Ik was van plan een M te halen. Heb een doorsnee van 19cm qua pols. Maar dat telt volgens Microsoft niet, gaat om de hoogte van het dingquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Super, gps nog niet getest.. Moet ik eerst workout voor doen maar dat komt dit weekend pas. Heb een maat L, maar die moet wel op z'n straks en,kan niet helemaal op de pols maar moet op de arm. Wellicht had een m ook gekund, maar op de pols draagt sws kut door bot
Van het huidige tv aanbod alleen al word ik ellendigquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goed gebroken. Maar van dat hele dag binnen zitten tv kijken word ik ook maar ellendig
Maak Acta trots!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Etsu het volgende:
Oefententametje van Romeins nagekeken, 3 vragen van de 14 fout.
Ik ga morgen diehard scoren.
Alhoewel, ga nu andere oefententamens doen.![]()
Zal je zien dat t morgen niks wordtquote:
HR: lijkt plausibel. In rust tussen de 60 en 80, stukje hardlopen voor test een max van 151, laag 85 en gemiddeld 139. Dat lijkt me plausibel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heuj, je hebt een band met je band of wat?Das leuk, hoe issie qua sensors, meer specifiek gps ontvangst? Mooi stabiel? Al getest? Zo niet > de hort op jij
Wat is erquote:
Lopen viel niet mee vandaag. Uiteindelijk 17.5 km gelopen. Zandpaden, modder, een paar goede buien en veel klimmen. Nu best kapot, net nog een paar km gelopen om de boel een beetje los te houden.quote:
Oei. 's middag was het wel lekker toch?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lopen viel niet mee vandaag. Uiteindelijk 17.5 km gelopen. Zandpaden, modder, een paar goede buien en veel klimmen. Nu best kapot, net nog een paar km gelopen om de boel een beetje los te houden.
Nou, vooropgesteld dat het de hele dag genieten was. Maar grote stukken van het pad waren tot modder verregend. Elke 25 meter van het pad af en door de bomen door worstelen schiet niet op joh.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei. 's middag was het wel lekker toch?
Kan je verzekeren dat je in Schotland ook wel het een en ander moet klimmen
Voel je vrij om de voorzet te gevenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef BOL9090 het volgende:
Waarom beginnen jullie niet een whatsappgroep om concrete studieopdrachten te bespreken? Waar blijven de principiële discussies die je over de 'rechtswetenschap' en 'rechtsgeleerdheid' kan voeren?
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef BOL9090 het volgende:
Waarom beginnen jullie niet een whatsappgroep om concrete studieopdrachten te bespreken? Waar blijven de principiële discussies die je over de 'rechtswetenschap' en 'rechtsgeleerdheid' kan voeren?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef BOL9090 het volgende:
Morgen. Kijken of je haar nog herkent onder drie meter modder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aah... waar zijn de floor pics dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |