En wat had je op die drie? Driemaal een 7? Dan zullen ze bij mij enkel positief zijn over RGS/RR/RPPVquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
Ze waren wel bijzonder positief over mn cijfers voor ARW, bedrijfseconomie en erfrecht.Over de rest niet zo.
Toch verwacht ik geen Aboutaleb doet een Jobje, dus ik wil die debatten wel live volgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Worden ongetwijfeld hilarische debatten, nu al plaatsvervangende schaamte
ARW 9, bedrijfseco 8, erfrecht 7quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En wat had je op die drie? Driemaal een 7? Dan zullen ze bij mij enkel positief zijn over RGS/RR/RPPV
ARW een 9, doe maar duurquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ARW 9, bedrijfseco 8, erfrecht 7
Heb wel meer zevens en achtens, maar hadden ze niks over gezegd.En ik zie het verband met ARW/bedrijfseco met de vakgroep niet echt zo, maar goed.
Prino.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ARW een 9, doe maar duurWelke vakgroep was je dan? Bestuurs?
Waar wil je wel wat mee doen dan? P&F is bijna de hele vakgroepquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
Zag wel een minnetje achter mijn cijfers voor P&F en relatievermogensrecht (6 voor beide).![]()
Heb ook aangegeven dat ik daar niks mee wil doen, dus hopelijk heb ik mezelf gered.
Justem. Nee, dan kan ik maar beter bij Brandsma op bezoek indien ik ooit het geniale idee krijg een onderzoeksstage te willen. Voor de overige vakgroepen hoef ik het geeneens te proberenquote:
Erfrecht. En ik vind RPPV ook wel leuk (al kan ik dat nog niet echt zeggen gezien aangezien ik het tentamen nog niet heb gemaakt)quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar wil je wel wat mee doen dan? P&F is bijna de hele vakgroep
Heuj, je hebt een band met je band of wat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
Joosie, ik heb een band!
Werkt prima, voel m nu al niet meer om m'n arm zitten.
had vorig jaar ook geprobeerd bij bestuursrecht, maar ik was te laatquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Justem. Nee, dan kan ik maar beter bij Brandsma op bezoek indien ik ooit het geniale idee krijg een onderzoeksstage te willen. Voor de overige vakgroepen hoef ik het geeneens te proberen![]()
7/6/7 als in 1/2/3? Dan loop ik qua cijfers gelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
had vorig jaar ook geprobeerd bij bestuursrecht, maar ik was te laatal vonden ze mijn cijfers (7,6,7) niet verkeerd ofzo en moest ik het volgend jaar nog maar eens proberen
jep.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
7/6/7 als in 1/2/3? Dan loop ik qua cijfers gelijkMoet ik BES3 wel de bonus fiksen en een 7 scoren
ze zoeken ieder jaar wel studentassistenten voor straf 2 nieuwquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou (ook) graag bij strafrecht willen maar volgens mij doen ze daar niet altijd zoiets
Studentassistent dan moet je voor de klas staan of wat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zoeken ieder jaar wel studentassistenten voor straf 2 nieuw
met je 10 moet je wel makkelijk binnenkomen lijkt me
bonus nakijkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Studentassistent dan moet je voor de klas staan of wat?
Met je 10 zou ik als ik Tintin was gewoon niet eens op gesprek gaan maar gewoon zo'n werkgroep binnen lopen: zo, de komende weken ben ik jullie docentquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zoeken ieder jaar wel studentassistenten voor straf 2 nieuw
met je 10 moet je wel makkelijk binnenkomen lijkt me
*crosses fingers*quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:59 schreef Etsu het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen als ik na straf2oud tentamen nog een strafrechtelijke casus moet oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |