We moeten gewoon ze eruit concurreren als de Noordas-boysquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
Beetje Groningen overkill hier trouwens
waar zijn de Zuidas-boys?
Randstadlui, allemaal melden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
We moeten gewoon ze eruit concurreren als de Noordas-boys
Hamsterruuuuuhquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewoon Aldi-style vakkenvullen.
Befehl ist Befehl.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gewoon Aldi-style vakkenvullen.
Mini-size dingen ja, geeeneens durven om die 650 gram potten in de actie te gooien. Maar je hebt de AH en terug naar huus behaald, gaat dus beter met het herstel?quote:
Super, gps nog niet getest.. Moet ik eerst workout voor doen maar dat komt dit weekend pas. Heb een maat L, maar die moet wel op z'n straks en,kan niet helemaal op de pols maar moet op de arm. Wellicht had een m ook gekund, maar op de pols draagt sws kut door botquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heuj, je hebt een band met je band of wat?Das leuk, hoe issie qua sensors, meer specifiek gps ontvangst? Mooi stabiel? Al getest? Zo niet > de hort op jij
Goed gebroken. Maar van dat hele dag binnen zitten tv kijken word ik ook maar ellendigquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mini-size dingen ja, geeeneens durven om die 650 gram potten in de actie te gooien. Maar je hebt de AH en terug naar huus behaald, gaat dus beter met het herstel?
ik heb je gehackt srryquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo moet ik m'n wachtwoord nou weer verplicht wijzigen kut ing
Ja nice. Alleen misschien niet zo handig in tentamentijd, maarja..quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Veel plezier, je hebt nog aardig wat uren voor je.
Word ik ook moedeloos vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo moet ik m'n wachtwoord nou weer verplicht wijzigen kut ing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |