.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee sorry
ties is zo lief, hij bedoelt t vast goed
Ziet er heel moeilijk uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
Gefeliciteerd alvast Ets, ze maken dit jaar dus echt alles makkelijker na het horrorjaar vorig jaar
We moesten elke week een schriftelijke opdracht maken tien weken lang + eenmalig presentatie gevenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ziet er heel moeilijk uit.heel veel.
Moesten jullie ook paper schrijven en presentatie geven?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
Ik kijk nu naar het rooster en het zijn 4 opdrachten, presentaties en een paper.
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb verdomme 10 weken lang bijna elke dag in de JB gezeten
Aan de cliënt, de boel uitleggen in lekentaalquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
Wat zou zo'n opdracht 'schrijf een brief' inhouden?
Wss gewoon een advies in de vorm van een brief. Moesten wij ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
Wat zou zo'n opdracht 'schrijf een brief' inhouden?
Oh lijkt me wel coolquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aan de cliënt, de boel uitleggen in lekentaal
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is het zeker
Schrijven in lekentaal gaat jou wel goed af denk ik
Grappig, ik vond die van Vonck juist het leukstquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Joosie200 het volgende:
Brinkman, Kolkman en Snijder-Kuipers zijn leuke onderwerpen en prima docenten
Meh, gewoon je eigen oprichtingsakte en statuten mogen makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grappig, ik vond die van Vonck juist het leukst
Vastgoed en vastgoedfinanciering
Hmm jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:
Wel raar dat we in de 1ste week al meteen Vonk krijgen over onroerend recht terwijl we dan in 1ste week van registergoederenrecht zitten
Dat vond ik minder, werd ook best streng beoordeeld vond ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, gewoon je eigen oprichtingsakte en statuten mogen maken
Ja, was Brinkman zijn onderwerp tochquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: geen tweetrapsmakingen meer? Of maken ze dat nu hip door het levenstestament erbij aan te plakken? Zal wel
Wat krijgt Pax?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef Etsu het volgende:
Als we ook zelf statuten of testament moeten maken, dan zou t mooi uitkomen. Heb een mooi voorbeeld van beide in huis
Vond ik juist niet. Snijder-Kuipers is echt relaxt wat dat betreft vind ik. Gewoon compleet de casus zelf inhoudelijk invullen en hoe origineler, hoe meer streepjes voor je hebt. We hebben ons toen gewoon lopen uitsloven omdat het kon en mocht > kregen een 8,5quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat vond ik minder, werd ook best streng beoordeeld vond ik
Jep, heb dat ding nog steeds op de koelkastquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, was Brinkman zijn onderwerp toch
Met die koelkastmagneetjes
Wij werden sterk beoordeeld op de brief aan de cliënt volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond ik juist niet. Sneijder-Kuiper is echt relaxt wat dat betreft vind ik. Gewoon compleet de casus zelf inhoudelijk invullen en hoe origineler, hoe meer streepjes voor je hebt. We hebben ons toen gewoon lopen uitsloven omdat het kon en mocht > kregen een 8,5
Dat sowieso ja. Deden we dus maar braaf. En qua namen gewoon op de tour: Piet Saman, geniale week was datquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij werden sterk beoordeeld op de brief aan de cliënt volgens mij.
Ik kreeg een beetje het idee dat ze wilden dat je het uitlegde aan een verstandelijk gehandicapte.
wauwquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij krijgt 1 miljoen
zoveel beteken je voor mij
Vooral roebelsquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1 miljoen roebels of lire is nog steeds 3x niks hé
Leuk, mag ook weer een essay gaan schrijven.quote:Het vak bestaat uit 7 hoorcolleges en 7 werkgroepen. In de hoorcolleges staat de volgende vraag centraal: “Hoe slagen en falen IT-projecten?”. Daarbij is er aandacht voor de rol als jurist binnen ICT-projecten en de omgang met risico’s. Zo is er aandacht voor project en informatiemanagement, slecht opdrachtgeverschap, samenwerking en communicatie, en de lastige eigenschappen van ICT. Tevens omvat de cursus werkgroepen, waarin de studenten in projectgroepen van drie, een onderzoek doen naar de vraag of het mogelijk is om juridische kennis te automatiseren in een kennissysteem.
Ahh Yquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zou jou wel 1 mil geven als ik ets was hoor
Is toch zijn geldquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahh Y![]()
Op mensen zoals jij kunnen we bouwen!
jammer genoeg ben ik arm. Het enige dat ik bezit is mijn motor, het enige wat mijn hartje maar kan wensenquote:
En twee prachtige kattenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik arm. Het enige dat ik bezit is mijn motor, het enige wat mijn hartje maar kan wensen
Niks. Opbokken met dat tuig..quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:32 schreef Reddead het volgende:
Strafvorderlijk vraag;
wat zijn de gevolgen als er bij het aanhouden van een verdachte er niet voldaan wordt aan de eisen van proportionaliteit en subsidiariteit? Dus als een politieagent bijv. de verdachte met geweld aanpakt ipv normaal.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:35 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dit ga ik als antwoord schrijven.
Politie is te soft in dit land. Wegwezen met die mafketels.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:35 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dit ga ik als antwoord schrijven.
Loze hashpijp schema langslopen? 359a Svquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:32 schreef Reddead het volgende:
Strafvorderlijk vraag;
wat zijn de gevolgen als er bij het aanhouden van een verdachte er niet voldaan wordt aan de eisen van proportionaliteit en subsidiariteit? Dus als een politieagent bijv. de verdachte met geweld aanpakt ipv normaal.
Aivd is onderweg, dat je het weetquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Politie is te soft in dit land. Wegwezen met die mafketels.
En dat terwijl ik de koran aan het lezen ben...quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aivd is onderweg, dat je het weet
Oh, dan is Wilders ook onderweg om een vervolg op te nemen van Fitna en een echte koran doormidden te scheuren en/of te verbrandenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
En dat terwijl ik de koran aan het lezen ben...
Mooi niet, afblijven, is mijn boekquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, dan is Wilders ook onderweg om een vervolg op te nemen van Fitna en een echte koran doormidden te scheuren en/of te verbranden
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:39 schreef Reddead het volgende:
Het boek van Corstens is disproportioneel dik.
quote:Art. 359a is niet van toepassing op vormverzuimen met betrekking tot vrijheidsbenemende dwangmiddelen in het vooronderzoek (voorarrest) die aan het toezicht van de R-C kunnen worden onderworpen (vgl. art. 59a Sv). Er is overigens volgens sommigen wel sprake van een zekere ongerijmdheid in de discrepantie tussen de sancties op grond van art. 59a en de sancties op grond van art. 359a. Zo kan de rechter die op grond van art. 59a Sv de rechtmatigheid van een inverzekeringstelling toetst, bij onregelmatigheden alleen maar bevelen de verdachte vrij te laten. Bewijsuitsluiting en strafreductie zijn dan bijvoorbeeld niet mogelijk, terwijl iemand die onrechtmatig in verzekering heeft gezeten, maar kort voor de rechtmatigheidstoets is vrij gelaten, wel een beroep kan doen op art. 359a Sv. Echter, aangenomen moet worden dat ernstige ongeregeldheden die ertoe hebben geleid dat de R-C (op grond van art. 59a Sv) de inverzekeringstelling als onrechtmatig heeft beoordeeld en de verdachte in vrijheid heeft gesteld, tevens kunnen leiden tot sancties op grond van art. 359a Sv. Zo is denkbaar dat het gebruik van buitensporig geweld bij de aanhouding van de verdachte niet alleen leidt tot diens vrijlating op grond van art. 59a Sv, maar mogelijk ook tot een sanctie op grond van art. 359a Sv (mocht de verdachte uiteindelijk worden berecht).
Haal voor mij, Ets en Y dan even een tien. Dankquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:45 schreef Ties02 het volgende:
Strafprocesrechtzou dat vak zo weer willen volgen
Welke werkgroep heb je ingetekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuk, mag ook weer een essay gaan schrijven.Gaat om het vak recht en informatiemanagement. Falende IT-projecten, voorbeelden te over bij de overheid
Idioot.quote:
Ik weet alleen dat ze voor seizoenskaarthouders 10 euro zijn, dus ik gok 15 euro los.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Ties02 het volgende:
Yo Pax hoe duur zijn die kaartjes voor de beker tegen Vites
WG1, omdat die zo mooi het HC om de week afwisseltquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:50 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Welke werkgroep heb je ingetekend?
Ja dat wordt krapquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:57 schreef Ties02 het volgende:
Twente speelt op de dinsdag tussen mijn 2 tentamens inlekkere boel
Wanneer zijn wij consumenten aan de beurt?quote:Pakket Huidige snelheid Nieuwe snelheid
Office Basis ZZ1 50Mbit/s down, 5Mbit/s up 60Mbit/s down, 10Mbit/s up
Office Basis ZZ2 100Mbit/s down, 10 Mbit/s up 130 Mbit/s down, 30 Mbit/s up
Office Basis ZZ3 200Mbit/s down, 20 Mbit/s up 200Mbit/s down, 40 Mbit/s up
AZ wordt toch niet van gewonnen.quote:
Nou bedankt voor de positieve woordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
AZ wordt toch niet van gewonnen.
Gelukkig is er een hele aantrekkelijke wedstrijd in de Euroborg als troost.
Johannes kan deze keer wel, dus dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou bedankt voor de positieve woorden
Ik voel me een beetje gepasseerd maar okquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes kan deze keer wel, dus dat komt helemaal goed.
3-0
Ik ook!quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje gepasseerd maar ok
Jij was de eerste aan wie ik dacht toen hij niet konquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje gepasseerd maar ok
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij was de eerste aan wie ik dacht toen hij niet kon![]()
![]()
Jij hebt helemaal niks met voetbal grapjasquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook!
Gelukkig heeft Paxcon mij al beloofd dat ik de volgende keer aan de beurt ben.
Dat kan jij niet weten want je kent me niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks met voetbal grapjas
Heb je hier zelf gepostquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan jij niet weten want je kent me niet.
Insgelijksquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond t wel erg leuk met jou hoor Ties
We moeten gewoon ze eruit concurreren als de Noordas-boysquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
Beetje Groningen overkill hier trouwens
waar zijn de Zuidas-boys?
Randstadlui, allemaal melden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We moeten gewoon ze eruit concurreren als de Noordas-boys
Hamsterruuuuuhquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewoon Aldi-style vakkenvullen.
Befehl ist Befehl.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewoon Aldi-style vakkenvullen.
Mini-size dingen ja, geeeneens durven om die 650 gram potten in de actie te gooien. Maar je hebt de AH en terug naar huus behaald, gaat dus beter met het herstel?quote:
Super, gps nog niet getest.. Moet ik eerst workout voor doen maar dat komt dit weekend pas. Heb een maat L, maar die moet wel op z'n straks en,kan niet helemaal op de pols maar moet op de arm. Wellicht had een m ook gekund, maar op de pols draagt sws kut door botquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heuj, je hebt een band met je band of wat?Das leuk, hoe issie qua sensors, meer specifiek gps ontvangst? Mooi stabiel? Al getest? Zo niet > de hort op jij
Goed gebroken. Maar van dat hele dag binnen zitten tv kijken word ik ook maar ellendigquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mini-size dingen ja, geeeneens durven om die 650 gram potten in de actie te gooien. Maar je hebt de AH en terug naar huus behaald, gaat dus beter met het herstel?
ik heb je gehackt srryquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo moet ik m'n wachtwoord nou weer verplicht wijzigen kut ing
Ja nice. Alleen misschien niet zo handig in tentamentijd, maarja..quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Veel plezier, je hebt nog aardig wat uren voor je.
Word ik ook moedeloos vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo moet ik m'n wachtwoord nou weer verplicht wijzigen kut ing
Ik was van plan een M te halen. Heb een doorsnee van 19cm qua pols. Maar dat telt volgens Microsoft niet, gaat om de hoogte van het dingquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Super, gps nog niet getest.. Moet ik eerst workout voor doen maar dat komt dit weekend pas. Heb een maat L, maar die moet wel op z'n straks en,kan niet helemaal op de pols maar moet op de arm. Wellicht had een m ook gekund, maar op de pols draagt sws kut door bot
Van het huidige tv aanbod alleen al word ik ellendigquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed gebroken. Maar van dat hele dag binnen zitten tv kijken word ik ook maar ellendig
Maak Acta trots!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
Oefententametje van Romeins nagekeken, 3 vragen van de 14 fout.
Ik ga morgen diehard scoren.
Alhoewel, ga nu andere oefententamens doen.![]()
Zal je zien dat t morgen niks wordtquote:
HR: lijkt plausibel. In rust tussen de 60 en 80, stukje hardlopen voor test een max van 151, laag 85 en gemiddeld 139. Dat lijkt me plausibel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heuj, je hebt een band met je band of wat?Das leuk, hoe issie qua sensors, meer specifiek gps ontvangst? Mooi stabiel? Al getest? Zo niet > de hort op jij
Wat is erquote:
Lopen viel niet mee vandaag. Uiteindelijk 17.5 km gelopen. Zandpaden, modder, een paar goede buien en veel klimmen. Nu best kapot, net nog een paar km gelopen om de boel een beetje los te houden.quote:
Oei. 's middag was het wel lekker toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lopen viel niet mee vandaag. Uiteindelijk 17.5 km gelopen. Zandpaden, modder, een paar goede buien en veel klimmen. Nu best kapot, net nog een paar km gelopen om de boel een beetje los te houden.
Nou, vooropgesteld dat het de hele dag genieten was. Maar grote stukken van het pad waren tot modder verregend. Elke 25 meter van het pad af en door de bomen door worstelen schiet niet op joh.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei. 's middag was het wel lekker toch?
Kan je verzekeren dat je in Schotland ook wel het een en ander moet klimmen
Voel je vrij om de voorzet te gevenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef BOL9090 het volgende:
Waarom beginnen jullie niet een whatsappgroep om concrete studieopdrachten te bespreken? Waar blijven de principiële discussies die je over de 'rechtswetenschap' en 'rechtsgeleerdheid' kan voeren?
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef BOL9090 het volgende:
Waarom beginnen jullie niet een whatsappgroep om concrete studieopdrachten te bespreken? Waar blijven de principiële discussies die je over de 'rechtswetenschap' en 'rechtsgeleerdheid' kan voeren?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef BOL9090 het volgende:
Morgen. Kijken of je haar nog herkent onder drie meter modder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aah... waar zijn de floor pics dan?
is goed swaquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:32 schreef Ties02 het volgende:
Maar eens vroeg naar bed, kijken wat gebeurt swa
Ik heb dingen voor RGS geleerd met WRTSquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
sommige onderwerpen van romeins is wel lastig en krijg ik niet in mn hoofd
kutvak
Zoals?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
kutvak
Ik gebruikte het overhoorprogramma Anki om kutvragen/informatie te herhalen. Werkte goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
kutvak
Sorry, we zullen in het vervolg posten wat jij wil Mr. BOL9090quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef BOL9090 het volgende:
Maar het is vrij saai om als Mr. opmerkingen te lezen over concrete bacheloropdrachten. Daarvoor had ik als student Facebook en Whatsapp.
RGS is niet te vergelijken met Romeins Recht. RGS is meer van namen en jaartallen opdreunen, Romeins recht is verbintenissenrecht, goederenrecht, erfrecht, personen- en familierecht en procesrecht in de tijd van de Romeinen. Dus casussen oplossen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb dingen voor RGS geleerd met WRTSMiddelbare school all over again, maar het helpt wel.
Haal altijd die dingen met schuldeiser en schuldenaar door elkaar, en de acties.quote:
Ah dat wist ik niet. Dat klinkt wel taai.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
RGS is niet te vergelijken met Romeins Recht. RGS is meer van namen en jaartallen opdreunen, Romeins recht is verbintenissenrecht, goederenrecht, erfrecht, personen- en familierecht en procesrecht in de tijd van de Romeinen. Dus casussen oplossen.
[..]
Haal altijd die dingen met schuldeiser en schuldenaar door elkaar, en de acties.![]()
Maargoed, denk wel dat een voldoende moet inzitten. Wil van dit vak af.
Dat vraag ik me al 2 jaar af. maar goed, het is een verplicht vak voor notarieel dus ik doe het maar gewoon.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Blistering het volgende:
Waarom moet je dat eigenlijk weten? In hoeverre is het relevant dat Pietje in 1751 op een bepaalde manier zaken deed met Jantje?
Wat heb je anno 2015 aan die kennis?
Bedankt voor je mening.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef BOL9090 het volgende:
Maar het is vrij saai om als Mr. opmerkingen te lezen over concrete bacheloropdrachten. Daarvoor had ik als student Facebook en Whatsapp.
Koop dan een leuk tijdschrift.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef BOL9090 het volgende:
Ten eerste zie je waar ons huidig civiel recht gedeeltelijk op gebaseerd is. Je realiseert dan dat onze vraagstukken duizenden jaren oud zijn. Daarnaast leer je juridisch redeneren aan de hand van een ander rechtsysteem dat gedeeltelijk lijkt op ons systeem. Dat is verfrissend. Goede oefening.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Blistering het volgende:
Waarom moet je dat eigenlijk weten? In hoeverre is het relevant dat Pietje in 1751 op een bepaalde manier zaken deed met Jantje?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ten eerste zie je waar ons huidig civiel recht gedeeltelijk op gebaseerd is. Je realiseert dan dat onze vraagstukken duizenden jaren oud zijn. Daarnaast leer je juridisch redeneren aan de hand van een ander rechtsysteem dat gedeeltelijk lijkt op ons systeem. Dat is verfrissend. Goede oefening.
Open een hbo topic.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef Blistering het volgende:
Ah, interessant.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ten eerste zie je waar ons huidig civiel recht gedeeltelijk op gebaseerd is. Je realiseert dan dat onze vraagstukken duizenden jaren oud zijn. Daarnaast leer je juridisch redeneren aan de hand van een ander rechtsysteem dat gedeeltelijk lijkt op ons systeem. Dat is verfrissend. Goede oefening.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], ga lekker pretentieus doen op een borrel, want je gelul slaat als een tang op een varken.
Wat is volgens jou de gedachte achter een vak zoals Romeins recht?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], ga lekker pretentieus doen op een borrel, want je gelul slaat als een tang op een varken.
Interessant doen. Want dat is Wo rechten. Hbo rechten + interessant doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de gedachte achter een vak zoals Romeins recht?
Sorry opa.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Maharbal het volgende:
Zijn jullie weer ruzie aan het maken kinders?
Hey Mahar. Weet jij hoe Lokin uitziet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Maharbal het volgende:
Zijn jullie weer ruzie aan het maken kinders?
?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Mahar. Weet jij hoe Lokin uitziet?
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
Is Lokin soms die knasse knar rechts? Is dat de baas der bazen? #durf-te-vragen Mahar, kom d'r eens in: jij hebt nog van hem toch RGS gehad?
Ik hoop dat je geen wetenschappelijke carrière ambieert met je kutmentaliteit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Interessant doen. Want dat is Wo rechten. Hbo rechten + interessant doen.
Yreal is hoogleraar Rechtsgeschiedenis in wordingquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:01 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen wetenschappelijke carrière ambieert met je kutmentaliteit.
En strafrecht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yreal is hoogleraar Rechtsgeschiedenis in wording
Hij heeft toch alles gehaald behalve rgs?quote:
Nou, dat 'alles' blijft nog wel een tijdje weg.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hij heeft toch alles gehaald behalve rgs?
Ik ben een masterstudent in Londen. Nog geen arbeider. Meer informatie over mijn studieachtergrond is niet relevant.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef underground1009 het volgende:
Zeg weledelgestrenge meester Bol, vertel jij dan eens wat over jezelf. Beroep/rechtsgebied/kantoor, dat soort dingen. Je dissertaties over de rechtswetenschap ben ik dan ook wel erg benieuwd naar!
Alsjeblieft, verlicht ons!
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:08 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik ben een masterstudent in Londen. Nog geen arbeider. Meer informatie over mijn studieachtergrond is niet relevant.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef BOL9090 het volgende:
Nee dan snap ik hem.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:08 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik ben een masterstudent in Londen. Nog geen arbeider. Meer informatie over mijn studieachtergrond is niet relevant.
Ik hecht veel waarde aan mijn anonimiteit. De juristenwereld is klein. Hoogstwaarschijnlijk ken ik studenten die jullie kennen. Of misschien ken ik een van jullie wel. Who knows.quote:
Ik vind Ansu aardiger.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Huwelijkskandidaat voor Erik gespot.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |