Oh lijkt me wel coolquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Aan de cliënt, de boel uitleggen in lekentaal
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is het zeker
Schrijven in lekentaal gaat jou wel goed af denk ik
Grappig, ik vond die van Vonck juist het leukstquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:09 schreef Joosie200 het volgende:
Brinkman, Kolkman en Snijder-Kuipers zijn leuke onderwerpen en prima docenten
Meh, gewoon je eigen oprichtingsakte en statuten mogen makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Grappig, ik vond die van Vonck juist het leukst
Vastgoed en vastgoedfinanciering
Hmm jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:
Wel raar dat we in de 1ste week al meteen Vonk krijgen over onroerend recht terwijl we dan in 1ste week van registergoederenrecht zitten
Dat vond ik minder, werd ook best streng beoordeeld vond ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, gewoon je eigen oprichtingsakte en statuten mogen maken
Ja, was Brinkman zijn onderwerp tochquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: geen tweetrapsmakingen meer? Of maken ze dat nu hip door het levenstestament erbij aan te plakken? Zal wel
Wat krijgt Pax?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef Etsu het volgende:
Als we ook zelf statuten of testament moeten maken, dan zou t mooi uitkomen. Heb een mooi voorbeeld van beide in huis
Vond ik juist niet. Snijder-Kuipers is echt relaxt wat dat betreft vind ik. Gewoon compleet de casus zelf inhoudelijk invullen en hoe origineler, hoe meer streepjes voor je hebt. We hebben ons toen gewoon lopen uitsloven omdat het kon en mocht > kregen een 8,5quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat vond ik minder, werd ook best streng beoordeeld vond ik
Jep, heb dat ding nog steeds op de koelkastquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, was Brinkman zijn onderwerp toch
Met die koelkastmagneetjes
Wij werden sterk beoordeeld op de brief aan de cliënt volgens mij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond ik juist niet. Sneijder-Kuiper is echt relaxt wat dat betreft vind ik. Gewoon compleet de casus zelf inhoudelijk invullen en hoe origineler, hoe meer streepjes voor je hebt. We hebben ons toen gewoon lopen uitsloven omdat het kon en mocht > kregen een 8,5
Dat sowieso ja. Deden we dus maar braaf. En qua namen gewoon op de tour: Piet Saman, geniale week was datquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wij werden sterk beoordeeld op de brief aan de cliënt volgens mij.
Ik kreeg een beetje het idee dat ze wilden dat je het uitlegde aan een verstandelijk gehandicapte.
wauwquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij krijgt 1 miljoen
zoveel beteken je voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |